Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 196
SA-MP: Szerverfejlesztés / Privát jármû« Dátum: 2013. Augusztus 29. - 21:50:37 »
Kezd idegesíteni a dolog hogy tesztelés nélkül tesznek ki dolgokat a fórumozók, és az még fõleg hogy ha szól valaki szarnak rá kijavítani, tisztelet a kivételnek.
Ez így nem jó, ez az eredménye az 1 perces munkának. ![]() if(strcmp(name, \"Citrom[]\", false)) Hogy miért, hát csak azért. http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strcmp
197
Archívum / Evangélium« Dátum: 2013. Augusztus 29. - 17:37:02 »Idézetet írta: krisk date=1377779481\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42049\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Egy globális moderátor, amennyiben látja ezt az üzenetet, törölje legyen szíves a felhasználómat. Törlésre van helyezve.Sajnálom hogy így döntesz, de szerintem gondold át, pár s***fej miatt felesleges töröltetni a regisztrációd, sok leírást neked köszönhet a fórum ha törlöd akkor nem fogod tudni szerkeszteni. Szerintem szabadságold magad pár hónapig és késõbb majd vissza nézel, megy-e még a fórum. ![]() Sajnálatos de újabb globális moderátort vesztett a sampforum általad meg Anthony-val is. 198
Archívum / Új moderátorok« Dátum: 2013. Augusztus 29. - 17:34:28 »
Grat Benceee, és a többieknek is.
Sajnálatos hogy ennyire hullik szét a moderátori csapat, de egy idõ után csak megunja az ember ezt a dolgot is. ![]() 199
Segítségkérés / TextDrawSetString, timer, format()« Dátum: 2013. Augusztus 27. - 17:59:41 »
Létrehoztál egy változót minden játékosnak, mint mondjuk amit írtam feljebb, azt elküldted a random eljárásnak és ezt használod fel a kérdések megjelenítésére.
new Az meg a te kérdéseket tartalmazó változódba beillesztve így néz ki: Kerdesek[randkerdes[playerid][0]][0]; De kihelyezem neked hogy jobban átlásd: new rand = randkerdes[playerid][0]; És így végig mind a nyolc darabot, persze majd sorban egymás után: rand = randkerdes[playerid][1]; printf(\"%s\", Kerdesek[rand][0]); 200
Segítségkérés / sscanf figyelmesztetések a konzolból« Dátum: 2013. Augusztus 26. - 23:39:07 »
1.) Úgy van.
2.) Nem egyezik meg a típusjelölések száma a paraméterek számával. Pl.: \"dd\", int); Kettõ format típus szerepel \"dd\", viszont csak egy változó paraméter (int), tehát nem egyezik meg a számuk. 201
Segítségkérés / TextDrawSetString, timer, format()« Dátum: 2013. Augusztus 26. - 23:35:22 »
Akkor gyakorlatilag egy olyanra lenne szükséged hogy 8 darab random kérdést adjon a játékosnak, ismétlõdés nélkül? ( ne legyen még egyszer egy olyan kérdés ami már volt.
Ami azt jelenti hogy 8 darab random érték kell számodra ami nem egyezik, hát van egy eps szkriptjében fellelt kód amit feltudnál használni erre a célra, mellesleg a poker szkriptben is alkalmaztam mivel egyszerûbb annál amit használtam. stock Majd kell egy 8-as méretû változó melyet elküldesz ennek a funkciónak. (persze minden játékosnak külön) new Így kapni fogsz most a példában szereplõ érték szerint 8 darab -1 és 24 közé esõ számot, vagyis 0-tól 23-ig, azaz 24 darab érték közül 8-at. ![]() ![]() Ezt tudod felhasználni a kérdések megjelenítésére. Ha ezen változót a kérdés megválaszolása után megváltoztatod mondjuk -1-re azt már újra ellenõrizheted -1-e az értéke és ha igen nem jeleníted meg a kérdést vagy megválaszoltnak tekinted sõt példaként lehetne -1 a megfelelõ válasz -2 a nem megfelelõ válasz érték, de ez már rajtad múlik. 202
Segítségkérés / TextDrawSetString, timer, format()« Dátum: 2013. Augusztus 26. - 19:26:57 »
Nem értem, mi ez a sok változó ask1, ask2, ask3 ... ?
Mit szeretnél létrehozni, milyen második kérdés? 203
Segítségkérés / TextDrawSetString, timer, format()« Dátum: 2013. Augusztus 26. - 13:26:11 »
Az elsõ tartalmazza a szöveget amit nullával kell jelölni, a második a megoldást amit egyel (1).
Kerdesek[ ask1[playerid] ][ 0 ] 204
Segítségkérés / TextDrawSetString, timer, format()« Dátum: 2013. Augusztus 26. - 12:12:04 »
Valószínû ez nem kell oda mivel az egész karakterláncot szeretnéd megjeleníteni nem egy betût.
Kerdesek[ask1[playerid]][1] Ui.: De ez csak tipp mivel nem látom a kérdésekkel létrehozott tömböt. 205
Segítségkérés / tárgy hozzá adás majd elvétele![javítva]« Dátum: 2013. Augusztus 26. - 11:45:48 »
Az ilyen több tárgyas dolgokat hasonlóképpen szokás megoldani mint a regisztrációs adatokat.
Tehát létrehozol egy felsorolást (enum) a tárgyak neveivel, és egy változót minden egyes játékosnak [MAX_PLAYERS] a létrehozott felsorolással. enum ITEMS Majd növeled illetve csökkented az értéküket ha megszerzi vagy eladja/leteszi a tárgyat.
Majd ellenõrzésként megkérdezed van-e nála az adott tárgyból elegendõ mennyiség. if(targyak[playerid][cso] > 0) Send..( , ,\"Van nálad csõ.\"); 206
Segítségkérés / Változó hosszúságú listaelem hozzárendelése listitem-hez« Dátum: 2013. Augusztus 24. - 16:19:27 »
Azt nem tudod megoldani, maximum akkor tudnád ha a visszatérésben az inputtext-et veszed figyelembe és nem azt hogy milyen értékkel tér vissza a listitem.
Mert meg kell írnod azt hogy mi történjen akkor ha bizonyos lista elemre kattint a játékos, ha azt már tudod hogy akkor mi történjen akkor már pontosan tudod azt is mennyi a listaelemek száma, így nem lehet véletlenszerû. Viszont ha a listában szereplõ szövegre gondolsz, akkor az visszatérésként vissza is küldi az inputtext változóban a kiválasztott sorban szereplõ szöveget/karakterláncot. Példaként lenne egy jármû lekérõ véletlenszerû list_item-es dialog, melynek listitem száma is random szerû és a jármûvek típusa is. Akkor akármelyikre kattint akkor az OnDialogResponse alatt az inputtext vissza adja a jármû nevét így létre tudod hozni a megfelelõ jármûvet számára. Akármelyiket választja a véletlen sorrendben felsorolt jármûvek közül, mert hát nem a listitem-et használod hanem a sorban szereplõ karakterláncot (inputtext). Ui.: Lehet kicsit bonyolultnak tûnik így leírva( az én fogalmazásommal meg fõleg ![]() 207
Segítségkérés / code fordítás zcmd->strcmp(cmd-re« Dátum: 2013. Augusztus 24. - 16:05:38 »Idézetet írta: TengeriMalac date=1377349048\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41814\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic lassabb, bonyolultabb, nem mûködik vele az sscanf.. minek neked strcmp? o.OMiért nem mûködik vele a sscanf? A sscanf bármilyen karakterláncot képes feldarabolni a megadott karakter/-ek mentén (általában szóköz). 208
Segítségkérés / CP Keveredés« Dátum: 2013. Augusztus 22. - 22:30:44 »
Nem lehet túl bonyolult a hiba, csak a logikáját nem érted.
Használj információ megjelenítést (hiba keresést / debug) hogy lásd mi történik a szkriptedben és az alapján talán rájössz mi a hiba és talán ki is tudod javítani. Egyébként elég nehéz sõt szinte lehetetlen kettõ munkát elvállalni egyszerre mivel csak egy checkpoint jeleníthetõ meg egy idõben. public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) 209
Segítségkérés / string hiba« Dátum: 2013. Augusztus 22. - 14:25:35 »
Lekérni lekéred a jatekosid nevét:
new nev2[64]; Csak nem használod, és nem a megfelelõ változót írtad be a format eljáráshoz! format(indok,64,\"<Szerver>%s kickelte %s-t. Indok: %s\",nev, nev2, indok); 210
Segítségkérés / Ékezetes szöveg kisbetûssé alakítása« Dátum: 2013. Augusztus 21. - 12:15:15 »
Ez egy érdekes dolog egyébként, az egész az írásjelek/betûk értékén alapul.
Nézd meg az ascii táblázatot: ![]() Látni fogod miért is 32-t kell hozzá adni. 65 A 97 a Ha megnézed a második táblát akkor látni fogod miért nem mûködik az ékezetes karaktereknél. ![]() |