Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 181
Függvények / SetVehicleToRespawn(vehicleid)« Dátum: 2011. szeptember 17. - 16:48:37 »
Hozzáírom.
182
Minecraft / Minecraft Tutorialok - Cole« Dátum: 2011. szeptember 17. - 16:39:54 »Idézetet írta: Csabee date=1316258428\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11528\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Te hallod k*rv* jól nézhet ki a ház egy akkora nagy f***sággal az elején.Figyelj, most kit érdekel, hogy néz ki? Az a lényeg, hogy biztonságos legyen, nem? Hangot meg még azért nem raktam, mert a YouTube-n nem tudok hangsávot cserélni.. 183
Játékok / Régi, de jó játékok« Dátum: 2011. szeptember 17. - 16:38:06 »
GTA 4 :laugh:
Viccet félretéve: NFS Porsche Unleashed, NFS Underground 1-2, és Idézetet írta: Zinthos date=1316269404\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9478\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Carmageddon 1 184
Függvények / SetVehicleToRespawn(vehicleid)« Dátum: 2011. szeptember 17. - 16:30:00 »
Egy megadott jármûvet visszaállít a létrehozási helyére.
Paraméterek: (vehicleid) vehicleid Az a jármû azonosító, amit a helyére tegyen. Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: [pawn]//Visszaállítja a legelsõ jármûvet SetVehicleToRespawn(1);[/pawn] Vagy minden jármûvet helyreállíthatsz a szkript betöltésekor. [pawn]for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) { SetVehicleToRespawn(i); }[/pawn] Kiegészítés ChuckNorris által: Egy jármû ID-jét amiben játékos ül a GetPlayerVehicleID(playerid); függvénnyel határozhatjuk meg. Gyakorlati példák: Egy eljáráson belül: [pawn]new v = CreateVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 60); new v2 = CreateVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 60); //... SetVehicleToRespawn(v); SetVehicleToRespawn(v2);[/pawn] Globálisként: [pawn] new kocsi; public OnGameModeInit( ) { kocsi = CreateVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 60); return 1; } stock resikocsi() { SetVehicleToRespawn(kocsi); }[/pawn] Játékos kocsijának respawnolása: [pawn]SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));[/pawn] 185
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / AddStaticVehicleEx(modelid, x, y, z, angle, color1, color2, respawnidõ)« Dátum: 2011. szeptember 17. - 16:24:07 »
Ezt a funkciót a jármûvek hozzáadásához használhatod egy játékmódban. Ez a funkció csak akkor tud jármûvet létrehozni, ha az OnGameModeInit eljárásban van, és azok a jármûvek, amik ezzel a funkcióval vannak létrehozva, törölhetetlenek. Nézd meg a CreateVehicle funkciót, ha szereted a játékbeli jármû létrehozást.
Paraméterek: (modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2, respawn_delay) modelid Az a modell azonosító, ami a létrehozandó jármûé lesz. Float:spawn_X Az X koordinátája a jármûnek. Float:spawn_Y Az Y koordinátája a jármûnek. Float:spawn_Z A Z koordinátája a jármûnek. Float:angle A nézési iránya a jármûnek. color1 Az elsõ szín azonosító. color2 A második szín azonosító. respawn_delay Idõ percben, hogy ha egy megadott idõig nincs sofõr a jármûben, akkor újraéledjen. Az a jármû azonosító értékét kapjuk, amit létrehoztunk. Példa: [pawn]public OnGameModeInit() { AddStaticVehicleEx ( 520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 15 ); return 1; }[/pawn] 186
Függvények / SetVehicleHealth(vehicleid, Float:health)« Dátum: 2011. szeptember 17. - 16:14:08 »
Beállítja egy bizonyos jármû életét.
Paraméterek: (vehicleid, Float:health) vehicleid Az a jármû azonosító, amelyiknek az életét állítsa. Float:health Az a szám, amennyi legyen a jármû élete. Megjegyzés: a maximum jármû élet 1000. Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: [pawn]if(strcmp(\"/javítmotor\", cmdtext, true) == 0) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehicleHealth(vehicleid, 1000.0); SendClientMessage(playerid, COLOUR_WHITE, \"A jármû motorja megjavítva.\"); return 1; }[/pawn] 187
Függvények / RepairVehicle(vehicleid)« Dátum: 2011. szeptember 17. - 16:10:33 »
Vizuálisan(külsõleg) megjavít egy jármûvet.
Paraméterek: (vehicleid) vehicleid Az a jármû azonosító, amit megjavítsunk. Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: [pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (!strcmp(\"/javít\", cmdtext)) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nem ülsz autóban!\"); RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Az autód megjavítva!\"); return 1; } }[/pawn] 188
Függvények / GetPlayerVehicleID(playerid)« Dátum: 2011. szeptember 17. - 16:06:32 »
A funkció lekéri, hogy a megadott játékos melyik azonosítójú jármûben ül.
Paraméterek: (playerid) playerid Az a játékos azonosító, akitõl lekérje, hogy melyik azonosítójú jármûben ül. A jármû azonosítójának értéket adja vissza, vagy 0 ad, ha nem ül autóban. Példa: [pawn]new vehicle; vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid); if(vehicle > 0) { AddVehicleComponent(vehicle, 1010); }[/pawn] 189
Függvények / PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, seatid)« Dátum: 2011. szeptember 17. - 16:02:56 »
Egy bizonyos játékost beletesz egy bizonyos jármûbe.
Paraméterek: (playerid,vehicleid,seatid) playerid Az a játékos azonosító, akit belerakjon a jármûbe. vehicleid Az a jármû azonosító, amibe belerakja a játékost. seatid Az az ülés azonosító, ahova rakja a játékost. Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Ülések: 0 - Sofõr 1 - Anyós ülés 2 - Bal hátsó ülés 3 - Jobb hátsó ülés 4+ - További ülések (kócs, busz, stb.) Példa: [pawn]public OnPlayerEnterVehicle(playerid,vehicleid,ispassanger) { PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0); return 1; }[/pawn] Fontos megjegyzés: Ha az ülõhely érvénytelen, vagy foglalt, a játékos crashel, ha kiszáll a jármûbõl. TIPP: Használd a GetPlayerVehicleSeat funkciót, hogy ellenõrizd, hogy foglalt-e az ülõhely. 190
Függvények / RemovePlayerFromVehicle(playerid)« Dátum: 2011. szeptember 17. - 15:57:02 »
Kiszállít egy bizonyos játékost egy jármûbõl.
Parameters: (playerid) playerid A játékos azonosító, akit kiszállítunk a jármûbõl Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Megjegyzés: a kiszállási animációt a további játékosok nem látják. Példa: [pawn]public OnPlayerUpdate(playerid) { if(GetPlayerVehicleID(playerid) == 1 && GetPlayerMoney(playerid) < 5000) { RemovePlayerFromVehicle(playerid); } return 1; }[/pawn] 191
Függvények / DestroyVehicle(vehicleid)« Dátum: 2011. szeptember 17. - 15:54:39 »
Töröl, eltûntet egy jármûvet, ami már korábban lett létrehozva.
Paraméterek: (vehicleid) vehicleid Az a jármû azonosító, amit törölni fogunk. Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: [pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, \"/kocsitöröl\", true) == 0) { new currentveh; currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid); DestroyVehicle(currentveh); return 1; } return 0; }[/pawn] 192
Függvények / TogglePlayerSpectating(playerid, toggle)« Dátum: 2011. szeptember 17. - 15:51:14 »
Egy játékost nézõvé tesz.
Megjegyzés: Ha a nézõi mód ki van kapcsolva, az OnPlayerSpawn eljárás automatikusan elõhívódik. Paraméterek: (playerid, toggle) playerid A játékos azonosító, akinek engedélyezzük/tiltjuk toggle 1 az engedélyezéshez, 0 a tiltáshoz Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: [pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { TogglePlayerSpectating(playerid, 1); PlayerSpectatePlayer(playerid, killerid); return 1; }[/pawn] 193
Függvények / PlayerSpectateVehicle(playerid, targetvehicleid, mode)« Dátum: 2011. szeptember 17. - 15:48:22 »
Egy bizonyos játékos egy megadott jármûvet néz.
Paraméterek: (playerid, targetvehicleid, mode = SPECTATE_MODE_NORMAL) playerid A játékos azonosító, aki a nézõ lesz targetvehicleid Az a jármû azonosító, amit a nézõ nézni fog. mode Nézõi mód. Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Important Note: Order is CRITICAL! Ensure that you use TogglePlayerSpectating before PlayerSpectateVehicle. Példa: [pawn]TogglePlayerSpectating(playerid, 1); PlayerSpectateVehicle(playerid, specvehicleid);[/pawn] 194
Függvények / PlayerSpectatePlayer(playerid, targetplayerid, mode)« Dátum: 2011. szeptember 17. - 15:45:07 »
Egy bizonyos játékos tud egy másik játékost nézni.
Paraméterek: (playerid, targetplayerid, mode = SPECTATE_MODE_NORMAL) playerid Az a játékos azonosító, aki a nézõ lesz targetplayerid Az a játékos azonosító, akit nézni fog a nézõ mode Az a mód, amivel nézni fogjuk (opcionális) Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Fontos megjegyzés: A sorrend kritikus! Gyõzõdj meg arról, hogy használod-e a PlayerSpectatePlayer elõtt TogglePlayerSpectating funkciót. Példa: [pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { TogglePlayerSpectating(playerid, 1); PlayerSpectatePlayer(playerid, killerid); return 1; }[/pawn] 195
Függvények / GetVehiclePos(vehicleid, Float:X, Float:Y, Float:Z)« Dátum: 2011. szeptember 17. - 15:38:50 »
Oké!
|