Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Iceaac

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 145
196
Segítségkérés / Mentõ, megint :D
« Dátum: 2012. november 26. - 18:53:18 »
Ha minden igaz:
 
CMD:104(playerid, params[])
{
new name[24], string[128];
GetPlayerName(playerid, name, 24);
format(string, sizeof(string), \"%s(%d) Hívta a mentõket!\", name, playerid);
SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA, string)
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) if(GetPVarInt(playerid, \"Szolgalat\")) ShowPlayerMarkerForPlayer(i, playerid, 0xbb0ee6AA);
return 1;
}

197
Segítségkérés / Hó obiject
« Dátum: 2012. november 26. - 17:52:07 »
Idézetet írta: sticky2 date=1353945566\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30258\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ha jól tudom, SetObjectMaterial-lal kell :)
 
Csak egyedi object textúráját módosíthatod.
Egyetlen egy dolog jutott eszembe, de elég sok szenvedéssel járna kis területet is megcsinálni és sok objectet igényelne:
RemoveBuildingForPlayer-rel törlöd az alap objectet, majd a helyére spawnolod ugyan azt szkripttel és úgy állítod át a textúrát.
Már ha a textúra szépen néz ki az adott objecten.

198
1.
Amint ςκyΙιηε is írta, kis- és nagybetû érzékeny!
Próbáld \"Audio.so\" helyett \"audio.so\"-nak írni a server.cfg-ben.
2.
Minek használod eleve a plugint?!
Már 0.3e-ben plugin nélkül elérhetõ függvény a PlayAudioStreamForPlayer!

199
Segítségkérés / Dini használata
« Dátum: 2012. november 26. - 17:40:58 »
Nem ajánlanám, mert nagyon lassú, mivel minden mûveletnél megnyitja és be is zárja a fájlokat, egyenként.
Ha mindenképpen ragaszkodsz  hozzá: http://sampforum.hu/index.php?topic=3075.0
Egyébként ha hasonló fájlkezelõ függvénykönyvtárat keresel (bár sajnos nem magyar a leírás, valamikor lehet, hogy lefordítom):
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=262795
Vagy, kicsit más fajta: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=175565
Utóbbihoz egy FS példát találtam magyarul: http://sampforum.hu/index.php?topic=16553.0

200
Segítségkérés / Másodperc -> Perc és másodperc
« Dátum: 2012. november 26. - 16:07:40 »
Épp tegnap írtam hasonlót. :)
Ugyan kellett egy minimális módosítás, remélem mûködik:
 
SecondsToMS(seconds, &min, &sec)
{
new minutes, seconds;
minutes = seconds/60;
floatround(minutes, floatround_floor);
seconds = seconds-(minutes*60);
}

 
Ugye az &min és &sec referecia ->
 
new initialseconds = 678, minutes, seconds;
SecondsToMS(initialseconds, minutes, seconds);

 
Az eredmény ez lenne:
 
minutes = 11
seconds = 18

201
Játékok / TF 2
« Dátum: 2012. november 26. - 16:00:03 »
Bump time  ;D
Láttam itt ott, hogy szoktatok játszani. :D
Bár mostanában nem játszok túl sokat és egy hosszabb szünet is volt, egyszer csatlakoznék én is, ha még egyáltalán nyomjátok.  :D
U.i.: a magyarosított TF2-tõl vérzik a szemem, nem tudom, hogy tudjátok ezt bekapcsolni.  :wag:

202
RP/RPG kérések / Textlabel
« Dátum: 2012. november 26. - 15:46:14 »

203
Segítségkérés / Hogy értsem?
« Dátum: 2012. november 26. - 15:43:08 »
A Sunwelles szerver 0.3e R-2 verzió?
A pawno include fájlok 0.3e R-2 verziójúak/kompatibilisak vele?
A pluginok kompatibiliesek a SA-MP verzióval?
A pluginok kompatibiliesek az operációs rendszerrel? (a hostolt szerver gondolom Linux, a tesztszerver (nagy eséllyel) Windows)

204
Segítségkérés / Nem nagyon értem a PVvart
« Dátum: 2012. november 26. - 15:37:04 »
Hopsz, most néztem a scripted többi részét.  :-X
A PVar rendszer nem mûködik timerként.
A szkripthez egy idõzítõt kell hozzáadnod, ami változtatja az értékét.
Gondolom a 120 az 120 sec akart lenni, azaz 2 perc.
 
forward ResetHeal(playerid);

 

SetTimerEx(\"ResetHeal\", 120000, false, \"d\", playerid)

 

public ResetHeal(playerid) return SetPVarInt(playerid, \"UsedHealme\", 0)

 
A Te parancsodban pedig a:
 
SetPVarInt(playerid, \"UsedHealme\", 120);

 
helyett:
 
SetPVarInt(playerid, \"UsedHealme\", 1);

 
Így a parancs használatakor a \"UsedHealme\" PVar értéke 1 lesz, azaz igaz, a játékos használta a gyógyító parancsot.
Az idõzítõ 2 perc múlva visszaállítja a \"UsedHealme\" PVar értékét nullára, tehát hamisra, így újra használható lesz a parancs.  :)

205
Segítségkérés / Hogy értsem?
« Dátum: 2012. november 26. - 14:49:16 »
Keress rájuk, töltsd le a frisset (official forumon), az a legbiztosabb, legegyszerûbb, leggyorsabb.  ^-^

206
Segítségkérés / Hó obiject
« Dátum: 2012. november 26. - 14:40:17 »
A modot magadnak tudod, így van. Viszont SAMP.img segítségével el lehetne talán intézni, feltéve, ha a játékosoknak is az a file van meg, tehát ez nem túlzottan játékosbarát megoldás.

207
Segítségkérés / Hogy értsem?
« Dátum: 2012. november 26. - 14:38:22 »
Hogy értsem ezt a kérdést?  :D
Konkrétan milyen \"mod\", hol találtad ezt a mondatot, amit idéztél?

208
Segítségkérés / Hó obiject
« Dátum: 2012. november 26. - 14:36:10 »
Maga \"földön levõ hó\" objectrõl nem tudok.
Ami eszembe jutott:
- Liberty City út és egyéb textúrák
- Snow Andreas Mod

209
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [MTA]Valhalla módban hol található...
« Dátum: 2012. november 26. - 14:33:59 »
Ez a SA-MP Szkriptkérés részleg, MTA kérdéseket itt tehetsz fel:
http://sampforum.hu/index.php?board=307.0
Egyébként ugyan MTA-val nem foglalkoztam igazán, de feltételezem CTRL+F billentyûkombináció segítségével megtalálhatod. :)

210
Segítségkérés / Nem nagyon értem a PVvart
« Dátum: 2012. november 26. - 14:30:00 »
A gond az, hogy a feltételed ez:
 
if(GetPVarInt(playerid, \"UsedHealme\") > 1)

 
Azaz \"ha nagyobb mint 1\". Az értéket amint írtad 1-re tetted, a feltétel nem teljesül, mert a PVar értéke 1, nem nagyobb 1-nél.
Akár 4 féleképpen is írhatod:
 
GetPVarInt(playerid, \"UsedHealme\") >= 1

 
Azaz, ha a PVar értéke nagyobb mint, vagy egyenlõ 1el.
 
if(GetPVarInt(playerid, \"UsedHealme\") == 1)

 
Ha a PVar értéke egyenlõ 1-el.
 
if(GetPVarInt(playerid, \"UsedHealme\") > 0)

 
Ha a PVar értéke nagyobb, mint nulla.
 
if(GetPVarInt(playerid, \"UsedHealme\"))

 
Ha a PVar értéke \"igaz\". Ha jól emlékszem ez esetben ugyan azzal az eredménnyel szolgál, mint a \">=\",  mivel 1 felett is teljesül a feltétel.

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 145
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal