Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - sticky2

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25
182
Segítségkérés / Ha objectid....
« Dátum: 2012. december 26. - 17:43:14 »
Nem lehet? O.o

183
Bocsi, újra meg kellett nyitnom, mert a másikat már nem engedte.  :weep:
Amit küldtek az nem jó :S
 
Sziasztok!
1 választás xd: Ha tud, akkor valaki linkelne/írna nekem egy olyan kódot, amivel át lehet egymásnak adni a fegyvert?
2 választás xd: Ha az elõzõket nem tudjátok, akkor csak annyit hogy hogy lehet 1db fegyvert elvenni, nem az egészet?
[/quote]

185
Sziasztok!
1 választás xd: Ha tud, akkor valaki linkelne/írna nekem egy olyan kódot, amivel át lehet egymásnak adni a fegyvert?
2 választás xd: Ha az elõzõket nem tudjátok, akkor csak annyit hogy hogy lehet 1db fegyvert elvenni, nem az egészet?

186
Segítségkérés / OnPlayerConnect Sorrend
« Dátum: 2012. december 25. - 18:04:55 »
Nem szeretné publikálni. Ennyi :D

187
Segítségkérés / OnPlayerConnect Sorrend
« Dátum: 2012. december 25. - 15:58:47 »
Hat... fogas kerdes xdd

188
Segítségkérés / OnPlayerConnect Sorrend
« Dátum: 2012. december 25. - 14:22:48 »
A dialogot sztem ugy csinald meg,h SetPVarIntel es a OnPlayerSpawnhoz,meg a sapkat is a OnplayerSpawnhoz, egy 5-10 perc es leirom neked csak nem vagyok gepnel. :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 25. - 14:58:07 )

Lehet hogy kicsit \"bonyolult\" de szerintem jó :)
 
#include a_samp
new dialog = 0;
#define Dialog_Udv 10 //sajátodét írd, emg minden :D
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if (dialog == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, Dialog_Udv, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"asd\", \"asfrawtlõl\", \"Okcsá\", \"\");//ide is sajátodét
SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 19065, 2, 0.120000, 0.040000, -0.003500, 0, 100, 100, 1.4, 1.4, 1.4);
}
dialog = 1;
//Ide még amit akarsz...
return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 25. - 15:25:38 )

juj elrontottam. :S a sapit(SetPlayerAttached..) oda rakd ahol van az. //Ide amit akarsz

189
Segítségkérés / Színek mentése?
« Dátum: 2012. december 25. - 14:01:26 »
Lehet :D Valamivel lemented, pl.: Dini-vel(ezt mondjuk nem ajánlom, mert lassú de van még több fajta pl y_ini asszem :D)
És amikor feljön, betölti.

190
Archívum / Kellemes karácsonyi ünnepeket
« Dátum: 2012. december 25. - 13:34:18 »
Viszont! :)

191
Segítségkérés / EXP Rendszer
« Dátum: 2012. december 25. - 12:53:10 »
Jaaaa... hát valahogy egy drift mérõt össze kell kötni valami szint rendszerrel xdd Szerintem használj mysql-t :)

192
Segítségkérés / EXP Rendszer
« Dátum: 2012. december 25. - 12:25:16 »
Az milyen? :D

193
Segítségkérés / EXP Rendszer
« Dátum: 2012. december 25. - 12:02:34 »
textdrawos?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 25. - 12:09:36 )

http://sampforum.hu/index.php?topic=22505.0

194
Segítségkérés / Több if dialogba
« Dátum: 2012. december 25. - 11:59:11 »
ugyugy koszi. :D

195
Segítségkérés / Több if dialogba
« Dátum: 2012. december 25. - 11:17:36 »
Csõ all!
Ezt:
 
new Float:hp;
GetPlayerHealth(playerid, hp);
if(hp >= 79) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Te makk egészséges vagy!\");

 
Hogy lehetne beleépíteni ebbe?
 
if(listitem == 0) GivePlayerMoney(playerid, -2000), GivePlayerHealth(playerid, 21);

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal