Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Bazsi

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 23
196
Segítségkérés / Chat probléma
« Dátum: 2012. január 29. - 22:53:57 »
Sziasztok!
Szóval írok egy módot és sajnos kicsit elakadtam.
Az elsõ az, hogy amikor valaki ír csak simán (OnPlayerText), akkor kiírja az alap SendPlayerMessageToAll-os szöveget (pl: Bazsi: ide a szöveg), de az a baj, hogy van egy olyan, amikor a játékos le van némítva, hogy nem küldi el, de sajnos elküldi :S
A második az, hogy nem mûködik nekem a SpawPlayer(playerid); nem tudom mi lehet a baj :S

197
Segítségkérés / autó törlése
« Dátum: 2012. január 29. - 22:40:44 »
Mármint amit pl /v paranccsal hívtak le?
Akkor is forral, csak akkor mindig, amikor lehívsz egy kocsit, azt meg kell adni:
 
new lehivottak[MAX_VEHICLES];//már ha lehet ilyet xD

 
és akkor így:
[pawn]for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i ++)
{
     if(lehivottak>0)

     {


          DestroyVehicle(i);


     }


}[/pawn]


lehet, hogy ez hülyeség, akkor bocs xD :/

198
Segítségkérés / Hentes Hiba
« Dátum: 2012. január 29. - 22:35:56 »
Hát +-t ott tudsz adni kommentnél jobb fellül :D
 
Idézetet írta: kuglof date=1327828731\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16231\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hát ezt nem gazán értem le tudnád kicsit részletesebben irni lécci vagy esetleg teamwierrel
 
Mire gondolsz? :D

199
Segítségkérés / Hentes Hiba
« Dátum: 2012. január 29. - 08:54:01 »
Õ hát nem teljesen értem, úgy akarod, hogy pl ha levágsz egy disznót, akkor legyen egy változó, amit minden hentes lát és használhat?
Az csak annyi, hogy nem egy emberre, hanem az egész szerverre vonatkozó változót adsz:
 
new hentesaru;

 
utána ha valaki levág egy disznót:
 
hentesaru++;

 
ha meg valaki elviszi, akkor:
 
hentesaru--;

 
remélem nem írtam nagy hülyeséget, de ezzel menni fog :D

200
Segítségkérés / Betöltéskor a háttérbe kép
« Dátum: 2012. január 25. - 20:04:38 »
Csak alap san andreasos képet lehet betenni.

201
Segítségkérés / Betöltéskor a háttérbe kép
« Dátum: 2012. január 25. - 19:49:58 »
Jelenleg a samp-ba csak texdrawként lehet berakni alap képet, meg objectként. Texdrawal úgy lehet, hogy egy texdraw editorban megnyitod azt a fájlt és azt középre igazítod, bár én ezt annyira nem szeretem...

202
Szkript kérések / Név átalakító?! Passz
« Dátum: 2012. január 25. - 17:46:37 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1327452185\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16043\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
miért kéne ehhez fájl rendszer? :D
simán eltárolod egy mátrix-ban és kész...
mátrix = 2 dimenziós tömb :)
1. dimenzió = MAX_PLAYERS ( megéri redefiniálni slot számra a mód elején )
2. dimenzió = string ( szöveg )
pl:
[pawn]new FakeName[MAX_PLAYERS][20];[/pawn]
és még arra is jó hogy olyan karaktereket is tudsz tárolni, amiket az SAMP nem enged használni névben :)
 
Lehet, de akkor az csak addig jó, amíg a szerver újra nem indul, de ha úgy is jó, akkor tényleg az a könnyû, döntsd el, hogy melyik kell: (egyszerû:) amikor a szerver újra indul, utána újra be kell írni, vagy (nehezebb:) eltárolja és szerver újraindítás után is menni fog.

203
Segítségkérés / Gombos parancsok
« Dátum: 2012. január 24. - 20:18:17 »
Hát az a helyzet, hogy mindenkinél más, attól függ, hogy hogy van beállítva, például nálam a lövés (KEY_FIRE) lehet, hogy a ctrl, de lehet, hogy nálad a bal gomb, stb... A legegyszerûbb (na jó, nem) az, ha megnézed a beállításokban és megpróbálod összehasonlítani.

204
Szkript kérések / Név átalakító?! Passz
« Dátum: 2012. január 24. - 20:14:18 »
Hát meg lehet úgy oldani, hogy dinibe lemented a sima nevét, és megkéred, hogy írjon egy másik nevet magának. Utána a parancsodnál csak kiolvasod a dinibõl a nevét és a hozzátartozó nevet és azt írja ki... (ma már nem hiszem, de valamikor megírom, ha kell)

206
Segítségkérés / Kocsi lekéréskor kerkék a kocsiba
« Dátum: 2012. január 24. - 14:11:09 »
Ha jól értem, akkor azt szeretnéd, hogy amikor beírod, hogy /v KOCSINÉV, akkor rakjon rá olyan kereket, vagy úgy, hogy egy bizonyos kocsira akarod rakni azt az egy bizonyos kereket?
Az elsõ (tehát mindegyikre, amit lehívsz):
keresd meg a kocsilehívót és a CreateVehicle...-hez írd oda, hogy kocsid (ez megadja, hogy az az a kocsi, amit lehívtál) és után az addvehicleComponent, próbáld meg így:
 
Idézetet írta: Antonyo date=1327257594\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15979\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[pawn]new kocsid;
kocsid = CreateVehicle(id, x, y, z, a, c1, c2, rd);
AddVehicleComponent(kocsid, 1010); [/pawn]
kocsid: Ide írd a lehívásnál azt ami
1010: ez az id, ide írd a kerék idjét.
Tehát a lekéréshez csak idaírod ezt az AddVehicleComponent-et és kész.
 

207
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rp
« Dátum: 2012. január 17. - 21:21:29 »
Kösz :D

208
Segítségkérés / Telfon rendszer hogy áljak neki?
« Dátum: 2012. január 16. - 21:05:16 »
Hát szerintem elõször a telefont kéne megvenni, ezt kéne megcsinálni, meg azt, hogy lehessen feltölteni, stb...

209
Segítségkérés / Ezt miért csinálja és hogy lehet orvosoni?(camera pos)
« Dátum: 2012. január 16. - 16:47:36 »
Hello, az a gyanúm, hogy berakod a játékost interriorba, a jármûvek lehet, hogy azért nem látszanak, a sötétedés meg valami idõjárás hiba lehet talán...
Tehát szeintem próbáld úgy, hogy nem rakod interriorba.

210
Szkript kérések / Lezárt út
« Dátum: 2012. január 15. - 13:09:59 »
Hát kilépésnél lemented egy fájlba, aztán belépésnél meghívod, de azt hiszem, hogy ha a játékos kilép, akkor az , amit CreatePlayerObject-el csináltál, az eltûnik neki, tehát loginnál létre kell hozni...

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 23
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal