Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - sticky2
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 25
196
« Dátum: 2012. december 25. - 09:54:04 »
A mapot megkaphatnám? Nagyon tetszik :cry3:
197
« Dátum: 2012. december 24. - 18:45:19 »
Miert irja ide,amikor csak beirja googlebe az inc nevet? cps include fhuuu de nehez meg lehet rajta szakadni....
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 24. - 18:50:28 )
Amugy en nem nyitok temat csak azert, hogy valaki linkeljen egy incet.
198
« Dátum: 2012. december 24. - 18:36:57 »
199
« Dátum: 2012. december 24. - 18:05:18 »
Sziasztok! Készítettem egy tüzijáték scripteta szerómra, nem akartam publikálni, de mégis meg osztom veletek Bejelentkezel rcon adminnak, elmész valahova /firework és kilõ egy rakétát majd felrobban és szép színes fények hullanak //tüzijáték script by sticky2 A NEVEM NE TÖRÖLD KI //elmész valahova, bejelentkezel rCon adminnak és beírod /firework majd fellõ egy rakétát. #include <a_samp> #include <zcmd> new tuzik[40];//az objecteknek adunk nevet, és összeszámoljuk forward tobbi();//amikor a timer lejár(letelik a 6mp) forward del();//amikor a timer lejár(letelik a 10mp) CMD:firework(playerid, params[]) { if (IsPlayerAdmin(playerid)) { if((GetTickCount() - GetPVarInt(playerid, \"Tuzi\")) < 16000 ) return SendClientMessage(playerid, -1, \"16MP-et kell várnod, a fellövésig!\"); new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); SetTimer(\"tobbi\", 6000, false); SetTimer(\"del\", 10000, false); tuzik[0] = CreateObject(345, x, y, z, 90, 0, 0); MoveObject(tuzik[0], x, y, z+30, 4.0, 90,0,0); SetPVarInt(playerid, \"Tuzi\", GetTickCount()); } else SendClientMessage(playerid, -1, \"Csak rCon admin tudja használni!\"); return 1; } public tobbi() { new Float:x, Float:y, Float:z;//létrehozzuk a változókat GetObjectPos(tuzik[0], x, y, z);//a felmenõ fény helyzetének lekérdezése CreateExplosion(x, y, z, 3, 4.0);//robbanás tuzik[1] = CreateObject(19281, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);//fények létrehozása tuzik[2] = CreateObject(19281, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[3] = CreateObject(19282, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[4] = CreateObject(19282, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[5] = CreateObject(19283, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[6] = CreateObject(19283, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[7] = CreateObject(19284, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[8] = CreateObject(19284, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[9] = CreateObject(19285, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[10] = CreateObject(19285, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[11] = CreateObject(19286, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[12] = CreateObject(19286, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[13] = CreateObject(19287, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[14] = CreateObject(19287, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[15] = CreateObject(19288, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[16] = CreateObject(19288, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[17] = CreateObject(19289, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[18] = CreateObject(19294, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[19] = CreateObject(19294, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[20] = CreateObject(19288, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[21] = CreateObject(19288, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[22] = CreateObject(19289, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[23] = CreateObject(19290, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[24] = CreateObject(19290, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[25] = CreateObject(19291, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[26] = CreateObject(19282, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[27] = CreateObject(19292, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[28] = CreateObject(19293, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[29] = CreateObject(19293, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[30] = CreateObject(19294, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[31] = CreateObject(19294, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[32] = CreateObject(19295, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[33] = CreateObject(19295, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[34] = CreateObject(19296, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[35] = CreateObject(19296, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[36] = CreateObject(19297, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[37] = CreateObject(19297, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[38] = CreateObject(19298, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[39] = CreateObject(19298, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); MoveObject(tuzik[1], x, y, z+5, 2.0, 0.0,0.0,0.0);//fények mozgatása MoveObject(tuzik[2], x, y+5, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[3], x+5, y, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[4], x, y, z-5, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[5], x+1, y+1, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[6], x, y+1, z-2, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[7], x+3, y-3, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[8], x-5, y, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[9], x, y-5, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[10], x-8, y+7, z+2, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[11], x-7, y+8, z-2, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[12], x+7, y-8, z+9, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[13], x+10, y+10, z+10, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[14], x-10, y-10, z-10, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[15], x-10, y+8, z+7, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[16], x+15, y+15, z+12, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[17], x-15, y-15, z-12, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[18], x-15, y+15, z+7, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[19], x+15, y-15, z+7, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[20], x+17, y-17, z+14, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[21], x-17, y+17, z+14, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[22], x+18, y+18, z-14, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[23], x-18, y-18, z+14, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[24], x+20, y-19, z+9, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[25], x-22, y+20, z+2, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[26], x+22, y-21, z-2, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[27], x+23, y-36, z+9, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[28], x+24, y+24, z+10, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[29], x-25, y-23, z-10, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[30], x-23, y+25, z+7, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[31], x+22, y+26, z+12, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[32], x-27, y-27, z-12, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[33], x-28, y+29, z+7, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[34], x+29, y-29, z+7, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[35], x+28, y-29, z+14, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[36], x-29, y+28, z+14, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[37], x+30, y+30, z-14, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[38], x-28, y-30, z+14, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[39], x+30, y-28, z+9, 2.0, 0.0,0.0,0.0); return 1; } public del() { for(new tu; tu < sizeof(tuzik); tu++) { DestroyObject(tuzik[tu]); }//fények törlése return 1; }
200
« Dátum: 2012. december 24. - 17:16:35 »
Sziasztok! Van esetleg valami kód, ami észleli a tûzet, és megadja a koordinátákat? xdddd
201
« Dátum: 2012. december 24. - 15:53:38 »
Csõ all! Hogy lehet azt lekérdezni, hogy mi az objectid? Tudom hogy amit írok az rossz lesz,de példának írom. if (objectid = suni[0]) ...
202
« Dátum: 2012. december 24. - 13:29:59 »
Sziasztok! Próbáltam készíteni egy tüzijáték kódot, de valamiért errorokat, és warningot ír ki :/ #include a_samp #include zcmd new tuzik[5]; forward tobbi(); forward del(); CMD:firework(playerid, params[]) { new Float:x, Flaot:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); SetTimer(\"tobbi\", 10000, false); SetTimer(\"del\", 15000, false); tuzik[1] = CreateObject(19294, x, y, z, 0, 0, 0); MoveObject(tuzik[1], x, y, z+20, 4.0, 0,0,0); return 1; } public tobbi() { new Float:x, Float:y, Flaot:z; GetObjectPos(tuzik[1], x, y, z); tuzik[2] = CreateObject(19294, x, y, z, 0, 0, 0); tuzik[3] = CreateObject(19294, x, y, z, 0, 0, 0); tuzik[4] = CreateObject(19294, x, y, z, 0, 0, 0); tuzik[5] = CreateObject(19294, x, y, z, 0, 0, 0); MoveObject(tuzik[2], x, y, z+5, 2.0, 0,0,0); MoveObject(tuzik[3], x, y+5, z, 2.0, 0,0,0); MoveObject(tuzik[4], x+5, y, z, 2.0, 0,0,0); MoveObject(tuzik[5], x, y, z-5, 2.0, 0,0,0); return 1; } public del() { for(new tu; tu < sizeof(tuzik); tu++) { DestroyObject(tuzik[tu]); } //kapuk törlése return 1; } HIBA: C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(11) : warning 213: tag mismatch C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(14) : warning 213: tag mismatch C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(15) : warning 213: tag mismatch C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(22) : warning 213: tag mismatch C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(23) : warning 213: tag mismatch C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(24) : warning 213: tag mismatch C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(25) : warning 213: tag mismatch C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(26) : error 032: array index out of bounds (variable \"tuzik\") C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(27) : warning 213: tag mismatch C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(28) : warning 213: tag mismatch C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(29) : warning 213: tag mismatch C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(30) : error 032: array index out of bounds (variable \"tuzik\") Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors.
203
« Dátum: 2012. december 24. - 11:38:26 »
Nekem tetszik, ment a +
204
« Dátum: 2012. december 24. - 11:29:45 »
Köszi mindenkinek ha kapok rá 4db +-t akkor megcsinálom hogy lángoljon is xdd
205
« Dátum: 2012. december 24. - 11:09:36 »
Minek telepítsem?! xddddd nem chatelni akarok xdd Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 24. - 11:14:21 )
Megjavult
206
« Dátum: 2012. december 24. - 11:00:09 »
Csõ all! Vissza váltottam XP re Amikor le akarom compilerezni, akkor ezt írja: Unable to execute compiler...
207
« Dátum: 2012. december 23. - 20:13:44 »
Koszi.
208
« Dátum: 2012. december 23. - 17:12:05 »
Csõ all! Váltottam Windows 7-re, és amikor el akarok indítani egy pwn fájl, akkor egy sima lapot hoz be és ezt írja ki: Failed to set data data for \"\"
209
« Dátum: 2012. december 23. - 11:29:15 »
... CreateObject(x, y, z ... MoveObject(fallout[0], x, y, z(ezt csökkented pl 10-el) ....
210
« Dátum: 2012. december 23. - 11:26:22 »
Igazából már Zyzu elmondta, csak elfelejtettem lezárni Köszi neked is
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 25
|