Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 125 126 [127] 128 129 ... 136
1891
Segítségkérés / 2Public ,hogyan?
« Dátum: 2011. Június 03. - 18:41:28 »
Idézetet írta: hegdavid95 date=1306865434\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8436\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
:) nincs mit az autosat is hasonloann kell csak ott már nemjo a foreach sajnos és az már laggosabb lesz szerintem.
 
A foreach nem csak játékosok iterációjára használható hanem bármire, amiben csak a megadott értékekkel kell lefuttatni egy ciklus folyamatot.
Természetesen alapból létre van hozva a Player, Bot és Character elnevezésû iteráció.
De te is létrehozhat bármilyent amire neked szükséged van.
pl.:
 

new
Iterator:Vehicle<MAX_VEHICLES>;

 
Többet a foreach topicjában olvashatsz.

1892
SA-MP: Szerverfejlesztés / Elsõ Scriptem. RP Chat
« Dátum: 2011. Június 03. - 18:32:58 »
Én ajánlanám esetleg az IsPlayerStreamedIn függvényt igaz itt nem tudod a scriptben állítani a távolságot.
De alapból ha jól tudom egy 300-as sugarú körben lévõ playerek-re ad igaz értéket. Egyszerûbben fogalmazva azokra ad igaz értéket akik láthatóak számodra a játékban, a másik játékos karakterét megjeleníti (látható) a te képernyõdön.
Vagy amit erre a célra használhatsz azaz IsPlayerInRangeOfPoint. Itt már tudod állítani hogy mekkora sugarú körben keresse a közeledben lévõ (tárgyat, játékost, egyebet).

1893
SA-MP: Szerverfejlesztés / mmTeleportCreator
« Dátum: 2011. Június 03. - 18:20:01 »
Idézetet írta: mauladam date=1307117291\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8547\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
(Igaz hogy 1.0-s verzió, de ezt szerintem nem lehet fejleszteni.)
 
De lehet csak kis inspiráció kell, jármûvel együtt történõ teleport, belsõ interior-ból -ba történõ teleport, esetleg dialog listben felsorolásra kerülõ teleportok, stb..

1894
SA-MP: Szerverfejlesztés / Afk
« Dátum: 2011. Június 03. - 08:47:11 »
Nem rossz nem rossz de az elkészítési idõt figyelembe véve, nem is lehet többet várni.
(nem bírom ezt az elkészítési idõ feltüntetését, valahogy nem hiszem hogy a valóságot tükrözi  :problem:)
De íme egy változat én hogy írtam volna meg, bocsánat a zcmd miatt de ha egyszer rászokik az ember már nem tér vissza strcmp dolgokra  :D
 

#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT  // Ha filterscriptként van használva a zcmd igényli a FILTERSCRIPT definiciót
#include <zcmd>
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
// Az érthetõség kedvéért a true és false értékeknek nevet adtam AFK_KI és AFK_BE ezeknek az értékét a TogglePlayerControllable határozta meg!!
#define AFK_KI true // 1 unfreeze
#define AFK_BE false // 0 freeze
new
bool:afkstatus[MAX_PLAYERS] = {AFK_KI, ... };
COMMAND:afk(playerid)
{
afkstatus[playerid] = AFK_KI - afkstatus[playerid];
TogglePlayerControllable(playerid, afkstatus[playerid]);
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, (afkstatus[playerid])?(\"AFK-KI\"):(\"AFK_BE\"));
SetPlayerVirtualWorld(playerid, _:afkstatus[playerid]);
return 1;
}
public
OnPlayerConnect(playerid)
{
afkstatus[playerid] = AFK_KI;
return 1;
}
public
OnPlayerDisconnect(playerid)
{
afkstatus[playerid] = AFK_KI;
return 1;
}

 
Ha van egy változó aminek csak két értéke lehet ( bool ) nem kell állandóan if vizsgálat azért hogy true vagy false az értéke, és emiatt szinte duplán leírni a két eshetõségre vonatkozó utasításokat.
Remélem lehet belõle kicsit tanulni.  :angel:

1895
Segítségkérés / újraindítás help
« Dátum: 2011. Június 02. - 21:25:13 »
Idézetet írta: Skatefield date=1307042197\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8525\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én alapból be sem tudok lépni a webadminba szal...
 
Én betudok jelentkezni.
Szal akkor vagy elfelejtetted a jelszavad, vagy töröltek onnan, vagy ami elromolhat el is romlik.
Szal vedd fel a kapcsolatot fps-ékkel és hátha javításra kerül a dolog.

1896
Segítségkérés / sscanf + ZCMD hiba
« Dátum: 2011. Június 02. - 21:18:47 »
Idézetet írta: mauladam date=1307020054\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8492\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ok. :)
Akkor próbálkozok majd ;D!
MEGOLDOTTAM!
Még 1 kérdésem lenne: ha helyesen írom be a parancsot, akkor is a használatos errort kapom vissza.
Miért lehet?(A kódban nem találok hibát)
 
What?
használatos error[/quote]

1897
Segítségkérés / újraindítás help
« Dátum: 2011. Június 02. - 16:23:17 »
Az újra indítás elég régóta akadozik fps-éknél, de ez is csak az automatikus újraindítás miatt van.
Ha megfigyelted ha leállítod a szervert rögtön újraindul, egy ideje várom már én is hogy javítsák ezt a hibát.
Mert persze tényleg jó dolog ez az automatikus újraindítás. De azért jó lenne ha a meghatározott nevû kezelõ gombok (leállítás, újraindítás\\indítás ),  céljuknak megfelelõen mûködnének továbbra is.
Talán az /rcon gmx parancs helyett próbáld /rcon exit  parancsot.

1898
Segítségkérés / sscanf + ZCMD hiba
« Dátum: 2011. Június 01. - 21:52:34 »
Tölts le másik zcmd.inc fájlt és azzal alakítsd át a filterscriptet. Más ötletem már nincs.
Csak annyit hogy próbálkozz elõbb vagy utóbb jó lesz a parancs mûködik tesztelve.

1899
Segítségkérés / Több pénz kihelyezése.
« Dátum: 2011. Június 01. - 09:08:01 »
Mondjuk linkelnéd vagy idéznéd is az általad használt fs-t, többet tudnának segíteni a fórumozók.
Esetleg kevesebb összeggel játszanál játékban, hisz mégiscsak dollár, nem forint.  :laugh:

1900
Segítségkérés / sscanf + ZCMD hiba
« Dátum: 2011. Június 01. - 08:59:41 »
@maulaadam
Ha így se mûködik akkor valószínûleg annyi filterscriptet próbálsz alkalmazni hogy szegény samp.exe nem tud vele mit kezdeni.
Hiába van megadva hogy maximum 16 filterscriptet tud kezelni olyan 8-9 után már kicsit megzakkan.
A másik ha zcmd parancs feldolgozó rendszert használsz egy filterscriptben akkor az összes többiben is ezt kellene használni sõt a game módban is.
Ahogy postoltam úgy felse kell menni a szerverre a parancsot beírni tesztelésként már eleve létre kell hoznia ezt a fájlt, ezzel a tartalommal:
 
CMD:teszt(playerid)
{
SetPlayerPos(playerid, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 0.000000);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Sikeres teleportálás!\");
return 1;
}
[/quote]
Esetleg elárulnád hány darab filterscriptet használsz egyszerre?
Vagy még jobb ha úgy próbálnád ahogy Tengerimalac is próbálná elmagyarázni. (Minden egyéb filterscripthez szükséges dolgot eltávolítva, bemásolja amit postoltam, old meg alapon.)
Magyarázat:
Talán arra akar utalni hogy a parancsot másold a game módba, természetesen e két inculde sort is oda biggyeszteni ha még nem lenne benne. :angel:
[pawn]
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
[/pawn]

1901
Segítségkérés / sscanf + ZCMD hiba
« Dátum: 2011. Május 31. - 20:45:53 »
Nem kerestem mi lehet a gond inkább átírtam kicsit:
Íme:
 

#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
public OnFilterScriptInit()
{
cmd_ctele(0, \"teszt\");
return 1;
}
CMD:ctele(playerid, params[])
{
new
str[128];
if(sscanf(params, \"s[128]\", str))
        SendClientMessage( playerid, 0xFFFF00AA, \"Használat: /ctele [késõbbi parancs]\" );
else if(strlen(str) > 32) SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Leendõ teleport parancs névnek maximum 32 karakterbõl álló nevet adhatsz.\");
else
{
new
   Float:x,
   Float:y,
   Float:z,
   Float:angle;
new
   File:tele = fopen(\"tele.txt\", io_append);
if(tele)
{
   format(str, sizeof str, \"CMD:%s(playerid)\\r\\n{\\r\\n\", str);
   fwrite(tele, str);
   GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
   GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
   format(str, sizeof str, \"   SetPlayerPos(playerid, %f, %f, %f);\\r\\n   SetPlayerFacingAngle(playerid, %f);\\r\\n\", x, y, z, angle);
   fwrite(tele, str);
   fwrite(tele, \"   SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \\\"Sikeres teleportálás!\\\");\\r\\n   return 1;\\r\\n}\\r\\n\");
   fclose(tele);
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Sikeresen létrehoztad a teleportot, most menj be a scriptfiles mappába, nyitsd meg a tele.txt fájlt, és tedd bele a benne lévõ kódot a GM-edbe/FS-be.\");
}
}
return 1;
}

1902
Segítségkérés / StrickenKid MYSQL plugin berakása.
« Dátum: 2011. Május 29. - 00:07:36 »
Igen jól tudod kell hozzá mysql adatbázis kezelõ rendszer is, amit használni akarsz plugint az a kommunikációban segít a mysql szerver és a samp szervered közt.
Mivel házi szerveren  fogsz úgyis vele foglalkozni (ha meg nem unod), ajánlom a wampservert feltelepíteni a gépedre.
Mely tartalmaz minden olyan dolgot mely szükséges a mysql mûködéséhez köztük a népszerû phpmyadmin felületet is.
A módról annyit hogy a leszedett samp packban találsz egy pawno nevezetû mappát melyben megtalálod a pawn editort melynek segítségével tudod módosítani a samp scripteket gamemódokat de csak a .pwn kiterjesztésû fájlokat tudod szerkeszteni, az .amx-et nem. És a lényeg igazából az átalakítás konvertálás, mert a samp.exe az .amx kiterjesztésû fájlokat olvassa be a mûködéséhez. Az .amx viszont .pwn fájlból készül ezt nevezik forrásnak forráskódnak is.
Hát röviden ennyi de ezek csak az alapok.
Sok sikert.
Még egy megjegyzés a samp alapból kezel egy .DB kiterjesztésû fájl kezelõ rendszert melynek használata eléggé hasonlít a mysql-hez, de ehhez nincs szükség külön sql szerverre.

1903
Hát hirtelen annyit veszek ki belõle hogy semmi nem csökkenti a
 

Gas[vehicle];

 
értékét.
Legalábbis abban amit ide másoltál nem látom.
 

Gas[vehicle]--;

1904
Ennyi mindent egyszerre átnézni hogy mi rossz és mi az ami jó, nem fogok neki állni létrehozni minden változót, csak hogy letudjam tesztelni.
Elsõ ránézésre ezt a részt én kicsit sokkalom:
 

       if(IsPlayerConnected(playerid))
       {
          if(IsPlayerInVehicle(playerid, PlayerInfo[playerid][pPcarkey]) || IsPlayerInVehicle(playerid, PlayerInfo[playerid][pPcarkey2]))
          {
            if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
            {
                if(!engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)])
                {
                       if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
                  {
                     return 1;
                  }
                  new playerveh = GetPlayerVehicleID(playerid);

 
Elsõ if( aki beírta a parancsot csatlakozva van-e? (IsPlayerConnected)
Második if( a parancsot beíró játékos egy bizonyos jármûben van-e? (Itt kettõ lehetséges pPcarkey pPcarkey2)
Harmadik if( ha már egy bizonyos jármûben ül azért még egyszer meggyõzõdünk arról hogy jármûben van-e?  (Mi a ****-nak?)
Negyedik if( Az éppen használatba vett jármû elvan-e indítva vagy nincs? Ebbõl a kifejezésbõl ezt veszem ki (engineOn[])
Na ha elvan indítva akkor ötödiknek szintén egy if( a játékos épp nem tartózkodik jármûben state szerint? (What? Talán ennyiszer kiszállhatott vagy mi a fene?)
Aztán meg egy változóban eltároljuk a vehicleid értékét. (new playerveh)
Ezt te nem komolyan gondoltad. (Remélem.)

1905
Segítségkérés / Key gond
« Dátum: 2011. Május 27. - 18:36:57 »
Idézetet írta: Flash date=1306506535\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8378\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És azt hogy lehet megcsinálni, hogy a Num1 jármûben mûködjön?
 
Jó kérdés.
Esetleg írsz egy olyan plugint samphoz, vagy írsz a samp teamnek hogy, ugyan már jó lenne ha az a gomb mûködne akkor is.  :D
Ui.: próbáltam GetPlayerKeys-el is, ott is ez a helyzet. 

Oldalak: 1 ... 125 126 [127] 128 129 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal