Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Red-Eye

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17
196
Segítségkérés / Dini pozicio mentés
« Dátum: 2013. január 26. - 19:06:16 »
na mivel akkor...kicsit interaktívak leszünk oké?
na ez lesz itt a te mostani betöltõ kódod
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    new Float:X, Float:Y, Float:Z;
    GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name));
    format(File, sizeof(File), \"/Players/%s.ini\",Name);
    if(!dini_Exists(File)) {
    dini_Create(File);
    dini_IntSet(File, \"Skin\", 0);
    dini_IntSet(File, \"Money\", 0);
dini_Float(File, \"PosX\");
dini_Float(File, \"PosY\");
dini_Float(File, \"PosZ\");
SetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(File, \"Skin\"));
GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(File, \"Money\"));
}
    else
        {
    SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(File, \"Skin\"));
    GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(File, \"Money\"));
}
return 1;
}

 
hol van benne a hiba? nézd meg alaposan ha megtaláltad nagyon helyes ha nem akkor nyisd le a kövi spoilert



 

if(!dini_Exists(File)) {

 
Mit csinál ez a kód? Másképp kérdezve mit szimbolizál a dini elõtti ! jel?
Te kérlek a betöltéseid azon részét is abba az elágazásba raktad ami akkor kerül meghívásra ha a játékosnévhez még nem kötõdik regisztrált fájl, akkor ne is várd hogy egy regisztrált játékost a jó helyre rakjon ugye ugye? Egyenlõre ennyit segítek mert az a legjobb fejlõdési mód ha TE MAGAD találod ki mit hogyan minél kevesebb támasztékkal mivel hát totál semmi kiindulási pont nélkül elég nehéz.
 
Na próbálkozz majd egy 30-40 max 1 óra múlva megint ide nézek és ha elakadtál megint segítek addig is hajrá  :smokin:

197
Segítségkérés / Dini pozicio mentés
« Dátum: 2013. január 26. - 18:36:40 »
na álljon meg a menet akkor te most betölteni vagy menteni akarsz? mert az én mentõsre írtam példát.
És nem értem hogy spawnnál miért úgy írtad ahogy írtad, javaslom nézd egy 5 percig a kódot és merengj el rajta mit írtál rosszul ha mire befejezem ezt a android app fejlesztésrõl szóló videóm nézését még mindig nem lesz meg a megoldás akkor megpróbálok segíteni addig gondolkozz mit írtál rosszul.

198
Segítségkérés / Dini pozicio mentés
« Dátum: 2013. január 26. - 16:54:14 »

new Float:X,
    Float:Y,
    Float:Z; //Új float értékek a játékos X,Y,Z koordinátáihoz
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); //lementi a játékos jelenlegi kordinátáit X,Y,Z float-os változókba
dini_FloatSet(File,\"PosX\",X);  //menti az X
dini_FloatSet(File,\"PosY\",Y);  //menti az Y
dini_FloatSet(File,\"PosZ\",Z); //menti a Z kordinátá az értékbe (azért külön külön mert szerintem könnyebb majd felhasználni így beolvasásnál)

 
Gondolom alapból értenéd mit csinál de azért kommenteztem, rem jó mert nem teszteltem na hali  :smokin:

199
Segítségkérés / Kapu nyitás script hiba
« Dátum: 2013. január 26. - 11:49:19 »

public OnGameModeInit()
{                           //Object ID     X             Y                                     Z         RotX  RotY     RotZ
    kapu = CreateObject(968, 1810.5, -1895.3994140625, 13.60000038147, 0, 90, 89.999938964844); //Ez lenne a zárt koordináta
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
        if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {                                                //sugár  X-koord.  Y-koordináta      Z-koordináta
          if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, 1810.5,-1895.3994140625, 13.60000038147))
          {                              //RotX       RotY             RotZ  Gyorsaság
                MoveObject(kapu, 0, 23.999633789063, 90, 2.0);//Nyitott koordináta
          }
        }
}

 
Amit javítottam az a:
 OnGameModeInit() <--javított| tiéd---> OnGameModInit-et írtál nem ugyan az
if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true, 10) == 0) <---javított| tiéd ---> if (strcmp,(\"/nyit\", cmdtext, true, 10) == 0) veszzõ nem kell a strcmp mögé
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, 1810.5,-1895.3994140625, 13.60000038147)) <---javított| tiéd --->  if(IsPlayerRangeOfPoint(playerid, 3.0, 1810.5,-1895.3994140625, 13.60000038147)) a függvény neve IsPlayerInRangeOfPoint nem IsPlayerRangeOfPoint   :nono:
megj.: valószínûleg valahonnan másoltad(bár nem biztos de erre gyanakszom) és már ott is rosszul írták vagy egyéb hiba miatt lettek elgépelések stb. figyelj oda jobban  ^-^
na byebye  :smokin:

200
krisk, had tegyék ezt tudod, ha valaki féltékeny vagy irigy rád az csak 1 dolgot jelent  8) valamit jól csinálsz  :thumbsup:

201
ejj  :confused:, sok sikert hozzá!! (bár Vic úgyse alszik szóval vasárnapra valószínûleg kész lesz xD )

202
Vic Vic Vic...a csempész útvonalaimon lévõ helyeket miért kell lelõnöd?  :whistle: xD

203
A héten nem kötöttem bele semmibe és mivel Vic is ugyan ezt tette mikor kérdeztem tõle a dolgot hát muszáj volt utólag is sry érte xD
De igazad van  ;D

204
GeGe elõször alpha lesz tee  :hihi: xD

205
Idézetet írta: Makaveli date=1358861383\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29973\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem hiszem, hogy el fogsz kapni akár egy bérgyilkost is vagy rájönni hogy kik azok.
 
Aki keres talál  8)
És Vic tudja ha találok akkor nem biztos hogy tûzharcban meg veszítek xD (ugye Vic ak vs colt45 és colt45 win 50 hp-s kezdéssel ugye ugye? xD )

206
Egy fontos kérdés >:D
Mi lesz ha a prédából vadász lesz és elkezdek bérgyilkosokat vadászni?  :smokin:

207
Segítségkérés / params hiba
« Dátum: 2013. január 20. - 20:58:45 »
zcmd + sscanf egyik verziója mindegy melyik úgy a legkönnyebb ilyen dolgokat írni ha a kettõt együtt használod vagy legalábbis nekem úgy a legkönnyebb

208
Én 8-9 körülre tippelnék.

209
Hé te hé..nem ilyen színû volt az enyimben is az aláírás? xD

210
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Kissebb gondom gyûlt ezzel..
« Dátum: 2013. január 20. - 13:32:23 »
Sok sikert vele  :D ha kell fegyver /eldob /felvesz parancsos filterscript rendesen objectekkel stb. szólj xD

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal