Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - DrAkE

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 135
181
Archívum / setlevel parancs probléma
« Dátum: 2015. április 01. - 15:23:17 »
Vagy nincs létrehozva, vagy pedig alakítsd át számmá (tonumber). (inkább az elsőnek van nagyobb lehetősége)

182
Archívum / setlevel parancs probléma
« Dátum: 2015. április 01. - 12:55:20 »
Hiba:
 
setElementData(getPlayerFromName(otherPlayer), \"AdminLevel\", getElementData(getPlayerFromName(otherPlayer)) + 1)

 
Helyesen:
 
setElementData(getPlayerFromName(otherPlayer), \"AdminLevel\", getElementData(getPlayerFromName(otherPlayer), \"AdminLevel\") + 1)

 
(mind a kettő parancsnál)
Ha már úgy is lemented lokális változóba a régi adminszintet, akkor:
 
setElementData(getPlayerFromName(otherPlayer), \"AdminLevel\", oldlevel + 1)

183
Archívum / setlevel parancs probléma
« Dátum: 2015. április 01. - 00:52:43 »
Válasz igen egyszerű, maga a paraméter, amiket megadsz string típusúak, ergo a következő feltétel mindig igaz lesz, és kiírja a hibát:
 

type(level) == \"string\"

 
A kód tökéletesen fog futni, ha kiveszed a feltételt belőle, és nem fog semmilyen hibát sem eredményezni.

184
Archívum / Bug
« Dátum: 2015. március 31. - 01:08:18 »
Idézetet írta: Alberto date=1427736134\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"56134\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Pontosan mennyi idő telt el ami után folytattad?  ???
 
Csak úgy kíváncsiságból, mi lett volna, ha azt írja, hogy kb 3 óra telt el? Az idő nem releváns a hibával.
A határ maga egy map, vagy esetlegesen valamilyen script által van létrehozva?

185
Általános / Vélemény az 1.5ről?
« Dátum: 2015. március 30. - 18:09:52 »
Hát, mozit csak nehézkesen lehetett megvalósítani, viszont már csak az új böngészős cuccal rengeteg dolgot meglehet valósítani.

186
Általános / Vélemény az 1.5ről?
« Dátum: 2015. március 30. - 17:50:16 »
Mi a véleményetek a legújabb 1.5-ös verzióról? Én máris sok lehetőséget látok benne, shader + textúra csere = mozi:
\"2vltcvt.jpg\"
\"2r61rn7.jpg\"

187
Pluginok és Programok / Lua in SA-MP v0.2.5
« Dátum: 2015. július 19. - 00:06:41 »
v0.2.3:
- Stack halmozódás javítva call funkciónál.
- call funkció javítva: az argumentumok 1. indexnél kezdődnek és nem 3.-nál
- Prescript javítva: ha nem adtál meg argumentumot nem hívta meg tökéletesen a funkciót.
- Elfogadott \"export\" használat:
 

export[\'resourcename\'].someFunctionName([arguments ...])
export[\'resourcename\']:someFunctionName([arguments ...])
export[\'resourcename\'][\'someFunctionName\']([arguments ...])
export.resourcename.someFunctionName([arguments ...])
export.resourcename:someFunctionName([arguments ...])
export.resourcename[\'someFunctionName\']([arguments ...])
local resource = export[\'resourcename\']
resource.someFunctionName([arguments ...])
resource:someFunctionName([arguments ...])
resource[\'someFunctionName\']([arguments ...])

 
Letöltés:
Plugin
Forráskód

188
Pluginok és Programok / Lua in SA-MP v0.2.5
« Dátum: 2015. július 15. - 18:10:40 »
Idézetet írta: kurta999 date=1436925623\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54940\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem sűrűn értek a LUA-hoz, de erre azt kell hogy mondjam, hogy zsír :D
Sok sikert, remélem kéthónap múlva nem hagyod abba a fejlesztést, mind ahogy sok ilyen nagy project készítő tette.
 
Hát, ha van kiért fejleszteni (gondolok itt azokra, akik használják), akkor természetesen nem fog abbamaradni, bár így eddigiek alapján nem hiszem, hogy sok ember használná :D
 

 

Nem sűrűn értek a LUA-hoz
 
[/quote]
Mert ritkán értesz? (HÁHÁHÁÁEHUHEHUEHUEHÁHÁ)


Sok sikert a projecthez :D
 
[/quote]
Köszönöm, remélem meglesz :D

189
Pluginok és Programok / Lua in SA-MP v0.2.5
« Dátum: 2015. július 10. - 23:24:05 »
v0.2.2:
- Úgy érzem, hogy sikeresen átment a teszteken, így már nem Alpha stádiumban van.
- A resourcekat most már a következő mappában kell elhelyezni: lua/resources/.
- Resourcek most már server.cfgből is indíthatóak a következő beállítással: luascripts resourcename
- Resourcen belül a Lua fájlok most már egy virtuális gépben tárolódnak, ennek köszönhetően egy resourcen belül megosztódnak a funkciók.
- Lua virtuális gépek nem voltak leállítva tökéletesen.
- Időzítő kijavítva.
- Új object kezelő implementálva.
- Makefile hozzáadva, így Linuxon is átlehet fordítani (használat: make LUASAMP).
- Az időzítő néha crasheltette a szervert resource leállításnál.
- Néhány selejt kód kivéve.
- Új funkciók hozzáadva az argument olvasóhoz.
- Lua stack debug funkció hozzáadva.
call funkció hozzáadva, melynek segítségével megtudsz hívni egy funkciót másik resourceból (futnia kell az adott resourcenak). i.e.:
 

call(\"resourcename\", \"functionname\", [arguments...])

 
Vagy lehetőség van funkciót meghívni az \"export\" globális változóval (természetesen a visszatérési értékeket megkapja a funkciótól ugyan úgy mint callnál). i.e.:
 

export[\'resourcename\'].testFunction(\"some string\", 10, 20.0, true)
export[\'resourcename\']:testFunction(\"some string\", 10, 20.0, true)
export[\'resourcename\'][\'testFunction\'](\"some string\", 10, 20.0, true)

 
- isResourceRunning funkció hozzáadva, melynek segítségével ellenőrízni tudod, hogy egy adott resource fut-e
- Most már modulokat is belehet tölteni, amelynek segítségével különböző funkciók hozhatók létre Luahoz. Modult server.cfgben lehet az alábbi beállítással: luamodules modulename.dll
- Modulokat a következő mappába kell rakni: \"lua/modules/\".
- Modul SDK hozzáadva, aminek segítségével modulokat tudsz létrehozni (MTA mysql modul importálva példaként).
U.I.: A plugin most már elérhető Linux alatt is (mind modul_sdk példa modul, mind az mta_mysql modul), amit a Release résznél találtok!

190
Pluginok és Programok / Lua in SA-MP v0.2.5
« Dátum: 2015. július 06. - 10:59:47 »
Idézetet írta: Legend date=1436163103\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54940\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Megéri egy új szervert a plugineddel készíteni? (nyilván ezért raktad ki)
Hogyan kezeli az \"includeokat\". Át kell írni, esetleg 1:1-ben kezeli?
MySQL, Streamer, egyéb Pluginek?
Tetszik a kezdeményezés, szeretnék is rá építeni.
 
Jelen pillanatban alpha státuszban van, ezért előfordulhatnak hibák. Mivel ez Lua és nem Pawn, ezért a függvénykönyvtárakat is át kell írni. Pluginokat egyenlőre még nem kezel, viszont a közeljövőben szeretnék létrehozni egy SDK-t, amivel majd modulokat (mint MTAban) lehet majd létrehozni (esetlegesen támogatni is fogja az MTA-s modulokat, így secperc alatt átlehet hozni majd őket is ide).
 
[/quote]
Nincs olyan sok plugin, hogy megérné megcsinálni.
Van egy ezer éves mysql, ami bugos, mindig elveszti a kapcsolatot. A többi meg nagyrészt windowsos plugin, ami SAMPnál semmire sem jó.
 
[/quote]
Attól függetlenül úgy érzem, hogy kell, mert így könnyebben lehet majd esetleg áthozni SA-MPos pluginokat. (egyszerűbb lenne egy call funkció, amivel akármilyen pluginos funkciót meglehetne hívni, viszont visszatérés típusától függően vannak olyan funkciók, amik több értékkel is visszatérhetnek)

191
Pluginok és Programok / Lua in SA-MP v0.2.5
« Dátum: 2015. július 06. - 01:06:54 »
Idézetet írta: Anthony Gates date=1436136562\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54940\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Megéri egy új szervert a plugineddel készíteni? (nyilván ezért raktad ki)
Hogyan kezeli az \"includeokat\". Át kell írni, esetleg 1:1-ben kezeli?
MySQL, Streamer, egyéb Pluginek?
Tetszik a kezdeményezés, szeretnék is rá építeni.
 
Jelen pillanatban alpha státuszban van, ezért előfordulhatnak hibák. Mivel ez Lua és nem Pawn, ezért a függvénykönyvtárakat is át kell írni. Pluginokat egyenlőre még nem kezel, viszont a közeljövőben szeretnék létrehozni egy SDK-t, amivel majd modulokat (mint MTAban) lehet majd létrehozni (esetlegesen támogatni is fogja az MTA-s modulokat, így secperc alatt átlehet hozni majd őket is ide).

192
Pluginok és Programok / Lua in SA-MP v0.2.5
« Dátum: 2015. július 03. - 20:45:39 »
Persze, a lua fájlokat is átlehet fordítani így olvashatatlanná téve, viszont ugyan úgy megmarad a funkcionalitása.
MTA-ban ezt használják (általában, viszont rengeteg ilyen van interneten, vagy akár a sajátodat is megírhatod): https://luac.mtasa.com/

193
Pluginok és Programok / Lua in SA-MP v0.2.5
« Dátum: 2015. július 03. - 20:30:11 »
Idézetet írta: CMike date=1435947403\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54940\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ennek van valami értelme? haszna? mármint ad új funkciót a samphoz?


Dedikált? nem? akkor nem kell! :)
 
Természetesen:
- Kiváló C++ gyakorlás részemről.
- Luaban esetlegesen megkönnyítheti egyes rendszerek létrehozását, használatát.
- Fájlokra bonthatod egyes rendszereidet.
- Játékmódot több resource is bonthatod.
- Nem kell átfordítani a fájlokat.
- Van aki a Lua-t jobban preferálja, mint PAWN-t.
- Lua támogatja az OO-t (objektum orientációt).
- Későbbiek folyamán szeretném bevezetni az ún. \"element\" rendszer, mint ami MTAban is megtalálható és ezekhez kapcsolni funkciókat. pl.: amikor egy funkció megkap egy player típusú elementet, az adott elementen használhatsz funkciókat: player:setName(\"újnév\")
(annak van értelme, hogy megnyitottad a 32. Goudlyne \"egyedi\" RP-s szervert?)

194
Pluginok és Programok / Lua in SA-MP v0.2.5
« Dátum: 2015. július 03. - 19:55:36 »
Idézetet írta: Legend date=1435945904\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54940\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jó lesz.
isTimert is csinálhatnál hozzá. :D
 
Mivel most csak számmal tér vissza és akár egy játékos idjével is lekérdezheted, hogy van-e timer így szerintem az akkor lesz csak, hogy ha elementet is rakok bele.

195
Pluginok és Programok / Lua in SA-MP v0.2.5
« Dátum: 2015. július 03. - 19:49:09 »
v0.1.2 (Alpha):
- setTimer, killTimer funkció hozzáadva.
- Új argument olvasó.
- A funkció olvasóval kapcsolatosan néhány hiba javítva.
Szintaxis (setTimer):
 

timerid setTimer(interval, repeat, function [,arguments...])

 

  • interval - Intervallum milliszekundumban mérve.

  • repeat - Amennyiben \"true\"-ra van állítva, akkor addig kerül meghívásra, míg a killTimerrel le nem állítod. Ha \"false\" az értéke, akkor csak egyszer hívódik meg.

  • function - A funkció amelyet megakarsz hívni.

  • arguments - Ez csak akkor használatos, hogy ha változókat akarsz tovább vinni a funkcióba.


Visszatérés: visszatér az időzítő idjével.
Szintaxis (killTimer):
 

bool killTimer(timerid)

 

  • timerid - az időzítő idje amit leakarsz állítani.

Visszatérés: \"true\"-val tér vissza, ha sikerült leállítani az időzítőt, \"false\"-al ha nem sikerült (az időzítő nem létezik).
Példa a használatukra:
 

local timerid = setTimer(1000, true, function(number, str, bool)
print(string.format(\"Test (1 sec): %d, %s, %s\", number, str, tostring(bool)))
end, 10, \"Test\", true)
killTimer(timerid)

 


function testTimer(number, str, bool)
print(string.format(\"Test (1 sec): %d, %s, %s\", number, str, tostring(bool)))
end
setTimer(1000, true, testTimer, 10, \"Teszt\", true)

 


setTimer(1000, false, function()
--do something here
end)

 


function testTimer()
--do something here every 1sec
end
setTimer(1000, true, testTimer)

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 135
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal