Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1891
Segítségkérés / 2Public ,hogyan?« Dátum: 2011. június 03. - 18:41:28 »Idézetet írta: hegdavid95 date=1306865434\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8436\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic nincs mit az autosat is hasonloann kell csak ott már nemjo a foreach sajnos és az már laggosabb lesz szerintem.A foreach nem csak játékosok iterációjára használható hanem bármire, amiben csak a megadott értékekkel kell lefuttatni egy ciklus folyamatot. Természetesen alapból létre van hozva a Player, Bot és Character elnevezésû iteráció. De te is létrehozhat bármilyent amire neked szükséged van. pl.:
Többet a foreach topicjában olvashatsz. 1892
SA-MP: Szerverfejlesztés / Elsõ Scriptem. RP Chat« Dátum: 2011. június 03. - 18:32:58 »
Én ajánlanám esetleg az IsPlayerStreamedIn függvényt igaz itt nem tudod a scriptben állítani a távolságot.
De alapból ha jól tudom egy 300-as sugarú körben lévõ playerek-re ad igaz értéket. Egyszerûbben fogalmazva azokra ad igaz értéket akik láthatóak számodra a játékban, a másik játékos karakterét megjeleníti (látható) a te képernyõdön. Vagy amit erre a célra használhatsz azaz IsPlayerInRangeOfPoint. Itt már tudod állítani hogy mekkora sugarú körben keresse a közeledben lévõ (tárgyat, játékost, egyebet). 1893
SA-MP: Szerverfejlesztés / mmTeleportCreator« Dátum: 2011. június 03. - 18:20:01 »Idézetet írta: mauladam date=1307117291\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8547\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic (Igaz hogy 1.0-s verzió, de ezt szerintem nem lehet fejleszteni.)De lehet csak kis inspiráció kell, jármûvel együtt történõ teleport, belsõ interior-ból -ba történõ teleport, esetleg dialog listben felsorolásra kerülõ teleportok, stb.. 1894
SA-MP: Szerverfejlesztés / Afk« Dátum: 2011. június 03. - 08:47:11 »
Nem rossz nem rossz de az elkészítési idõt figyelembe véve, nem is lehet többet várni.
(nem bírom ezt az elkészítési idõ feltüntetését, valahogy nem hiszem hogy a valóságot tükrözi :problem:) De íme egy változat én hogy írtam volna meg, bocsánat a zcmd miatt de ha egyszer rászokik az ember már nem tér vissza strcmp dolgokra
Ha van egy változó aminek csak két értéke lehet ( bool ) nem kell állandóan if vizsgálat azért hogy true vagy false az értéke, és emiatt szinte duplán leírni a két eshetõségre vonatkozó utasításokat. Remélem lehet belõle kicsit tanulni. :angel: 1895
Segítségkérés / újraindítás help« Dátum: 2011. június 02. - 21:25:13 »Idézetet írta: Skatefield date=1307042197\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8525\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Én alapból be sem tudok lépni a webadminba szal...Én betudok jelentkezni. Szal akkor vagy elfelejtetted a jelszavad, vagy töröltek onnan, vagy ami elromolhat el is romlik. Szal vedd fel a kapcsolatot fps-ékkel és hátha javításra kerül a dolog. 1896
Segítségkérés / sscanf + ZCMD hiba« Dátum: 2011. június 02. - 21:18:47 »Idézetet írta: mauladam date=1307020054\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8492\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ok.What? használatos error[/quote] 1897
Segítségkérés / újraindítás help« Dátum: 2011. június 02. - 16:23:17 »
Az újra indítás elég régóta akadozik fps-éknél, de ez is csak az automatikus újraindítás miatt van.
Ha megfigyelted ha leállítod a szervert rögtön újraindul, egy ideje várom már én is hogy javítsák ezt a hibát. Mert persze tényleg jó dolog ez az automatikus újraindítás. De azért jó lenne ha a meghatározott nevû kezelõ gombok (leállítás, újraindítás\\indítás ), céljuknak megfelelõen mûködnének továbbra is. Talán az /rcon gmx parancs helyett próbáld /rcon exit parancsot. 1898
Segítségkérés / sscanf + ZCMD hiba« Dátum: 2011. június 01. - 21:52:34 »
Tölts le másik zcmd.inc fájlt és azzal alakítsd át a filterscriptet. Más ötletem már nincs.
Csak annyit hogy próbálkozz elõbb vagy utóbb jó lesz a parancs mûködik tesztelve. 1899
Segítségkérés / Több pénz kihelyezése.« Dátum: 2011. június 01. - 09:08:01 »
Mondjuk linkelnéd vagy idéznéd is az általad használt fs-t, többet tudnának segíteni a fórumozók.
Esetleg kevesebb összeggel játszanál játékban, hisz mégiscsak dollár, nem forint. :laugh: 1900
Segítségkérés / sscanf + ZCMD hiba« Dátum: 2011. június 01. - 08:59:41 »
@maulaadam
Ha így se mûködik akkor valószínûleg annyi filterscriptet próbálsz alkalmazni hogy szegény samp.exe nem tud vele mit kezdeni. Hiába van megadva hogy maximum 16 filterscriptet tud kezelni olyan 8-9 után már kicsit megzakkan. A másik ha zcmd parancs feldolgozó rendszert használsz egy filterscriptben akkor az összes többiben is ezt kellene használni sõt a game módban is. Ahogy postoltam úgy felse kell menni a szerverre a parancsot beírni tesztelésként már eleve létre kell hoznia ezt a fájlt, ezzel a tartalommal: CMD:teszt(playerid) 1901
Segítségkérés / sscanf + ZCMD hiba« Dátum: 2011. május 31. - 20:45:53 »
Nem kerestem mi lehet a gond inkább átírtam kicsit:
Íme:
1902
Segítségkérés / StrickenKid MYSQL plugin berakása.« Dátum: 2011. május 29. - 00:07:36 »
Igen jól tudod kell hozzá mysql adatbázis kezelõ rendszer is, amit használni akarsz plugint az a kommunikációban segít a mysql szerver és a samp szervered közt.
Mivel házi szerveren fogsz úgyis vele foglalkozni (ha meg nem unod), ajánlom a wampservert feltelepíteni a gépedre. Mely tartalmaz minden olyan dolgot mely szükséges a mysql mûködéséhez köztük a népszerû phpmyadmin felületet is. A módról annyit hogy a leszedett samp packban találsz egy pawno nevezetû mappát melyben megtalálod a pawn editort melynek segítségével tudod módosítani a samp scripteket gamemódokat de csak a .pwn kiterjesztésû fájlokat tudod szerkeszteni, az .amx-et nem. És a lényeg igazából az átalakítás konvertálás, mert a samp.exe az .amx kiterjesztésû fájlokat olvassa be a mûködéséhez. Az .amx viszont .pwn fájlból készül ezt nevezik forrásnak forráskódnak is. Hát röviden ennyi de ezek csak az alapok. Sok sikert. Még egy megjegyzés a samp alapból kezel egy .DB kiterjesztésû fájl kezelõ rendszert melynek használata eléggé hasonlít a mysql-hez, de ehhez nincs szükség külön sql szerverre. 1903
Segítségkérés / 2 dolog mi nem hagy nyugodtan pedig már megpróbáltam javítani...« Dátum: 2011. május 28. - 21:11:32 »
Hát hirtelen annyit veszek ki belõle hogy semmi nem csökkenti a
értékét. Legalábbis abban amit ide másoltál nem látom.
1904
Segítségkérés / 2 dolog mi nem hagy nyugodtan pedig már megpróbáltam javítani...« Dátum: 2011. május 28. - 20:01:39 »
Ennyi mindent egyszerre átnézni hogy mi rossz és mi az ami jó, nem fogok neki állni létrehozni minden változót, csak hogy letudjam tesztelni.
Elsõ ránézésre ezt a részt én kicsit sokkalom:
Elsõ if( aki beírta a parancsot csatlakozva van-e? (IsPlayerConnected) Második if( a parancsot beíró játékos egy bizonyos jármûben van-e? (Itt kettõ lehetséges pPcarkey pPcarkey2) Harmadik if( ha már egy bizonyos jármûben ül azért még egyszer meggyõzõdünk arról hogy jármûben van-e? (Mi a ****-nak?) Negyedik if( Az éppen használatba vett jármû elvan-e indítva vagy nincs? Ebbõl a kifejezésbõl ezt veszem ki (engineOn[]) Na ha elvan indítva akkor ötödiknek szintén egy if( a játékos épp nem tartózkodik jármûben state szerint? (What? Talán ennyiszer kiszállhatott vagy mi a fene?) Aztán meg egy változóban eltároljuk a vehicleid értékét. (new playerveh) Ezt te nem komolyan gondoltad. (Remélem.) 1905
Segítségkérés / Key gond« Dátum: 2011. május 27. - 18:36:57 »Idézetet írta: Flash date=1306506535\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8378\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic És azt hogy lehet megcsinálni, hogy a Num1 jármûben mûködjön?Jó kérdés. Esetleg írsz egy olyan plugint samphoz, vagy írsz a samp teamnek hogy, ugyan már jó lenne ha az a gomb mûködne akkor is. Ui.: próbáltam GetPlayerKeys-el is, ott is ez a helyzet. |