Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - huhboy
Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 60
181
« Dátum: 2015. május 07. - 17:10:06 »
#define COLOR_WHITE 0xffffffaa CMD:list(playerid,params[]) { new string[128], Slot1 = -1, Slot2 = -1, Slot3 = -1, Slot4 = -1; new HighestCash = -9999; SendClientMessage(playerid,green,\"|- A Leggazdagabbak: -|\"); for(new x=0; x<MAX_PLAYERS; x++) if(IsPlayerConnected(x)) if(GetPlayerMoney(x) >= HighestCash) { HighestCash = GetPlayerMoney(x); Slot1 = x; } HighestCash = -9999; for(new x=0; x<MAX_PLAYERS; x++) if(IsPlayerConnected(x) && x != Slot1) if(GetPlayerMoney(x) >= HighestCash) { HighestCash = GetPlayerMoney(x); Slot2 = x; } HighestCash = -9999; for(new x=0; x<MAX_PLAYERS; x++) if(IsPlayerConnected(x) && x != Slot1 && x != Slot2) if(GetPlayerMoney(x) >= HighestCash) { HighestCash = GetPlayerMoney(x); Slot3 = x; } HighestCash = -9999; for(new x=0; x<MAX_PLAYERS; x++) if(IsPlayerConnected(x) && x != Slot1 && x != Slot2 && x != Slot3) if(GetPlayerMoney(x) >= HighestCash) { HighestCash = GetPlayerMoney(x); Slot4 = x; } format(string, sizeof(string), \"(%d) %s - $%d\", Slot1,PlayerName2(Slot1),GetPlayerMoney(Slot1)); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,string); if(Slot2 != -1){ format(string, sizeof(string), \"(%d) %s - $%d\", Slot2,PlayerName2(Slot2),GetPlayerMoney(Slot2)); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,string); } if(Slot3 != -1){ format(string, sizeof(string), \"(%d) %s - $%d\", Slot3,PlayerName2(Slot3),GetPlayerMoney(Slot3)); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,string); } if(Slot4 != -1){ format(string, sizeof(string), \"(%d) %s - $%d\", Slot4,PlayerName2(Slot4),GetPlayerMoney(Slot4)); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,string); } return 1; }
182
« Dátum: 2015. május 06. - 23:12:42 »
nem teszteltem, de nagyon nem lehet benne hibázni. remélem nem hagytam ki semmit, és megfelel mivel a windows 10-en valamiért nem működik az ingame /save parancs, így sweeper-t nem raktam le, azt neked kell. :/ #include <a_samp> #include <zcmd> #define INFO_COLOR 0xe1ff00AA new Munkas[MAX_PLAYERS], CP[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerConnect(playerid) { Munkas[playerid] = 0; return 1; } CMD:munka(playerid, params[]) { SetPlayerPos(playerid, 2146.6746,2036.9023,10.6719),SetPlayerFacingAngle(playerid, 353.1536); SendClientMessage(playerid, INFO_COLOR, \"A munka megkezdéséhez szállj be a Sweeper-be!\"); return 1; } CMD:kezd(playerid, params[]) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(GetVehicleModel(vehicleid) == 574) { Munkas[playerid] = 1; CP[playerid] = 1; SetPlayerCheckpoint(playerid, 2146.6746,2036.9023,10.6719, 5.0); SendClientMessage(playerid, INFO_COLOR, \"Sikeresen megkezdted a munkát. Kövesd a Checkpointokat!\"); }else return SendClientMessage(playerid, INFO_COLOR, \"HIBA: A munka megkezdéséhez Sweeperben kell tartózkodnod!\"); return 1; } CMD:exitjob(playerid, params[]) { if(Munkas[playerid] == 1) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); Munkas[playerid] = 0; CP[playerid] = 0; SendClientMessage(playerid, INFO_COLOR, \"Sikeresen felmondtál. Ha újra dolgoznál, /munka\"); }else return SendClientMessage(playerid, INFO_COLOR, \"HIBA: Nem vagy úttisztító! Munkavállalás: /munka\"); return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid) { if(GetVehicleModel(vehicleid) == 574) { SendClientMessage(playerid, INFO_COLOR, \"INFÓ: Ezzel a járművel Úttisztító munkát végezhetsz! /kezd\"); } return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(Munkas[playerid] == 1) { if(GetVehicleModel(vehicleid) == 574) { SendClientMessage(playerid, INFO_COLOR, \"Útszakasz megtisztítva, kövesd a további Checkpointokat!\"); if(CP[playerid] == 1) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 2146.6746,2036.9023,10.6719,5.0); CP[playerid] = 2; }else if(CP[playerid] == 2) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 2136.9639,2140.1509,10.6719,5.0); CP[playerid] = 3; }else if(CP[playerid] == 3) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 2116.9727,1969.4567,10.8694,5.0); CP[playerid] = 4; }else if(CP[playerid] == 4) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 2039.7086,1930.5192,12.1615,5.0); CP[playerid] = 5; }else if(CP[playerid] == 5) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 2118.2375,1842.1849,10.6719,5.0); CP[playerid] = 6; }else if(CP[playerid] == 6) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 2092.1248,1775.0480,10.6719,5.0); CP[playerid] = 7; }else if(CP[playerid] == 7) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 2146.5400,1862.9930,10.6797,5.0); CP[playerid] = 8; }else if(CP[playerid] == { SetPlayerCheckpoint(playerid, 2169.1472,2007.8684,10.8203,5.0); GivePlayerMoney(playerid, 100); SendClientMessage(playerid, INFO_COLOR, \"FIZETÉS: Munkádért $100-t kaptál! Ha felmondanál, írd: /exitjob\"); CP[playerid] = 1; } }else return SendClientMessage(playerid, INFO_COLOR, \"HIBA: Sweeperben kell ülnöd a munka folytatásához!\"); }else return SendClientMessage(playerid, INFO_COLOR, \"HIBA: Nem vagy Úttisztító!\"); return 1; }
183
« Dátum: 2015. május 06. - 10:11:56 »
Float-ként van létrehozva a 3 változó? ha nem, azt írd át... mentésnél pedig dini_FloatSet.
184
« Dátum: 2015. május 06. - 08:48:33 »
szerintem egy streamer-t bárki includeolni tud, és láss csodát, nincs sehol az 5 error... egyébként meg....alapfokú műveltség...és nem csak itt nem tudott írni, hanem már előző témáiban sem értettük meg, mit is akar....
185
« Dátum: 2015. május 06. - 01:03:49 »
ohh. így más akkor az előző kommentem tárgytalan. köszi
186
« Dátum: 2015. május 06. - 00:22:59 »
egy RP segítség topicot nem szeretnél írni? csak mert....Én bevallom őszintén, sosem értettem az rp-hez. és sosem tudtam beregelni rp szerverre, a sok kérdés miatt. magyarul nem igazán tudom, mi mit jelent és remélem nem vagy ezzel egyedül, szerintem hasznos lenne..... ha csak én vagyok ezzel így, akkor én kérek elnézést ::|
187
« Dátum: 2015. május 05. - 23:45:12 »
használd ezt.... hozz létre egy 3DLabels mappát. #include <a_samp> #include <Dini> #include <streamer> #include <zcmd> #include <sscanf2> //============================================================================== // 3D Text Labels //============================================================================== #define LABELFILE \"3DLabels/%d.ini\" #define LABELIDFILE \"3DLabels/id.ini\" #define MAX_LABELS 30 new lIDFile[75],lFile[120]; enum LABEL_INFO { Text3D:LID, LInfo[128], Float:LabelX, Float:LabelY, Float:LabelZ } new lInfo[MAX_LABELS][LABEL_INFO]; new LabelUpdate; forward SaveLabels(); public OnFilterScriptInit() { // 3D Labels LoadLabels(); LabelUpdate = SetTimer(\"SaveLabels\",5000,1); return 1; } public OnFilterScriptExit() { // 3D Labels DestroyAllDynamic3DTextLabels(); KillTimer(LabelUpdate); return 1; } //============================================================================== // Labels //============================================================================== CMD:addlabel(playerid, params[]) { if(unformat(params,\"s[128]\",params)) return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFF,\"HASZNÁLAT: /AddLabel < felirat >\"); new Float:X,Float:Y,Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z); CreateSavedLabel(params,X,Y,Z); new Msg[128]; format(Msg,sizeof(Msg),\"3D Text Label Létrehozva. (Felirat:: %s)\",params); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF,Msg); return 1; } CMD:removelabel(playerid,params[]) { new LabelID; if(unformat(params,\"d\",LabelID)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFF,\"HASZNÁLAT: /RemoveLable < Text ID >\"); if(!IsValidDynamic3DTextLabel(Text3D:lInfo[LabelID][LID])) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFF,\"HIBA: Rossz text id!\"); DestroyDynamic3DTextLabel(Text3D:lInfo[LabelID][LID]); format(lFile,sizeof(lFile),LABELFILE,LabelID); if(dini_Exists(lFile)) { dini_Remove(lFile); dini_IntSet(lIDFile,\"Total 3D Labels:\", dini_Int(lIDFile,\"Total 3D Labels:\")-1); } new Msg[128]; format(Msg,sizeof(Msg),\"3D Label ID: %d törölve!\",LabelID); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF,Msg); return 1; } //============================================================================== // 3D Text Labels //============================================================================== stock LoadLabels() { for(new x = 0; x <MAX_LABELS; x++) { format(lFile,sizeof(lFile),LABELFILE,x); format(lInfo
- [LInfo], 100, \"%s\", dini_Get(lFile, \"LInfo\"));
lInfo - [LabelX] = dini_Float(lFile,\"LabelX\");
lInfo - [LabelY] = dini_Float(lFile,\"LabelY\");
lInfo - [LabelZ] = dini_Float(lFile,\"LabelZ\");
lInfo - [LID] = CreateDynamic3DTextLabel(lInfo
- [LInfo], 0xFFFFFF,lInfo
- [LabelX],lInfo
- [LabelY],lInfo
- [LabelZ],100,INVALID_PLAYER_ID,INVALID_VEHICLE_ID,0,-1,-1,-1,100);
} } stock CreateSavedLabel(name[], Float:x, Float:y, Float:z) { format(lIDFile, sizeof(lIDFile), LABELIDFILE); if(!dini_Exists(lIDFile)) { dini_Create(lIDFile); dini_IntSet(lIDFile, \"Total 3D Labels:\", -1); } else { dini_IntSet(lIDFile, \"Total 3D Labels:\", dini_Int(lIDFile, \"Total 3D Labels:\")+1); } new lID = dini_Int(lIDFile, \"Total 3D Labels:\"); format(lFile, sizeof(lFile), LABELFILE, lID); if(!dini_Exists(lFile)) dini_Create(lFile); format(lInfo[lID][LInfo], 100, \"%s\", name); lInfo[lID][LabelX] = x; lInfo[lID][LabelY] = y; lInfo[lID][LabelZ] = z; lInfo[lID][LID] = CreateDynamic3DTextLabel(name, 0xFFFFFF, x, y, z, 100, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, -1, -1, -1, 100); } public SaveLabels() { for(new x=0; x<MAX_LABELS; x++) { format(lFile, sizeof(lFile), LABELFILE, x); dini_Set(lFile, \"LInfo\", lInfo dini_FloatSet (lFile, \"LabelX\", lInfo dini_FloatSet (lFile, \"LabelY\", lInfo dini_FloatSet (lFile, \"LabelZ\", lInfo } }
188
« Dátum: 2015. május 05. - 22:44:55 »
ha jól értem, az a bajod, hogy az armour parancsra azt szeretnéd, hogy a skin-en legyen egy golyóálló mellény... ehhez viszont az kell, hogy a parancsban, ahol a SetPlayerArmour van, oda ezt a kódot kell betenned. SetPlayerAttachedObject(playerid,3,19142,1,0.1,0.05,0.0,0.0,0.0,0.0);
189
« Dátum: 2015. május 05. - 21:52:48 »
190
« Dátum: 2015. május 05. - 21:31:04 »
a mysql-hez nem értek, de gondolom csak beilleszted... a lekérdezés pedig: new Year, Month, Day, Hour, Min, Sec, string[128]; gettime(Hour, Min, Sec); getdate(Year, Month, Day); format(string, sizeof(string), \"%02d/%02d/%d, %02d:%02d:%02d\", Day, Month, Year, Hour, Min, Sec); //és a string-et illeszted be mysql-es cuccba.
191
« Dátum: 2015. május 05. - 17:05:35 »
a parancsot sscanffal bővíted, amit mentesz a játékos fájljába. ha ez megvan, OnPlayerText alatt kiolvastatod a fájlból, majd beleilleszted a szövegbe..
192
« Dátum: 2015. május 03. - 20:28:28 »
ez az inc automatikusan \"kilakoltat\", ha 48 órán át nincs használva a ház. magyarul ha 2 napig nem mész fel a szerverre, ahol ez benne van a ppc_House mellé, automatikusan újra eladóvá válik a ház.
193
« Dátum: 2015. május 03. - 19:47:40 »
Sziasztok. Nem tudok rá jönni hogy ez mi célt szolgálhat ez az inc amit ppc módhoz csináltak. Bocsi csak hülye vagyok az angolhoz és így nem vágom hogy mik vannak mellé írva. http://pastebin.com/2Sxjjxea
azt írja a pastebin, hogy privát....lehet, hogy csak nekem, de így nem tudok segíteni :S
194
« Dátum: 2015. május 03. - 14:34:37 »
Jólvan ne haragudj...
te a fa**ért adsz nekem mínuszt? -.- azért, mert kijavítalak? -.- gratulálok....érett viselkedés... egyébként meg... #define fourhour 4*60*60 //14400 CMD:last(playerid, params[]) { new hour, mins, secs, asd1, asd2, asd3; if(GetPVarInt(playerid, \"LevelUp\") >= 2) { asd1 = GetPVarInt(playerid, \"LevelUp\") * fourhour; asd2 = GetPVarInt(playerid, \"GameTime\") - asd1; asd3 = fourhour - asd2; hour = asd3/3600; mins = (asd3 - 10800)/60; secs = (asd3 - 10800) - (mins * 60); }else { asd1 = GetPVarInt(playerid, \"LevelUp\")+1 * fourhour; asd2 = (GetPVarInt(playerid, \"GameTime\")); asd3 = fourhour - asd2; hour = asd3/3600; mins = (asd3-(hour*3600))/60; secs = (asd3-(hour*3600)) - (mins * 60); } new string[256]; format(string, sizeof(string), \"Eredmény: %d óra, %d perc, %d másodperc\", hour, mins, secs); SendClientMessage(playerid, -1, string); return 1; }
195
« Dátum: 2015. május 03. - 14:17:26 »
ez ponthoz kötött.....neki időhöz kötött kell.....
Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 60
|