Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 136
1876
Segítségkérés / Furcsa hiba
« Dátum: 2011. június 19. - 15:57:35 »
Oksa, szóval, restart után beállok rendõrnek. Egy játékos beírja /107 én elfogadom, de ekkor semmi nem történik.[/quote]
Ezt meg hogy érted hogy semmi? Egyáltalán semmi üzenet nem jön fel mikor beírod a parancsot (/elfogad)?
Mert akkor már más lehet a gond, mert a parancs felépítése szerint minden eshetõségre meg kellene jeleníteni valamit.
Küld itt pm-ben a szerver IP-t meglesem.

1877
Segítségkérés / Furcsa hiba
« Dátum: 2011. június 19. - 12:36:46 »
Hát nem tudom amit leírsz nem igazán fedi azt ami a kódban szerepel.
Ugye van egy változó (rhivott[playerid]) amit a rendõrt hívó játékosnak igazra való állításával jelölsz (rhivott[playerid] = true;).
Amint egy rendõr ezt elfogadja akkor ez a változó hamis értékre lesz állítva (rhivott[adottid] = false;), akkor több rendõr már nem tudja ezt elfogadni.
Ezért nem értem hogy te restart után mit remélsz?
Hogy minden adat megmaradjon ami változókban van tárolva?
Ahhoz hogy újra elfogadni lehessen egy hívást valakinek használni is kell a /107 parancsot, most akkor azt mondod hogy egyáltalán nem jelenik meg semmilyen üzenet akkor ha valaki beírja \"/elfogad\" ?
Kicsit jobban írd le mi a gond utána már lehet te is rájössz mi lehet a hiba.

1878
Segítségkérés / Furcsa hiba
« Dátum: 2011. június 18. - 22:57:00 »
Ebben a parancsban egyáltalán semmi nem utal arra hogy pont téged hívtak személy szerint itt csak annyi van hogy egy adott játékos egy rendõrt hív akkor a számára kijelölt változó át lesz állítva (rhivott[adottid] = true) és azt bármelyik rendõr teamhez tartozó( if(gTeam[playerid] == TEAM_COPS) ) játékos eltudja fogadni.
Ha egyéb más gond van akkor az a /107 parancsban keresendõ. Postold azt is.

1879
SA-MP: Szerverfejlesztés / CryRPG
« Dátum: 2011. június 18. - 20:04:19 »
:D
Nézegettem kicsit a módot és elég sok mindent sokkal egyszerûbben meg lehetne oldani.
És ez a licensz dolog :D
 
Idézetet írta: Light date=1308390247\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8886\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez arra az esetre van, hogyha az amx-et lopnák el.
Mivel a pwn-t soha nem raktuk fel sehova. (FTP-re SE!)
 
De a nwrproleeandlightverziolicenszje.txt viszont fenn van a szerveren.
Talán a_http.inc-ben lévõ kapcsolati lehetõséggel próbálkoznátok akkor jobb lenne talán, pl: másik webhelyen tárolt .txt fájlból olvasná ki a kódot.

1880
Segítségkérés / Segítség adminhelp
« Dátum: 2011. június 18. - 10:27:54 »

COMMAND:aparancsok(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, Alpha, \"[admin]: Adminisztrátori parancsok:\");
SendClientMessage(playerid, Alpha, \"[admin]- Szint nélküli Parancsok: /aregister /alogin - Adminnak regisztráció és belépés /Szintet nem ad/\");
if(AdminInfo[playerid][AdminSzint] > 0)
{
SendClientMessage(playerid, Alpha, \"[admin]-Szint 1: /kick - Játékos eltávolítása a szerverrõl\");
SendClientMessage(playerid, Alpha, \"[admin]-Szint 1: /ban - Játékos kitiltása a szerverrõl\");
SendClientMessage(playerid, Alpha, \"[admin]-Szint 1: /warn - Játékos figyelmeztetése. 3 után autómatikus eltávolítás\");
SendClientMessage(playerid, Alpha, \"[admin]-Szint 1: /felolvaszt - Játékos Felolvasztása\");
SendClientMessage(playerid, Alpha, \"[admin]-szint 1: /lefagyaszt - Játékost Lefagyasztot\");
SendClientMessage(playerid, Alpha, \"[admin]-Szint 1: /goto - Játékoshoz teleportálás\");
SendClientMessage(playerid, Alpha, \"[admin]-Szint 1: /asay - Adminisztrációs üzenet írása a felhasználóknak\");
}
if(AdminInfo[playerid][AdminSzint] > 1)
{
SendClientMessage(playerid, Alpha, \"[admin]-Szint 2: /adminfelvesz - Játékos kinevezése Adminisztrátorrá\");
}
   return 1;
}

 
Nem teszteltem de mûködnie kell szerintem de ha túl sok szöveget fog tartalmazni az adott parancs és egy nagyobb szinten lévõ admin írja be a parancsot akkor lehet az elejét nem fogja látni.  >:D

1881
Segítségkérés / Háziszerver gond pls help
« Dátum: 2011. június 17. - 16:51:18 »
Idézetet írta: tyson date=1308321451\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8850\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Köszönöm megoldottam egy olyan programmal ami kiírja h mi a gond !! :problem:
 
Hát ez hsz kicsit felkeltette az érdeklõdésemet, milyen programról van is szó?  :angel:
 
[/quote]
Parancsolj : http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=249226&highlight=native  :problem:
 
[/quote]
Oh kösz szépen, ez a plugin kicsit elkerülte a figyelmem.  ;D

1882
Segítségkérés / Háziszerver gond pls help
« Dátum: 2011. június 17. - 15:43:00 »
Idézetet írta: tyson date=1308306302\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8850\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönöm megoldottam egy olyan programmal ami kiírja h mi a gond !! :problem:
 
Hát ez hsz kicsit felkeltette az érdeklõdésemet, milyen programról van is szó?  :angel:

1883
Segítségkérés / Segitség kérés.
« Dátum: 2011. június 15. - 19:26:17 »
Idézetet írta: herban date=1308157911\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8821\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Probáld meg így:
Bemész egy épületbe beírod a következõ parancsot:
és amit itt kaptál interior számot azt az OnPlayerRequestClass függvény alá beírod.
[pawn]
 if(!strcmp(cmdtext, \"/interior\", true))
{
new interior = GetPlayerInterior(playerid);
 new string[128];
 format(string, sizeof(string), \"Interior: %d\", interior);
 SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA, string);
}
return 1;
}
[/pawn]
 
:D
/interior parancs van beépítve is, felesleges létre hozni másikat.

1884
Segítségkérés / Streamer kérdés
« Dátum: 2011. június 13. - 23:30:09 »
Gondolkozz és utána tegyél fel ilyen kérdést ki az h**** aki több ezer sort egyenként elkezd átírni?
Ez az egyik szempont.
A másik hogy a streamer pluginban eleve megvan határozva egy érték ami 200 vagy 300 és ha nem adsz meg semmilyen értéket akkor az az alap, distance érték.
 
native CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 200.0);[/quote]
És ha ettõl eltérõ értéket akarsz megadni több objectnél akkor erre a célra a pawno editor rendelkezik egy replace (csere) funkcióval.
Mûködési elve a következõ:
Meghatározott szöveg részletet keres és behelyettesíti a megadott szövegrészlettel, akár az egész dokumentumon is végig fut a \"Yes To All\" parancs ikonra kattintva, egy kis gyakorlás után könnyen el lehet sajátítani a kezelését.
Ha nem találod melyik ikonnal lehet elõhozni a \"Replace text\" panelt, akkor pawno editorban nyomd le a ctrl+h gombokat.

1885
&Zero playerid és killerid sosem lesz egyenlõ killerid inkább INVALID_PLAYER_ID-vel lehet egyenlõ.  :angel:
Le kell ellenõrizni hogy van-e az OnPlayerDeath alatt a killerid (gyilkos) csatlakozva-e.
Ugye ha öngyilkos lesz vagy lezuhan valahol akkor nincs olyan játékos aki megölte volna,
 

if(killerid == INVALID_PLAYER_ID)

 
Persze épp leírtam a két eshetõséget ezért tényleg úgy kell ha öngyilkos lesz akkor parancsba kell tenni az üzenetet hogy xy öngyilkos lett.
Akkor meghívódik az OnPlayerDeath és ha a killerid értéke INVALID_PLAYER_ID lesz akkor a playerid öngyilkos lett vagy lezuhant valahol.
De fordítsd le magadnak Important Note részt:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDeath

1886
Segítségkérés / 2 db "stock TextDrawUpdate(playerid, textdraw)"
« Dátum: 2011. június 10. - 19:30:59 »
Mert a stock funkciókat meg is kell hívni valahogy, hívás alatt azt értem hogy valamelyik samp függvény alatt beilleszteni vagy parancsba tenni akárhogyan mindegy,
Tehát vannak az alap public funkciók samp játékban amik mindig meghívásra kerülnek ha egy esemény történik kivétel OnPlayerUpdate mert az rendszeres idõközönként ismétlõdik, kicsit túl gyakran is, de mindegy, az egyikhez beilleszted vagy létrehozhatsz egy külön timert SetTimer és SetTimerEx egy adott funkciónak ami szintén rendszeres idõközönként ismétlõdik.
Tehát röviden keresd meg a módban hol szerepel ez a szöveg még:
 
TextDrawUpdate[/quote]
stock nélkül.
Oda illeszd be a
 
TextDrawUpdate1[/quote]
-et.
Ha timer akkor hozz létre még egyet. Igaz nem ez a legoptimálisabb megoldás de kezdésnek és sikerélménynek jó ha sikerül megoldanod a feladatod.  ;D
EDIT: elírtam mit keress ShowTextDraw helyett TextDrawUpdate részt keress még egyet.

1887
Segítségkérés / autó festés
« Dátum: 2011. június 10. - 18:30:07 »

Bocsánat de ezt találtam hirtelen hátha egy video alapján jobban megérted, biztos van több is.
A lényeg hogy ki kell importálni a módosítani kívánt jármû txd állományát majd szerkesztés, módosítás után (paint, photoshop, ..), felülírni az eredetit.
Erre használatos program több is van Txd Workshop, IMG Tool, .. .
Jha igen mielõtt bármit módosítanál készíts biztonsági másolatot az eredeti .img fájlokról (gta3, és 03.c óta van lehetõség más .img fájlokat is módosítani SAMP, custum).

1888
Segítségkérés / 2 db "stock TextDrawUpdate(playerid, textdraw)"
« Dátum: 2011. június 10. - 18:06:06 »
Érdekes a kérdésed el kell fogadni ahogy leírtad csak ne hagyd el e- két jelet { } ha semmi egyéb kód még nincs írva utána.
 

stock TextDrawUpdate(playerid, textdraw)
{
}
stock TextDrawUpdate1(playerid, textdraw)
{
}

 
Vagy:
 

stock TextDrawUpdate(playerid, textdraw)
return 1;
stock TextDrawUpdate1(playerid, textdraw)
return 1;

 
De lehet én értettem félre a kérdést, minek kell elfogadni mit?  :question:

1889
Hostingok / Sunwell Game Hosting @ sunwell.hu
« Dátum: 2011. június 06. - 08:45:44 »
Valaki tudna írni több információt errõl a hostról mert olyan információkat nem találok a weboldalon hogy milyen op rendszeren mennek a szerverek Windows avagy Linux, van-e Mysql.
Válaszokat elõre is köszönöm. 

1890
Segítségkérés / garhouse problem
« Dátum: 2011. június 05. - 00:08:33 »

Oldalak: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal