Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 181
RP/RPG kérések / Szint rendszer« Dátum: 2012. február 10. - 20:37:37 »
Bõvebben? admin rendszer, vagy mi
![]() 182
RP/RPG kérések / Hiba az rp módomba!« Dátum: 2012. február 09. - 14:40:26 »
Van már ilyen stock!
Nevezd át a stock-ot! 183
Segítségkérés / Lakókocsi object / építkezés.« Dátum: 2012. február 09. - 14:36:39 »
Plusz nem lehetne csak úgy lerakni valahová :S
184
Segítségkérés / Lakókocsi object / építkezés.« Dátum: 2012. február 08. - 19:17:35 »Idézetet írta: Mokus date=1328644442\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16672\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Szia na ezt nemolyan egyszerümegoldani nemlehet ugy mint ahogy ne kéred de kitaláltam neked egy ötletet na szoval:OFF: bocs, nem akarok beleszólni, csak szeretnék szólni, mielõtt egy admin bûntetne, tilos a respect kérés! ON: Object tényleg nincs alap, legfeljebb szerkeszteni lehet, de interriorossal meg lehet csinálni, interriort pedig tudsz csinálni objetekbõl, csak akkor az ablak nem lesz meg... 185
Segítségkérés / autó törlése« Dátum: 2012. február 06. - 16:40:37 »
[pawn]new lehivottak[MAX_VEHICLES];
CMD:autotorol(playerid,params[]) { for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i ++) { if(lehivottak>0) { DestroyVehicle(i); } } }[/pawn] 186
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sufni Sörözõ & Étterem & Sztriptízbár @caRlos« Dátum: 2012. február 04. - 09:52:29 »
Nagyon szép lett, ment a +
![]() 187
Segítségkérés / összes lespawnolt kocsi, rendszám« Dátum: 2012. február 03. - 19:13:21 »
Nem teszteltem, de:
módod elejére: new rendszamok; aztán valahova: [pawn] public OnVehicleSpawn(vehicleid) { new rendszam[8]; format(rendszam,8,\"XTR-%d\",rendszamok); SetVehicleNumberPlate(vehicleid, rendszam); rendszamok++; return 1; }[/pawn] 189
Segítségkérés / egyszerû teleport definálás« Dátum: 2012. február 03. - 18:18:49 »
gondolom úgy érti, hogy ne kelljen mindig leírni az egészet, hanem csak pl hogy
Teleport(playerid,parancs,X,Y,Z,Szoveg); Én is éppen ilyet szeretnék, azt hiszem, hogy ezt native-val lehet megcsinálni... 190
RP/RPG kérések / RP Teszt« Dátum: 2012. február 03. - 18:11:06 »
Helyesen:
(be x-eltem a helyest) Mi az RP vagy is Role Play? Kutya élet Való élet Szerepjáték x Mi az, hogy DM vagyis DeathMatch? Oknélküli gyilkosság x Olyan dolgot teszel ami a valóságban lehetetlen,vagy nem mernéd megtenni Valakit ott megölni ahova spawnol(pl.:belép a szerverre v. épületbõl kilépsz) Mi az, hogy MG vagyis MetaGaming? (Itt például nem volt helyes megoldás!) Halál utáni bosszú Szerepen kívül szerzett információ felhasználása szerepen bellül x Ok nélküli gyilkosság Mi az, hogy RK vagyis Revenge Kill? Szerepen kivüli információ felhasználása szerepben Oknélküli gyilkosság Halál utáni bosszú x Mi az, hogy SK vagyis SpawnKill? Szerepen kivüli információ felhasználása szerepben Valakit ott megölni ahova spawnol(pl.:belép a szerverre v. épületbõl kilép) x Ha rá álsz valakire kocsival, vagy folyamatosan elütöd és így megölöd Mi az, hogy DB vagyis Drive By? Oknélküli gyilkosság Olyan dolgot teszel ami a valóságban lehetetlen,vagy nem mernéd megtenni Ha ráálsz valakire kocsival,vagy folyamatosan elütöd és így megölöd (ebbe általában a kocsiból lövés is szokott lenni) x Mi az, hogy PG vagyis PowerGaming? Olyan dolgot teszel ami a valóságban lehetetlen,vagy nem mernéd megtenni x Halál utáni bosszú Valakit ott megölni ahova spawnol(pl.:belép a szerverre v. épületbõl kilépsz) E: megcsinálom neked E2: Nem teszteltem, de szerintem menni fog... [pawn]#include <a_samp> #define DIALOG_TESZT1 1111 #define DIALOG_TESZT2 1112 #define DIALOG_TESZT3 1113 #define DIALOG_TESZT4 1114 #define DIALOG_TESZT5 1115 #define DIALOG_TESZT6 1116 public OnPlayerConnect(playerid) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az RP vagy is Role Play?\",\"Kutya élet\\nValó élet\\nSzerepjáték\",\"Következõ\",\"Mégse\"); } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(!response) Kick(playerid); else { if(dialogid==DIALOG_TESZT1) { switch(listitem) { case 0:Kick(playerid); case 1:Kick(playerid); case 2:ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az, hogy DM vagyis DeathMatch?\",\"Oknélküli gyilkosság\\nOlyan dolgot teszel ami a valóságban lehetetlen,vagy nem mernéd megtenni\\nValakit ott megölni ahova spawnol(pl.:belép a szerverre v. épületbõl kilépsz)\",\"Következõ\",\"Mégse\"); } } if(dialogid==DIALOG_TESZT2) { switch(listitem) { case 0:ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az, hogy MG vagyis MetaGaming?\",\"Halál utáni bosszú\\nSzerepen kívül szerzett információ felhasználása szerepen bellül \\nOk nélküli gyilkosság\",\"Következõ\",\"Mégse\"); case 1:Kick(playerid); case 2:Kick(playerid); } } if(dialogid==DIALOG_TESZT3) { switch(listitem) { case 0:Kick(playerid); case 1:ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az, hogy RK vagyis Revenge Kill?\",\"Szerepen kivüli információ felhasználása szerepben\\nOknélküli gyilkosság\\nHalál utáni bosszú\",\"Következõ\",\"Mégse\"); case 2:Kick(playerid); } } if(dialogid==DIALOG_TESZT4) { switch(listitem) { case 0:Kick(playerid); case 1:Kick(playerid); case 2:ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az, hogy SK vagyis SpawnKill?\",\"Szerepen kivüli információ felhasználása szerepben\\nValakit ott megölni ahova spawnol(pl.:belép a szerverre v. épületbõl kilép)\\nHa rá álsz valakire kocsival, vagy folyamatosan elütöd és így megölöd\",\"Következõ\",\"Mégse\"); } } if(dialogid==DIALOG_TESZT5) { switch(listitem) { case 0:Kick(playerid); case 1:ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az, hogy DB vagyis Drive By?\",\"Oknélküli gyilkosság\\nOlyan dolgot teszel ami a valóságban lehetetlen,vagy nem mernéd megtenni\\nHa ráálsz valakire kocsival,vagy folyamatosan elütöd és így megölöd\",\"Következõ\",\"Mégse\"); case 2:Kick(playerid); } } if(dialogid==DIALOG_TESZT6) { switch(listitem) { case 0:Kick(playerid); case 1:Kick(playerid); case 2:ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az, hogy PG vagyis PowerGaming?\",\"Olyan dolgot teszel ami a valóságban lehetetlen,vagy nem mernéd megtenni\\nHalál utáni bosszú\\nValakit ott megölni ahova spawnol(pl.:belép a szerverre v. épületbõl kilépsz)\",\"Következõ\",\"Mégse\"); } } if(dialogid==DIALOG_TESZT6) { switch(listitem) { case 0:SpawnPlayer(playerid); case 1:Kick(playerid); case 2:Kick(playerid); } } } return 1; }[/pawn] 191
Segítségkérés / Változo« Dátum: 2012. február 02. - 21:11:07 »
Oda, ahol az van, hogy a húst lerakja...
192
Segítségkérés / Változo« Dátum: 2012. február 02. - 19:18:17 »
Na figyu:
elõször az fs elején létrehozod a változót: new hentesaru; ez mindenkire fog vonatkozni... aztán ha valaki levág egy disznót, akkor hozzá kell adni egyet: hentesaru++; ha meg valaki elvisz egy árut, akkor: hentesaru--; Hát ezen bellül nem tudom, hogy mit nem értesz... 194
Segítségkérés / Chat probléma« Dátum: 2012. január 30. - 19:10:22 »
A SpawnPlayerest tudom, csak nem írtam ki, Az OnPlayerText-es jó lett, kösz
![]() 195
Segítségkérés / Ciklus gondok..« Dátum: 2012. január 30. - 13:34:12 »
Hát szerintem inkább így csináld, így jobb lesz, mivel így csak a saját pozícióját kéri le és (ha minden igaz), csak egyszer írja ki xD
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) |