Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 133 134 [135] 136 137 ... 184
2011
Szkript kérések / 0.3c Autó parancsok
« Dátum: 2011. január 29. - 22:36:28 »
Itt az enyém, ez parancsokra van, de ezt átkell konfigurálnod.
Amúgy az ilyen megoldással egyszerre a motorháztetõt és a csomagtartót nem lehet kinyitni, mivel a GetVehicleParamsEx a boot & bonnet-al 0-val tér vissza mindig. ( SA-MP Bug :S )
 

CMD:veh(playerid, params[])
{
new
engine,
alarm,
bonnet,
boot,
objective;
if(sscanf(params, \"s[\" #STR_SIZE \"]\", i_str)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /veh <Engine/Lights/Alarm/Doors/Bonnet/Boot>\");
vID = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleParamsEx(vID, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
if(!strcmp(i_str, \"engine\", true))
{
if(engine == 0)
{
            SetVehicleParamsEx(vID, VEHICLE_PARAMS_ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   format(tmp, sizeof(tmp), \"~y~~h~%s ~b~~h~motorja ~g~~h~bekapcsolva~w~!\", VehicleNames[GetVehicleModel(vID) - 400]);
   InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, tmp);
}
else if(engine == -1 || engine == 1)
{
            SetVehicleParamsEx(vID, VEHICLE_PARAMS_OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   format(tmp, sizeof(tmp), \"~y~~h~%s ~b~~h~motorja ~r~kikapcsolva~w~!\", VehicleNames[GetVehicleModel(vID) - 400]);
   InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, tmp);
}
}
else if(!strcmp(i_str, \"lights\", true))
{
if(lights == 0 || lights == -1)
{
            SetVehicleParamsEx(vID, engine, VEHICLE_PARAMS_ON, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   format(tmp, sizeof(tmp), \"~y~~h~%s ~b~~h~villanya ~g~~h~bekapcsolva~w~!\", VehicleNames[GetVehicleModel(vID) - 400]);
   InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, tmp);
}
else
{
            SetVehicleParamsEx(vID, engine, VEHICLE_PARAMS_OFF, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   format(tmp, sizeof(tmp), \"~y~~h~%s ~b~~h~villanya ~r~kikapcsolva~w~!\", VehicleNames[GetVehicleModel(vID) - 400]);
   InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, tmp);
}
}
else if(!strcmp(i_str, \"alarm\", true))
{
if(alarm == 0 || alarm == -1)
{
            SetVehicleParamsEx(vID, engine, lights, VEHICLE_PARAMS_ON, doors, bonnet, boot, objective);
   format(tmp, sizeof(tmp), \"~y~~h~%s ~b~~h~riasztólya ~g~~h~bekapcsolva~w~!\", VehicleNames[GetVehicleModel(vID) - 400]);
   InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, tmp);
}
else
{
            SetVehicleParamsEx(vID, engine, lights, VEHICLE_PARAMS_OFF, doors, bonnet, boot, objective);
   format(tmp, sizeof(tmp), \"~y~~h~%s ~b~~h~riasztólya ~r~kikapcsolva~w~!\", VehicleNames[GetVehicleModel(vID) - 400]);
   InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, tmp);
}
}
else if(!strcmp(i_str, \"doors\", true))
{
if(doors == -1 || doors == 0)
{
            SetVehicleParamsEx(vID, engine, lights, alarm, VEHICLE_PARAMS_ON, bonnet, boot, objective);
   format(tmp, sizeof(tmp), \"~y~~h~%s ~b~~h~ajtajai ~g~~h~kinyitva~w~!\", VehicleNames[GetVehicleModel(vID) - 400]);
   InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, tmp);
}
else
{
            SetVehicleParamsEx(vID, engine, lights, alarm, VEHICLE_PARAMS_OFF, bonnet, boot, objective);
   format(tmp, sizeof(tmp), \"~y~~h~%s ~b~~h~ajtajai ~r~becsukva~w~!\", VehicleNames[GetVehicleModel(vID) - 400]);
   InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, tmp);
}
}
else if(!strcmp(i_str, \"bonnet\", true))
{
if(bonnet == 0 || bonnet == -1)
{
            SetVehicleParamsEx(vID, engine, lights, alarm, doors, VEHICLE_PARAMS_ON, boot, objective);
   format(tmp, sizeof(tmp), \"~y~~h~%s ~b~~h~ajtajai ~g~~h~kinyitva~w~!\", VehicleNames[GetVehicleModel(vID) - 400]);
   InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, tmp);
}
else
{
            SetVehicleParamsEx(vID, engine, lights, alarm, doors, VEHICLE_PARAMS_OFF, boot, objective);
   format(tmp, sizeof(tmp), \"~y~~h~%s ~b~~h~kapotája ~r~becsukva~w~!\", VehicleNames[GetVehicleModel(vID) - 400]);
   InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, tmp);
}
}
else if(!strcmp(i_str, \"boot\", true))
{
if(boot == -1 || boot == 0)
{
            SetVehicleParamsEx(vID, engine, lights, alarm, doors, bonnet, VEHICLE_PARAMS_ON, objective);
   format(tmp, sizeof(tmp), \"~y~~h~%s ~b~~h~csomagtartója ~g~~h~kinyitva~w~!\", VehicleNames[GetVehicleModel(vID) - 400]);
   InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, tmp);
}
else
{
            SetVehicleParamsEx(vID, engine, lights, alarm, doors, bonnet, VEHICLE_PARAMS_OFF, objective);
   format(tmp, sizeof(tmp), \"~y~~h~%s ~b~~h~csomagtartója ~r~becsukva~w~!\", VehicleNames[GetVehicleModel(vID) - 400]);
   InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, tmp);
}
}
else
{
        SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /veh <Engine/Lights/Alarm/Doors/Bonnet/Boot>\");
}
return 1;
}

2012
Segítségkérés / Max játékos npc
« Dátum: 2011. január 29. - 22:34:06 »
foreach by Y_Less
foreach(Bot, i) // Minden NPC-re vonatkoztatunk
{
    SpawnPlayer(i);
}
if(Iter_Count(Bot) == 0) // Ha a botok száma 0

2013
Off Telep / Váltóáram/Egyenáram - Villámcsapás
« Dátum: 2011. január 29. - 22:17:15 »
Ez besz*rás xDDD
Én is csináltam már pár marhaságot webfordítással :D
 

2014
SA-MP: Szerverfejlesztés / sAdmin
« Dátum: 2011. január 29. - 22:03:30 »
Nem muszály PVar, elég ez a char-os megoldás.
Én nemhasználok semien titkosítót, mégis megvagyok :D
Dini-vel kapcsolatban: Rövid ini fájlok kezelésére tökéletes, mint pl egy konfigfájl, vagy aka ( Az nem épp rövid, de nekem megteszi ). Accountok kezelésére meg sz*r, úgy mint az összes többi fájlkezelõ. MySQL a jó megoldás. Sokkal gyorsabb,  sokkal több lehetõség, egyszerûbb kezelhetõség.
sscanf-bõl a plugin verzió ajánlott, mivel sokkal gyorsabb.
Az ilyen formázásokra meg egyszerûbb a mód tetején Globálisan létrehozni egy 128-as stringet, és azzal formázni az összes üzenetet. Én úgy használom, megy minden jól, NEM keveredik.

2015
Archívum / Linkesített eljárások
« Dátum: 2011. január 29. - 21:04:21 »
Ez jó, nekem tetszik. Márt csak a [pawn] [/pawn] hiányzik.
-OnPlayerCommandText

2016
Ha már kicsit elmentünk a memória felé, akkor ha egy timer alatt te létrehozol egy új valamit, akkor azt minen lefutásnál létrehozzva, és minél több memóriát fog enni ?

2017
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Szerver router mellett
« Dátum: 2011. január 29. - 19:56:58 »
Próbáld meg user jelszóval, alapból ez.
----------------
^^ Megoldottam :)

2018
Megaszeró 2011 / Társalgó
« Dátum: 2011. január 29. - 11:38:26 »
A feladatok kb olyasmik lesznek, mint az elõzõben ?

2019
Megaszeró 2011 / Jelentkezés
« Dátum: 2011. január 28. - 20:19:24 »
Azért is jelentkezek :P
Szerver név: Nagy Magyar Stunt Szerver
IP: Majd, router..

2020
Próbáld meg levenni a timerek számát, mást nemtudok már tanácsolni xD és az a lenti szerintem nem hiba.
Ha már megemlítettük a dini-t, én MySQL-et használok a logokra, játékosokra. De az aka-ra dinit. Próbáltam rá egy másik cache rendszert, szokás szerint azoknál megvan adva hogy egyszerre mennyi sort olvashat be. Erre szerintem is a legjobb a dini, nembaj hogy lassú.
Ha nem használsz PVar-t, és ragaszkodsz a rendes változókhoz, akkor használhatod azokat is spórolósan.
Elõször is aminek csak 2 értéke van bool-ként használd.
És ha az értéke nem nagyobb, mint 255 ( bool-nak természetesen nem nagyobb). Akkor használd így, mert egy csomó memóriát megtakarít: new bool:IsGod[MAX_PLAYERS char]
Használata ha char-os
IsGod{playerid} = true;
----------------------------
if(IsGod{playerid} == true)
Ezt itt olvastam

2021
Leírások/Útmutatók/Segítség / [Leírás] Video RAM
« Dátum: 2011. január 27. - 19:35:10 »
Az -availablevidmem használatát nem ajánlom, sõt az egyiket sem.
Vegyük pl a fenti lévõvel felemelet egy 512-es kártyád ramját 1GB-ra és fel is állítod a game-t annak megfelelõen. Menni azt fog, csak néha befog akadni ( Nem lagg, egyszerûen megakad ).
A másikkal meg azt csinálod, hogy nincs korlátozás, akkor ha egy 512-es karinál olyan beállításokat raksz be, amihez 1GB-s kari kell, akkor össze-vissza fogja neked tölteni a gamet.
Úgyhogy nem ajánlatos használni õket, de akinek nincs ez a baj, az örülhet :)
-------------------------------------------------------------------------------
2.0-ás Pixel Shader-al else indul, próbáltam régebben egy Radeon 9600-al. Kiírta, h Pixel Shader 3 kell neki.

2022
SA-MP: Szerverfejlesztés / Neon 0.3c
« Dátum: 2011. január 26. - 21:37:39 »
Azért, mert csak GLOBÁLIS objecteket tudsz felcsatolni, nempedig játékos objecteket :(

2023
Érdekes egy dolog, életemben nem hallottam ilyenrõl :D
De ez hülyeség, hogy -4-et adsz meg neki, aztán azt konvertálod.
Katt :D

2024
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Megaszeró 2011
« Dátum: 2011. január 26. - 18:58:34 »
Jelentkeznék, de nem kérek belõle..

2025
Off Telep / Picur
« Dátum: 2011. január 26. - 18:28:02 »
Ez **sz*rás xDD
 

Oldalak: 1 ... 133 134 [135] 136 137 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal