Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Cappsy

Oldalak: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 160
1951
Archívum / Original Tokyo Drift Clan Szerver[0-24]
« Dátum: 2012. október 13. - 15:05:16 »
Sikert kívánok!
Bár még nem voltam fenn de a leírásból képekbõl ítélve hamarosan leszek

1952
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Over The Hill
« Dátum: 2012. október 13. - 15:03:17 »
Sok sikert..
Bár ha sok a hacker akkor az adminok nem lehetnek nagyon zsorgalmasak  :unsure: :unsure:

1953
RP/RPG kérések / Autó rendszer[NEW]
« Dátum: 2012. október 13. - 14:58:08 »
Milyen kell Dini Mysql?

1954
PAWN gyakorlati tanfolyam / Információgömb
« Dátum: 2012. október 13. - 14:50:25 »
Jól hangzik :)

1955
Archívum / [HuN]DC Freerun Szerver @ sunwell.hu
« Dátum: 2012. október 13. - 10:15:36 »
hát igen ezzel is az a baj hogy unalmas

1957
Nem tudok mit mondani ha nem nonos akkor....No Problem

1958
Archívum / törölve.
« Dátum: 2012. október 12. - 21:34:04 »
a gyerek lelopta a leírásomat
Ezt kb 1-2 éve írtam predlinénak
Sajnos a leírást nem találtam pedig emlékszek rá ezeket mind az 1-tõl 1-re én írtam....
Mind1 am sincs bizonyíték de azért az állam leesett

1959
Archívum / [HUN]Wirtual World RPG[HUN][UN BAN ALL]
« Dátum: 2012. október 12. - 21:29:12 »
Idézetet írta: Alexvagyok date=1349326975\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28236\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát de most mivan?????? Tegnap irtam 1 órán át és kibõvitettem sokkal.. nagyon sokkal.. Akkor most mire kell engedély?...Vagy megkapom???
 
gyerek ha neked ez 1 óra volt én le..pom magam

1960
Archívum / Villager RPG Bemutató // Admin TGF Onned
« Dátum: 2012. október 12. - 21:27:02 »
Nem ismerem a szerver õszintén nem voltam fenn így nem is nagyon véleményezném...
De szerintem azért a leírást minimum lenne kicsit KICSIT hosszabbítani!Én szerintem a leírásból sok mindent meg tudunk
UI:((Ha nem megy írj privit leírom miket tegyél bele :)))

1961
Archívum / Villager RPG Bemutató // Admin TGF Onned
« Dátum: 2012. október 12. - 21:24:04 »
Idézetet írta: Nyui date=1350069636\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28511\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

Olie, Afterlife  :D
 
Közben rájöttem.
Csak arra vagyok kíváncsi, hogy mit újított.
Mert szerintem a fórum unja már ezeket a módokat. :\\
 
[/quote]
Az Afterlife módosítás nélkül is egyedi  :o
 
[/quote]
egyedien sz*r? :D
 
[/quote]
Ezen vagy 2 percig szakadtam

1962
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rendõr mini filterscript (Életem elsõ script-je)
« Dátum: 2012. október 12. - 21:21:26 »
Kezdõnek oh bõven elég :)
Én örültem a /help parancsnak XD :)
Igaz akkor még nemvolt sampforum

1963
Pluginok és Programok / Gravity 1.0
« Dátum: 2012. október 12. - 21:19:20 »
Kösz !
Fa..a dolgokra fel lehet használni  :sly:

1964
SA-MP: Szerverfejlesztés / Akadályos versenypálya.
« Dátum: 2012. október 12. - 21:17:10 »
Szépnek tûnik képekrõl 1+ megér a fáradozás :)

1965
Szkript kérések / Találat rendszer.
« Dátum: 2012. október 12. - 21:12:53 »
Idézetet írta: TengeriMalac date=1349790416\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28397\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A lopás bûn...  :whistle:


SAMPben tökéletesen nem lehet meghatározni a testrészek helyzetét, illetve azt, hogy hova lõttél..
Keresgélj, biztos van ilyen hivatalos forumon.
 
XDD
Tess:
Ez itt az oph inc :)
Szóval értelem szerûen egy inc
Ide kell tenned:
pawno-->Incude
 
/*  SA-MP OnPlayerHit System Functions
*
*  (c) Copyright 2010, AirKite
*
*/
stock TogglePlayerOnHitted(playerid, toggle)return CallRemoteFunction(\"OnPlayerHitParam\",\"ddd\",1,playerid,toggle);
stock ToggleWeaponBlockHit(weaponid, toggle)return CallRemoteFunction(\"OnPlayerHitParam\",\"ddd\",2,weaponid,toggle);
stock ToggleWeaponBlockHitForPlayer(playerid, weaponid, toggle)return CallRemoteFunction(\"OnPlayerHitParam\",\"dddd\",3,playerid,weaponid,toggle);
stock SetWeaponRangeHit(weaponid, Float:range)return CallRemoteFunction(\"OnPlayerHitParam\",\"ddd\",4,weaponid,0,0,range);
stock SetPlayerDemagedHealth(playerid, Float:health, hiterid=-1, reason=-1)return CallRemoteFunction(\"OnPlayerHitParam\",\"ddddf\",5,playerid,killerid,reason,health);
stock SetOnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)return CallRemoteFunction(\"OnPlayerHitParam\",\"dddd\",6,playerid,killerid,reason);
// --------------------------------------------------
// Forwards (Callback declarations)
// --------------------------------------------------
forward OnPlayerHit(playerid, hiterid, bodypart, weaponid, Float:distance);
// --------------------------------------------------
// Defines Body Part
// --------------------------------------------------
#define OPH_HEAD 1
#define OPH_BODY 2
#define OPH_FOOT 3
/*
native TogglePlayerOnHitted(playerid, toggle);
native ToggleWeaponBlockHit(weaponid, toggle);
native ToggleWeaponBlockHitForPlayer(playerid, weaponid, toggle);
native SetWeaponRangeHit(weaponid, Float:range);
native SetPlayerDemagedHealth(playerid, Float:health, hiterid=-1, reason=-1);
native SetOnPlayerDeath(playerid, killerid, reason);
*/

Oldalak: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 160
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal