Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - kurta999
Oldalak: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 184
2056
« Dátum: 2011. január 09. - 21:59:04 »
Üdv a fórumon. A ram nem a legjobb, a többi az zsír
2057
« Dátum: 2011. január 09. - 21:39:11 »
Felújítva.
2058
« Dátum: 2011. január 09. - 16:15:00 »
Sziasztok. Ide rakhattok olyan teszteket, amiben teszteltétek, hogy melyik funkció a gyorsabb. Kezdem is: if vs else if vs switch Lefuttattam száz miliószor mind a hármat. Time #1:Switch Time: 3505 If Time: 8061 Else If Time: 8075 Time #2:Switch Time: 3527 If Time: 8079 Else If Time: 8073 Time #3:Switch Time: 3500 If Time: 8092 Else If Time: 8083 Time #4:Switch Time: 3487 If Time: 8095 Else If Time: 8059 Time #5:Switch Time: 3527 If Time: 8072 Else If Time: 8074 Tesztkód: #include <a_samp> new global_string[43], CurrCount; // Ezt azért hozom létre globálisan, hogy ne legyen eltérés a tesztekben... public OnFilterScriptInit() { CurrCount = GetTickCount(); for(new i; i < 100000000; i++) { switch(i) { case 15698895: format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb \"); case 55669: format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb \"); case 66689: format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb \"); case 69566863: format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb \"); case 95888828: format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb \"); } } printf(\"Switch Time: %d\", GetTickCount() - CurrCount); CurrCount = GetTickCount(); for(new i; i < 100000000; i++) { if(i == 15698895) format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb \"); if(i == 55669) format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb \"); if(i == 66689) format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb \"); if(i == 69566863) format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb \"); if(i == 95888828) format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb \"); } printf(\"If Time: %d\", GetTickCount() - CurrCount); CurrCount = GetTickCount(); for(new i; i < 100000000; i++) { if(i == 15698895) format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb \"); else if(i == 55669) format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb \"); else if(i == 66689) format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb \"); else if(i == 69566863) format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb \"); else if(i == 95888828) format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb \"); } printf(\"Else If Time: %d\", GetTickCount() - CurrCount); return 1; }
2059
« Dátum: 2011. január 09. - 16:01:44 »
Szép leírás. Majd odaírhatnád, hogy ha nagy tömböket akarunk kezelni ( Pl Házrendszer ), akkor célszerûbb a GVar plugint használni.
2060
« Dátum: 2011. január 09. - 13:16:10 »
Üdv újra Úgy eltûntél, mint petõfi a ködben..
2061
« Dátum: 2011. január 09. - 12:56:01 »
Ez nem épp ehhez kapcsolódik, de szerintem a player integert és a reason stringet nemkell minden parancsban létrehozni. Létrehozod globálisan és kevesebbet is eszik, gyorsabb és egyszerûbb is.
2062
« Dátum: 2011. január 08. - 22:52:04 »
Jó indentáció: public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[]) { if(GetPVarInt(playerid, \"JailTime\") > 0 && strcmp(cmdtext, \"/jailtime\", true) && GetPVarInt(playerid, \"Level\") != ServerInfo[MaxAdminLevel]) { InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, \"~r~~h~Nem használhatsz parancsokat a börtönbe!\"); return 0; } if(GetPVarInt(playerid, \"FreezeTime\") > 0) { format(i_str, sizeof(i_str), \"~r~~h~Fagyasztva vagy %d másodpercig!~g~ Nem használhatsz parancsokat!\", GetPVarInt(playerid, \"FreezeTime\")); InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, i_str); return 0; } if(!GetPVarInt(playerid, \"LoggedIn\") && strcmp(cmdtext, \"/login\", true) && strcmp(cmdtext, \"/register\", true) && strcmp(cmdtext, \"/saveplayers\", true)) { InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, \"~r~~h~Nem vagy bejelentkezve!\"); return 0; } if(GetPVarInt(playerid, \"Muted\")) { InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, \"~r~~h~Némítva vagy, nem használhatsz parancsokat!\"); return 0; } return 1; }
S.zar indentáció: public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[]) { if(GetPVarInt(playerid, \"JailTime\") > 0 && strcmp(cmdtext, \"/jailtime\", true) && GetPVarInt(playerid, \"Level\") != ServerInfo[MaxAdminLevel]) { InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, \"~r~~h~Nem használhatsz parancsokat a börtönbe!\"); return 0; } if(GetPVarInt(playerid, \"FreezeTime\") > 0) { format(i_str, sizeof(i_str), \"~r~~h~Fagyasztva vagy %d másodpercig!~g~ Nem használhatsz parancsokat!\", GetPVarInt(playerid, \"FreezeTime\")); InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, i_str); return 0; } if(!GetPVarInt(playerid, \"LoggedIn\") && strcmp(cmdtext, \"/login\", true) && strcmp(cmdtext, \"/register\", true) && strcmp(cmdtext, \"/saveplayers\", true)) { InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, \"~r~~h~Nem vagy bejelentkezve!\"); return 0; } if(GetPVarInt(playerid, \"Muted\")) { InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, \"~r~~h~Némítva vagy, nem használhatsz parancsokat!\"); return 0; } return 1; }
2063
« Dátum: 2011. január 08. - 22:19:59 »
Nem értem, hogy mérnem figyelnek az indentációra. Én amióta scritpelek, azóta figyelek rá.
2064
« Dátum: 2011. január 08. - 18:27:20 »
Felújítva, nézzétek meg
2065
« Dátum: 2011. január 08. - 12:31:42 »
Vagy úgy csinálod, ahogy a MINI MISSIONS van ( Restartal ), vagy úgy, ahogy Fade mondta.
2066
« Dátum: 2011. január 08. - 11:08:03 »
Messi\" post=\"104199\" timestamp=\"1294481104\"] Kösz szépen.Meguntam a CoD-ot Igen visszatértem. De am akkor most 3GM et hozzak létre ? xD [/quote] Ja xD Mér, h gondoltad másképp ?
2067
« Dátum: 2011. január 08. - 11:06:29 »
Amúgy mibajod a ZCMD-vel ? Sokkal jobb, de csak akkor, ha nem ékezetes parancsokat csinálsz.
2068
« Dátum: 2011. január 08. - 11:03:33 »
server.cfb-be beleírod, hogy // Az utolsó szám az, hogy restart után hányszor töltõdjön be, gamemode0 mymap 1 gamemode1 mapmap2 1 gamemode2 mapmap3 1
Skript: #include <a_samp> public OnFilterScriptInit() // Vagy OnGameModeInit() { SetTimer(\"ModRestart\", 10 * 60 * 1000, true); // Az elsõ szám az, hogy hány perecenként, a többi megszorozza 60000-el, hogy ms jól kijöjjön return 1; } forward ModRestart(); public ModRestart() { SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, \"Mód Restartol, mapváltás!\"); SendRconCommand(\"gmx\"); return 1; }
OFF: Mégis visszatértél a SA-MP-hoz ?
2069
« Dátum: 2011. január 08. - 10:55:40 »
Szedd le másik cracket, velem is ezvolt. Battlefield Bad Company 2 Mouse Fix vagy Crack, így keress rá.
2070
« Dátum: 2011. január 07. - 21:04:57 »
Öcsémm, ez tényleg megy. ( 4Magos a procim, 2-t visz ) Csak az egerem nem :S
Oldalak: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 184
|