Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 184
2056
Bemutatkozás / mindenes
« Dátum: 2011. január 09. - 21:59:04 »
Üdv a fórumon.
A ram nem a legjobb, a többi az zsír :D

2057
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Melyik a gyorsabb ?
« Dátum: 2011. január 09. - 21:39:11 »
Felújítva.

2058
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Melyik a gyorsabb ?
« Dátum: 2011. január 09. - 16:15:00 »
Sziasztok.
Ide rakhattok olyan teszteket, amiben teszteltétek, hogy melyik funkció a gyorsabb.
Kezdem is:
if vs else if vs switch
Lefuttattam száz miliószor mind a hármat.
Time #1:
Switch Time: 3505
If Time: 8061
Else If Time: 8075
Time #2:
Switch Time: 3527
If Time: 8079
Else If Time: 8073
Time #3:
Switch Time: 3500
If Time: 8092
Else If Time: 8083
Time #4:
Switch Time: 3487
If Time: 8095
Else If Time: 8059
Time #5:
Switch Time: 3527
If Time: 8072
Else If Time: 8074
Tesztkód:
 

#include <a_samp>
new
global_string[43],
CurrCount; // Ezt azért hozom létre globálisan, hogy ne legyen eltérés a tesztekben...
public OnFilterScriptInit()
{
CurrCount = GetTickCount();
for(new i; i < 100000000; i++)
{
switch(i)
{
    case 15698895: format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb :)\");
    case 55669: format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb :)\");
    case 66689: format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb :)\");
    case 69566863: format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb :)\");
    case 95888828: format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb :)\");
}
}
printf(\"Switch Time: %d\", GetTickCount() - CurrCount);
    CurrCount = GetTickCount();
for(new i; i < 100000000; i++)
{
if(i == 15698895) format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb :)\");
if(i == 55669) format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb :)\");
if(i == 66689) format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb :)\");
if(i == 69566863) format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb :)\");
if(i == 95888828) format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb :)\");
}
printf(\"If Time: %d\", GetTickCount() - CurrCount);
    CurrCount = GetTickCount();
for(new i; i < 100000000; i++)
{
if(i == 15698895) format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb :)\");
else if(i == 55669) format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb :)\");
else if(i == 66689) format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb :)\");
else if(i == 69566863) format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb :)\");
else if(i == 95888828) format(global_string, sizeof(global_string), \"Na most megtudjuk, hogy melyik a gyorsabb :)\");
}
printf(\"Else If Time: %d\", GetTickCount() - CurrCount);
return 1;
}

2059
Szép leírás.
Majd odaírhatnád, hogy ha nagy tömböket akarunk kezelni ( Pl Házrendszer ), akkor célszerûbb a GVar plugint használni.

2060
Beszélgetés / Visszatértem.
« Dátum: 2011. január 09. - 13:16:10 »
Üdv újra :D Úgy eltûntél, mint petõfi a ködben..

2061
Segítségkérés / SSCANF help.
« Dátum: 2011. január 09. - 12:56:01 »
Ez nem épp ehhez kapcsolódik, de szerintem a player integert és a reason stringet nemkell minden parancsban létrehozni. Létrehozod globálisan és kevesebbet is eszik, gyorsabb és egyszerûbb is.

2062
SA-MP: Szerverfejlesztés / Drago90.
« Dátum: 2011. január 08. - 22:52:04 »
Jó indentáció:
 

public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[])
{
if(GetPVarInt(playerid, \"JailTime\") > 0 && strcmp(cmdtext, \"/jailtime\", true) && GetPVarInt(playerid, \"Level\") != ServerInfo[MaxAdminLevel])
{
InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, \"~r~~h~Nem használhatsz parancsokat a börtönbe!\");
return 0;
}
if(GetPVarInt(playerid, \"FreezeTime\") > 0)
{
format(i_str, sizeof(i_str), \"~r~~h~Fagyasztva vagy %d másodpercig!~g~ Nem használhatsz parancsokat!\", GetPVarInt(playerid, \"FreezeTime\"));
InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, i_str);
return 0;
}
if(!GetPVarInt(playerid, \"LoggedIn\") && strcmp(cmdtext, \"/login\", true) && strcmp(cmdtext, \"/register\", true) && strcmp(cmdtext, \"/saveplayers\", true))
{
InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, \"~r~~h~Nem vagy bejelentkezve!\");
return 0;
}
if(GetPVarInt(playerid, \"Muted\"))
{
InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, \"~r~~h~Némítva vagy, nem használhatsz parancsokat!\");
return 0;
}
return 1;
}

 
S.zar indentáció:
 

public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[])
{
  if(GetPVarInt(playerid, \"JailTime\") > 0 && strcmp(cmdtext, \"/jailtime\", true) && GetPVarInt(playerid, \"Level\") != ServerInfo[MaxAdminLevel])
{
      InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, \"~r~~h~Nem használhatsz parancsokat a börtönbe!\");
return 0;
   }
if(GetPVarInt(playerid, \"FreezeTime\") > 0)
  {
    format(i_str, sizeof(i_str), \"~r~~h~Fagyasztva vagy %d másodpercig!~g~ Nem használhatsz parancsokat!\", GetPVarInt(playerid, \"FreezeTime\"));
InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, i_str);
                      return 0;
}
  if(!GetPVarInt(playerid, \"LoggedIn\") && strcmp(cmdtext, \"/login\", true) && strcmp(cmdtext, \"/register\", true) && strcmp(cmdtext, \"/saveplayers\", true))
  {
    InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, \"~r~~h~Nem vagy bejelentkezve!\");
           return 0;
    }
if(GetPVarInt(playerid, \"Muted\"))
{
        InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, \"~r~~h~Némítva vagy, nem használhatsz parancsokat!\");
return 0;
               }
return 1;
}

2063
SA-MP: Szerverfejlesztés / Drago90.
« Dátum: 2011. január 08. - 22:19:59 »
Nem értem, hogy mérnem figyelnek az indentációra. Én amióta scritpelek, azóta figyelek rá.

2064
Módok / [GLOB] Project Reality, kurta999 version
« Dátum: 2011. január 08. - 18:27:20 »
Felújítva, nézzétek meg :D

2065
Segítségkérés / Pálya váltás.
« Dátum: 2011. január 08. - 12:31:42 »
Vagy úgy csinálod, ahogy a MINI MISSIONS van ( Restartal ), vagy úgy, ahogy Fade mondta.

2066
Segítségkérés / Pálya váltás.
« Dátum: 2011. január 08. - 11:08:03 »
Messi\" post=\"104199\" timestamp=\"1294481104\"]
Kösz szépen.Meguntam a CoD-ot ;D Igen visszatértem.
De am akkor most 3GM et hozzak létre ? xD
 
[/quote]
Ja xD
Mér, h gondoltad másképp ? :D

2067
Segítségkérés / SSCANF help.
« Dátum: 2011. január 08. - 11:06:29 »
Amúgy mibajod a ZCMD-vel ? Sokkal jobb, de csak akkor, ha nem ékezetes parancsokat csinálsz.

2068
Segítségkérés / Pálya váltás.
« Dátum: 2011. január 08. - 11:03:33 »
server.cfb-be beleírod, hogy
 
 // Az utolsó szám az, hogy restart után hányszor töltõdjön be, 
gamemode0 mymap 1
gamemode1 mapmap2 1
gamemode2 mapmap3 1

 
Skript:
 

#include <a_samp>
 
public OnFilterScriptInit() // Vagy OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"ModRestart\", 10 * 60 * 1000, true); // Az elsõ szám az, hogy hány perecenként, a többi megszorozza 60000-el, hogy ms jól kijöjjön
return 1;
}
forward ModRestart();
public ModRestart()
{
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, \"Mód Restartol, mapváltás!\");
SendRconCommand(\"gmx\");
return 1;
}

 
OFF: Mégis visszatértél a SA-MP-hoz ? :D

2069
Segítségkérés / Battlefield Bad Company 2 írányítási hiba
« Dátum: 2011. január 08. - 10:55:40 »
Szedd le másik cracket, velem is ezvolt. Battlefield Bad Company 2 Mouse Fix vagy Crack, így keress rá.

2070
Öcsémm, ez tényleg megy. ( 4Magos a procim, 2-t visz ) Csak az egerem nem :S

Oldalak: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal