Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - sticky2

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 25
196
Készülõ munkák / [FS] Energiaellátás (Reaktor)
« Dátum: 2012. december 25. - 09:54:04 »
A mapot megkaphatnám? :D Nagyon tetszik  :cry3:

197
Segítségkérés / cpsinc.incudle
« Dátum: 2012. december 24. - 18:45:19 »
Miert irja ide,amikor csak beirja googlebe az inc nevet?
cps include fhuuu de nehez meg lehet rajta szakadni....

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 24. - 18:50:28 )

Amugy en nem nyitok temat csak azert, hogy valaki linkeljen egy incet.

198
Segítségkérés / cpsinc.incudle
« Dátum: 2012. december 24. - 18:36:57 »

199
SA-MP: Szerverfejlesztés / Tüzijáték!(nem robbanós)
« Dátum: 2012. december 24. - 18:05:18 »
Sziasztok!
Készítettem egy tüzijáték scripteta szerómra, nem akartam publikálni, de mégis meg osztom veletek :D
Bejelentkezel rcon adminnak, elmész valahova /firework és kilõ egy rakétát majd felrobban és szép színes fények hullanak :D
\"606936171sa-mp-001_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"1167044592sa-mp-000_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"862105063sa-mp-002_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 
//tüzijáték script by sticky2 A NEVEM NE TÖRÖLD KI
//elmész valahova, bejelentkezel rCon adminnak és beírod /firework majd fellõ egy rakétát.
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new tuzik[40];//az objecteknek adunk nevet, és összeszámoljuk
forward tobbi();//amikor a timer lejár(letelik a 6mp)
forward del();//amikor a timer lejár(letelik a 10mp)
CMD:firework(playerid, params[])
{
if (IsPlayerAdmin(playerid))
{
if((GetTickCount() - GetPVarInt(playerid, \"Tuzi\")) < 16000 ) return SendClientMessage(playerid, -1, \"16MP-et kell várnod, a fellövésig!\");
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
SetTimer(\"tobbi\", 6000, false);
SetTimer(\"del\", 10000, false);
tuzik[0] = CreateObject(345, x, y, z, 90, 0, 0);
MoveObject(tuzik[0], x, y, z+30, 4.0, 90,0,0);
SetPVarInt(playerid, \"Tuzi\", GetTickCount());
}
else SendClientMessage(playerid, -1, \"Csak rCon admin tudja használni!\");
return 1;
}
public tobbi()
{
new Float:x, Float:y, Float:z;//létrehozzuk a változókat
GetObjectPos(tuzik[0], x, y, z);//a felmenõ fény helyzetének lekérdezése
CreateExplosion(x, y, z, 3, 4.0);//robbanás
tuzik[1] = CreateObject(19281, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);//fények létrehozása
tuzik[2] = CreateObject(19281, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[3] = CreateObject(19282, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[4] = CreateObject(19282, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[5] = CreateObject(19283, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[6] = CreateObject(19283, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[7] = CreateObject(19284, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[8] = CreateObject(19284, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[9] = CreateObject(19285, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[10] = CreateObject(19285, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[11] = CreateObject(19286, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[12] = CreateObject(19286, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[13] = CreateObject(19287, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[14] = CreateObject(19287, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[15] = CreateObject(19288, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[16] = CreateObject(19288, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[17] = CreateObject(19289, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[18] = CreateObject(19294, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[19] = CreateObject(19294, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[20] = CreateObject(19288, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[21] = CreateObject(19288, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[22] = CreateObject(19289, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[23] = CreateObject(19290, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[24] = CreateObject(19290, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[25] = CreateObject(19291, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[26] = CreateObject(19282, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[27] = CreateObject(19292, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[28] = CreateObject(19293, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[29] = CreateObject(19293, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[30] = CreateObject(19294, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[31] = CreateObject(19294, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[32] = CreateObject(19295, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[33] = CreateObject(19295, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[34] = CreateObject(19296, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[35] = CreateObject(19296, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[36] = CreateObject(19297, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[37] = CreateObject(19297, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[38] = CreateObject(19298, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[39] = CreateObject(19298, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
MoveObject(tuzik[1], x, y, z+5, 2.0, 0.0,0.0,0.0);//fények mozgatása
MoveObject(tuzik[2], x, y+5, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[3], x+5, y, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[4], x, y, z-5, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[5], x+1, y+1, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[6], x, y+1, z-2, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[7], x+3, y-3, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[8], x-5, y, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[9], x, y-5, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[10], x-8, y+7, z+2, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[11], x-7, y+8, z-2, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[12], x+7, y-8, z+9, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[13], x+10, y+10, z+10, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[14], x-10, y-10, z-10, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[15], x-10, y+8, z+7, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[16], x+15, y+15, z+12, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[17], x-15, y-15, z-12, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[18], x-15, y+15, z+7, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[19], x+15, y-15, z+7, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[20], x+17, y-17, z+14, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[21], x-17, y+17, z+14, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[22], x+18, y+18, z-14, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[23], x-18, y-18, z+14, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[24], x+20, y-19, z+9, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[25], x-22, y+20, z+2, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[26], x+22, y-21, z-2, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[27], x+23, y-36, z+9, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[28], x+24, y+24, z+10, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[29], x-25, y-23, z-10, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[30], x-23, y+25, z+7, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[31], x+22, y+26, z+12, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[32], x-27, y-27, z-12, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[33], x-28, y+29, z+7, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[34], x+29, y-29, z+7, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[35], x+28, y-29, z+14, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[36], x-29, y+28, z+14, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[37], x+30, y+30, z-14, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[38], x-28, y-30, z+14, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[39], x+30, y-28, z+9, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
return 1;
}
public del()
{
for(new tu; tu < sizeof(tuzik); tu++) { DestroyObject(tuzik[tu]); }//fények törlése
return 1;
}

200
Segítségkérés / Tûz észlelése
« Dátum: 2012. december 24. - 17:16:35 »
Sziasztok!
Van esetleg valami kód, ami észleli a tûzet, és megadja a koordinátákat? xdddd

201
Segítségkérés / Ha objectid....
« Dátum: 2012. december 24. - 15:53:38 »
Csõ all!
Hogy lehet azt lekérdezni, hogy mi az objectid? Tudom hogy amit írok az rossz lesz,de példának írom.
 
if (objectid = suni[0])
...

202
Segítségkérés / Jó, mégis rossz...
« Dátum: 2012. december 24. - 13:29:59 »
Sziasztok!
Próbáltam készíteni egy tüzijáték kódot, de valamiért errorokat, és warningot ír ki :/
 
#include a_samp
#include zcmd
new tuzik[5];
forward tobbi();
forward del();
CMD:firework(playerid, params[])
{
new Float:x, Flaot:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
SetTimer(\"tobbi\", 10000, false);
SetTimer(\"del\", 15000, false);
tuzik[1] = CreateObject(19294, x, y, z, 0, 0, 0);
MoveObject(tuzik[1], x, y, z+20, 4.0, 0,0,0);
return 1;
}
public tobbi()
{
new Float:x, Float:y, Flaot:z;
GetObjectPos(tuzik[1], x, y, z);
tuzik[2] = CreateObject(19294, x, y, z, 0, 0, 0);
tuzik[3] = CreateObject(19294, x, y, z, 0, 0, 0);
tuzik[4] = CreateObject(19294, x, y, z, 0, 0, 0);
tuzik[5] = CreateObject(19294, x, y, z, 0, 0, 0);
MoveObject(tuzik[2], x, y, z+5, 2.0, 0,0,0);
MoveObject(tuzik[3], x, y+5, z, 2.0, 0,0,0);
MoveObject(tuzik[4], x+5, y, z, 2.0, 0,0,0);
MoveObject(tuzik[5], x, y, z-5, 2.0, 0,0,0);
return 1;
}
public del()
{
for(new tu; tu < sizeof(tuzik); tu++) { DestroyObject(tuzik[tu]); } //kapuk törlése
return 1;
}

 
HIBA:
 
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(11) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(14) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(15) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(22) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(23) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(24) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(25) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(26) : error 032: array index out of bounds (variable \"tuzik\")
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(27) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(28) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(29) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(30) : error 032: array index out of bounds (variable \"tuzik\")
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.

203
SA-MP: Szerverfejlesztés / VIPgarage
« Dátum: 2012. december 24. - 11:38:26 »
Nekem tetszik, ment a + :)

204
SA-MP: Szerverfejlesztés / Meteor esõ(világvége)
« Dátum: 2012. december 24. - 11:29:45 »
Köszi mindenkinek :D ha kapok rá 4db +-t akkor megcsinálom hogy lángoljon is xdd

205
Segítségkérés / Már megint pawno(WinXP)
« Dátum: 2012. december 24. - 11:09:36 »
Minek telepítsem?! xddddd nem chatelni akarok xdd

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 24. - 11:14:21 )

Megjavult :D

206
Segítségkérés / Már megint pawno(WinXP)
« Dátum: 2012. december 24. - 11:00:09 »
Csõ all!
Vissza váltottam XP re :D
Amikor le akarom compilerezni, akkor ezt írja:
Unable to execute compiler...

207
Segítségkérés / pawn win7 re
« Dátum: 2012. december 23. - 20:13:44 »
Koszi. :)

208
Segítségkérés / pawn win7 re
« Dátum: 2012. december 23. - 17:12:05 »
Csõ all!
Váltottam Windows 7-re, és amikor el akarok indítani egy pwn fájl, akkor egy sima lapot hoz be és ezt írja ki:
Failed to set data data for \"\"

209
Segítségkérés / MoveObject segítség..
« Dátum: 2012. december 23. - 11:29:15 »
... CreateObject(x, y, z ...
MoveObject(fallout[0], x, y, z(ezt csökkented pl 10-el) ....

210
Segítségkérés / Parancs, idõ korlátozása
« Dátum: 2012. december 23. - 11:26:22 »
Igazából már Zyzu elmondta, csak elfelejtettem lezárni :D Köszi neked is :)

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 25
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal