Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - bencarter007

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 20
196
Segítségkérés / Kamionos munka Checkpoint-os.
« Dátum: 2012. július 08. - 14:02:34 »
tehát akarsz két féle árut szállítani... legálisat és illegálisat. eddig értettem.  megoldható esetleg így:
trucking[MAX_PLAYERS];
ha a játékos az elsõt választja:
trucking(playerid) = 1;
SendClientMessage(playerid, szín, \"Te legális árut szállítasz!\");
ha a játékos a másodikat választja:
trucking(playerid) = 2;
SendClientMessage(playerid, szín, \"Te illegális árut szállítasz!\");
ez szerint bedobod neki a checkpointot és ha beért, akkor ellenõrizze le, hogy mit visz!
if (trucking[playerid] == 1)
{
SendClientMessage(playerid, szín, \"Bevitted a legális árut!\");
GivePlayerMoney(playerid, 20000);
}
if (trucking[playerid] == 1)
{
SendClientMessage(playerid, szín, \"Bevitted az illegális árut!\");
GivePlayerMoney(playerid, 25000);
}
és töröljed a checkpointot...
remélem segítettem

197
Segítségkérés / Automatikus mapváltó
« Dátum: 2012. július 08. - 13:32:08 »
itt a továbbfejlesztett változat!
 
#include <a_samp>
new map;
new Float:RandomSpawns1[][] =
{
    {1249.7258, -2047.9263, 59.9209, 90.2055}, // Randomspawn
    {1241.2084, -2057.6521, 60.0190, 94.9352}, // Randomspawn
    {1241.0105, -2052.6873, 59.9975, 2.8144}, // Randomspawn
    {718.4906, -1477.3024, 5.4688, 357.9947}, // Randomspawn
    {722.3772, -1477.2856, 5.4688, 272.3814} // Randomspawn
};
new Float:RandomSpawns2[][] =
{
    {1249.7258, -2047.9263, 59.9209, 90.2055}, // Randomspawn
    {1241.2084, -2057.6521, 60.0190, 94.9352}, // Randomspawn
    {1241.0105, -2052.6873, 59.9975, 2.8144}, // Randomspawn
    {718.4906, -1477.3024, 5.4688, 357.9947}, // Randomspawn
    {722.3772, -1477.2856, 5.4688, 272.3814} // Randomspawn
};
new Float:RandomSpawns3[][] =
{
    {1249.7258, -2047.9263, 59.9209, 90.2055}, // Randomspawn
    {1241.2084, -2057.6521, 60.0190, 94.9352}, // Randomspawn
    {1241.0105, -2052.6873, 59.9975, 2.8144}, // Randomspawn
    {718.4906, -1477.3024, 5.4688, 357.9947}, // Randomspawn
    {722.3772, -1477.2856, 5.4688, 272.3814} // Randomspawn
};
new Float:RandomSpawns4[][] =
{
    {1249.7258, -2047.9263, 59.9209, 90.2055}, // Randomspawn
    {1241.2084, -2057.6521, 60.0190, 94.9352}, // Randomspawn
    {1241.0105, -2052.6873, 59.9975, 2.8144}, // Randomspawn
    {718.4906, -1477.3024, 5.4688, 357.9947}, // Randomspawn
    {722.3772, -1477.2856, 5.4688, 272.3814} // Randomspawn
};
new Float:RandomSpawns5[][] =
{
    {1249.7258, -2047.9263, 59.9209, 90.2055}, // Randomspawn
    {1241.2084, -2057.6521, 60.0190, 94.9352}, // Randomspawn
    {1241.0105, -2052.6873, 59.9975, 2.8144}, // Randomspawn
    {718.4906, -1477.3024, 5.4688, 357.9947}, // Randomspawn
    {722.3772, -1477.2856, 5.4688, 272.3814} // Randomspawn
};
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Mapchange system by BenCarter007\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
SetTimer(\"mapchange\",120000, true);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   
if (map == 1)
{
    new Random = random(sizeof(RandomSpawns1));
       SetPlayerPos(playerid, RandomSpawns1[Random][0], RandomSpawns1[Random][1], RandomSpawns1[Random][2]);
       SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawns1[Random][3]);
}
if (map == 2)
{
    new Random = random(sizeof(RandomSpawns1));
       SetPlayerPos(playerid, RandomSpawns2[Random][0], RandomSpawns2[Random][1], RandomSpawns2[Random][2]);
       SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawns2[Random][3]);
}
if (map == 3)
{
    new Random = random(sizeof(RandomSpawns1));
       SetPlayerPos(playerid, RandomSpawns3[Random][0], RandomSpawns3[Random][1], RandomSpawns3[Random][2]);
       SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawns3[Random][3]);
}
if (map == 4)
{
    new Random = random(sizeof(RandomSpawns1));
       SetPlayerPos(playerid, RandomSpawns4[Random][0], RandomSpawns4[Random][1], RandomSpawns4[Random][2]);
       SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawns4[Random][3]);
}
if (map == 5)
{
    new Random = random(sizeof(RandomSpawns1));
       SetPlayerPos(playerid, RandomSpawns5[Random][0], RandomSpawns5[Random][1], RandomSpawns5[Random][2]);
       SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawns5[Random][3]);
}
return 1;
}
forward mapchange();
public mapchange()
{
if (map == 1)
{
map = 2;
}
if (map == 2)
{
map = 3;
}
if (map == 3)
{
map = 5;
}
if (map == 4)
{
map = 1;
}
}

 
kicsid szétdobálta a fórum, úgyhogy az OnPlayerSpawn-nál a szóközökkel kezdj majd valamit!

198
Segítségkérés / Automatikus mapváltó
« Dátum: 2012. július 08. - 12:42:35 »
tessék parancsolni ;)
 
#include <a_samp>
new map;
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Mapchange system by BenCarter007\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
SetTimer(\"mapchange\",120000, true);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if (map == 1)
{
    SetPlayerPos(playerid, -1591.1897,879.9407,50.2172); //ez az elsõ spawn
}
if (map == 2)
{
    SetPlayerPos(playerid, -1591.1897,879.9407,50.2172); //ez a második
}
if (map == 3)
{
    SetPlayerPos(playerid, -1591.1897,879.9407,50.2172); //ez a harmadik
}
if (map == 4)
{
    SetPlayerPos(playerid, -1591.1897,879.9407,50.2172); //ez a negyedik
}
if (map == 5)
{
    SetPlayerPos(playerid, -1591.1897,879.9407,50.2172);// ez az ötödik
}
return 1;
}
forward mapchange();
public mapchange()
{
if (map == 1)
{
map = 2;
}
if (map == 2)
{
map = 3;
}
if (map == 3)
{
map = 5;
}
if (map == 4)
{
map = 1;
}
}

199
SA-MP: Szerverfejlesztés / GTA II camera
« Dátum: 2012. július 05. - 13:54:15 »
megírhattam volna tolatóradarnak :D

200
Szkript kérések / System Sürgõs!
« Dátum: 2012. július 03. - 20:16:33 »
írtam saját admin rendszert, írj egy PM-et írd le, hogy pontosan mit szeretnél még és írok egyet neked is ;)

201
Szkript kérések / Class zárolás
« Dátum: 2012. július 03. - 20:14:38 »
írj PM-et és megírom a scriptet! ;)

202
Szkript kérések / Warmodhoz.
« Dátum: 2012. július 03. - 20:13:12 »
most írtam egy komplett módot csak neked, a játék állását nem tudod megnézni, de mindent át tudsz írni.. a max pontot, a csapat neveket, stb. minden mellett ott a magyarázat, ha az egyik csapat eléri a max pontot, akkor kezdõdik az új kör!
használd egészséggel! ;)
 
#include <a_samp>
new gTeam[MAX_PLAYERS];
new TEAM_1; // az elsõ csapat...
new TEAM_2; // a második csapat...
#define TEAM_1_NAME USMC //itt állíthatod be az elsõ  csapat nevét
#define TEAM_2_NAME OPFOR //itt állíthatod be a második csapat nevét
new TEAM_1_SCORE; //az elsõ csapat pontjainak száma
new TEAM_2_SCORE; //a második csapat pontjainak száma
#define MAX_SCORE 200 //itt állíthatod be a maximum pontot
#define TEAM_1_SPAWN -1592.1416,882.0182,50.2172 // X, Y, z formátumban az elsõ csapat Spawnját
#define TEAM_2_SPAWN -1593.0975,890.9891,50.2172 //X, Y, Z formátumban a második csapat Spawnját
#define COLOR_GREEN 0x00FF009E// meghatároztam a zöld színt
#define COLOR_RED 0xFF0000C8// meghatároztam a piros szín
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Simple War Mod\");
AddPlayerClass(285, TEAM_1_SPAWN, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(287, TEAM_2_SPAWN, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
SetTimer(\"OnPlayerUpdate\", 1000, 1);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
if(classid == 0)
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~b~ USMC\", 9000, 3); //csapatválasztás
gTeam[playerid] = TEAM_1;
}
else if(classid == 1)
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~ OP FOR\", 9000, 3); //csapatválasztás
gTeam[playerid] = TEAM_2;
}
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Üdvözöllek a szerveren!\"); //üdvözlõ üzenet
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"A játék célja, hogy elérjétek a max pontot!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Jó játékot!\");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if (gTeam[playerid] == TEAM_1)
{
SetPlayerPos(playerid, TEAM_1_SPAWN);
return 1;
}
if (gTeam[playerid] == TEAM_2)
{
SetPlayerPos(playerid, TEAM_2_SPAWN);
return 1;
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if (gTeam[killerid] == TEAM_1)
{
    TEAM_1_SCORE = TEAM_1_SCORE +10; //ha az elsõ csapat tagja lõ le valakit, az elsõ csapat kap 10 pontot
    return 1;
}
if (gTeam[killerid] == TEAM_2)
{
    TEAM_2_SCORE = TEAM_2_SCORE + 10; //ha a másik csapat tagja lõ le valakit, a második csapat kap 10 pontot
    return 1;
}
if (gTeam[killerid] == gTeam[playerid])
{
    SetPlayerHealth(killerid,0.0);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ne a sajátjaidat lõjed!\");
    return 1;
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/help\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"A játék lényege, hogy elérjétek a maximum pontot!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Ha hamarabb eléritek a pontszámot, a csapatod nyert\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Köszi, hogy nálunk játszol!\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if (TEAM_1_SCORE >= MAX_SCORE)
{
    new string[256], TEAM_1_NAME;
format(string, sizeof(string), \"%d nyert!\",TEAM_1_NAME);
RespawnAll();
   
}
if (TEAM_2_SCORE >= MAX_SCORE)
{
    new string[256], TEAM_2_NAME;
format(string, sizeof(string), \"%d nyert!\",TEAM_2_NAME);
RespawnAll();
}
return 1;
}
forward RespawnAll();
public RespawnAll()
{
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
SetPlayerHealth(i,0);
}
}

203
SA-MP: Szerverfejlesztés / GTA II camera
« Dátum: 2012. július 03. - 19:08:10 »
most nézem és tényleg :(

204
SA-MP: Szerverfejlesztés / GTA II camera
« Dátum: 2012. július 03. - 18:30:02 »
Gondolkoztam az MMORPG játékok kamerájának megoldásán és csináltam közben egy ilyen apróságot, amit gondoltam megosztok:
A GTA II még 2 dimenziós játék volt, felülnézetbõl láttuk, amint laposra verünk valakit. Nos, most itt van ez SAMP-ba!
Elég beírni /camera és már is 2dimenziósan játszunk. Ha ráuntunk ugyanezzel a paranccsal vissza is állíthatjuk!
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120703/1260540335sa-mp-023_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120703/1182608469sa-mp-022_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 
#include <a_samp>
#include fixchars.h
new fun[MAX_PLAYERS];
#define COLOR_OOC 0xCACACAC8
#define COLOR_ADMIN 0xFF000031
//==============================================================================
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
   print(\"\\n--------------------------------------\");
   print(\" GTA II CAMERA MOD BY BENCARTER007\");
   print(\"--------------------------------------\\n\");
   SetTimer(\"OnPlayerUpdate(playerid)\", 500, true);
   fun = 0;
   return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
   return 1;
}
#else
main()
{
   print(\"\\n----------------------------------\");
   print(\" GTA II!\");
   print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
   return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
   return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if (strcmp(\"/camera\", cmdtext, true, 10) == 0)
   {
      if (fun[playerid] == 0)
      {
         new pName[MAX_PLAYER_NAME];
         new string[48];
         GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
         format(string, sizeof(string), \"%s átváltott GTA II stílusra(2D)\", pName);
         SendClientMessageToAll(COLOR_OOC, string);
         fun[playerid] = 1;
         return 1;
      }
      if (fun[playerid] == 1)
      {
          new pName[MAX_PLAYER_NAME];
         new string[48];
         GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
         format(string, sizeof(string), \"%s visszaváltott GTA III stílusra(3D)\", pName);
         SendClientMessageToAll(COLOR_OOC, string);
         fun[playerid] = 0;
         SetCameraBehindPlayer(playerid);
         return 1;
      }
   }
   return 0;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
   if (fun[playerid] == 1)
    {
      new Float:x, Float:y, Float:z;
      GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
      SetPlayerCameraPos(playerid, x, y, z +10);
      SetPlayerCameraLookAt(playerid, x, y, z);
     
      if(GetPlayerVehicleID(playerid) >= 1 && GetPlayerVehicleID(playerid) <= 1)
      {
         SetPlayerCameraPos(playerid, x, y, z +30);
      }
   }
   return 1;
}

 
Figyelmeztetés!
Egy bug van benne, az autóval bármilyen sebességgel mész, kicsit rángat...
Jó szórakozást :D

205
Segítségkérés / Fegyver elvéltele
« Dátum: 2012. június 08. - 10:01:44 »
Hali!
tudom, hogy az összes fegyvert el lehet szedn ia játékostól, de én egy fegyvert szeretnék csak elvenni tõle, a deagle-t. megoldható?

206
Segítségkérés / Szerver hoszting
« Dátum: 2012. június 05. - 13:19:53 »
Hali!
Valaki tudja hol tudok ingyen hosztoltatni szervert, hogy kipróbáljuk többen a parancsokat? (LAN megoldás elfelejthetõ)

207
SA-MP: Szerverfejlesztés / NASCAR pálya
« Dátum: 2012. június 05. - 10:10:11 »
hamarosan dobok fel äjabb verziót,amiben nagyobb lesza pálya, és kevesebb lesz a borulós rész  ;)

208
Segítségkérés / Futtatási hiba
« Dátum: 2012. június 03. - 18:02:42 »
(retrieving info...) :7777
a szerver cfg-ben ez a port van megadva....

209
Segítségkérés / Futtatási hiba
« Dátum: 2012. június 03. - 16:58:14 »
Hali!
Eddig minden tükör simán ment, szépen alakult a mod, de most felfuttatom a szervert és nem akarja felismerni az egészet. 0.3e-t használok ,a véglegeset.
itt a log:
 

----------
Loaded log file: \"server_log.txt\".
----------
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3e, (C)2005-2012 SA-MP Team
[16:57:33]
[16:57:33] Server Plugins
[16:57:33] --------------
[16:57:33]  Loading plugin: streamer
[16:57:33]
*** Streamer Plugin v2.5.2 R2 by Incognito loaded ***
[16:57:33]   Loaded.
[16:57:33]  Loaded 1 plugins.
[16:57:33]
[16:57:33] Filterscripts
[16:57:33] ---------------
[16:57:33]   Loading filterscript \'kocsi.amx\'...
[16:57:33]   Loaded 1 filterscripts.
[16:57:33] 
[16:57:33]  =======================================
[16:57:33]  |                                     |
[16:57:33]  |        YSI version 1.03.0011        |
[16:57:33]  |        By Alex \"Y_Less\" Cole        |
[16:57:33]  |                                     |
[16:57:33]  |  Checking the latest YSI version..  |
[16:57:33]  |                                     |
[16:57:33]  =======================================
[16:57:33] 
[16:57:33]
----------------------------------
[16:57:33]  Mód betöltve!
[16:57:33] ----------------------------------
[16:57:33]
|================================|
[16:57:33] |   SAMP 0.3e Játékmód betöltve  |
[16:57:33] |================================|
[16:57:33] |GameMode:Airsoft Team Deatmatch |
[16:57:33] |Scripter:Kocsis Carter Benjámin |
[16:57:33] |SA:MP Verzió: 0.3e              |
[16:57:33] |Játékmód Verzió: 1.0            |
[16:57:33] |================================|
[16:57:33] Number of vehicle models: 0

210
Segítségkérés / Object elpusztítása
« Dátum: 2012. június 01. - 22:11:43 »
Hali!
A SAMP-ban van valamilyen opció, amivel meg lehet számolni a szétlõtt ládákat?
Pl. küld egy üzenetet, ha szétlõ egy ládát

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal