Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Flash

Oldalak: 1 ... 130 131 [132] 133 134 ... 318
1966
Segítségkérés / MySQL nem akar betölteni
« Dátum: 2014. augusztus 22. - 10:18:19 »
felraktam az összes 64 bites szükséges DLL filet és még így se tölt be. Ötlet?

1967
Segítségkérés / A szerveren csúszik az idõ
« Dátum: 2014. augusztus 22. - 09:00:59 »
[mod]Zártam![/mod]

1968
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [DM] Born To Race
« Dátum: 2014. augusztus 22. - 08:34:13 »
1. Nekem az az ötletem támadt, hogy elõször kezd el járni MTA-n DM szerverekre, és figyeld a mappokat, mivel ott aztán olyan ötletek vannak hogy sokszor nekem is leesik az állam és ezért rontom el a pályát és vízbe esek :D
Ezzel nem azt akarom mondani hogy lemásold az általad megtetszett mapolási részt csak hogy nyerj egyedi ötleteket!
2. Arra is figyelj hogy ne csak egyenesen kelljen menni majd néha jönne 1-2 ugrató és pár loop, bár ezt belõled nem nézném ki, te ennél sokkal kreatívabb vagy mapolás terén..
3. Arra is kell ügyelni hogy mennyit bír a SA:MP-nál használt streamer, mivel sok olyan MTA DM map van amit SA:MP-ban nem lehet orvosolni max \"belescripteléssel\".
4. Legyen meg mindig a színvonal. Szóval hogy ha szépen elkészítetted az ugratás elötti részt például akkor az ugratásnál is meg az érkezésnél is legyen \"játékélmény\", szóval az egész mapon legyen élvezetes menni, hogy a játékos egy idõ után ne unják meg a mapot.
5. Arra ügyelj még hogy a map ne legyen rövid, de ne is legyen túl hosszú. Ha rövid, akkor nem lesz kidolgozott map, ha túl hosszú az se lenne jó neked, mert az már nagyon leszívná az energiádat és elmenne a kedved a map készítésétõl.


Sok sikert! :)

1969
Segítségkérés / SSCANF2
« Dátum: 2014. augusztus 22. - 08:20:18 »
Azért töröltem az általad kiírt kódot mert ezek nem a témához illõ kód volt, ez már egy összetetted rész volt a módodból és egy ilyen kis segítségkérésért nem érdemes kódot csatolni!
Egyébként szerintem is az a hiba hogy 2 parancsfeldolgozót használsz.
Döntsd el hogy strcmp-t vagy ZCMD-t használsz. Én személy szerint a ZCMD-t választanám, ahogyan te tetted szóval töröld ki azt a kódrészleget amit rayle említett.

1970
Segítségkérés / ShowNameTags - /anevek?[kezdõ]
« Dátum: 2014. augusztus 22. - 08:13:14 »
@.RäNÐoM.: A tied azért rossz megoldás, mivel te ennél a for ciklusnál:
 
if(IsPlayerConnected(i)) continue;

 
azokat a játékosoknak a nevét tûnteted el aki offline!
Helyesen .RäNÐoM. verziójába:
 
CMD:nev(playerid)
{
for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
if(!IsPlayerConnected(i)) continue; //Ez arra jó, hogy megállítja a ciklust, hogyha az összes Offline játékoson végigment..
ShowPlayerNameTagForPlayer(playerid, i, true); //Egy ciklus végigmegy az összes Online játékoson és beállítja a parancs beírójának, hogy láthassa a nevüket.
}
return 1;
}

1971
RP/RPG kérések / Kezdõ spawn+Email cíim
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 22:19:22 »
1.
OnPlayerSpawn alatt van a SetPlayerPos ott beálílthatod a spawnhelyet.
2.
Kódot mutatsz? Az emailes scriptnél az OnDialogResponse részére vagyok kíváncsi.

1972
SA-MP: Szerverfejlesztés / Capture The Flag Minigame
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 22:17:41 »
Ez már haladás! Gratula, viszont:
Látom eléggé pazarolsz, itt gondolok a változókra, és a lekérdezésekre stb..
Például:
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
PlayerInArea[playerid] = false;
ArmyFlag[playerid] = false;
AnarhyFlag[playerid] = false;
PlayerJoinArea[playerid] = false;
return 1;
}

 
Ez teljesen feleslegesnek tartom mivel a változó létrehozásánál alapból 0 az értéke a változóknak, maximum OnPlayerDisconnect-nél lehetne alkalmazni amit ügyesen meg is tettél.
Példa2:
 
if(killerid != INVALID_PLAYER_ID) format(string,sizeof(string),\"[Area51]: %s megölte %s -t! Csak így tovább!\",name,name);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,string);
SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
if(killerid != INVALID_PLAYER_ID) SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid)+50);
if(killerid != INVALID_PLAYER_ID) GivePlayerMoney(killerid, 500);
SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)-50);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[Area51]: Meghaltál! Ezért levonunk tõled 50 Score-t!\");
if(killerid != INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(killerid,COLOR_GREEN,\"[Area51]: Megöltél egy ellenséget! Ezért kapsz 50 Score-t és 500$-t\");

 
itt is sok a felesleges lekérdezés, inkább így old meg:
 
   if(killerid != INVALID_PLAYER_ID) {
format(string,sizeof(string),\"[Area51]: %s megölte %s -t! Csak így tovább!\",name,name);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,string);
SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid)+50);
GivePlayerMoney(killerid, 500);
SendClientMessage(killerid,COLOR_GREEN,\"[Area51]: Megöltél egy ellenséget! Ezért kapsz 50 Score-t és 500$-t\");
}
SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)-50);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[Area51]: Meghaltál! Ezért levonunk tõled 50 Score-t!\");

 
Máris szebb, nem pazarlósabb, és átláthatóbb lett a kód :)
Példa3:
Szerintem az OnPlayerGiveDamage eljárásnál a változót tedd a script elejére, mert túl sokszór hívódna meg feleslegesen.
Példa4:
Hát igen az OnPlayerUpdate..
Sokan akik kezdõk azt hiszik az a tökéletes megoldás a jó játékélményre, pedig nagy lagot tud ám okozni ha rosszul vannak megírva alatta a kódrészlegek.
Ajánlom hogy hozz létre egy 1 másodperces timert amelyt csak a minigame közbe mûködtetsz.
Példa5:
A MAX_PLAYERS változók helyett ajánlom a PVar-t.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPVarInt
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPVarInt
A sima változókat is logikával még lehetne ritkítani hogy takarékosabb legyen a script.


Remélem segítettem

1973
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 21:50:16 »
Wiki Eljárások/Függvények menüpont nem elérhetõ! De ha rámegyek simán a Wiki-re akkor azt az oldalt behozza.
E:
Még egy apró hiba így 6 év után ;)
\"10816038755_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

1974
Segítségkérés / ShowNameTags - /anevek?[kezdõ]
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 19:19:46 »
Ha tudsz angolul, vagy jó a gondolkodó képességed, akkor ez segíthet:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/ShowPlayerNameTagForPlayer

1975
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 19:18:08 »
Mert 48 hozzászólásod van, és azt hiszem 50-tõl lehet + úgy emlékszem eltöltött idõhöz is van kötve a dolog.

1976
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 17:33:12 »
\"250143425bug_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

1977
Segítségkérés / Egyedi textdrawok
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 17:30:48 »
[mod]A témát bezárom[/mod]

1978
Segítségkérés / RemoveWorldObject bug
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 17:29:18 »
[mod]Ha megoldódott a problémád, kérlek zárd a témát![/mod]

1979
Segítségkérés / Packet was modified
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 17:28:38 »
[mod]Ha megoldódott a problémád, kérlek zárd a témát![/mod]

1980
Segítségkérés / Csatlakozásnál Ország kíírása
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 17:28:07 »
[mod]Ha megoldódott a problémád, kérlek zárd a témát![/mod]

Oldalak: 1 ... 130 131 [132] 133 134 ... 318
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal