Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 136
1936
Segítségkérés / Egy kis segítség
« Dátum: 2011. Május 07. - 20:43:58 »
Nem csoda hogy nem kerül meghívásra az általad írt \"stock AutoAd(playerid)\" funkció
ha a dialogban minden egyes esetben return utasítás szerepel.
 

else if(GetPVarInt(playerid,\"Vehicle\") == 565) return SetPVarInt(playerid,\"RearBumper\",1150), SetPVarInt(playerid,\"FrontBumper\",1153);

 
Azzal tisztában vagy hogy egy return utasítás befejezi az éppen futó folyamatot?
Össze dobtam hamar egy szemléltetõ kódot remélem így megérted.
 

public
OnFilterScriptInit()
{
new
t = 0;
if(0 == t) return print(\"Ezzel az utolsó utasítással végetér ez a funkció egyszeri meghívása.\");
print(\"Ez azaz üzenet, amit konzolban már nem fogsz látni\");
TesztFunction(\"Meghívott funkció ami nem kerül ténylegesen meghívásra egy feljebb lévõ return utasítás miatt.\");
return 1;
}
stock
TesztFunction(str[])
{
print(str);
}

1937
Segítségkérés / Idõjárás id
« Dátum: 2011. Május 05. - 19:58:09 »
Én se tudom pontosan de egy ötlet amelyik szerveren készítetted a képet még mindig ez az idõjárás van?
Mert ha igen, a samp kliens mutatja weather címszó után jobb alsó sarokban.

1938
Segítségkérés / hiba az auto üzenetbe
« Dátum: 2011. Május 04. - 23:58:20 »
Ne keverd össze a kapcsos zárójelet a sima zárójelekkel.
 
Idézetet írta: DareDevil date=1304538102\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7946\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!
Csináltam a módba még penge segitségével egy scriptet. Autó üzenetet küldene.
[pawn]
forward AutoMessage();
public AutoMessage()
{
switch(counter)
{
case 0:{SendClientMessageToAll(0xFF6347AA,\"A szerver szabályzatának betartása kötelezõ[itt elolvashatod: /rules]\"); counter++;}
case 1:{SendClientMessageToAll(0xFF6347AA,\"A szerveren lévõ parancsokért ird be /help\"); counter++;}
case 2:{SendClientMessageToAll(0xFF6347AA,\"A szerveren lévõ adminokért ird be /admins\"); counter++;}
case 3:{SendClientMessageToAll{0xff6347aa,\"A szerver honlapja:http://darknightszerver.mindenkilapja.hu\"); counter++;}
case 4:{SendClientMessageToAll{0xff6347aa,\"A szerveren folyamatos ujitás folyik\"); counter++;}
case 5:{SendClientMessageToAll(0xFF6347AA,\"Admin tgf érdekel? ird be /tgf\"); counter=0;}
}
}
[/pawn]
és hibát ir rá
D:\\cool2.pwn(3613) : error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): \"SendClientMessageToAll\"
D:\\cool2.pwn(3613) : warning 215: expression has no effect
D:\\cool2.pwn(3613) : warning 215: expression has no effect
D:\\cool2.pwn(3613) : error 001: expected token: \";\", but found \")\"
D:\\cool2.pwn(3613) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\cool2.pwn(3613) : fatal error 107: too many error messages on one line
case 3 az adott sor
 
Hiba:
 
   case 3:{SendClientMessageToAll{0xff6347aa,\"A szerver honlapja:http://darknightszerver.mindenkilapja.hu\"); counter++;}
case 4:{SendClientMessageToAll{0xff6347aa,\"A szerveren folyamatos ujitás folyik\"); counter++;}
[/quote]
A két pirosan kiemelt jelet írd át sima ( zárójellé.

1939
Kriszrap ha leírnád hogy te épp milyen adatot akarsz lekérdezni akkor könnyebb lenne példát írni rá, és te is könnyebben megértenéd.
Egyébként nagyon egyszerû mert SELECT utasítás után nem * ot írsz hanem azokat a kifejezéseket amelyikre  neked szükséged van.
 

mysql_query(\"SELECT `Name`, `Kills`, `Deaths` FROM `users`\");

1940
Segítségkérés / 1 Probléma
« Dátum: 2011. Április 30. - 19:53:27 »
Vicces le is kéne zárni a vizsgálatokat vagy else if utasításként kellene megvizsgálni a többit.
A hiba abból adódik hogy nincs lezárás egyetlen egy feltétel vizsgálat után:
[pawn]
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 1)
{
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",2);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 2)
{
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",3);
}
[/pawn]
Az elsõ feltétel PVar \"CP\" = 1-el akkor beállításra kerül 2-es re az érték és már jön is a következõ ahol természetesen igaz hogy PVar \"CP\" = 2-vel, és beállításra kerül a 3-as érték és így tovább. És ez lezárások nélkül szépen le is fut egymás után egy pillanat alatt.
Két helyes megoldás:
[pawn]
[pawn]
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 1)
{
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",2);
}
else if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 2)
{
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",3);
}
[/pawn]
vagy
[pawn]
[pawn]
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 1)
{
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",2);
    return 1;         
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 2)
{
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",3);
    return 1;
}
[/pawn]
Természetesen ennél van sokkal ésszerûbb megoldás csak a hiba miatt írtam ezeket a példákat.

1941
Segítségkérés / MYSQL tárhely
« Dátum: 2011. Április 28. - 20:19:40 »
Akkor ki használom az alkalmat és itt a reklám helye.
Miért nem olyan hostol béreltek szervert ahol biztosítanak mysql adatbázist is.
Mivel pont ez az egyetlen host amit lehet reklámozni íme:
http://fps-system.hu/   :angel:

1942
Segítségkérés / MySQL Loop
« Dátum: 2011. Április 27. - 22:02:56 »
Mivel csak két adatot kérsz le így az adat táblából akkor nem kell ennyi sscanf format \"p<|>{d}s[24]{s[16]s[30]s[24]s[60]ddd}d{ddddddddddddddddddddds[3700]dd}\"
Csak kettõ mivel két adat van lekérve.
[pawn]
sscanf(Line,\"p<|>s[24]d\", adminname, level);
[/pawn]
 

while(mysql_fetch_row(Line))
{
   print(line); // hogy lásd milyen adatot kell darabolnod sscanf segítségével ha át tanulmányoztad akkor kiveszed a print sort
   sscanf(Line,\"p<|>s[24]d\", adminname, level);
   format(DIALOGstring,2000,\"%s%s(%d)\\n\",DIALOGstring,adminname,level);
}

1943
Segítségkérés / MySQL Loop
« Dátum: 2011. Április 27. - 20:34:19 »
Akkor ott kezdeném hogy mysql sokra többre képes megadhatod neki hogy milyen adatot olvasson be egy adat táblából.
Amit írtál kódot abban feleslegesen kéred le az összes adatot.
mysql adatbázisból így kérd le mivel neked csak kettõ adatra van szükséged:
 

mysql_query(\"SELECT `Username`, `Level` FROM `players` WHERE `Level` > 0 ORDER BY `Level` DESC\");

 
Természetesen az `Username` és a `Level` kifejezést írd arra amit te használsz.
Ez kiválasztja a players adat táblát azokon belül az Username és Level mezõt így vissza térési értéknek csak ez lesz.
A WHERE utáni rész már egybõl csak a 0-nál nagyobb adminszintel rendelkezõ adatokra korlátozza a lekérést.
Az ORDER BY `Level` DESC pedig csökkenõ sorrendbe rendezi.
Természetesen továbbra is kell a
 

mysql_store_result();
while(mysql_fetch_row(Line))

 
Ciklus utasítás hogy végig mennyen az összes érvényes találaton.

1944
Segítségkérés / mysql plugin bibi:(
« Dátum: 2011. Április 26. - 14:59:27 »
A libmysql.dll fájlt ne a plugins mappába másold hanem vagy a samp-server.exe mellé ha nem jó akkor a windows/system32 mappába.

1945
Archívum / Új BB kód
« Dátum: 2011. Április 24. - 18:43:44 »
Idézetet írta: SticK date=1303651465\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7689\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Akkor jöhetne már végre a [pawn] [/pawn] is  :D  :D
 
http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?action=search;basic_search=pawn

1946
Segítségkérés / mysql vagy rendes
« Dátum: 2011. Április 24. - 15:45:37 »
Vagy használhatod a beépített SQLite fájl kezelést is ami eléggé hasonlít a mysql-re.
De ehhez nem kell semmilyen külsõ adatbázis .db (database) fájlokat hoz létre, a scriptfiles mappában.
Lásd: a_sampdb.inc fájl.

1947
Segítségkérés / Jármû status
« Dátum: 2011. Április 24. - 15:35:31 »
Most csak fejbõl írok valamit teszt nélkül, és tényleg nem teszteltem ez rád vár.
 

COMMAND:ajjaj(playerid, params[])
{
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   if(GetPlayerVehicleID(i) == adottveh)
   {
      new
         str[64];
      format(str, sizeof str, \"%s az adottveh jármûben van.\", pName(i));
      SendClientMessage(playerid, -1, str);
      // return 1; // Ha ezt itt hagyod akkor csak egyetlen egy játékos nevét írja ki aki a jármûben van, ha kiveszed akkor az összes benne ülõ játékos nevét kiírja
   }
}
}
return 1; // Ha senki nem tartózkodik a jármûben akkor nincs semmilyen üzenet, ez is megoldható hogy legyen de ezt majd megcsinálod ha kell.
}

 
 De lehetséges hogy felesleges az IsPlayerConnected használata mert azt a feladatot is elvégzi a GetPlayerVehicleID, de ez más téma.
         

1948
Segítségkérés / Jármû status
« Dátum: 2011. Április 24. - 00:54:00 »
Természetesen csak közöld melyik jármûre gondolsz és annak a vehicleid számát.
Mivel úgy írtad egy adott jármû.
Ezért ha egy adott jármûrõl van szó akkor létrehozol egy változót ami legyen adottveh.
 

new adottveh;
//OnGameModeInit alatt létrehozzod az adott jármûvet:
adottveh = AddStaticVehicle(blabla.....
 
// OnPlayerStateChange alatt
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER) // Ha a játékos vezetõ vagy utas
{
    if(GetPlayerVehicleID(playerid) == adottveh)
            {
              // ide amit szeretnél
            }
       }

1949
Azt értem hogy lassítják az átfordítást de megelõznek egy csomó hibát amit nem odafigyelés végett el lehet követni. Ezért én meg ajánlom a használatát.
Ha van CSIPAUZI dm és az már 14-es dm, szerintem egyszerûbb megjegyezni ha egy hivatkozást CSIPAUZI névre tesszük mint azt hogy dm egyenlõ-e 14-el. A pawn fordító meg ha most 100ms késõbb fordítja át akkor meg kibírom várni.
13 és 15 ezer sor közt ingázó módomat átlag 3700ms-4000ms alatt fordítja át, amiben van pár include fájl is. Szerintem ennyit igazán ki lehet bírni.

1950
Segítségkérés / Jármû status
« Dátum: 2011. Április 23. - 16:48:08 »
Meg.

Oldalak: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal