Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Bazsi

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 23
181
RP/RPG kérések / Szint rendszer
« Dátum: 2012. Február 10. - 20:37:37 »
Bõvebben? admin rendszer, vagy mi  :D

182
RP/RPG kérések / Hiba az rp módomba!
« Dátum: 2012. Február 09. - 14:40:26 »
Van már ilyen stock!
Nevezd át a stock-ot!

183
Segítségkérés / Lakókocsi object / építkezés.
« Dátum: 2012. Február 09. - 14:36:39 »
Plusz nem lehetne csak úgy lerakni valahová :S

184
Segítségkérés / Lakókocsi object / építkezés.
« Dátum: 2012. Február 08. - 19:17:35 »
Idézetet írta: Mokus date=1328644442\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16672\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szia na ezt nemolyan egyszerümegoldani nemlehet ugy mint ahogy ne kéred de kitaláltam neked egy ötletet na szoval:
Leteszel egy lakokocsit ha nagyon szeretnéd lessz ajtaja hogy a te tulajdonod legyen és egy ház script is kellene teszel valamenyik felyére egy ablakot csinálsz egy mozgo objectet [A FORUMON TALÁLHATSZ TÉMÁT HOGY KELL CSINÁLNI MOZGO OBJECTET] és csinálsz egy pickupot i pickup al belemész megnyilik a bolt menü dialog al ott tudsz vásárolni [DIALOG MENÜ KÉSZITÉSRÖL IS TAÁLHATSZ TÉMÁT]Na a mozgo object ugy lessz hogy kitalálsz magadnak az ablakhoz egy kinyito parancsot megcsinálod a dolgokat ha már van /help parancsod oda irod hogy ha bevan zárva az ablak akkor zárva a bolt ha nyitva van nyitva a bolt köszöm remélem segitettem Kérnék egy respectet
 
OFF: bocs, nem akarok beleszólni, csak szeretnék szólni, mielõtt egy admin bûntetne, tilos a respect kérés!
ON: Object tényleg nincs alap, legfeljebb szerkeszteni lehet, de interriorossal meg lehet csinálni, interriort pedig tudsz csinálni objetekbõl, csak akkor az ablak nem lesz meg...

185
Segítségkérés / autó törlése
« Dátum: 2012. Február 06. - 16:40:37 »
[pawn]new lehivottak[MAX_VEHICLES];
CMD:autotorol(playerid,params[])
{
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i ++)
{
if(lehivottak>0)

{


DestroyVehicle(i);


}


}


}[/pawn]

186
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sufni Sörözõ & Étterem & Sztriptízbár @caRlos
« Dátum: 2012. Február 04. - 09:52:29 »
Nagyon szép lett, ment a + ;)

187
Segítségkérés / összes lespawnolt kocsi, rendszám
« Dátum: 2012. Február 03. - 19:13:21 »
Nem teszteltem, de:
módod elejére:
 
new rendszamok;

 
aztán valahova:
[pawn]
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
     new rendszam[8];
     format(rendszam,8,\"XTR-%d\",rendszamok);
     SetVehicleNumberPlate(vehicleid, rendszam);
     rendszamok++;
     return 1;
}[/pawn]

188
Segítségkérés / Pozíció
« Dátum: 2012. Február 03. - 18:38:40 »
Ez az:
\"j_Bitk_p_2.jpg\"
\"j_Bitk_p3.jpg\"

189
Segítségkérés / egyszerû teleport definálás
« Dátum: 2012. Február 03. - 18:18:49 »
gondolom úgy érti, hogy ne kelljen mindig leírni az egészet, hanem csak pl hogy
 
Teleport(playerid,parancs,X,Y,Z,Szoveg);

 
Én is éppen ilyet szeretnék, azt hiszem, hogy ezt native-val lehet megcsinálni...

190
RP/RPG kérések / RP Teszt
« Dátum: 2012. Február 03. - 18:11:06 »
Helyesen:
(be x-eltem a helyest)
Mi az RP vagy is Role Play?
Kutya élet
Való élet
Szerepjáték            x
Mi az, hogy DM vagyis DeathMatch?
Oknélküli gyilkosság                             x
Olyan dolgot teszel ami a valóságban lehetetlen,vagy nem mernéd megtenni
Valakit ott megölni ahova spawnol(pl.:belép a szerverre v. épületbõl kilépsz)
Mi az, hogy MG vagyis MetaGaming? (Itt például nem volt helyes megoldás!)
Halál utáni bosszú
Szerepen kívül szerzett információ felhasználása szerepen bellül                x
Ok nélküli gyilkosság
Mi az, hogy RK vagyis Revenge Kill?
Szerepen kivüli információ felhasználása szerepben
Oknélküli gyilkosság
Halál utáni bosszú                 x
Mi az, hogy SK vagyis SpawnKill?
Szerepen kivüli információ felhasználása szerepben
Valakit ott megölni ahova spawnol(pl.:belép a szerverre v. épületbõl kilép)                  x
Ha rá álsz valakire kocsival, vagy folyamatosan elütöd és így megölöd
Mi az, hogy DB vagyis Drive By?
Oknélküli gyilkosság
Olyan dolgot teszel ami a valóságban lehetetlen,vagy nem mernéd megtenni
Ha ráálsz valakire kocsival,vagy folyamatosan elütöd és így megölöd (ebbe általában a kocsiból lövés is szokott lenni)           x
Mi az, hogy PG vagyis PowerGaming?
Olyan dolgot teszel ami a valóságban lehetetlen,vagy nem mernéd megtenni               x
Halál utáni bosszú
Valakit ott megölni ahova spawnol(pl.:belép a szerverre v. épületbõl kilépsz)
E: megcsinálom neked
E2: Nem teszteltem, de szerintem menni fog...
[pawn]#include <a_samp>
#define DIALOG_TESZT1 1111
#define DIALOG_TESZT2 1112
#define DIALOG_TESZT3 1113
#define DIALOG_TESZT4 1114
#define DIALOG_TESZT5 1115
#define DIALOG_TESZT6 1116
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az RP vagy is Role Play?\",\"Kutya élet\\nValó élet\\nSzerepjáték\",\"Következõ\",\"Mégse\");
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(!response) Kick(playerid);
else
{
   if(dialogid==DIALOG_TESZT1)
   {
      switch(listitem)
      {
         case 0:Kick(playerid);
         case 1:Kick(playerid);
         case 2:ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az, hogy DM vagyis DeathMatch?\",\"Oknélküli gyilkosság\\nOlyan dolgot teszel ami a valóságban lehetetlen,vagy nem mernéd megtenni\\nValakit ott megölni ahova spawnol(pl.:belép a szerverre v. épületbõl kilépsz)\",\"Következõ\",\"Mégse\");
      }
   }
   if(dialogid==DIALOG_TESZT2)
   {
      switch(listitem)
      {
            case 0:ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az, hogy MG vagyis MetaGaming?\",\"Halál utáni bosszú\\nSzerepen kívül szerzett információ felhasználása szerepen bellül \\nOk nélküli gyilkosság\",\"Következõ\",\"Mégse\");
         case 1:Kick(playerid);
         case 2:Kick(playerid);
      }
   }
   if(dialogid==DIALOG_TESZT3)
   {
      switch(listitem)
      {
            case 0:Kick(playerid);
         case 1:ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az, hogy RK vagyis Revenge Kill?\",\"Szerepen kivüli információ felhasználása szerepben\\nOknélküli gyilkosság\\nHalál utáni bosszú\",\"Következõ\",\"Mégse\");
         case 2:Kick(playerid);
      }
   }
   if(dialogid==DIALOG_TESZT4)
   {
      switch(listitem)
      {
            case 0:Kick(playerid);
         case 1:Kick(playerid);
         case 2:ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az, hogy SK vagyis SpawnKill?\",\"Szerepen kivüli információ felhasználása szerepben\\nValakit ott megölni ahova spawnol(pl.:belép a szerverre v. épületbõl kilép)\\nHa rá álsz valakire kocsival, vagy folyamatosan elütöd és így megölöd\",\"Következõ\",\"Mégse\");
      }
   }
   if(dialogid==DIALOG_TESZT5)
   {
      switch(listitem)
      {
            case 0:Kick(playerid);
         case 1:ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az, hogy DB vagyis Drive By?\",\"Oknélküli gyilkosság\\nOlyan dolgot teszel ami a valóságban lehetetlen,vagy nem mernéd megtenni\\nHa ráálsz valakire kocsival,vagy folyamatosan elütöd és így megölöd\",\"Következõ\",\"Mégse\");
         case 2:Kick(playerid);
      }
   }
   if(dialogid==DIALOG_TESZT6)
   {
      switch(listitem)
      {
            case 0:Kick(playerid);
         case 1:Kick(playerid);
         case 2:ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az, hogy PG vagyis PowerGaming?\",\"Olyan dolgot teszel ami a valóságban lehetetlen,vagy nem mernéd megtenni\\nHalál utáni bosszú\\nValakit ott megölni ahova spawnol(pl.:belép a szerverre v. épületbõl kilépsz)\",\"Következõ\",\"Mégse\");
      }
   }
   if(dialogid==DIALOG_TESZT6)
   {
      switch(listitem)
      {
            case 0:SpawnPlayer(playerid);
         case 1:Kick(playerid);
         case 2:Kick(playerid);
      }
   }
}
return 1;
}[/pawn]

191
Segítségkérés / Változo
« Dátum: 2012. Február 02. - 21:11:07 »
Oda, ahol az van, hogy a húst lerakja...

192
Segítségkérés / Változo
« Dátum: 2012. Február 02. - 19:18:17 »
Na figyu:
elõször az fs elején létrehozod a változót:
 
new hentesaru;

 
ez mindenkire fog vonatkozni...
aztán ha valaki levág egy disznót, akkor hozzá kell adni egyet:
 
hentesaru++;

 
ha meg valaki elvisz egy árut, akkor:
 
hentesaru--;

 
Hát ezen bellül nem tudom, hogy mit nem értesz...

194
Segítségkérés / Chat probléma
« Dátum: 2012. Január 30. - 19:10:22 »
A SpawnPlayerest tudom, csak nem írtam ki, Az OnPlayerText-es jó lett, kösz :D

195
Segítségkérés / Ciklus gondok..
« Dátum: 2012. Január 30. - 13:34:12 »
Hát szerintem inkább így csináld, így jobb lesz, mivel így csak a saját pozícióját kéri le és (ha minden igaz), csak egyszer írja ki xD
 
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
new Float:x,Float:y,Float:z;
if(IsPlayerConnected(i))
   {
      GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 2.0, x, y, z))
      {
         SendClientMessage(playerid, -1, \"Van itt valaki!\");
      }
      else SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs a közeledben senki.\");
   }
}

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 23
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal