Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 136
1831
SA-MP: Szerverfejlesztés / Reklam script
« Dátum: 2011. július 06. - 16:35:50 »
Én megnéztem, vedd ki a #if defined FILTERSCRIPT sort és a script végérõl az #endif sort.
Majd a public és forward meghatározásnál (Reklm) ne használj ékezetes karaktert fõleg ne olyat amit sok editor meg se jelenít!
Ezek az ékezetes karakter dolgok csak GameTextForPlayer vagy GameTextForAll használatakor érdekesek, a SendClientMessage rendesen kezeli õket.

1832
Segítségkérés / Plugin problémák...
« Dátum: 2011. július 06. - 15:43:27 »
Hát érdekes a windows reklamál egy .dll fájl hiánya miatt akkor azt le kell tölteni és bemásolni általában a windows/system32 mappába ha ezek után is megjelenik ugyanaz az üzenet mint elõtte akkor te nem jó helyre másoltad be vagy nem a megfelelõ .dll fájlt másoltad oda, aztán lehetséges hogy utána már egy másik .dll fájlt hiányol.
Sok .dll fájlnak a neve hasonlít a másikra.
Ami a képen szerepel hiba üzenet ahhoz ezt kell letölteni.

1833
Segítségkérés / GPS BÁZIS
« Dátum: 2011. július 06. - 10:33:56 »
_[Opel_[\" post=154273\" timestamp=\"1309940388]
csássztok :D na most figyeljetek! van a GPS-en ilyen szín zöld stb. és azt a bázist jelzik na h kell megcsinálni h egy másik szerón is jeleze mert naon kéne Remélem kapok megoldást :D
 
[/quote]
Én ennyi információból elsõ olvasásra arra jutottam hogy neked ez kellhet.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GangZoneCreate

1834
SA-MP: Szerverfejlesztés / Anims preloader
« Dátum: 2011. július 05. - 23:28:40 »
;D
A számoltatás csak azért van hogy lásd azt, hogy a scriptedben 129 animációs könyvtár név van míg ezek 131-et töltenek be tehát a scriptedbõl kettõ hiányzik nem tudom melyek azok nem néztem. De azt viszont észre vettem így, hogy 0.3c R2-ben cenzurázva lett egy anim könyvtár, ami így nem kerül lefuttatásra, (tehát akkor 132 lenne jelenleg?) amit ezek a funkciók nem jelenítenek meg: GetAnimationName GetPlayerAnimationIndex  :-[ (Amúgy arra hasznos még a postolt kód hogy szépen kiírassuk az összeset egy fájlba vagy a server_log-ba, akár szépen vesszõvel elválasztva. 

1835
Idézetet írta: anorennia date=1309877752\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9429\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[pawn]//==============================================================================
// Dynamic Object
//==============================================================================
stock AddObjectsFromFile()
{
new Str[67], xModel, Float:WX, Float:WY, Float:WZ, Float:WXR, Float:WYR, Float:WZR, Float:wTotal;
    mysql_query(\"SELECT * FROM `objects`\");
    mysql_store_result();
    wTotal = mysql_num_rows();
    if(wTotal > 0)
    {
        while(mysql_fetch_row(Str))
        {
            sscanf(Str, \"p<|>iffff\", xModel, WX, WY, WZ, WXR, WYR, WZR);
            CreateDynamicObject(xModel, WX, WY, WZ, WXR, WYR, WZR);
        }
    }
    mysql_free_result();
    printf(\"** %i\\t<->\\tAz objektek betöltve a \\t<->\\tMySQL-bõl\\t\\t   **\", wTotal);
return 1;
}
stock AddObjectToFile(xModel, Float:WX, Float:WY, Float:WZ, Float:WXR, Float:WYR, Float:WZR)
{
new Query[200];
format(Query, sizeof(Query), \"INSERT INTO `objects` (ObjectModel, ObjectX, ObjectY, ObjectZ, ObjectXR, ObjectYR, ObjectZR) VALUES(%d, %f, %f, %f, %f, %f, %f, %f)\",
xModel, Float:WX, Float:WY, Float:WZ, Float:WXR, Float:WYR, Float:WZR);
mysql_query(Query);
mysql_free_result();
return 1;
}[/pawn]
 
A wTotal változónak nem kell Float: elõtag, a sorok száma egész szám.
 
sscanf(Str, \"p<|>iffff\", xModel, WX, WY, WZ, WXR, WYR, WZR);[/quote]
i = xModel
f = WX
f = WY
f = WZ
f = WXR
? = WYR
? = WZR
Itt mintha kicsit kevés format típus lenne meghatározva mint amennyi változó van. Kettõ f hiányzik.
AddObjectToFile funkcióban nincs szükség a mysql_free_result() sorra, lehet pont erre panaszkodik.
De csak így tovább.  ;D

1836
Segítségkérés / sscanf hiba.
« Dátum: 2011. július 04. - 22:03:18 »
Hát sajnos msnen se jutottam többre tudom hogy kicsit erõszakos vagyok de ha pont a javasolt dolgok nincsenek kipróbálva akkor soha senki nem fog tudni neked megfelelõen segíteni. Sajnos a segíteni akaró ember nem ül ott a géped elõtt és elmagyarázni hogy miket írtál rosszul a kódban. Így távolról rohadt nehéz ezt megtenni.
Edit:
Hát nehéz eset volt de csak sikerült megoldani. Persze ha az ember ott ülne a gép elõtt ahol nem mûködik megfelelõen a dolog, akkor egyszerûbb lett volna.  8)

1837
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ls sorompós cucc!
« Dátum: 2011. július 04. - 21:31:54 »
Hát elég nehéz dolgot kérsz hogy írjam le úgy hogy valamit is megérts belõle.
Fokban elforgatni egy objectet a SetObjectRot függvénnyel lehet sajnos ennek nincs olyan paramétere amivel az object sebességét lehetne állítani.
A MoveObjectnek van, de viszont ez csak az x y z koordináták irányába mozgatja az objecteket.
Ha a te szemszögödbõl nézed akkor értsd úgy hogy csak felfelé vagy lefelé mozgatja (z) ha megfelelõ írányban állsz akkor jobbra vagy balra (x) elõre hátra (y).
A forgatás sebességét timerrel lehet meghatározni.
Vagyis lépteted egy adott object forgatási szögét, növeled vagy csökkented addig míg a kívánt pozícióját elérje, mint ahogy egy visszaszámlálót (count) léptetsz.
 

SetObjectRot(objectid, 0.0, 0.0, 5.0);
SetObjectRot(objectid, 0.0, 0.0, 6.0);
SetObjectRot(objectid, 0.0, 0.0, 7.0);
// Ez nem a mûködõ kód csak példa hogy szépen lassan növelsz egy adott értéket, de ezt ki kell tapasztalni mi a megfelelõ lehet akár 5-ös értékkel (5.0. 10.0. 15. 0)is növelni kell hogy megfelelõ legyen.

 
Ennek kitapasztalására csak azt tudom mondani hogy kell olyan parancsot gyártani ami alapból egy object forgási pozícióját változtatja.
Írok egy egyszerût sscanf használatával. 10 perc kb. ( Egy parancs ami létrehoz egy objectet és egy másik amivel forgatni lehet megadott értékekkel. )
Íme:
 

new
TesztRotateObject;
COMMAND:tesztobject(playerid)
{   
if(TesztRotateObject != 0) DestroyObject(TesztRotateObject);
new
Float:Pos[3];
GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
TesztRotateObject = CreateObject(968, Pos[0]+2, Pos[1], Pos[2], 0.0, 0.0, 0.0, 200);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Object létrehozva\");
return 1;
}
COMMAND:rotateobject(playerid, params[])
{
if(TesztRotateObject == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem hoztad létre a teszt Objectet /tesztobject\");
new
Float:RotPos[3],
_str[128];
sscanf(params, \"F(0.0)F(0.0)F(0.0)\", RotPos[0], RotPos[1], RotPos[2]);
SetObjectRot(TesztRotateObject, RotPos[0], RotPos[1], RotPos[2]);
format(_str, sizeof _str, \"Object Elforgatva pozíció: %f | %f | %f\", RotPos[0], RotPos[1], RotPos[2]);
SendClientMessage(playerid, -1, _str);
return 1;
}

 
Használat felmész a szerverre beírod /tesztobject majd elkezded forgatni /rotateobject 90 45.65 120

1838
Segítségkérés / sscanf hiba.
« Dátum: 2011. július 04. - 21:05:23 »
Idézetet írta: Zsoma date=1309805753\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9404\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tulajdonképpen egy integert szeretnék beolvastatni..  ^-^
Az enumban nincs meghatározva a mérete. (Egyértelmûen az integernek nem, sem a stringnek)
 
What?  (Tudom hogy túl rövid hsz. de akkor is What?)  :\'(
Hogy hogy az enumban nincs egy string változónak meghatározva a mérete?
Nem így néz ki az adattömb struktura?
 

enum
blabla
{
Nev[MAX_PLAYER_NAME],
Jelszo[24],
Keszpenz
};
new
PlayerInfo[MAX_PLAYERS][blabla];

1839
Segítségkérés / dialog hiba
« Dátum: 2011. július 04. - 20:56:42 »
ShowPlayerDialog menü pontjait nem lehet színezni sajnos, talán a következõ kiadott samp verzióban már lehet azokat is.  8)

1840
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ls sorompós cucc!
« Dátum: 2011. július 04. - 20:52:21 »
Hirtelen ezt találtam nem tudom mennyit fog segíteni.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=151452

1841
Segítségkérés / sscanf hiba.
« Dátum: 2011. július 04. - 20:45:20 »
Mekkora méret van meghatározva az enum tömben a Nev és  Jelszo változónak?
Ha 24 akkor próbának írd át a sscanfben 25-re. (\"s[25]s[25]d\")
És a feljebb postolt print sorokkal próbáld ki az egészet hogy egyáltalán lásd azt is mit olvasott be a mysql adatbázisból.

1842
Segítségkérés / AddStaticVehicleEx... HELP!!!
« Dátum: 2011. július 04. - 20:41:08 »
Idézetet írta: Vampesz date=1309773437\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9385\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha streamert használsz a consoleba automatikusan kevesebbet ír mint amennyi van valójában.
 
Streamer nélkül is kevesebbet ír ki, mondjuk streamer esetében csak van valami olyasmi mint Incognito féle streamer plugin objectjeinél.
 

printf(\"Loaded Object Count: %d\", GetDynamicOnjectCount());

 
De nem tudom minek kell jármû streamer is 0.3c-ben mikor kettõezer(2000) jármûvet lehet betölteni. Ha azt vesszük hogy a max slotok száma 500 ez akkor is azt jelenti hogy játékosonként legalább 4 jármû.
 
#define MAX_VEHICLES                     (2000)[/quote]
És kérdés az hogy hol is mutat kevesebbet?
Mert a konzolba alapból 0.3c verziónál azt az információt közli hogy mennyi féle  jármû model van (3db nrg | 6db infernus = 2 model) betöltve a szerver indításkor, nem azt hogy hány darab jármû.
 
[08:50:04] Number of vehicle models: 5[/quote]
Ha az F5 gomb lenyomásával nézted meg játék közben ott szintén nem fogja az összeset mutatni csak mindig azokat amik számodra megvannak jelenítve egy adott helyhez viszonyítva. (stream distance)
Tudom hogy sikerült már megoldani, csak leírtam ezeket is hátha segít még valamit.

1843
Segítségkérés / sscanf hiba.
« Dátum: 2011. július 04. - 20:21:31 »
Printeld ki az eredményt konzolba lehet akkor kiderül mi okozza.
 

new result[ 100 ];
mysql_fetch_row_format( result );
print(result);
mysql_free_result(  );
sscanf( result, \"s[24]s[24]d\", PlayerInfo[ playerid ][ Nev ], PlayerInfo[ playerid ][ Jelszo ], PlayerInfo[ playerid ][ Keszpenz ]);
printf(\"%s | %s | %d\",  PlayerInfo[ playerid ][ Nev ], PlayerInfo[ playerid ][ Jelszo ], PlayerInfo[ playerid ][ Keszpenz ]);

1844
Segítségkérés / streamer
« Dátum: 2011. július 04. - 20:14:26 »
Sok helyen megtalálható ennek a megoldása csak keresni kellene de azért mégis leírom.
A scripteket módokat streamer plugin esetében mindig azzal a verzió számú streamer.inc fájlal kell konvertálni amx. fájlba mint amilyen verziójú streamer plugin van használva.
Tehát ha te épp a 2.5.2 verziójú plugint használod akkor ellenõrizni kell a streamer.inc fájlt is hogy megegyezik-e annak is a verziója, ha egyezik akkor azzal az .inc fájlal kell a pwn scriptjeidet konvertálni amx-é.
 

    SA-MP Streamer Plugin v2.5.2
    Copyright © 2010 Incognito
[/quote]
Ui.: Lehet kicsit szájba rágósra sikeredett de remélem segített, segíteni fog e hsz.  :angel:
És még valami próbáld meg a crashdetect plugint használni lehet rámutatna a hiba okára.

1845
SA-MP: Szerverfejlesztés / Anims preloader
« Dátum: 2011. július 03. - 19:59:21 »
Remélem nem gond de írtam én is egy változatot sõt nemsokára kész a másik változat is ahol csak az anim library nevek kerülnek lekérdezésre.
Csak azért írtam hogy ilyen megoldás is van, meg hogy elfoglaljam magam valamivel.  :angel:
De így észre vettem hogy 131 animációs könyvtár van, hacsak a kódban nincs valami hibás rész.
Elsõ változat:
[pawn]
public
OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1; // Én kizártam innen az NPC-ket de lehet nekik se árt ez aki úgy gondolja törli ezt a sort.
if(!GetPVarType(playerid, \"anims_loaded\"))
{
   SetPVarInt(playerid, \"anims_loaded\", 1);
   new
      animlib[32],
      checkanimlib[32],
      count; // Anim library számláló
   checkanimlib = \"Csak azért hogy\"; // ne legyen üres mert akkor az strcmp nem azt az eredményt adja vissza amit kell.
   for(new i = 1; i < 1812; i++)
   {
      if(!GetAnimationName(i, animlib, 32, \"\", 0))continue;
      if(strcmp(animlib, checkanimlib) != 0)
      {
         count++;
//            printf(\" %s \", animlib); // Debug
         ApplyAnimation(playerid, animlib, \"null\", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
      }
      format(checkanimlib, 32, \"%s\", animlib);      
   }
   printf(\"%d, animlibrary preloaded succesfully.\", count); // Debug jellegû üzenet
}
return 1;
}
[/pawn]
Második változat:
[pawn]
public
OnPlayerSpawn(playerid)
{
static
   GetAnimLibraryIndex[ ] =
{
   1, 2, 5, 17, 28, 41, 46, 53, 57, 76,
   94, 103, 123, 141, 145, 163, 169, 179, 220, 225,
   234, 248, 259, 266, 287, 312, 323, 341, 354, 360,
   367, 379, 383, 393, 398, 403, 416, 423, 432, 436,
   446, 454, 472, 482, 494, 504, 508, 524, 532, 533,
   536, 569, 578, 611, 631, 638, 639, 641, 644, 647,
   671, 684, 694, 704, 714, 722, 726, 730, 745, 761,
   763, 765, 767, 806, 831, 839, 840, 881, 899, 916,
   918, 947, 958, 980, 983, 995, 1289, 1293, 1298, 1308,
   1329, 1331, 1336, 1353, 1357, 1365, 1370, 1377, 1382, 1387,
   1392, 1408, 1420, 1424, 1449, 1452, 1456, 1459, 1467, 1468,
   1470, 1490, 1508, 1531, 1538, 1545, 1555, 1561, 1618, 1622,
   1626, 1643, 1648, 1656, 1662, 1666, 1684, 1701, 1713, 1746,
   1779
};
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
if(!GetPVarType(playerid, \"anims_loaded\"))
{
   SetPVarInt(playerid, \"anims_loaded\", 1);
   new
      animlib[32],
      count;
   for(new i; i < sizeof GetAnimLibraryIndex; i++)
   {
      if(!GetAnimationName(GetAnimLibraryIndex, animlib, 32, \"\", 0)) continue;

      count++;


//         printf(\" %s \", animlib); // Debug


      ApplyAnimation(playerid, animlib, \"null\", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);


   }


   printf(\"%d, animlibrary preloaded succesfully.\", count); // Debug jellegû üzenet


}


return 1;


}


[/pawn]


El is készült a második változat.  :D

Oldalak: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal