Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - bencarter007
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 20
196
« Dátum: 2012. július 08. - 14:02:34 »
tehát akarsz két féle árut szállítani... legálisat és illegálisat. eddig értettem. megoldható esetleg így: trucking[MAX_PLAYERS]; ha a játékos az elsõt választja: trucking(playerid) = 1; SendClientMessage(playerid, szín, \"Te legális árut szállítasz!\"); ha a játékos a másodikat választja: trucking(playerid) = 2; SendClientMessage(playerid, szín, \"Te illegális árut szállítasz!\"); ez szerint bedobod neki a checkpointot és ha beért, akkor ellenõrizze le, hogy mit visz! if (trucking[playerid] == 1) { SendClientMessage(playerid, szín, \"Bevitted a legális árut!\"); GivePlayerMoney(playerid, 20000); } if (trucking[playerid] == 1) { SendClientMessage(playerid, szín, \"Bevitted az illegális árut!\"); GivePlayerMoney(playerid, 25000); } és töröljed a checkpointot... remélem segítettem
197
« Dátum: 2012. július 08. - 13:32:08 »
itt a továbbfejlesztett változat! #include <a_samp> new map; new Float:RandomSpawns1[][] = { {1249.7258, -2047.9263, 59.9209, 90.2055}, // Randomspawn {1241.2084, -2057.6521, 60.0190, 94.9352}, // Randomspawn {1241.0105, -2052.6873, 59.9975, 2.8144}, // Randomspawn {718.4906, -1477.3024, 5.4688, 357.9947}, // Randomspawn {722.3772, -1477.2856, 5.4688, 272.3814} // Randomspawn }; new Float:RandomSpawns2[][] = { {1249.7258, -2047.9263, 59.9209, 90.2055}, // Randomspawn {1241.2084, -2057.6521, 60.0190, 94.9352}, // Randomspawn {1241.0105, -2052.6873, 59.9975, 2.8144}, // Randomspawn {718.4906, -1477.3024, 5.4688, 357.9947}, // Randomspawn {722.3772, -1477.2856, 5.4688, 272.3814} // Randomspawn }; new Float:RandomSpawns3[][] = { {1249.7258, -2047.9263, 59.9209, 90.2055}, // Randomspawn {1241.2084, -2057.6521, 60.0190, 94.9352}, // Randomspawn {1241.0105, -2052.6873, 59.9975, 2.8144}, // Randomspawn {718.4906, -1477.3024, 5.4688, 357.9947}, // Randomspawn {722.3772, -1477.2856, 5.4688, 272.3814} // Randomspawn }; new Float:RandomSpawns4[][] = { {1249.7258, -2047.9263, 59.9209, 90.2055}, // Randomspawn {1241.2084, -2057.6521, 60.0190, 94.9352}, // Randomspawn {1241.0105, -2052.6873, 59.9975, 2.8144}, // Randomspawn {718.4906, -1477.3024, 5.4688, 357.9947}, // Randomspawn {722.3772, -1477.2856, 5.4688, 272.3814} // Randomspawn }; new Float:RandomSpawns5[][] = { {1249.7258, -2047.9263, 59.9209, 90.2055}, // Randomspawn {1241.2084, -2057.6521, 60.0190, 94.9352}, // Randomspawn {1241.0105, -2052.6873, 59.9975, 2.8144}, // Randomspawn {718.4906, -1477.3024, 5.4688, 357.9947}, // Randomspawn {722.3772, -1477.2856, 5.4688, 272.3814} // Randomspawn }; #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Mapchange system by BenCarter007\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); SetTimer(\"mapchange\",120000, true); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if (map == 1) { new Random = random(sizeof(RandomSpawns1)); SetPlayerPos(playerid, RandomSpawns1[Random][0], RandomSpawns1[Random][1], RandomSpawns1[Random][2]); SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawns1[Random][3]); } if (map == 2) { new Random = random(sizeof(RandomSpawns1)); SetPlayerPos(playerid, RandomSpawns2[Random][0], RandomSpawns2[Random][1], RandomSpawns2[Random][2]); SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawns2[Random][3]); } if (map == 3) { new Random = random(sizeof(RandomSpawns1)); SetPlayerPos(playerid, RandomSpawns3[Random][0], RandomSpawns3[Random][1], RandomSpawns3[Random][2]); SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawns3[Random][3]); } if (map == 4) { new Random = random(sizeof(RandomSpawns1)); SetPlayerPos(playerid, RandomSpawns4[Random][0], RandomSpawns4[Random][1], RandomSpawns4[Random][2]); SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawns4[Random][3]); } if (map == 5) { new Random = random(sizeof(RandomSpawns1)); SetPlayerPos(playerid, RandomSpawns5[Random][0], RandomSpawns5[Random][1], RandomSpawns5[Random][2]); SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawns5[Random][3]); } return 1; } forward mapchange(); public mapchange() { if (map == 1) { map = 2; } if (map == 2) { map = 3; } if (map == 3) { map = 5; } if (map == 4) { map = 1; } } kicsid szétdobálta a fórum, úgyhogy az OnPlayerSpawn-nál a szóközökkel kezdj majd valamit!
198
« Dátum: 2012. július 08. - 12:42:35 »
tessék parancsolni #include <a_samp> new map; #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Mapchange system by BenCarter007\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); SetTimer(\"mapchange\",120000, true); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if (map == 1) { SetPlayerPos(playerid, -1591.1897,879.9407,50.2172); //ez az elsõ spawn } if (map == 2) { SetPlayerPos(playerid, -1591.1897,879.9407,50.2172); //ez a második } if (map == 3) { SetPlayerPos(playerid, -1591.1897,879.9407,50.2172); //ez a harmadik } if (map == 4) { SetPlayerPos(playerid, -1591.1897,879.9407,50.2172); //ez a negyedik } if (map == 5) { SetPlayerPos(playerid, -1591.1897,879.9407,50.2172);// ez az ötödik } return 1; } forward mapchange(); public mapchange() { if (map == 1) { map = 2; } if (map == 2) { map = 3; } if (map == 3) { map = 5; } if (map == 4) { map = 1; } }
199
« Dátum: 2012. július 05. - 13:54:15 »
megírhattam volna tolatóradarnak
200
« Dátum: 2012. július 03. - 20:16:33 »
írtam saját admin rendszert, írj egy PM-et írd le, hogy pontosan mit szeretnél még és írok egyet neked is
201
« Dátum: 2012. július 03. - 20:14:38 »
írj PM-et és megírom a scriptet!
202
« Dátum: 2012. július 03. - 20:13:12 »
most írtam egy komplett módot csak neked, a játék állását nem tudod megnézni, de mindent át tudsz írni.. a max pontot, a csapat neveket, stb. minden mellett ott a magyarázat, ha az egyik csapat eléri a max pontot, akkor kezdõdik az új kör! használd egészséggel! #include <a_samp> new gTeam[MAX_PLAYERS]; new TEAM_1; // az elsõ csapat... new TEAM_2; // a második csapat... #define TEAM_1_NAME USMC //itt állíthatod be az elsõ csapat nevét #define TEAM_2_NAME OPFOR //itt állíthatod be a második csapat nevét new TEAM_1_SCORE; //az elsõ csapat pontjainak száma new TEAM_2_SCORE; //a második csapat pontjainak száma #define MAX_SCORE 200 //itt állíthatod be a maximum pontot #define TEAM_1_SPAWN -1592.1416,882.0182,50.2172 // X, Y, z formátumban az elsõ csapat Spawnját #define TEAM_2_SPAWN -1593.0975,890.9891,50.2172 //X, Y, Z formátumban a második csapat Spawnját #define COLOR_GREEN 0x00FF009E// meghatároztam a zöld színt #define COLOR_RED 0xFF0000C8// meghatároztam a piros szín #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"Simple War Mod\"); AddPlayerClass(285, TEAM_1_SPAWN, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(287, TEAM_2_SPAWN, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); SetTimer(\"OnPlayerUpdate\", 1000, 1); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); if(classid == 0) { GameTextForPlayer(playerid, \"~b~ USMC\", 9000, 3); //csapatválasztás gTeam[playerid] = TEAM_1; } else if(classid == 1) { GameTextForPlayer(playerid, \"~r~ OP FOR\", 9000, 3); //csapatválasztás gTeam[playerid] = TEAM_2; } return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Üdvözöllek a szerveren!\"); //üdvözlõ üzenet SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"A játék célja, hogy elérjétek a max pontot!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Jó játékot!\"); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if (gTeam[playerid] == TEAM_1) { SetPlayerPos(playerid, TEAM_1_SPAWN); return 1; } if (gTeam[playerid] == TEAM_2) { SetPlayerPos(playerid, TEAM_2_SPAWN); return 1; } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { if (gTeam[killerid] == TEAM_1) { TEAM_1_SCORE = TEAM_1_SCORE +10; //ha az elsõ csapat tagja lõ le valakit, az elsõ csapat kap 10 pontot return 1; } if (gTeam[killerid] == TEAM_2) { TEAM_2_SCORE = TEAM_2_SCORE + 10; //ha a másik csapat tagja lõ le valakit, a második csapat kap 10 pontot return 1; } if (gTeam[killerid] == gTeam[playerid]) { SetPlayerHealth(killerid,0.0); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ne a sajátjaidat lõjed!\"); return 1; } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/help\", cmdtext, true, 10) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"A játék lényege, hogy elérjétek a maximum pontot!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Ha hamarabb eléritek a pontszámot, a csapatod nyert\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Köszi, hogy nálunk játszol!\"); return 1; } return 0; } public OnPlayerUpdate(playerid) { if (TEAM_1_SCORE >= MAX_SCORE) { new string[256], TEAM_1_NAME; format(string, sizeof(string), \"%d nyert!\",TEAM_1_NAME); RespawnAll(); } if (TEAM_2_SCORE >= MAX_SCORE) { new string[256], TEAM_2_NAME; format(string, sizeof(string), \"%d nyert!\",TEAM_2_NAME); RespawnAll(); } return 1; } forward RespawnAll(); public RespawnAll() { for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { SetPlayerHealth(i,0); } }
203
« Dátum: 2012. július 03. - 19:08:10 »
most nézem és tényleg
204
« Dátum: 2012. július 03. - 18:30:02 »
Gondolkoztam az MMORPG játékok kamerájának megoldásán és csináltam közben egy ilyen apróságot, amit gondoltam megosztok: A GTA II még 2 dimenziós játék volt, felülnézetbõl láttuk, amint laposra verünk valakit. Nos, most itt van ez SAMP-ba! Elég beírni /camera és már is 2dimenziósan játszunk. Ha ráuntunk ugyanezzel a paranccsal vissza is állíthatjuk! http://kepfeltoltes.hu/120703/1260540335sa-mp-023_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] http://kepfeltoltes.hu/120703/1182608469sa-mp-022_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] #include <a_samp> #include fixchars.h new fun[MAX_PLAYERS]; #define COLOR_OOC 0xCACACAC8 #define COLOR_ADMIN 0xFF000031 //============================================================================== #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" GTA II CAMERA MOD BY BENCARTER007\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); SetTimer(\"OnPlayerUpdate(playerid)\", 500, true); fun = 0; return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" GTA II!\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/camera\", cmdtext, true, 10) == 0) { if (fun[playerid] == 0) { new pName[MAX_PLAYER_NAME]; new string[48]; GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(string, sizeof(string), \"%s átváltott GTA II stílusra(2D)\", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_OOC, string); fun[playerid] = 1; return 1; } if (fun[playerid] == 1) { new pName[MAX_PLAYER_NAME]; new string[48]; GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(string, sizeof(string), \"%s visszaváltott GTA III stílusra(3D)\", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_OOC, string); fun[playerid] = 0; SetCameraBehindPlayer(playerid); return 1; } } return 0; } public OnPlayerUpdate(playerid) { if (fun[playerid] == 1) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); SetPlayerCameraPos(playerid, x, y, z +10); SetPlayerCameraLookAt(playerid, x, y, z); if(GetPlayerVehicleID(playerid) >= 1 && GetPlayerVehicleID(playerid) <= 1) { SetPlayerCameraPos(playerid, x, y, z +30); } } return 1; } Figyelmeztetés! Egy bug van benne, az autóval bármilyen sebességgel mész, kicsit rángat... Jó szórakozást
205
« Dátum: 2012. június 08. - 10:01:44 »
Hali! tudom, hogy az összes fegyvert el lehet szedn ia játékostól, de én egy fegyvert szeretnék csak elvenni tõle, a deagle-t. megoldható?
206
« Dátum: 2012. június 05. - 13:19:53 »
Hali! Valaki tudja hol tudok ingyen hosztoltatni szervert, hogy kipróbáljuk többen a parancsokat? (LAN megoldás elfelejthetõ)
207
« Dátum: 2012. június 05. - 10:10:11 »
hamarosan dobok fel äjabb verziót,amiben nagyobb lesza pálya, és kevesebb lesz a borulós rész
208
« Dátum: 2012. június 03. - 18:02:42 »
(retrieving info...) :7777 a szerver cfg-ben ez a port van megadva....
209
« Dátum: 2012. június 03. - 16:58:14 »
Hali! Eddig minden tükör simán ment, szépen alakult a mod, de most felfuttatom a szervert és nem akarja felismerni az egészet. 0.3e-t használok ,a véglegeset. itt a log: ---------- Loaded log file: \"server_log.txt\". ---------- SA-MP Dedicated Server ---------------------- v0.3e, (C)2005-2012 SA-MP Team [16:57:33] [16:57:33] Server Plugins [16:57:33] -------------- [16:57:33] Loading plugin: streamer [16:57:33] *** Streamer Plugin v2.5.2 R2 by Incognito loaded *** [16:57:33] Loaded. [16:57:33] Loaded 1 plugins. [16:57:33] [16:57:33] Filterscripts [16:57:33] --------------- [16:57:33] Loading filterscript \'kocsi.amx\'... [16:57:33] Loaded 1 filterscripts. [16:57:33] [16:57:33] ======================================= [16:57:33] | | [16:57:33] | YSI version 1.03.0011 | [16:57:33] | By Alex \"Y_Less\" Cole | [16:57:33] | | [16:57:33] | Checking the latest YSI version.. | [16:57:33] | | [16:57:33] ======================================= [16:57:33] [16:57:33] ---------------------------------- [16:57:33] Mód betöltve! [16:57:33] ---------------------------------- [16:57:33] |================================| [16:57:33] | SAMP 0.3e Játékmód betöltve | [16:57:33] |================================| [16:57:33] |GameMode:Airsoft Team Deatmatch | [16:57:33] |Scripter:Kocsis Carter Benjámin | [16:57:33] |SA:MP Verzió: 0.3e | [16:57:33] |Játékmód Verzió: 1.0 | [16:57:33] |================================| [16:57:33] Number of vehicle models: 0
210
« Dátum: 2012. június 01. - 22:11:43 »
Hali! A SAMP-ban van valamilyen opció, amivel meg lehet számolni a szétlõtt ládákat? Pl. küld egy üzenetet, ha szétlõ egy ládát
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 20
|