Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 136
1951
Segítségkérés / MySQL crash
« Dátum: 2011. Április 23. - 16:44:42 »
Pontosan mi crashel, a fordító a játék vagy mysql?
Egy apróságot látok mysql_store_result(); használata után nem sokkal mindig kell egy mysql_free_result(); is.
 

mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() > 0)
{
mysql_free_result();
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Hiba: Te már regisztrált felhasználó vagy. [/register]\");
return 1;
}

1952
Segítségkérés / Map Editor: IPL-bõl PWN-be
« Dátum: 2011. Április 23. - 16:30:32 »
Keress olyan menüpontot hogy \"Show Code\" ha arra kattintasz ott már lesz olyan is hogy \"Export.pwn\".
Így már nem csak IPL formátumba lehet menteni.
És csak a számotokra létezõ probléma már megoldásra is került.
Igaz a folyamatot nem ábrázolja hogy kell Quaternion-ról a megszokott forgás szögeket (rx, ry, rz) kapni.

1953
Szép leírás.
 
Idézetet írta: Epsilon date=1269109967\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1038\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
(Nem ajánlom a definálást x)
 
Ezt kifejtenéd bõvebben mire érted és miért is?

1954
Segítségkérés / Checkpoint és ha ha benne van értékátadás
« Dátum: 2011. Április 18. - 21:21:42 »
Idézetet írta: kriszrap date=1303153181\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7569\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
de azzal az összes cp eltüntetem!!!
ja meg
SetPVarInt(playerid, \"CP\", 1);
hogy tudom le nulázni szerver kapcsolodásnál??:)
 
What?
Hogy hogy az összes cpt?
Mikor csak egyet jelenít meg.
Ja meg
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SetPVarInt(playerid, \"CP\", 0);
}

 
De minden játékos kilépésnél törlõdik a PVar adat, és minden PVar alap értéke nulla, ha nincs létrehozva.
( Gondolom lekérdezés hát vazze nincs is ilyen néven PerPlayerVariable nesze return 0; )
Emiatt OnPlayerConnectnél felesleges 0-ra állítani, inkább -1 re szokás ott állítani, mert lehet szükség van a nulla értékre is.

1956
Segítségkérés / Checkpoint és ha ha benne van értékátadás
« Dátum: 2011. Április 17. - 13:12:16 »
Idézetet írta: Buba date=1303028773\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7569\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define cp 0
new gPlayerCheckpointStatus[MAX_PLAYERS];
CMD:cp1(playerid,params[])
{
SetPlayerCheckpoint(playerid,-210.4612,987.3130,19.1967,5.0); // Ez a CP
return 1;
}
 
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
switch(gPlayerCheckpointStatus[playerid]) {
case cp: {
SendClientMessage(playerid,0x00CC00AA,\"Felvettél egy checkpointot!\");
}
   }
return 1;
}

 
Lehet hogy nem mûködik, teszteld le!
 
Majdnem...
A történet ott kezdõdik hogy létre kell hozni egy adattömböt a checkpointokkal.
Akkor minden egyes létrehozott adat sor kap egy index számot.
Ezen index szám alapján tudod meghatározni hogy épp melyik cp aktív az adott játékosnak, mivel tudjuk hogy egy Checkpointot lehet csak megjeleníteni egy játékosnak egyszerre (leszámítva a mapicon cp-t 0.3c óta).
Mikor létrehozod a játékosnak a cpt akkor eltárolod az adott cp index számát is a játékosnak, ismétlem minden egyes alkalommal mikor létrehozod, akkor kell tárolni az adott cp index számát.
Majd ezt a tárolt adatot hívod meg OnPlayerEnterCheckpoint-nál.

1958
Segítségkérés / MySQL Loop
« Dátum: 2011. Április 16. - 19:21:21 »
Idézetet írta: hegdavid95 date=1302954793\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7554\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönöma részletes leirást de igazábol nekem öszinténszolva csak egy függvény kéne ami oylasmi mint egy ciklus ami minde playeren végighalad egy ilyen kéne mysql re ami minden soron végighalad egy adott táblán belül
 
Amit Drake postolt kódot az végig fut minden egyes soron ami az adott táblában van.
 
while(mysql_retrieve_row())[/quote]
Akkor mi a gondod? leírhatnád bõvebben.

1959
SA-MP: Szerverfejlesztés / DrA Pickup
« Dátum: 2011. Április 12. - 18:32:53 »
Hogy valaki folytassa az építõ jellegû kritikát az oldalon.
Amúgy szép munka bár én nem fogom használni.  :D
 

new FegyverObject[][] = {
        {0},// Ököl
        {331},// Boxer
        {333},// Golf Ütõ

 
Miért multidimenziós ez a változó?
Code optimisations
 
    Excess dimensions
I don\'t know why people do this, I\'m pretty sure they copy it from one of the more common modes, but that doesn\'t make it right and I don\'t know why it was done this way in the first place. If you have an array of values, don\'t waste dimensions. Example:
I have an array of 10 values, let\'s for the sake of argument call them weapon prices. So we have 10 weapons, each with a price, and we want to store them in an array. Each weapon has an ID, from 0 to 9, so to get that weapon\'s price you need to access that index in the array:
 

new
    gPrices[10] = // 10 weapons, thus 10 prices
    {
        1000,
        2000,
        5000,
        2000,
        10000,
        500,
        3000,
        2000,
        100,
        750
    };
 
new
    weaponPrice = gPrices[5];

 
That\'s all you need - it\'s BASIC array access, and yet for some reason people insist on doing the following:
 

new
    gPrices[10][1] = // 10 weapons, thus 10 prices
    {
        {1000},
        {2000},
        {5000},
        {2000},
        {10000},
        {500},
        {3000},
        {2000},
        {100},
        {750}
    };
new
    weaponPrice = gPrices[5][0];

 
What purpose does the extra dimension serve? None at all! If you had two prices per weapon then yes - you would need the extra dimension, but you don\'t so you don\'t - just don\'t do it, simple as! It\'s a waste of time - it\'s slower and a waste of space - it\'s bigger.
[/quote]
 
print(\"HIBA: A fegyverid és a lõszer értéke nem lehet egyenlõ a nullával (0)!\");[/quote]
Ez az üzenet helyett miért nem vizsgálod meg inkább hogy a wepid és ammo kisebb-e mint 1 és ha igen akkor meg beállítod 1-re vagy amire akarod, ez vonatkozik a többire is.
Ahogy most van vizsgálva csak 0 nem lehet mi van ha negatív értéket ír be valaki?
És ezt csak mellékesen jegyzem meg
 

#include <streamer>

 
Ezt is felhasználja a függvénykönyvtár?  Nem találtam hogy le lenne írva valahol,
de mindent összevetve biztos jól jön valakinek, csak így tovább. :D

1960
Segítségkérés / Egy fegyver.
« Dátum: 2011. Április 12. - 15:31:27 »

1961
Segítségkérés / Hiba a kocsilekérõben
« Dátum: 2011. Április 10. - 21:06:52 »
Ha sajátot akarsz írni el kell kezdened megírni, ha én írom le az nem lesz saját.
Ha mindig ide írnád miben akadsz el akkor van arra segítség. Ezt írtam korábban is.
Idézetet írta: Zsolesszka date=1302455437\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7444\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem csoda ha nem spawnolja le a kocsit rögtön szemet szúrt.
 
new car=CreateVehicle(playerid,x,y,z,95.0,-1,-1,1000);
Ahova playerid van írva oda vehicleid szükséges amit te carid-del jelölsz a parancsban,
és egyáltalán nem szerepel semmilyen rész a parancsban ami arra hivatott hogy keressen jármû névre is.
Jha igen és felesleges két ugyanolyan tömb azért mert az egyik nagybetûvel  kezdõdik a másik meg nem.
 
[/quote]
Olvasd írtam a segítséget a korábbi hsz-ben playerid helyett írj carid et. Ennél pontosabban nem tudom leírni.
És sajnos azt se tudom hogy kezdjem el mivel semmit nem tudok arról mennyit értesz pawn nyelvhez, de az már elég útmutató hogy, ezt úgy küldte valaki.
Mindegy írok valamit és meglátjuk.
Erre szükséged lesz:
 

stock
GetVehicleModelIDFromName(vname[])
{
for(new i = 0; i < sizeof VehicleNames; i++)
{
if(strfind(VehicleNames, vname, true) != -1)
   return i + 400;
}
return INVALID_VEHICLE_ID;
}

 
Kérdés hogy tudod-e ez mire való? (természetesen az eddig publikált VehicleNames adattömböt használja)

1962
Segítségkérés / Hiba a kocsilekérõben
« Dátum: 2011. Április 10. - 20:42:17 »
A segítség benne van a válaszaimban.
De használd például ezt by [03]Garsino.

1963
Beszélgetés / Melyik agyféltekét használod?
« Dátum: 2011. Április 10. - 20:21:23 »
Nekem forog mind két irányba szerintem bizonyos idõközönként vált, és nem azon múlik ki melyik agyféltekét használja, hanem azon ki ismeri fel melyik a jobb és melyik a bal irány. ( van aki nem tudja ez nem vicc )

1964
Segítségkérés / Hiba a kocsilekérõben
« Dátum: 2011. Április 10. - 19:10:37 »
Nem csoda ha nem spawnolja le a kocsit rögtön szemet szúrt.
 
new car=CreateVehicle(playerid,x,y,z,95.0,-1,-1,1000);[/quote]
Ahova playerid van írva oda vehicleid szükséges amit te carid-del jelölsz a parancsban,
és egyáltalán nem szerepel semmilyen rész a parancsban ami arra hivatott hogy keressen jármû névre is.
Jha igen és felesleges két ugyanolyan tömb azért mert az egyik nagybetûvel  kezdõdik a másik meg nem.

1965
Segítségkérés / Key_fire nyomási ideje
« Dátum: 2011. Április 10. - 18:52:18 »
Elvileg lehetséges mikor lenyomod a gombot akkor newkeys értéket kell figyelni mikor elengeded a gombot akkor meg a oldkeys.
 

OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)

 
Próbáld ki:
 

new
keytime[MAX_PLAYERS];
public
OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys == KEY_FIRE)
{
keytime[playerid] = GetTickCount();
}
else if(oldkeys == KEY_FIRE)
{
new
   str[64];
format(str, sizeof str, \"Pressed time: %dms\", GetTickCount() - keytime[playerid]);
SendClientMessage(playerid, -1, str);
}
return 1;
}

Oldalak: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal