Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - curvemaster

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 28
181
Függvények / SetVehicleToRespawn(vehicleid)
« Dátum: 2011. szeptember 17. - 16:48:37 »
Hozzáírom. :)

182
Minecraft / Minecraft Tutorialok - Cole
« Dátum: 2011. szeptember 17. - 16:39:54 »
Idézetet írta: Csabee date=1316258428\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11528\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Te hallod k*rv* jól nézhet ki a ház egy akkora nagy f***sággal az elején.
A legkevesebb redstoneos tudással rendelkezõ ember is megtudja csinálni, elrejtve.
Plussz pont az (-) hogy nincsen hang
 
Figyelj, most kit érdekel, hogy néz ki? Az a lényeg, hogy biztonságos legyen, nem?
Hangot meg még azért nem raktam, mert a YouTube-n nem tudok hangsávot cserélni..

183
Játékok / Régi, de jó játékok
« Dátum: 2011. szeptember 17. - 16:38:06 »
GTA 4  :laugh:
Viccet félretéve: NFS Porsche Unleashed, NFS Underground 1-2, és
Idézetet írta: Zinthos date=1316269404\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9478\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Carmageddon 1 :D
 

184
Függvények / SetVehicleToRespawn(vehicleid)
« Dátum: 2011. szeptember 17. - 16:30:00 »
Egy megadott jármûvet visszaállít a létrehozási helyére.
Paraméterek:
(vehicleid)
vehicleid   Az a jármû azonosító, amit a helyére tegyen.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]//Visszaállítja a legelsõ jármûvet
SetVehicleToRespawn(1);[/pawn]
Vagy minden jármûvet helyreállíthatsz a szkript betöltésekor.
[pawn]for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
SetVehicleToRespawn(i);
}[/pawn]
Kiegészítés ChuckNorris által:
Egy jármû ID-jét amiben játékos ül a GetPlayerVehicleID(playerid); függvénnyel határozhatjuk meg.
Gyakorlati példák:
Egy eljáráson belül:
[pawn]new v = CreateVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 60);
new v2 = CreateVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 60);
//...
SetVehicleToRespawn(v);
SetVehicleToRespawn(v2);[/pawn]
Globálisként:
[pawn]
new kocsi;
public OnGameModeInit( )
{
    kocsi = CreateVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 60);
    return 1;
}
stock resikocsi()
{
    SetVehicleToRespawn(kocsi);
}[/pawn]
Játékos kocsijának respawnolása:
[pawn]SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));[/pawn]

185
Ezt a funkciót a jármûvek hozzáadásához használhatod egy játékmódban. Ez a funkció csak akkor tud jármûvet létrehozni, ha az OnGameModeInit eljárásban van, és azok a jármûvek, amik ezzel a funkcióval vannak létrehozva, törölhetetlenek. Nézd meg a CreateVehicle funkciót, ha szereted a játékbeli jármû létrehozást.
Paraméterek:
(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2, respawn_delay)
modelid   Az a modell azonosító, ami a létrehozandó jármûé lesz.
Float:spawn_X   Az X koordinátája a jármûnek.
Float:spawn_Y   Az Y koordinátája a jármûnek.
Float:spawn_Z   A Z koordinátája a jármûnek.
Float:angle   A nézési iránya a jármûnek.
color1   Az elsõ szín azonosító.
color2   A második szín azonosító.
respawn_delay   Idõ percben, hogy ha egy megadott idõig nincs sofõr a jármûben, akkor újraéledjen.
Az a jármû azonosító értékét kapjuk, amit létrehoztunk.
Példa:
[pawn]public OnGameModeInit()
{
    AddStaticVehicleEx ( 520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 15 );
    return 1;
}[/pawn]

186
Függvények / SetVehicleHealth(vehicleid, Float:health)
« Dátum: 2011. szeptember 17. - 16:14:08 »
Beállítja egy bizonyos jármû életét.
Paraméterek:
(vehicleid, Float:health)
vehicleid   Az a jármû azonosító, amelyiknek az életét állítsa.
Float:health   Az a szám, amennyi legyen a jármû élete.


Megjegyzés: a maximum jármû élet 1000.


Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]if(strcmp(\"/javítmotor\", cmdtext, true) == 0)
{
    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    SetVehicleHealth(vehicleid, 1000.0);
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_WHITE, \"A jármû motorja megjavítva.\");
    return 1;
}[/pawn]

187
Függvények / RepairVehicle(vehicleid)
« Dátum: 2011. szeptember 17. - 16:10:33 »
Vizuálisan(külsõleg) megjavít egy jármûvet.
 

Paraméterek:

(vehicleid)
vehicleid   Az a jármû azonosító, amit megjavítsunk.
 

Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.

Példa:
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (!strcmp(\"/javít\", cmdtext))
    {
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nem ülsz autóban!\");
        RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Az autód megjavítva!\");
        return 1;
    }
}[/pawn]

188
Függvények / GetPlayerVehicleID(playerid)
« Dátum: 2011. szeptember 17. - 16:06:32 »
A funkció lekéri, hogy a megadott játékos melyik azonosítójú jármûben ül.


Paraméterek:
(playerid)
playerid   Az a játékos azonosító, akitõl lekérje, hogy melyik azonosítójú jármûben ül.
A jármû azonosítójának értéket adja vissza, vagy 0 ad, ha nem ül autóban.
Példa:
[pawn]new vehicle;
vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(vehicle > 0)
{
    AddVehicleComponent(vehicle, 1010);
}[/pawn]

189
Függvények / PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, seatid)
« Dátum: 2011. szeptember 17. - 16:02:56 »
Egy bizonyos játékost beletesz egy bizonyos jármûbe.
Paraméterek:
(playerid,vehicleid,seatid)
playerid   Az a játékos azonosító, akit belerakjon a jármûbe.
vehicleid   Az a jármû azonosító, amibe belerakja a játékost.
seatid   Az az ülés azonosító, ahova rakja a játékost.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Ülések:
0 - Sofõr
1 - Anyós ülés :D
2 - Bal hátsó ülés
3 - Jobb hátsó ülés
4+ - További ülések (kócs, busz, stb.)
Példa:
[pawn]public OnPlayerEnterVehicle(playerid,vehicleid,ispassanger)
{
    PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
    return 1;
}[/pawn]


Fontos megjegyzés: Ha az ülõhely érvénytelen, vagy foglalt, a játékos crashel, ha kiszáll a jármûbõl.


TIPP: Használd a GetPlayerVehicleSeat funkciót, hogy ellenõrizd, hogy foglalt-e az ülõhely.

190
Függvények / RemovePlayerFromVehicle(playerid)
« Dátum: 2011. szeptember 17. - 15:57:02 »
Kiszállít egy bizonyos játékost egy jármûbõl.
Parameters:
(playerid)
playerid   A játékos azonosító, akit kiszállítunk a jármûbõl
 

Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.



Megjegyzés: a kiszállási animációt a további játékosok nem látják.


Példa:
[pawn]public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(GetPlayerVehicleID(playerid) == 1 && GetPlayerMoney(playerid) < 5000)
    {
        RemovePlayerFromVehicle(playerid);
    }
    return 1;
}[/pawn]

191
Függvények / DestroyVehicle(vehicleid)
« Dátum: 2011. szeptember 17. - 15:54:39 »
Töröl, eltûntet egy jármûvet, ami már korábban lett létrehozva.


Paraméterek:
(vehicleid)
vehicleid   Az a jármû azonosító, amit törölni fogunk.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
     if(strcmp(cmdtext, \"/kocsitöröl\", true) == 0)
     {
          new currentveh;
          currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
          DestroyVehicle(currentveh);
          return 1;
     }
     return 0;
}[/pawn]

192
Függvények / TogglePlayerSpectating(playerid, toggle)
« Dátum: 2011. szeptember 17. - 15:51:14 »
Egy játékost nézõvé tesz.


Megjegyzés: Ha a nézõi mód ki van kapcsolva, az OnPlayerSpawn eljárás automatikusan elõhívódik.


Paraméterek:
(playerid, toggle)
playerid   A játékos azonosító, akinek engedélyezzük/tiltjuk
toggle   1 az engedélyezéshez, 0 a tiltáshoz
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
    PlayerSpectatePlayer(playerid, killerid);
    return 1;
}[/pawn]

193
Függvények / PlayerSpectateVehicle(playerid, targetvehicleid, mode)
« Dátum: 2011. szeptember 17. - 15:48:22 »
Egy bizonyos játékos egy megadott jármûvet néz.
Paraméterek:
(playerid, targetvehicleid, mode = SPECTATE_MODE_NORMAL)
playerid   A játékos azonosító, aki a nézõ lesz
targetvehicleid   Az a jármû azonosító, amit a nézõ nézni fog.
mode   Nézõi mód.
 

Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.

Important Note: Order is CRITICAL! Ensure that you use TogglePlayerSpectating before PlayerSpectateVehicle.
Példa:
[pawn]TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
PlayerSpectateVehicle(playerid, specvehicleid);[/pawn]

194
Függvények / PlayerSpectatePlayer(playerid, targetplayerid, mode)
« Dátum: 2011. szeptember 17. - 15:45:07 »
Egy bizonyos játékos tud egy másik játékost nézni.
Paraméterek:
(playerid, targetplayerid, mode = SPECTATE_MODE_NORMAL)
playerid   Az a játékos azonosító, aki a nézõ lesz
targetplayerid   Az a játékos azonosító, akit nézni fog a nézõ
mode   Az a mód, amivel nézni fogjuk (opcionális)
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Fontos megjegyzés: A sorrend kritikus! Gyõzõdj meg arról, hogy használod-e a PlayerSpectatePlayer elõtt TogglePlayerSpectating funkciót.
Példa:
[pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
    PlayerSpectatePlayer(playerid, killerid);
    return 1;
}[/pawn]

195
Függvények / GetVehiclePos(vehicleid, Float:X, Float:Y, Float:Z)
« Dátum: 2011. szeptember 17. - 15:38:50 »
Oké!

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 28
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal