Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 211
Archívum / Project San Andreas« Dátum: 2016. november 26. - 23:54:00 »
NEM RÁD TARTOZIK!!!
fb oldalunkra ki írtam :shurg:
:winkkiss: 212
Archívum / Project San Andreas« Dátum: 2016. november 26. - 23:40:57 »
Zárható a téma, köszönöm flash.
213
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Az év legviccesebb hozzászólása« Dátum: 2016. november 26. - 23:30:34 »
[quote author=almightymartin date=1480177665\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63702\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic\">Nem TS MG volt, hanem Skype, jó?
:én: :én: :én: 215
Best of 2016 / Az év staff tagja« Dátum: 2016. november 26. - 17:21:55 »
Nem adott vip-et angel, ezért almightymartinra szavazok. :cool2:
216
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Bója« Dátum: 2016. november 25. - 11:50:01 »
Drága egyetlen Anonymus Hacker, Hiroshi, legjobb SeeRPG Editer barátom.
Az 1016Ft-ot szarkazmusként írtam, tekintettel arra, hogy az illető 2048Ft-ért szeretett volna venni egy teljes játékmódot. Szerintem a te tarsolyodban lapul egy-két editelt See mód, talán érdekli az urat, ha már a lopás az megy, és az irigykedés is! :sly: 217
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Bója« Dátum: 2016. november 25. - 11:40:26 »Idézetet írta: almightymartin date=1480070149\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63667\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Kedves Anonymus Hacker!Szia! Az Anonymus Hacker Hiroshi le van nálam tiltva, mindegy mikor mit ír, nem látom, és miért nem? Mert nem érdekel! :shurg: :shurg: :shurg: rekt. Köszönöm a lojalitásod testvérem, és nem illendő Anonymus Hacker & Top1 Sampfórum Scripterekkel harcolni mert feljönnek a szerveredre csítelni!!! :unsure: ehe :winkkiss: 218
Segítségkérés / Radius« Dátum: 2016. november 24. - 19:42:55 »
Szia, ha ZCMD-t használsz, akkor:
public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[]) Keresel egy OnPlayerWeaponChange() eljárást az interneten, hozzárendeled a módodhoz, és amikor egy játékoshoz fegyver kerül, akkor lekérdezed hogy nincs-e az adott koordinátán, ha ott van akkor SetPlayerWeapon(playerid, 0); függvényt lefuttatod. 220
Segítségkérés / Beolvasás« Dátum: 2016. november 24. - 18:29:34 »
A getPlayerHouses()-t a filterscriptbe írod, írd át arra a rendszerre ahogy működik a házrendszered, és a módba a /stats-ba a legalsó new tempStr[518] = Call funkciót oda írod, és a tempStr-t megjeleníted. 221
Segítségkérés / Beolvasás« Dátum: 2016. november 24. - 18:08:35 »
Szia, az a házrendszer amit használsz az filterscriptként van jelen, avagy szintén bele van építve a módba?
Létrehozol egy új stock-ot, például getPlayerHouses(playerid), amiben egy ciklussal végig mész az összes létrehozott házon, formázol egy stringet, és ha a játékosnak a házértéke != 0-val, akkor megjeleníted, különben nem ír ki semmit, ha kell írok rá példát is. :wave: Ha FS-ként van jelen -> https://wiki.sa-mp.com/wiki/CallRemoteFunction 222
Szkript kérések / Bója« Dátum: 2016. november 24. - 17:15:18 »
Szia, ha írással nem is, mert nem írok scriptet csak \"úgy\" a 1016Ft-os SMS-ért, elmagyarázom a lényegét.
Sok dolgot szemügyre kell venni, milyen módot használsz? Valószínűleg Goudlyne/See között kell választanunk, ha itt keresel segítséget, a bójákat milyen kocsiból akarod kivenni? Ki tudja csak kivenni a bójákat? Sok dologtól függ a rendszer korrekt működése, amikre választ kell adnod annak függvényében hogy neked ESETLEG bárki is megírjon egy ehhez hasonló scriptet. :wave: 224
Segítségkérés / Textdraw types?« Dátum: 2016. november 24. - 16:35:52 »
Gondolkozzunk logikusan, oké?
Ha deklarálsz egy változót, integer típusba, és nem adsz meg neki \'alapértelmezett\' értéket, akkor 0 lesz az adott változó értéke. Ha létrehozol egy \'globális\' változót, pl: new PlayerText:Pelda, és feljön a játékos, Pelda = CreatePlayerText, a Pelda változó értéke a létrehozott playertextdrawnak az ID-jét fogja megkapni. Ha feljön a 2. játékos, akkor ez a változó settelődik, és a 2. játékosnak a PlayerTextdraw ID-jét fogja megkapni. Ezért hozunk létre egy tömböt, ami a \'MAX_PLAYERS\' értékét tartalmazza, és [playerid]-hez kötjük, hogy kezelhető legyen játékosonként a playertextdraw. :wave: 225
Segítségkérés / Textdraw types?« Dátum: 2016. november 23. - 23:12:54 »
Szia!
A PlayerText-dran külön a játékosokra orientálódik, mint ahogy a nevéből is ered, az esetben ajánlatos használni, ha minden játékosonként mást jelenít meg, avagy mást mutat, továbbá máshogy nyilvánul meg a textdraw limit a PlayerTextdraw-ra, mint a sima Textdraw-ra, így ennek függvényében nagyobb játékos számnál is megjeleníti a textdrawokat, ellentétben a simával, aminek ha jól tudom 1024 a limite, tehát ha játékosonként 1 textdrawot hozol létre, akkor az 1025. játékosnak már nem lesz textdrawja. btw: én nem használok sehol se sima textdrawot, remélem segítettem, ha további kérdésed van szívesen válaszolok rá. :wave: A tömb érték alatt pedig nem egyértelmű hogy mit értesz, ha van kettő textdrawod, és egy változó tömbértékéhez akarod hozzászúrni a return értéket, akkor kettő tömbre lesz szükséged, ügyebár new PlayerText:whadez[MAX_PLAYERS][2]; remélem érthető, nem megy ilyenkor már a fogalmazás. |