Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1831
SA-MP: Szerverfejlesztés / Reklam script« Dátum: 2011. július 06. - 16:35:50 »
Én megnéztem, vedd ki a #if defined FILTERSCRIPT sort és a script végérõl az #endif sort.
Majd a public és forward meghatározásnál (Reklm) ne használj ékezetes karaktert fõleg ne olyat amit sok editor meg se jelenít! Ezek az ékezetes karakter dolgok csak GameTextForPlayer vagy GameTextForAll használatakor érdekesek, a SendClientMessage rendesen kezeli õket. 1832
Segítségkérés / Plugin problémák...« Dátum: 2011. július 06. - 15:43:27 »
Hát érdekes a windows reklamál egy .dll fájl hiánya miatt akkor azt le kell tölteni és bemásolni általában a windows/system32 mappába ha ezek után is megjelenik ugyanaz az üzenet mint elõtte akkor te nem jó helyre másoltad be vagy nem a megfelelõ .dll fájlt másoltad oda, aztán lehetséges hogy utána már egy másik .dll fájlt hiányol.
Sok .dll fájlnak a neve hasonlít a másikra. Ami a képen szerepel hiba üzenet ahhoz ezt kell letölteni. 1833
Segítségkérés / GPS BÁZIS« Dátum: 2011. július 06. - 10:33:56 »_[Opel_[\" post=154273\" timestamp=\"1309940388] 1834
SA-MP: Szerverfejlesztés / Anims preloader« Dátum: 2011. július 05. - 23:28:40 »A számoltatás csak azért van hogy lásd azt, hogy a scriptedben 129 animációs könyvtár név van míg ezek 131-et töltenek be tehát a scriptedbõl kettõ hiányzik nem tudom melyek azok nem néztem. De azt viszont észre vettem így, hogy 0.3c R2-ben cenzurázva lett egy anim könyvtár, ami így nem kerül lefuttatásra, (tehát akkor 132 lenne jelenleg?) amit ezek a funkciók nem jelenítenek meg: GetAnimationName GetPlayerAnimationIndex (Amúgy arra hasznos még a postolt kód hogy szépen kiírassuk az összeset egy fájlba vagy a server_log-ba, akár szépen vesszõvel elválasztva. 1835
SA-MP: Szerverfejlesztés / MySQL Objectek MySQL-ben (Az elsõ MySQL Szkriptem)« Dátum: 2011. július 05. - 23:13:01 »Idézetet írta: anorennia date=1309877752\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9429\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic [pawn]//==============================================================================A wTotal változónak nem kell Float: elõtag, a sorok száma egész szám. sscanf(Str, \"p<|>iffff\", xModel, WX, WY, WZ, WXR, WYR, WZR);[/quote] 1836
Segítségkérés / sscanf hiba.« Dátum: 2011. július 04. - 22:03:18 »
Hát sajnos msnen se jutottam többre tudom hogy kicsit erõszakos vagyok de ha pont a javasolt dolgok nincsenek kipróbálva akkor soha senki nem fog tudni neked megfelelõen segíteni. Sajnos a segíteni akaró ember nem ül ott a géped elõtt és elmagyarázni hogy miket írtál rosszul a kódban. Így távolról rohadt nehéz ezt megtenni.
Edit: Hát nehéz eset volt de csak sikerült megoldani. Persze ha az ember ott ülne a gép elõtt ahol nem mûködik megfelelõen a dolog, akkor egyszerûbb lett volna. 1837
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ls sorompós cucc!« Dátum: 2011. július 04. - 21:31:54 »
Hát elég nehéz dolgot kérsz hogy írjam le úgy hogy valamit is megérts belõle.
Fokban elforgatni egy objectet a SetObjectRot függvénnyel lehet sajnos ennek nincs olyan paramétere amivel az object sebességét lehetne állítani. A MoveObjectnek van, de viszont ez csak az x y z koordináták irányába mozgatja az objecteket. Ha a te szemszögödbõl nézed akkor értsd úgy hogy csak felfelé vagy lefelé mozgatja (z) ha megfelelõ írányban állsz akkor jobbra vagy balra (x) elõre hátra (y). A forgatás sebességét timerrel lehet meghatározni. Vagyis lépteted egy adott object forgatási szögét, növeled vagy csökkented addig míg a kívánt pozícióját elérje, mint ahogy egy visszaszámlálót (count) léptetsz.
Ennek kitapasztalására csak azt tudom mondani hogy kell olyan parancsot gyártani ami alapból egy object forgási pozícióját változtatja. Írok egy egyszerût sscanf használatával. 10 perc kb. ( Egy parancs ami létrehoz egy objectet és egy másik amivel forgatni lehet megadott értékekkel. ) Íme:
Használat felmész a szerverre beírod /tesztobject majd elkezded forgatni /rotateobject 90 45.65 120 1838
Segítségkérés / sscanf hiba.« Dátum: 2011. július 04. - 21:05:23 »Idézetet írta: Zsoma date=1309805753\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9404\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Tulajdonképpen egy integert szeretnék beolvastatni..What? (Tudom hogy túl rövid hsz. de akkor is What?) :\'( Hogy hogy az enumban nincs egy string változónak meghatározva a mérete? Nem így néz ki az adattömb struktura?
1839
Segítségkérés / dialog hiba« Dátum: 2011. július 04. - 20:56:42 »
ShowPlayerDialog menü pontjait nem lehet színezni sajnos, talán a következõ kiadott samp verzióban már lehet azokat is.
1841
Segítségkérés / sscanf hiba.« Dátum: 2011. július 04. - 20:45:20 »
Mekkora méret van meghatározva az enum tömben a Nev és Jelszo változónak?
Ha 24 akkor próbának írd át a sscanfben 25-re. (\"s[25]s[25]d\") És a feljebb postolt print sorokkal próbáld ki az egészet hogy egyáltalán lásd azt is mit olvasott be a mysql adatbázisból. 1842
Segítségkérés / AddStaticVehicleEx... HELP!!!« Dátum: 2011. július 04. - 20:41:08 »Idézetet írta: Vampesz date=1309773437\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9385\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ha streamert használsz a consoleba automatikusan kevesebbet ír mint amennyi van valójában.Streamer nélkül is kevesebbet ír ki, mondjuk streamer esetében csak van valami olyasmi mint Incognito féle streamer plugin objectjeinél.
De nem tudom minek kell jármû streamer is 0.3c-ben mikor kettõezer(2000) jármûvet lehet betölteni. Ha azt vesszük hogy a max slotok száma 500 ez akkor is azt jelenti hogy játékosonként legalább 4 jármû. #define MAX_VEHICLES (2000)[/quote] 1843
Segítségkérés / sscanf hiba.« Dátum: 2011. július 04. - 20:21:31 »
Printeld ki az eredményt konzolba lehet akkor kiderül mi okozza.
1844
Segítségkérés / streamer« Dátum: 2011. július 04. - 20:14:26 »
Sok helyen megtalálható ennek a megoldása csak keresni kellene de azért mégis leírom.
A scripteket módokat streamer plugin esetében mindig azzal a verzió számú streamer.inc fájlal kell konvertálni amx. fájlba mint amilyen verziójú streamer plugin van használva. Tehát ha te épp a 2.5.2 verziójú plugint használod akkor ellenõrizni kell a streamer.inc fájlt is hogy megegyezik-e annak is a verziója, ha egyezik akkor azzal az .inc fájlal kell a pwn scriptjeidet konvertálni amx-é.
1845
SA-MP: Szerverfejlesztés / Anims preloader« Dátum: 2011. július 03. - 19:59:21 »
Remélem nem gond de írtam én is egy változatot sõt nemsokára kész a másik változat is ahol csak az anim library nevek kerülnek lekérdezésre.
Csak azért írtam hogy ilyen megoldás is van, meg hogy elfoglaljam magam valamivel. :angel: De így észre vettem hogy 131 animációs könyvtár van, hacsak a kódban nincs valami hibás rész. Elsõ változat: [pawn] public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1; // Én kizártam innen az NPC-ket de lehet nekik se árt ez aki úgy gondolja törli ezt a sort. if(!GetPVarType(playerid, \"anims_loaded\")) { SetPVarInt(playerid, \"anims_loaded\", 1); new animlib[32], checkanimlib[32], count; // Anim library számláló checkanimlib = \"Csak azért hogy\"; // ne legyen üres mert akkor az strcmp nem azt az eredményt adja vissza amit kell. for(new i = 1; i < 1812; i++) { if(!GetAnimationName(i, animlib, 32, \"\", 0))continue; if(strcmp(animlib, checkanimlib) != 0) { count++; // printf(\" %s \", animlib); // Debug ApplyAnimation(playerid, animlib, \"null\", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0); } format(checkanimlib, 32, \"%s\", animlib); } printf(\"%d, animlibrary preloaded succesfully.\", count); // Debug jellegû üzenet } return 1; } [/pawn] Második változat: [pawn] public OnPlayerSpawn(playerid) { static GetAnimLibraryIndex[ ] = { 1, 2, 5, 17, 28, 41, 46, 53, 57, 76, 94, 103, 123, 141, 145, 163, 169, 179, 220, 225, 234, 248, 259, 266, 287, 312, 323, 341, 354, 360, 367, 379, 383, 393, 398, 403, 416, 423, 432, 436, 446, 454, 472, 482, 494, 504, 508, 524, 532, 533, 536, 569, 578, 611, 631, 638, 639, 641, 644, 647, 671, 684, 694, 704, 714, 722, 726, 730, 745, 761, 763, 765, 767, 806, 831, 839, 840, 881, 899, 916, 918, 947, 958, 980, 983, 995, 1289, 1293, 1298, 1308, 1329, 1331, 1336, 1353, 1357, 1365, 1370, 1377, 1382, 1387, 1392, 1408, 1420, 1424, 1449, 1452, 1456, 1459, 1467, 1468, 1470, 1490, 1508, 1531, 1538, 1545, 1555, 1561, 1618, 1622, 1626, 1643, 1648, 1656, 1662, 1666, 1684, 1701, 1713, 1746, 1779 }; if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1; if(!GetPVarType(playerid, \"anims_loaded\")) { SetPVarInt(playerid, \"anims_loaded\", 1); new animlib[32], count; for(new i; i < sizeof GetAnimLibraryIndex; i++) { if(!GetAnimationName(GetAnimLibraryIndex, animlib, 32, \"\", 0)) continue; count++; // printf(\" %s \", animlib); // Debug ApplyAnimation(playerid, animlib, \"null\", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0); } printf(\"%d, animlibrary preloaded succesfully.\", count); // Debug jellegû üzenet } return 1; } [/pawn] El is készült a második változat. |