Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 136
196
SA-MP: Szerverfejlesztés / Privát jármû
« Dátum: 2013. Augusztus 29. - 21:50:37 »
Kezd idegesíteni a dolog hogy tesztelés nélkül tesznek ki dolgokat a fórumozók, és az még fõleg hogy ha szól valaki szarnak rá kijavítani, tisztelet a kivételnek.
Ez így nem jó, ez az eredménye az 1 perces munkának.  >:D
 
                if(strcmp(name, \"Citrom[]\", false))
                {

 
Hogy miért, hát csak azért.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strcmp
 

Returns   
-1 if string1 comes before string2
1 if string1 comes after string2
0 if the strings are the same (for the matched length).
[/quote]

197
Archívum / Evangélium
« Dátum: 2013. Augusztus 29. - 17:37:02 »
Idézetet írta: krisk date=1377779481\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42049\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egy globális moderátor, amennyiben látja ezt az üzenetet, törölje legyen szíves a felhasználómat. Törlésre van helyezve.
Aki az indok miatt kérdez, az nyilván nem ismer engem eléggé.
 
Sajnálom hogy így döntesz, de szerintem gondold át, pár s***fej miatt felesleges töröltetni a regisztrációd, sok leírást neked köszönhet a fórum ha törlöd akkor nem fogod tudni szerkeszteni.
Szerintem szabadságold magad pár hónapig és késõbb majd vissza nézel, megy-e még a fórum. :D
Sajnálatos de újabb globális moderátort vesztett a sampforum általad meg Anthony-val is.

198
Archívum / Új moderátorok
« Dátum: 2013. Augusztus 29. - 17:34:28 »
Grat Benceee, és a többieknek is.
Sajnálatos hogy ennyire hullik szét a moderátori csapat, de egy idõ után csak megunja az ember ezt a dolgot is. :D (Fel fejjel, majd jönnek újak.)

199
Segítségkérés / TextDrawSetString, timer, format()
« Dátum: 2013. Augusztus 27. - 17:59:41 »
Létrehoztál egy változót minden játékosnak, mint mondjuk amit írtam feljebb, azt elküldted a random eljárásnak és ezt használod fel a kérdések megjelenítésére.
 
new
     randkerdes[MAX_PLAYERS][8];
Randomvalue(randkerdes[playerid], 8);

 
Az meg a te kérdéseket tartalmazó változódba beillesztve így néz ki:
 
Kerdesek[randkerdes[playerid][0]][0];

 
De kihelyezem neked hogy jobban átlásd:
 
new rand = randkerdes[playerid][0];
printf(\"%s\", Kerdesek[rand][0]);

 
És így végig mind a nyolc darabot, persze majd sorban egymás után:
 
rand = randkerdes[playerid][1]; printf(\"%s\", Kerdesek[rand][0]);
rand = randkerdes[playerid][2]; printf(\"%s\", Kerdesek[rand][0]);
...
rand = randkerdes[playerid][7]; printf(\"%s\", Kerdesek[rand][0]);

200
Segítségkérés / sscanf figyelmesztetések a konzolból
« Dátum: 2013. Augusztus 26. - 23:39:07 »
1.) Úgy van.
2.) Nem egyezik meg a típusjelölések száma a paraméterek számával.
Pl.:
      \"dd\", int);  Kettõ format típus szerepel \"dd\", viszont csak egy változó paraméter (int), tehát nem egyezik meg a számuk.

201
Segítségkérés / TextDrawSetString, timer, format()
« Dátum: 2013. Augusztus 26. - 23:35:22 »
Akkor gyakorlatilag egy olyanra lenne szükséged hogy 8 darab random kérdést adjon a játékosnak, ismétlõdés nélkül? ( ne legyen még egyszer egy olyan kérdés ami már volt.
Ami azt jelenti hogy 8 darab random érték kell számodra ami nem egyezik, hát van egy eps szkriptjében fellelt kód amit feltudnál használni erre a célra, mellesleg a poker szkriptben is alkalmaztam mivel egyszerûbb annál amit használtam.
 
stock
Randomvalue(array[], size = sizeof array)
{
new
bool:e[24] = { false, ... }; // A 24-esek helyére a létrehozott kérdések számát kell megadnod.
for(new p = 0; p < size; p++)
{
do
   array[p] = random(24);
while(e[array[p]]);
e[ array[p] ] = true;
}
}

 
Majd kell egy 8-as méretû változó melyet elküldesz ennek a funkciónak. (persze minden játékosnak külön)
 
new
     randkerdes[MAX_PLAYERS][8];
Randomvalue(randkerdes[playerid], 8);

 
Így kapni fogsz most a példában szereplõ érték szerint 8 darab -1 és 24 közé esõ számot, vagyis 0-tól 23-ig, azaz 24 darab érték közül 8-at. :D :D
Ezt tudod felhasználni a kérdések megjelenítésére.
Ha ezen változót a kérdés megválaszolása után megváltoztatod mondjuk -1-re azt már újra ellenõrizheted -1-e az értéke és ha igen nem jeleníted meg a kérdést vagy megválaszoltnak tekinted sõt példaként lehetne -1 a megfelelõ válasz -2 a nem megfelelõ válasz érték, de ez már rajtad múlik.

202
Segítségkérés / TextDrawSetString, timer, format()
« Dátum: 2013. Augusztus 26. - 19:26:57 »
Nem értem, mi ez a sok változó ask1, ask2, ask3 ... ?
Mit szeretnél létrehozni, milyen második kérdés?

203
Segítségkérés / TextDrawSetString, timer, format()
« Dátum: 2013. Augusztus 26. - 13:26:11 »
Az elsõ tartalmazza a szöveget amit nullával kell jelölni, a második a megoldást amit egyel (1).
 
Kerdesek[ ask1[playerid] ][ 0 ]

204
Segítségkérés / TextDrawSetString, timer, format()
« Dátum: 2013. Augusztus 26. - 12:12:04 »
Valószínû ez nem kell oda mivel az egész karakterláncot szeretnéd megjeleníteni nem egy betût.
Kerdesek[ask1[playerid]][1]
Ui.:
De ez csak tipp mivel nem látom a kérdésekkel létrehozott tömböt.

205
Segítségkérés / tárgy hozzá adás majd elvétele![javítva]
« Dátum: 2013. Augusztus 26. - 11:45:48 »
Az ilyen több tárgyas dolgokat hasonlóképpen szokás megoldani mint a regisztrációs adatokat.
Tehát létrehozol egy felsorolást (enum) a tárgyak neveivel, és egy változót minden egyes játékosnak [MAX_PLAYERS] a létrehozott felsorolással.
 
enum ITEMS
{
cso,
tegla,
mag
};
new
     targyak[MAX_PLAYERS][iTEMS];

 
Majd növeled illetve csökkented az értéküket ha megszerzi vagy eladja/leteszi a tárgyat.
 

targyak[playerid][cso]++; // Egyet hozzá ad.
targyak[playerid][cso]--;  // Egyet levon.

 
Majd ellenõrzésként megkérdezed van-e nála az adott tárgyból elegendõ mennyiség.
 
if(targyak[playerid][cso] > 0) Send..( , ,\"Van nálad csõ.\");

206
Azt nem tudod megoldani, maximum akkor tudnád ha a visszatérésben az inputtext-et veszed figyelembe és nem azt hogy milyen értékkel tér vissza a listitem.
Mert meg kell írnod azt hogy mi történjen akkor ha bizonyos lista elemre kattint a játékos, ha azt már tudod hogy akkor mi történjen akkor már pontosan tudod azt is mennyi a listaelemek száma, így nem lehet véletlenszerû.
Viszont ha a listában szereplõ szövegre gondolsz, akkor az visszatérésként vissza is küldi az inputtext változóban a kiválasztott sorban szereplõ szöveget/karakterláncot.
Példaként lenne egy jármû lekérõ véletlenszerû list_item-es dialog, melynek listitem száma is random szerû és a jármûvek típusa is.
Akkor akármelyikre kattint akkor az OnDialogResponse alatt az inputtext vissza adja a jármû nevét így létre tudod hozni a megfelelõ jármûvet számára. Akármelyiket választja a véletlen sorrendben felsorolt jármûvek közül, mert hát nem a listitem-et használod hanem a sorban szereplõ karakterláncot (inputtext).
Ui.:
Lehet kicsit bonyolultnak tûnik így leírva( az én fogalmazásommal meg fõleg :D ), de ha megérted akkor már nem lesz az.

207
Segítségkérés / code fordítás zcmd->strcmp(cmd-re
« Dátum: 2013. Augusztus 24. - 16:05:38 »
Idézetet írta: TengeriMalac date=1377349048\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41814\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
lassabb, bonyolultabb, nem mûködik vele az sscanf.. minek neked strcmp? o.O
 
Miért nem mûködik vele a sscanf?
A sscanf bármilyen karakterláncot képes feldarabolni a megadott karakter/-ek mentén (általában szóköz).

208
Segítségkérés / CP Keveredés
« Dátum: 2013. Augusztus 22. - 22:30:44 »
Nem lehet túl bonyolult a hiba, csak a logikáját nem érted.
Használj információ megjelenítést (hiba keresést / debug) hogy lásd mi történik a szkriptedben és az alapján talán rájössz mi a hiba és talán ki is tudod javítani.
Egyébként elég nehéz sõt szinte lehetetlen kettõ munkát elvállalni egyszerre mivel csak egy checkpoint jeleníthetõ meg egy idõben.
 
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
new
    str[128];
format(str, sizeof str, \"Út: %d, Kuka: %D\", UttJob[playerid], KukaJob[playerid]);
SendClientMessage(playerid, -1, str);
if(UttJob[playerid] == 1){ ........

209
Segítségkérés / string hiba
« Dátum: 2013. Augusztus 22. - 14:25:35 »
Lekérni lekéred a jatekosid nevét:
 
                        new nev2[64];
                        GetPlayerName(jatekosid,nev2,sizeof(nev2));

 
Csak nem használod, és nem a megfelelõ változót írtad be a format eljáráshoz!
 
format(indok,64,\"<Szerver>%s kickelte %s-t. Indok: %s\",nev, nev2, indok);

210
Segítségkérés / Ékezetes szöveg kisbetûssé alakítása
« Dátum: 2013. Augusztus 21. - 12:15:15 »
Ez egy érdekes dolog egyébként, az egész az írásjelek/betûk értékén alapul.
Nézd meg az ascii táblázatot:
\"asciifull.gif\"
Látni fogod miért is 32-t kell hozzá adni.
65 A
97 a
Ha megnézed a második táblát akkor látni fogod miért nem mûködik az ékezetes karaktereknél.
\"extend.gif\"

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal