Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BVZS

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 30
181
Segítségkérés / Animok
« Dátum: 2015. október 20. - 22:20:05 »

182
Segítségkérés / Több szótagból álló parancs!
« Dátum: 2015. október 19. - 17:39:04 »
Ha jól értelmezem akkor próbáld így:
https://sampforum.hu/index.php?topic=62969.msg561227#msg561227

183
Segítségkérés / Zene a kocsi körül
« Dátum: 2015. október 19. - 17:35:27 »
Idézetet írta: Flαsн date=1445199048\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58187\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 csak az a baj hogy a hangero ugyanaz kiveve ha megjobban kiakarod dolgozni és ugy 3-4 ugyanazt a zenet rakod fel mas mas hhangerovel es szabalyzod.
 
Minek csinálsz 3-4 zenét amikor itt van ez?
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\", X, Y, Z, Distance, 1);
 
[/quote]
 

Float:distance   A távolság, hogy milyen messzirõl lehessen hallani a zenét. Ez csak akkor van hatásssal, ha az usepos 1-re van
 
[/quote]
..de nem a hangerejét növeli és csökkenti ezáltal.
 
[/quote]
Nem egészen úgy van ahogy mondod. Ahogy távolodsz a kijelölt ponttól, a zene úgy halkul/növekedik, ahogy beállítottad a hatótávot. De ha nem erre gondoltál akkor elnézést kérek, meg az offért is (ha az).
 
CMD:zene(playerid, params[])
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://ddl3.data.hu/get/0/9160026/irrp_login.mp3\", x, y, z, 30.0, 1);
return 1;
}

 
 

184
Segítségkérés / Zene a kocsi körül
« Dátum: 2015. október 18. - 18:28:08 »
Idézetet írta: Flαsн date=1445182847\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58187\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
csak az a baj hogy a hangero ugyanaz kiveve ha megjobban kiakarod dolgozni és ugy 3-4 ugyanazt a zenet rakod fel mas mas hhangerovel es szabalyzod.
 
Minek csinálsz 3-4 zenét amikor itt van ez?
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\", X, Y, Z, Distance, 1);

185
Segítségkérés / Zene a kocsi körül
« Dátum: 2015. október 18. - 15:25:50 »
a következőket tudom javasolni: streamer.inc
 
CreateDynamicCircle(Float:x, Float:y, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
DestroyDynamicArea(areaid);
IsValidDynamicArea(areaid);
IsPlayerInDynamicArea(playerid, areaid, recheck = 0);
AttachDynamicAreaToVehicle(areaid, vehicleid);

186
Segítségkérés / INI file-ok olvasása
« Dátum: 2015. október 18. - 09:44:15 »
esetleg  így?
 
stock GetName(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
return name;
}
CMD:vanepizza(playerid, params[])
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(JatekosInfo[Pizza] == 1)
{
    new string[128];
    format(string, sizeof(string), \"%s-nak/nek van %d pizzája\", GetName(i), JatekosInfo[Pizza]);
    SendClientMessage(playerid, -1, string);
}
}
return 1;
}

187
Kérdések, Segítség / FTP feltöltés hiba..
« Dátum: 2015. október 18. - 09:30:32 »
Ez a kép nálam akkora mint egy rizsszem. Töltsd fel akkorába hogy lássunk valamit a képből. :D

188
Archívum / Infected Regions Roleplay
« Dátum: 2015. október 17. - 23:37:58 »

\"556455.png\"
FEJLESZTÉSI NAPLÓ (changelog) frissítve
2015. 10. 16 - 2015. 10. 18.
 

2015. 10. 16 - 17.
 
  • Járműrendszer javítva (ID bug)

  • Járművekbe lehet berakni motort, aksit, kerekeket: /install

  • Járművekből ki lehet szerelni alkatrészeket: /discharge

  • Jármű motorját lehet szerelni ha füstöl, 2 fázisa van: /repair (a füst színétől függ, hogy 1x vagy 2x kell megjavítani)

  • Járműveket motor, akkumulátor, kerekek nélkül nem lehet beindítani, mindennek benne kell lennie.

  • Járművek alkatrészeit egyszerre csak egy ember tudja javítani/kiszerelni/beszerelni, ezzel elkerülve a duplikációt

  • Véletlenszerű társalgások hallatszódnak rádióban, hogyha van nálad.

  • Kezdetleges fegyverrendszer (még sebzések optimizálása nélkül), inventory-ból fel tudod venni a fegyvert és utána belerakod a megfelelő tárat. Vissza is tudod rakni az inventory-ba.

  • Jármű műszerfala elkészítve textdraw-val. Látható rajta a jármű neve, sebesség, üzemanyag, motor állapota. [Katt ide]

  • Inventory textdraw bővítve [Katt ide]

  • Admin parancsok hozzáadva: /fillveh (tankolás), /fixveh (javítás), /flipcar (jármű talpra állítása)

  • Admin parancsok hozzáadva: /sethunger (éhség beállítása), /setthirst (szomjúság beállítása), /refill (szükségletek maximumra töltése)

  • Admin parancsok hozzáadva: /settrunkitem (jármű csomagtartójába tárgy rakás), /settrunkused (beállítod, hogy hány felhasznált slotja legyen a csomagtartónak), /checktrunk (bárhonnan megtekinthető bármelyik jármű csomagtartója)


2015. 10. 18.
 
  • Jármű csomagtartójának használata elkészítve: /trunk [put/take] (beteszünk, kiveszünk valamit a csomagtartóból)

  • Jármű üzemanyag rendszer elkészítve: benzineskannával meg tudjuk tankolni a járművünket, ez +50 egységet ad az üzemanyagtartályhoz. Üres benzineskannát fel tudunk tölteni benzinkutakon.

  • Karakter panel elkészítve. Tartalmazza: éhség, szomjúság és rádió frekvencia értékeit. [Katt ide]

  • Inventory textdraw véglegesítve. [Katt ide]


edit: spoilert kivettem

189
Szkript kérések / VIP Chat
« Dátum: 2015. október 17. - 18:55:10 »
CMD:vipchat(playerid, params[])
{
new chat[128], name[MAX_PLAYER_NAME];
if(sscanf(params, \"s[128]\", chat)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /vipchat [üzenet]\");
        if(APlayerData[playerid][LoggedIn] == false) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Jelentkezz be!\");
        if(APlayerData[playerid][VIP] != 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy VIP!\");
        for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(APlayerData[VIP] == 1)
    {
        new string[128];
        GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
        format(string, sizeof(string), \"[VIP CHAT] %s: %s\", name, chat);
        SendClientMessage(i, -1, string);
    }
}
return 1;
}

190
Segítségkérés / Lépcsőzetes parancs
« Dátum: 2015. október 17. - 18:37:28 »
CMD:csomagtarto(playerid, params[])
{
new alparancs[10];
        if(sscanf(params, \"s[10]\", alparancs)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /csomagtarto [kinyit/becsuk]\");
        else if(!strcmp(alparancs, \"kinyit\", true))
{
   
}
else if(!strcmp(alparancs, \"becsuk\", true))
{
}
return 1;
}

191
Archívum / Infected Regions Roleplay
« Dátum: 2015. október 17. - 09:52:14 »
+ Fejlesztési napló hozzáadva a leíráshoz.
Még sajnos nem tudjuk, hogy mikor fogunk kinyitni, valószínűleg még ebben az évben.
Egész jól haladunk a munkálatokkal, nem állunk le. Ötletek ezerrel jöhetnek a fórumunkra szerverrel és weboldallal kapcsolatban!
Minden leendőbeli zombigyilkosnak kitartást és jó hétvégét kívánunk! - IRRP team

192
Archívum / Infected Regions Roleplay
« Dátum: 2015. október 11. - 11:36:46 »
\"IRRPAdLogoc52d4.png\"
 


\"po3mFpo.png\"BEVEZETÉS
 

Köszöntjük az olvasókat az Infected Regions közeljövőben nyíló szerverének a fórumrészlegében! A csapat a néhány ember által ismert régebbi Los Santos Life-ban tartózkodó staff egyik része, így nagyobb tapasztalattal rendelkezünk már szerver készítésben. Sokat gondolkodtunk egy szerver megnyitásában, de vagy a playerek minősége vagy pedig a mennyisége miatt abba kellett hagyni a projektet így elkönyveltük magunkban, hogy rendes roleplay szervert az ember nem tud csinálni Magyarországon. Úgy gondoltuk, hogy ha rendes roleplay szervert nem is tudunk készíteni, akkor valami új dologgal kellene előrukkolnunk, ami jobban csalogatja a játékosokat és ami az ebben lévő generációban nagyon nagy téma. Így jutottunk el a zombie/túlélő/poszt apokaliptikus világban játszódó szerepjáték szerverhez. Mondjuk meg őszintén, ki nem vágyott gyerek fejjel arra, hogy a valóéletben kitörjön egy apokalipszis, és zombik lepjék el az utcákat? Úgy gondolom elég sokunk így nőtt fel kisgyerekként, még akkor is, hogyha ez oltári nagy baromság lett volna. Tehát, amint feljebb írtam: Az Infected Regions egy roleplay szerver, ami egy poszt apokaliptikus élőholtakkal ellepte világban játszódik. A játékosnak a túlélés mellett a szerepjátékkal is kell foglalkoznia, így létrehozva egy új RP stílust, ami keveri a survival és roleplay játékokat. A szerveren saját készítésű poszt apokaliptikus map (exterior) található, így a kihalt feelinget is biztosítjuk a szórakozásért.
A mód jelenleg, ~11000 sorból áll, ebből ~5500 objectet tartalmaz. Főként dinamikus rendszerek vannak a szerveren, ezzel megkönnyítve és felgyorsítva az adminok munkáját. A letisztultságra törekszünk scriptet és játékélményt egyaránt tekintve. A mód természetesen 0-ról van írva.
 

\"wkqXqWQ.png\"INFORMÁCIÓK A SZERVERRŐL
 

Történet


2014-ben az amerikai kormány a San Andreas-ban lévő Avery Corporationt (ami egy biomérnöki gyógyszeripari cég) kérte meg egy titkos projekten való dolgozásra, ami még a mai napig sem derült ki, hogy mi volt. Bone County lakosai csak annyit vettek észre, hogy május 13.-án egy konvoj vonult át Fort Carson városán, ami három nagy kamionból, és több az US Army által használt humveeból állt, miközben a járművek fölött két darab UH1Y helikopter körözött. Természetesen a helyiek elképedve, csodálkozva néztek végig a jármű soron. A kis gyerekek pedig mosolyogva, vidáman figyelték az eseményeket, és ahogy ők azt szokták, egyből megjött a kedvük egy jó kis katonai, lövöldözős játékhoz, amit általában Fort Carson város déli részén játszottak a réten. Mint kiderült a kamion hátulja két nagy darab 60 m3-es tartályt vitt az Avery Corp. székhelyéhez, amiről pár hónap erejéig semmit nem hallottak az emberek, a média sem említette meg. A tudósok eközben a cég létesítményében fejlesztettek egy erős mutagént, ami jelentősen módosítja az élő szervezeteket. Az US Army akkor ott tartózkodó emberei később teljes mértékben az Avery Corporation szolgálata alatt állt, de mivel az államban maradtak, és nem hagyhatták el a területet, így többé nem az országot szolgálták, hanem a Bone Countyban lévő céget, és a nevük Avery Security Service lett, azaz a ASS . Egy olyan elit alakulat lett, amit speciális helyzetekben használnak, és olyan speciális kiképzésen estek át, amit a cég fizetett.  Az emberek boldogan élték az életüket, dolgoztak, földet műveltek, mint azt sokan csinálják a Bone County területén élő emberek. Az élet szép volt, mindenki boldog volt, még a fizetéssel sem volt bajuk az embereknek, sőt még a politikával sem, mind addig amíg 2014 szeptember 5.-én 14 óra 31 percre nem ütött az óra. Ekkor történt ugyan is az, amikor az Avery Corp.-nak dolgozó emberek (tudósok, professzorok, építészek, illetve az akkor ott állomásozó katonák) orrát hirtelen egy eléggé kellemetlen szag csapta meg, ami leginkább a klórszaghoz volt hasonlítható. Ekkor az emberek kissé szédülni kezdtek, majd lassan mindenki a földre rogyott, eszméletüket vesztették később meghaltak, még az ASS tagjai közül is. Később kiderült, az egyik tartályból szivárogni kezdett az anyag, amin a tudósok dolgoztak, amit az ott dolgozó emberek belélegeztek, így halálukat lelték. Természetesen az Avery főbb tagjai időben értesültek a balesetről, és időben eltudtak menni a menedékükre az összes életben maradt tudóssal, illetve katonával. Bone County egy szeles, homok fedte vidék, így a szél elég hamar elterjesztette a levegőben a vírust. Pár hét elteltével  az állatok elkezdtek kihalni, és később az emberek is életüket vesztették, majd pár óra elteltével vissza is jöttek az életbe. Voltak olyanok akiknek több lábuk nőtt, esetleg több kezük, így újabb  „fajok” jöttek létre, amik az emberi fajból mutálódtak. Egy hónap múlva egész Bone County fertőzés alatt volt, de a halálok aránya jelentősen csökkent, ami azt jelentette, hogy a vírust teljesen megszokta az emberi test, így az emberek csak akkor alakulnak át, ha ténylegesen meghalnak. 2015 februárjára szinte az összes kis város a vidéken lakhatatlanná vált, és kisebb csoportok, szervezetek jöttek létre, akik városokat építettek, illetve alagutakat véstek, majd ezeken a helyeken letelepedtek. Sokan arra számítottak hogy a kormány pár év múlva majd megoldja, és minden mehet úgy tovább pár év elteltével mint ahogy eddig is ment, de ez sajnos nem így történt, ugyanis az elnök elrendelte, hogy zárják le egész San Andreas államot, ahogy csak tudják, hogy még véletlenül se kerüljön ki onnan a vírus, így az ott élők cserben lettek hagyva. A fertőző anyagot a szúnyogok, és madarak átterjesztették a következő államra: Arizonára, és ez még tovább terjedt.
Alapvető tények


-A szerver pár hónappal az eset után játszódik.
-A körzet = Fort Carson, B körzet = Las Barrancas, C körzet = El Quebrados, D körzet = Las Payasadas.
-A túlélők nem tudják hogy mitől, illetve mi miatt történt a fertőzés.
-Az élőhalottakat ne hívjuk zombiknak, találjunk ki nekik neveket, esetleg fordítsunk le neveket sorozatokból, könyvekből, képregényekből.
-Csak Bone Countyban játszódik a szerep játék, ezen belül is a vidéki városok.
-Los Santos, San Fierro, és Las Venturas megközelíthetetlen kellő eszközök nélkül, mivel sugárzás van jelen.
 

\"U0H4KBJ.png\"CHAPTEREK
 

Ahogy fentebb említettük, a szervernek saját kezűleg írt története van, de ahogy folyni fognak az események és, ahogy a játékosok fejleszteni fogják a karaktereiket úgy fog változni a történet is. Úgymond részekben építjük fel a történetet és minden chapternél valami újdonság fog a modba kerülni, legyen az új script, map vagy bármi más, ami változtatni fog sok dolgot. Magyarán szólva event féleség lesz.
 

\"FxCtJIN.png\"VÁROSOK ÉS HELYSÉGEK
 

Vertmont


Vertmont városának építését 2015 február 7-ére fejezték be, és egyből több túlélő az újonnan épült túlélő központba költözött, de leginkább azok, akiknek már nem jutott hely más városokban. A települést a XY nevezetű szervezet védi, és őrzi, valamint az ő vezetőjük irányítja a falakon belüli dolgokat. Jellemző a városra, és a lakosokra, hogy mindig előre gondolkodnak, illetve nagyon értenek a pénzügyhöz, tehát vigyázni kell velük, ha bármilyen ajánlatot tesznek fel.
Hely: El Quebrados melletti hegy tetején helyezkedik el.
Lakosok száma: Körülbelül harmincöt ember.
Corville


Corville a legelső város amit fel építettek, a fertőzés után. A város vezetősége, a felépülés után egyből hozzá látott a toborzáshoz, és minél több ember befogadásához, ezt azzal érték el, hogy táblákat tettek ki Fort Carsonon belül, illetve járművekkel indultak keresni további túlélőket, akiket egyből oda vittek. A helység őrzőit nagy részben ex-katonák alakítják, így eléggé jártasak a fegyver használatban, és folyamatosan arra törekednek, hogy megvédjék a lakosokat a falakon belül. A város őrzői a XY szervezet, akik képzett túlélők, kikre jellemző a városon belüli fegyelem tartás, a lakosok megvédése, és a túlélők segítése.
Hely: Fort Carson melletti hegy tetején helyezkedik el.
Lakosok száma: Körülbelül hatvan ember.
Bone County Correctional Centre


Egy börtön, amit még 1972-ben építettek Fort Carsontól észak-keletre található, az olajkút mező mellett. Az ominózus eset előtt körülbelül ezerötszáz rab tartózkodott a részlegen belül. Amikor megtörtént a fertőzés, mindenkit kiengedtek a börtönből, és pár hónapig teljesen lakatlan, és üres maradt, de folyamatosan tértek az intézménybe túlélők, majd még többen, akik harcolni kezdtek a teljesen biztonságos területért.
Hely: Fort Carsontól észak-nyugatra.
 
Avery Corporation Headquarters


A cég, tele tudósokkal, akik elindították ezt az egész mizériát. Miattuk került kezdett el szivárogni a tartály palackból a fertőző anyag, ami végül egész San Andreas államot megfertőzte, és a lakosok 65%-át élőholtakká tette. A főhadiszállás Bone County Correctional Centre-től északra található, bár a terület eléggé veszélyes, mivel még több hónap után is szivárog a szennyező tartalom. Nem sok maradt belőle, mivel az onnan menekülő katonák, illetve tudósok siettükben az autókkal szinte minden tárgynak neki mentek, és rengeteg robbanás nyom található. A megmaradt, főbb tagok, illetve az ASS tagjai egy menedékben húzták meg magukat a főhadiszállás alatt.
Hely: Bone County Correctional Centre-től északra.



\"556455.png\"
FEJLESZTÉSI NAPLÓ (changelog)
(a fejlesztési naplót érdemes a weboldalunkon olvasni, mivel mindig ott frissül először)
 

Spoiler for 2015. 10. 04. - 2015. 10. 18.:
2015. 10. 04.
 
  • Zombik elkészítve (mászkálnak, meglehet őket ölni, rád támadnak, stb)

  • Dinamikus bejárat lerakó cucc elkészítve (adminok tudnak lerakni interiorokat)

  • Halál rendszer valamennyire elkészítve (meghalsz, animba esel, fogy az életed, majd ha mégegyszer meghalsz random pozícióra rak a cuccaid elvételével)

  • Éhség, szomjúság rendszere elkészítve

  • /enter, /exit parancs írva a bejáratokhoz

  • Inventory is nagyjából elkészítve, még csak nagyon alap paranccsokkal. A loot pedig a bejáratokban lesz elérhető /search vagy /loot paranccsal. (ha elkészül az írok róla kisokost) [Katt ide]


2015. 10. 07.
 
  • Bejelentkező bug javítva (spawn)

  • Lootolható ház rendszer lassan teljesen kész (loot típusok hiányoznak már csak) (dinamikus az egész)

  • Alap fegyverrendszer elkészítve (inventory-ból kell elővenni, a fegyvert, majd hozzá a lőszert)

  • /search (lootolás, keresés házon belül)

  • /r (rádió script)

  • Bejelentkező / regisztráció képernyő elkészítve, zene hozzáadva


2015. 10. 11.
 
  • Alap jármű rendszer elkészítve

  • Egyedi admin név, /a, /asay (sortörések)

  • /respawnzombies (az összes zombit respawnolja(admin parancs))


2015. 10. 12.
 
  • Néhány actor letéve

  • /resync (actorok animációjának betöltése (ha nem látod))

  • Városok kapui nyithatóak, zárhatóak

  • /createvehicle (adminok ezzel tudnak járművet lerakni, meg lehet adni a kocsi model ID-jét, színét és 6 random értéket kap a jármű vagyis, hogy van-e benne: motor, aksi, kerekek. ilyen tárgyakat lehet majd lootolni amiket be lehet szerelni a járműbe.)


2015. 10. 16 - 17.
 
  • Járműrendszer javítva (ID bug)

  • Járművekbe lehet berakni motort, aksit, kerekeket: /install

  • Járművekből ki lehet szerelni alkatrészeket: /discharge

  • Jármű motorját lehet szerelni ha füstöl, 2 fázisa van: /repair (a füst színétől függ, hogy 1x vagy 2x kell megjavítani)

  • Járműveket motor, akkumulátor, kerekek nélkül nem lehet beindítani, mindennek benne kell lennie.

  • Járművek alkatrészeit egyszerre csak egy ember tudja javítani/kiszerelni/beszerelni, ezzel elkerülve a duplikációt

  • Véletlenszerű társalgások hallatszódnak rádióban, hogyha van nálad.

  • Kezdetleges fegyverrendszer (még sebzések optimizálása nélkül), inventory-ból fel tudod venni a fegyvert és utána belerakod a megfelelő tárat. Vissza is tudod rakni az inventory-ba.

  • Jármű műszerfala elkészítve textdraw-val. Látható rajta a jármű neve, sebesség, üzemanyag, motor állapota. [Katt ide]

  • Inventory textdraw bővítve [Katt ide]

  • Admin parancsok hozzáadva: /fillveh (tankolás), /fixveh (javítás), /flipcar (jármű talpra állítása)

  • Admin parancsok hozzáadva: /sethunger (éhség beállítása), /setthirst (szomjúság beállítása), /refill (szükségletek maximumra töltése)

  • Admin parancsok hozzáadva: /settrunkitem (jármű csomagtartójába tárgy rakás), /settrunkused (beállítod, hogy hány felhasznált slotja legyen a csomagtartónak), /checktrunk (bárhonnan megtekinthető bármelyik jármű csomagtartója)


2015. 10. 18.
 
  • Jármű csomagtartójának használata elkészítve: /trunk [put/take] (beteszünk, kiveszünk valamit a csomagtartóból)

  • Jármű üzemanyag rendszer elkészítve: benzineskannával meg tudjuk tankolni a járművünket, ez +50 egységet ad az üzemanyagtartályhoz. Üres benzineskannát fel tudunk tölteni benzinkutakon.

  • Karakter panel elkészítve. Tartalmazza: éhség, szomjúság és rádió frekvencia értékeit. [Katt ide]

  • Inventory textdraw véglegesítve. [Katt ide]





\"server_information.gif\"
SZERVER ADATOK
 

     
 

IP:
TS: ts.lynx-hosting.com:9989
Weboldal/Fórum: Kattints ide
Facebook: Kattints ide

193
Kérdések, Segítség / SMF fórummotorral kapcsolatos kérdések
« Dátum: 2015. október 07. - 09:54:14 »
Hello!
Az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudom beállítani azt hogy egy adott fórum témán belül lássam a bal felső sarokban azoknak a felhasználók neveit, akik ott vannak abban a témában? Szimplán a beállításoknál van valami, vagy modot kell hozzá telepítenem?
\"cucc.png\"

194
Kérdések, Segítség / Legjobb ingyenes tárhelyszolgáltatók?
« Dátum: 2015. október 02. - 18:03:13 »
Idézetet írta: Zeki date=1443793655\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58036\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Mindkettőt ismerem. Az ininet.hu-nál mennyi az adatforgalom? (mert nem írja), illetve az a bajom vele hogy elvileg vannak reklámok.
Nos hogy mennyi az adatforgalom azt sajnos nem tudom/Nálam nincsenek reklámok,reklámokat eddig (ÉN) Atw-nél vettem csak észre. :)
 

A hostinger tényleg jó, de nem igazán tetszenek nekem az ingyenes domain nevei.[/quote]
Nos igen néhány nekem se tetszik,de a \'pe.hu\',illetve a \'hol.es\' egész tetszetős :)
 
[/quote]
Ha nem tetszik a hostinger aldomain-je, akkor regisztrálj freenom.com-ra. Google-n találsz leírást hogyan tudod átirányítani stb.

195
Archívum / CampariRPG | Stories from Red County
« Dátum: 2015. október 01. - 15:59:47 »
A regisztráció utáni spawn marhajó helyen van, a map marhára tetszik, sehol se láttam még hasonló kivitelezésűt. (egy freeze lehetne a \"vonat\" begurulásakor :)). Egyből jött két admin, pedig nem kértem, én nagyon nem vagyok a híve ezeknek a regisztráció utáni körbevezetéseknek.. (arra ott a szerver leírása) de igazából teljesen korrekt volt, szépen, kulturáltan leírták a fontosabb dolgokat. Azonban voltak olyan mapolások amik nagyon nem jöttek be, mert vagy nem odaillő volt, vagy rossz volt a textúra, stb.. De amúgy tudom mindenkinek ajánlani. Sok sikert a továbbiakban!

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 30
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal