Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - krisk

Oldalak: 1 ... 133 134 [135] 136 137 ... 153
2011
RP/RPG kérések / Nagy oszlop checkpoint
« Dátum: 2010. november 12. - 22:08:43 »
De, de abban sincs olyan argumentum ami a magasságára, csak az átmérõjére vonatkozik.

2012
RP/RPG kérések / Nagy oszlop checkpoint
« Dátum: 2010. november 12. - 22:02:57 »

2013
Leírások/Útmutatók / Leírás: Mûveleti sorrend PAWN makrókban.
« Dátum: 2010. november 12. - 21:48:04 »
A szorzás és az osztás magasabbrendû mûvelet mint az összeadás ill a kivonás, így azt kell a hatványok után elõször elvégezni.
 [ 3+(3*7) = 24 ]

2014
Leírások/Útmutatók / Leírás: Mûveleti sorrend PAWN makrókban.
« Dátum: 2010. november 08. - 22:03:29 »
Zárójelbe, ennek a bõvítését akartam közzétenni itt, csak sajnos az SFM közbekavart, én meg egy jódarabig nem fogom leírni újra, majd talán pár hónap múlva.

2015
Leírások/Útmutatók / Leírás: Mûveleti sorrend PAWN makrókban.
« Dátum: 2010. november 07. - 22:08:32 »
A makrók lényege, hogy apró feladatokban megkönnyítse a programozót, tehát egy-egy rutint gyorsan el tudjon végezni, anélkül hogy külön funkciókkal tömné tele a modját. Ám van egy pár fontos dolog, aminél az ember - ha nem gondolkodik eléggé - elakadhat. Nem hiszem hogy mindenkinek egetrengetõ, de ha csak egy embert is ki tudtam ezzel segíteni, megérte.
Elég sokat fáradozhat egy kezdõ programozó azon, hogy a PAWN preprocesszorával hogy lehet egy értelmes többmûveletes matematikai képletet összerakni, mivel hasonlóan a többi programnyelvhez, alapvetõen a PAWN sem képes a mûveleti sorrend megértésére, így nekivágtunk a vakvilágnak, és teszteltünk pár makró megoldást, hogy bemutassuk, hogy kell ezt megoldani:
 

#define HOZZAAD(%0,%1)                  %0 + %1
main()
{
    printf(\"%d\", HOZZAAD(3, 3) * 7);
}

 
A preprocesszor ezt a következõnek fogja fordítani: 3+3*7=42 ami nem egyenlõ a várt 24-gyel. Rendben, ez túl alap volt, próbáljunk ki zárójelket használni a kódban:
 

#define SZOROZ(%0,%1)                  (%0 * %1)
main()
{
    printf(\"%d\", SZOROZ(3 + 3, 7));
}

 
Eredmény? Az összes tag zárójelben marad! [ (3 + 3 * 7) ], tehát az eredmény mindig 42! A megoldás: használjunk duplazárójelet.
 

#define SZOROZ(%0,%1)                 ((%0) + (%1))
main() {
   printf(\"%d\", SZOROZ(3,  3*7));
}

 
A preprocesszor ezt a megfelelõ képlettel fogja lefordítani ((3)+(3*7))=24. Ezért nagyon fontos hogy matematikai mûveleteknél
hogy a mûvelet egészét zárójelbe rakjuk makróíráskor.

2016
Ennek az SMF-nek bizony a jó édes **** anyját, írtam egy 5 oldalas bõvítést erre kiléptet mikor elküldeném.

2017
Szkript kérések / Animba esés továbfejlesztése
« Dátum: 2010. november 03. - 16:13:51 »
Az animba esésrõl. Ezt az ötletet én adtam a Fay RPG-nek, én dolgoztam ki a koncepcióját, mostanra meg mindneki lekoppintja ahol tudja, ahogy minden egyéb ötletemet, ami belekerült a szerverbe.

2018
Segítségkérés / Irány a játékos és egy pont között 2D-ben
« Dátum: 2010. október 29. - 19:10:02 »
Szerintem a címmel mindent elmondtam. Nekem egy olyan script kéne, ami a játékos és egy pont közti irányt megadja úgy, hogy 0 ha a ponttal szemben vagyunk. Keresgettem, próbálgattam, de nem jött össze sajnos, hátha valaki tud segíteni.
Elõre is köszönöm: krisk

2019
Archívum / [HUN]..::SA Partyground::.. - Stunt/Race/Drift/DM
« Dátum: 2010. október 18. - 21:28:52 »
A név erõs koppintásszagú, mégpedig az egyik legjobb partyszerverrõl, a \'Las Venturas Playground\'rõl.
Partyground -> Unknown fatal error. Ezt a szót nem tudom te hol tanultad, de ha a \'Partyföldet\' akartad kifejezni, az \'Partyland\'. Bár mivel írtam, hogy erõs koppintásérzet van, ezért ezt inkább nem részletezném.

2020
Én is arra használom amúgy. :D mysql_fetch_row()-val közérakom, ezzel meg szétszedem.

2021
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]Idõzítõ | Timer
« Dátum: 2010. október 17. - 15:24:49 »
Egy kis félreírás: a prototípust forward statementtel hozod létre, nem public-cal.

2022
Még van egy módszer amit használni szoktak/szoktam, az pedig, ha a változó típusok valamilyen karakterrel el vannak választva. Pl:
 
asd|1.0|krisk|15

 
Ezt a következõképp tudjuk SSCANF-fal szétválasztani:
 

new str[]=\"asd|1.0|krisk|15\";
new string[4];
new Float:lebeg;
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
new integer;
sscanf( str,\"p<|>sfui\",string,lebeg,nev,integer );

 
A két <> közti karakter az a karakter, amivel a típusokat elválasztottad.

2023
Törölt RP Szerverek / [HUN]Risky RPG
« Dátum: 2010. október 15. - 16:07:29 »
\'A szerveren profi scripter dolgozik\'
A \'profi scripter\' úgy baszná kifele a GF-et mint macskát szarni.

2024
Nagyon szépen összeírtad, grat!

2025
Stunt / Hungaricum
« Dátum: 2010. augusztus 09. - 18:56:36 »
Jó videó lett!
Bár írják hogy nincs benne csít, de azért a legtöbb stuntert odaát (magyar gtastunting fórum), felébõl kinézném hogy valami kis handling.cfg modot eleresztett, olyan nagy pofája van.

Oldalak: 1 ... 133 134 [135] 136 137 ... 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal