Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kos

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 20
196
Segítségkérés / 1 Parancsból 2-õt készíteni.
« Dátum: 2014. június 07. - 18:21:28 »
Te jó ég...  :facepalm:
Figyelj már mit kérsz.... komolyan e miatt kell 2 parancs erer a dologra, hogy kiírja hogy 1es vagy 2es szint???? Bele gondoltál mit akarsz egyel talán???
Egy parancsal is meg lehet ezt oldani a korábbinál, csak annyival kell kiegészíteni ha az érték egyelõ 1el akkor ki íratni 1es vipet kapot ha meg 2est akkor 2es vipet kapott... Komolyan egy kis egyszerû logikus bõvítés helyett pazarlod a helyet és inkább 2 parancsban akarod??? Mos nem offolni akarlak, de tényleg bele gondoltál ebbe a dologba??????
[mod]Akkor sem kell ilyen lekezelõen bánni a másikkal. De részben igazad van.[/mod]

197
Segítségkérés / SetPlayerCameraPos mozgatása
« Dátum: 2014. június 05. - 19:37:28 »
Semmi baja, mozog... Teszteltem, nála lesz valami hiba...

198
Segítségkérés / Szerver újra indulás .
« Dátum: 2014. június 05. - 17:20:08 »
Ha felmész ha nem leáll? mert ha csak akkor mikor felmész és bizonyos dolgot csinálsz, fálj hiány lehet...

199
Segítségkérés / Szerver újra indulás .
« Dátum: 2014. június 05. - 16:39:40 »
A mód leállás fájlhiba, vagy  fálj hiánya miatt lehetett... Valamit nagyon rosszul csinálhatsz.  :hmmm:
De am most akkor nem ti cresheltek már, hanem csak nem tölt be  :question:

200
Segítségkérés / RemoveBuildingForPlayer probléma.
« Dátum: 2014. június 05. - 01:18:53 »
Még mielött bele kezdtek valamibe jobb lenne, ha utána jártok figyelmesen!
 

RemoveBuildingForPlayer(JÁTÉKOS ID, OBJECT ID, X, Y, Z, R(ADIUS));
//r általában 0.25

 
ÉS MOST JÖN A LÉNYEG!!
Majdnem minden objectnek van 2 láthatósága, 1 távoli és 1 közeli az az ismétlem 1 object elem olykor állhat 2object elembõl is!!
Map Construction nevezetû programmal a legkönnyebb kiszedni a dubpla alap objecteket!!
Lás példa:
 

RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4064, 1571.6016, -1675.7500, 35.6797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3976, 1571.6016, -1675.7500, 35.6797, 0.25);

 
Ez pl a Los Santosi Rendõrség ház objectum törlése... Nézd csak? 2 object egyik amit messzirõl mutat minimális textúrával, a másik a közeli a jobb textúrás... Szóval ebbõl is látni egy objectum állhat 2 objectbõl is!

201
Segítségkérés / Szerver újra indulás .
« Dátum: 2014. június 05. - 01:04:36 »
Akkor ha ezek stimmelnek, másold be a logod, mit ír mikor creshel a szerver...  :hmmm:
Különben nem tudunk segíteni.  :no:

202
Segítségkérés / Sebesség korlát hiba
« Dátum: 2014. június 04. - 19:19:54 »
:hmmm: akkor talán így? 
 

if(Kocsi[0] == GetPlayerVehicleID(playerid) || Kocsi[1] == GetPlayerVehicleID(playerid) || Kocsi[2] == GetPlayerVehicleID(playerid) || Kocsi[3] == GetPlayerVehicleID(playerid))

203
Segítségkérés / Sebesség korlát hiba
« Dátum: 2014. június 04. - 18:54:53 »
Hali, ha tényleg mûködik, akkor biztos valami gond lehet.
Elsõként ezt vettem észre xd bár ez nem befolyásolja a problémádat, de hiba!  ;)
Ez az állításod.
 
new Kocsi[4];

 
És korlátozásnál már csak ennyi?
 
GetPlayerVehicleID(playerid) <= Kocsi[3]

 
Szólj ha rosszúl tudok számolni, de a 4 és a 3rom nem ugyan az...
Már ha a 4. kocsiba szálsz be, annál tuti nem lesz jó a dolog  :D
De azért hátha tudok segíteni a problémádo :)
Próbáld meg így...
 

Kocsi[4] = GetVehicleModel( vehicleid );
if(Kocsi[4] == GetPlayerVehicleID(playerid))

 
Nem biztos hogy most ezt helyesen írtam... De hasonló képpen biztos meg lehet oldani :)

204
Segítségkérés / Szerver újra indulás .
« Dátum: 2014. június 04. - 18:38:44 »
Login/Regiszter rendszereknél, ha leáll a szerver 3 oka lehet!
1. Nem megfelelõ plugin linux .so kell másra .dl esek de azt nem kell kiírni anélkül is elfogadja.
2. Fálj hiány. Elõfordúlhat nincs meg az a fájl ahova mentené/betöltené az adatokat.
3. Valami rosszúl lett írva, mert ha meg is van a fájl ahova menti/betölti nem biztos hogy jól van megírva a kreálás.
Ezek szoktak a fõ problémák lenni, ha Login/Regiszter rendszernél leáll a szerver...

205
Segítségkérés / Crash a saját játékmódban
« Dátum: 2014. június 04. - 18:34:18 »
Ahogy nézem, nem kompatibilis, és ez creshet okozhat a player számára... 0.3z ben sok minden más lett, sok mindent más hogyan kell csinálni benne... Még mindig találgatás, de próbáld ki egy korábbi verzióval, pl 0.3e vagy 0.3x el, ha azoknál nincs ilyen bajod, akkor kompatibilitási hiba lehet szerintem...  :hmmm:

206
Segítségkérés / Lekérdezés
« Dátum: 2014. június 04. - 11:32:15 »
Igen igazad van, ott a pont :) tényleg jobb lenne azt használni rá, nem pedig enumot  :thumbsup:
De ha sok mindent akar úgy megoldani, mint ezt késõbb célszerübb lehet xd de mint montad erre elegendõ az is, jogos :)

207
Segítségkérés / Lekérdezés
« Dátum: 2014. június 04. - 10:56:24 »
:facepalm:
Nem muszáj timert futtatni...
Csak ha igaz a dolog...
Boolos megoldás is jobb, de így célszerübb...
 

enum Erzekeles
{
sajt
}
new Benne[MAX_PLAYERS][Erzekeles];
new Float: bX, Float: bY, Float: bZ, id;
if(Benne[playerid][sajt] == 0)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(id, 1.0, bX, bY, bZ))
{
  //Amit szeretnél, hogy mi történjen, ha 1méteren belül van.
  Benne[playerid][sajt] = 1;
  SetTimerEx(\"Sajtindito\", 1000, false, \"i\", playerid);
}
}
forward Sajtindito(playerid)
public Sajtindito(playerid)
{
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(id, 1.0, bX, bY, bZ))
Benne[playerid][sajt] = 0;
return 1;
}

 
így a timer addig fut ameddig kell :) ha nem mûködne szólj, csak össze dobtam indulás elött kicsit siettem...
lehet return 1; helyére return 0; kell mert az 1 visszatérés lenne, lehet azt 0án kéne berakni... Majd ha otthon leszek megnézem :)

208
Segítségkérés / Crash a saját játékmódban
« Dátum: 2014. június 04. - 10:33:37 »
Hm, de lényeges lenne tudnunk, hogy csak helyenként fordul e elõ a cresh, vagy pedig akár hol vagytok akkor is e?  :hmmm: Mert az helyenként szûkítheti a dolgot, ha akárhol creshelsz, (amit nem hinnék) akkor nem. Amugy csak szimplán sétálgattok és cresheltek?  :hmmm:

209
Segítségkérés / NPC anim problem.
« Dátum: 2014. június 03. - 19:00:39 »
Nem kocsiban ülõ npc :)
az IsPlayerInAnyVehicle arra kell, hogy megkülönböztesse, hogy kocsiból céloznak e rá vagy pedig simán gyalogosan...
Mûködik a TwoPlayAnim mert mondom a többi efectnél jól csinálja, valamiért ennél nem akarja :/

210
Segítségkérés / NPC anim problem.
« Dátum: 2014. június 03. - 16:45:44 »
Hali.
Nem tudja valaki esetleg, miért nem játsza le az animációt az npc??  :shurg:
 

if(PRESSED(KEY_HANDBRAKE) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid) == 0)
{
TwoPlayAnim(npc,\"ped\",\"handsup\",3.0,0,0,0,1,0);
}

 
 
Érzékelni érzékeli, ha rá fogom a fegyvert, valamint ha lelövöm azt az animációt is lejátsza, akkor ezt miért nem?  :hmmm:
[mod]Kitettem a PREFIX-et.[/mod]

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal