Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZeRo

Oldalak: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 306
1936
Leírások/Útmutatók / [Leírás]Színek berakása gamemodba/játékba
« Dátum: 2011. május 22. - 21:12:37 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=9033.0


Egyébként így adsz az olvasónak ~20 színt, de ezzel nem lesz sokkal elõrébb. A megoldás:
 
  • Menj fel a www.colorpicker.com-ra.

  • Válaszd ki a neked tetszõ színt, majd a felsõ dobozban lévõ értéket( ami elõtt # van ) másold ki.

  • Nyisd meg a Pawno-t, és szúrd be a következõképp:


[pawn]#define SZÍNNEVE 0xRRGGBBAA[/pawn]
Ez a struktúra.
    - A \'SZÍNNEVE\' helyére nyilván a szín nevét írod. Nálam ez rózsaszín lesz, szóval COLOR_PINK-et fogok használni.
    - A 0x elõtag mindig állandó az oktadecimális számok definiálásánál( tehát ezt nem kell változtatnod ).
    - Az RR/GG/BB a piros/zöld/kék összetételét adja a színednek( 6 karakter -> ennyit másoltál ki a colorpickerrõl ).
    - Az AA pedig az alfa, ami a színed világosságát szabályozza. Ha a colorpickeren kiválasztott értéket akarod kapni, akkor mindig hagyd AA-n.
Az én példám:
[pawn]#define COLOR_PINK 0xFF6188AA[/pawn]

1937
Stunt / MMM elsõ soloja
« Dátum: 2011. május 22. - 21:04:57 »
Már láttam, jó, az a stuntplane grab nagyon tetszik. :)

1938
Elsõ csoport / [Round3]Tryp - ZeRo vs. Jackob - Diaz
« Dátum: 2011. május 22. - 21:00:24 »
\" post=\"139960\" timestamp=\"1306090504\"]

JÓ A TOPIKVÁLASZTÁS FIÚK
Amúgy velem is ez van ahogy már említve volt, most akartam megint egy VC solot, de máshova kellenek a stuntok :3
 
[/quote]
Pedig megnéztelek volna VC-ben  :\'(
 
[/quote]
http://www.youtube.com/watch?v=VF3DRju_Les
De attól még ugyanúgy kiadom majd azokat a stuntokat, csak kicsit késõbb( és remélhetõleg máshol ). ;D

1939
Segítségkérés / egy értékhez csak egy másik érték csatlakozhat
« Dátum: 2011. május 22. - 20:59:04 »
\" post=\"139959\" timestamp=\"1306090502\"]
link=topic=12231.msg139957#msg139957 date=1306090355]

new fHealth; (nem Float: -ba kellene?)
Zombie[playerid][Health] = fHealth;
Zombie[playerid][Health] = fHealth - fDamages[1 - 1];

 
Akkor ,hogy a fDamages elsõ értékét 1 -re írtam így ekkor sebezni fog 2.0-t ugye?
(A Zombie[playerid][Health] egy enumerált változó, ez tárolja az életét.)
 
[/quote]
De ez akkor így jó? Amúgy kösz ,hogy enyit segítetek :)
 
[/quote]
De igen, a Float elõtag lemaradt, elnézést.
Egyébként ez most itt nem világos amit írtál. Kétszer állítod a megadott változó értékét; az elsõvel nem le akarod kérni az fHealth változóba?
[pawn]
new Float: fHealth;
fHealth = Zombie[playerid][Health];
[/pawn]
A következõ sor nem világos, el tudnád magyarázni mégegyszer?

1940
Segítségkérés / egy értékhez csak egy másik érték csatlakozhat
« Dátum: 2011. május 22. - 20:53:25 »
Idézetet írta: Zsolesszka date=1306089441\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8272\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
;D
Pont erre akart rávilágítani.
Csak pont rosszul példázta.
 

 

new const Float: fDamages[ 43 ] = {
    2.0, //ID 1
    3.0, //ID 2
    5.0, //ID 3
    13.5 //ID 4
};
mivel a tömbök értékei 0-tól, míg a fegyverek azonosítói 1-tõl kezdõdnek,

 

Tehát nullától kezdõdnek.
 

new Float: fDamages[] =
{
    2.0, // ID 0
    3.0, // ID 1
    5.0, // ID 2
    13.5 // ID 3
};

 
A 2.0 nullás sebzési értéket úgy kapod meg ha az fDamages változó 0 jelölésû cellájára hivatkozol.
 

printf(\"Érték: %f\", fDamages[0]);  // Érték: 2.000000
printf(\"Érték: %f\", fDamages[3]);  // Érték: 13.50000

 

[/quote]
Nem, erre direkt figyeltem. Tegyük fel, hogy az 1-es ID-jû fegyver sebzése 2.0. A tömbben ez ugye az elsõ, tehát az ott elfoglalt helye 0( mint azt mindketten említettük ). Ezért, amikor hivatkozok a vektor cellájára, levonok egyet az értékbõl. Így ha a GetPlayerWeapon függvény az 1 értékkel tér vissza, akkor ahhoz a 0-s cellát fogja társítani, azaz a 2.0-s értékût, tehát helyes a megoldásom.

1941
Elsõ csoport / [Round3]Tryp - ZeRo vs. Jackob - Diaz
« Dátum: 2011. május 22. - 20:49:42 »
JÓ A TOPIKVÁLASZTÁS FIÚK
Amúgy velem is ez van ahogy már említve volt, most akartam megint egy VC solot, de máshova kellenek a stuntok :3

1942
Segítségkérés / egy értékhez csak egy másik érték csatlakozhat
« Dátum: 2011. május 22. - 16:35:00 »
Hát ha a vektor deklarációjánál végigírod a neked tetszõ sebzéseket, akkor csak egyszerûen az M4( id 31 ) cellájára hivatkozol. Pl életvesztéssel:
[pawn]
//Tegyük fel, hogy a vektor már deklarálva van
new fHealth;
GetPlayerHealth( playerid, fHealth );
SetPlayerHealth( playerid, fHealth - fDamages[ 31 - 1 ] ); //A jelenlegi életébõl levonjuk a 31es cella( M4 ) értékét
[/pawn]
És ez általánosítva( tehát nem kell a cella értékeit figyelned, mert magától társítja, ha a fenti vektornak végigírtad az értékeit ):
[pawn]
new fHealth;
GetPlayerHealth( playerid, fHealth );
SetPlayerHealth( playerid, fHealth - fDamages[ GetPlayerWeapon( playerid ) - 1 ] ); //A jelenlegi életébõl levonjuk a játékos fegyverének IDjéhez társított értéket
[/pawn]
Ha még mindig nem világos, kérdezhetsz nyugodtan. ;)

1943
Segítségkérés / egy értékhez csak egy másik érték csatlakozhat
« Dátum: 2011. május 22. - 15:51:50 »
Hát én úgy oldanám meg, hogy létrehoznék egy a fegyver ID-k számával megegyezõ méretû vektort, és annak az elemeire hivatkoznék. Tehát:
[pawn]
new const Float: fDamages[ 43 ] = {
    2.0, //ID 1
    3.0, //ID 2
    5.0, //ID 3
    13.5 //ID 4
};
//Valahol hivatkozol rá.
//Pl most ezzel a \'fDmg\' változóba eltárolod a sebzés mértékét
new Float: fDmg = fDamages[ GetPlayerWeapon( playerid ) - 1 ]; //A -1 azért kell, mivel a tömbök értékei 0-tól, míg a fegyverek azonosítói 1-tõl kezdõdnek, így a kívánt eredményt kapjuk
[/pawn]

1944
Segítségkérés / ..::SAMP RPG szerverekre Scriptelést vállalok::..
« Dátum: 2011. május 22. - 15:13:03 »
Idézetet írta: TengeriMalac date=1306066213\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8266\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


pawno nyelv
 
Olyan nincs hogy pawno nyelv
 

Több RP szerverünk volt már
 
[/quote]
De gondolom a modot ne ti írtátok.


Nem tudom de ma mindenkibe belekötök x\'D
 
[/quote]
 

- Hozzászólás vadászat tilos, csak akkor írj ide, ha valóban érdekel a dolog!
 
[/quote]
+5%

1945
Verseny szervezése / II. Szkripter liga
« Dátum: 2011. május 22. - 13:50:38 »
Idézetet írta: Balázs date=1306064668\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8257\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
látom nem lehetek bíró  :( oké.
 
Te magad mondtad, hogy nem értesz a szkripteléshez. :-\\ Ötleteket PMben majd lehet adni HA lesz elég jelentkezõ.

1946
Elsõ csoport / [Round3]Tryp - ZeRo vs. Jackob - Diaz
« Dátum: 2011. május 22. - 13:49:41 »
Valaki itt nagyon magabiztos :3

1947
Verseny szervezése / II. Szkripter liga
« Dátum: 2011. május 22. - 13:17:09 »
Szerintem lehet ide írni a fõposztba õket.

1948
Verseny szervezése / II. Szkripter liga
« Dátum: 2011. május 22. - 12:21:19 »
Idézetet írta: Balázs date=1306057446\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8257\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 
link=topic=12216.msg139734#msg139734 date=1306052558]
Volt 1. szkripter liga?
 


Ha jól emlékszem kétszer próbálkoztunk a lebonyolításával, de egyik sem sikerült végül.
 
[/quote]
 
[/quote]
amit Epsilon nyert az nem szkripterliga volt? vagy az megaszeró?
 
[/quote]
Megaszeró, igen, ez más (lenne).
E: Light, szerintem elõbb jelentkezõk kellenének. :)

1949
Verseny szervezése / II. Szkripter liga
« Dátum: 2011. május 22. - 11:21:25 »
\" post=\"139734\" timestamp=\"1306052558\"]
Volt 1. szkripter liga?
 
[/quote]
 

Ha jól emlékszem kétszer próbálkoztunk a lebonyolításával, de egyik sem sikerült végül.
 
[/quote]

1950
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2011. május 22. - 10:51:38 »

Oldalak: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 306
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal