Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - .random.
Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25
181
« Dátum: 2014. december 09. - 20:36:46 »
182
« Dátum: 2014. december 08. - 23:33:45 »
Ez kicsit egyszerűbb... [LINK] Azért sok sikert a továbbiakban, ő legalább próbálkozik
183
« Dátum: 2014. december 07. - 17:40:15 »
Ja.. legalábbis nem ártana leérettségizni
184
« Dátum: 2014. december 03. - 19:31:41 »
Köszi EnterR, erre voltam kíváncsi
185
« Dátum: 2014. december 03. - 18:12:58 »
Nem tudtam hirtelen, hogy hol kérdezzem meg, úgyhogy itt fogom  Szerinetetek megérne 6.500Ft- ot, ez a videókártya? [LINK] Illetve, aki jobban ért a videókártyákhoz, az írhatna egy kisseb véleményt a kártyáról, mivel nem igazán értek ezekhez xd ui.: Azért nem veszek újjat mert sajnálom a pénzt költeni erre, a :shit: gépre..
186
« Dátum: 2014. december 02. - 21:45:34 »
:wave:
A végleges TeamSpeak3 IP: 37.17.173.28
Akit érdekelne a projekt az jöjjön fel és itt felteheti a kérdéseit :yes:
187
« Dátum: 2014. december 01. - 21:49:09 »
A leírás bővítve! :santa:
Mostmár több információt is megtudhattok a szerverről, mint a leírásban is szerepel, a móddal párhuzamosan ezt a leírást is bővíteni fogjuk.
188
« Dátum: 2014. december 01. - 21:38:31 »
Itt Dfoglalo leírta a szerinte helyesnek vélt megoldást talán ez neked is segít [LINK]
189
« Dátum: 2014. november 30. - 00:04:27 »
190
« Dátum: 2014. november 29. - 23:07:21 »
Remélem innentől menni fog a többi  Ha valamit nem értessz akkor ... :google2: Ott fent van minden #define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #define DIALOG_VEHICLE 123 // Itt definiálod a dialog ID -jét, vigyázz, nehogy a dialogid-k összekeveredjenek!! (összekeveredjenek == ugyanaz a dialogid 2 teljesen más dialognak) #define PRESSED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) public OnGameModeInit() // Ez akkor fog lefutni amikor a szerver elindul { ManualVehicleEngineAndLights(); // Ez arra kell, hogyha beszáll valaki a kocsiba nem fogja a motort beindítani a mód, és nem fogja a lámpákat felkapcsolni, csak akkor, ha azt a játékos beindítja/felkapcsolja return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) // Ez akkor fut le, ha a játékos lenyom valamilyen gombot { if(PRESSED(KEY_YES)) // Ha ez a gomb a \'KEY_YES\' vagyis alapértelmezetten az \'Y\' { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) // És benne ül egy járműben, a vezető helyén { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_VEHICLE,DIALOG_STYLE_LIST,\"Járműkezelő\",\"Beindít\\nLeállít\\nCsomagtarto Nyit\\nCsomagtarto Zár\",\"Kiválaszt\",\"Mégsem\"); //Előhozzuk ezt a dialogot, aminek az érdemi része a OnDialogResponse() nál található } } return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_VEHICLE) // Ha a diaogid egyenlő DIALOG_VEHICLE (Vagyis azzal amivel a járműveket kezeled) { if(!response) return 1; if(listitem == 0) // Ha a Beindítra vagyis az elsőre kattint akkor ez fut le { new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; // Ezekkel hozod létre azokat a változókat amiket a funkció használ fel GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid),engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); // Ez a függvény lekéri a jármű paramétereit SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid),true,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); // Ez pedig átváltoztatja, tehát Motort ki be kapcsolja, Lámpát fel le kapcsolja stb. SendClientMessage(playerid, -1, \"Beindítottad a motort!\"); } else if(listitem == 1) // De ha a Leállítra kattint rá, akkor ez fut le { new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid),engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid),false,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SendClientMessage(playerid, -1, \"Leállítottad a motort!\"); } else if(listitem == 2) // És így továbbb { new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid),engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid),engine,lights,alarm,doors,bonnet,true,objective); SendClientMessage(playerid, -1, \"Kinyitottad a csomagtartót!\"); } else if(listitem == 3) { new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid),engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid),engine,lights,alarm,doors,bonnet,false,objective); SendClientMessage(playerid, -1, \"Bezártad a csomagtartót!\"); } } return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) // Ha a játékos beszáll egy járműbe { if(ispassenger == 0) // És ha a vezető helyére ül { SendClientMessage(playerid,-1,\"Beszáltál egy járműbe! Ahoz, hogy elindítsd, nyomd meg az \'Y\' -t!\"); // Tájékoztatjuk arról, hogy hogyan indíthatja be } return 1; }
191
« Dátum: 2014. november 29. - 18:13:26 »
Köszönöm,most jó de nemtudom hogy akkor még mit rontottam el :unsure:
A lezárásokat \'}\' Lásd: if(listitem == X) { } if(listitem == Y) { } helyett kb. így nézett ki if(listitem == X) { if(listitem == Y) { } }
192
« Dátum: 2014. november 29. - 11:04:30 »
Nem jóóó :wall:
Így működnie kell public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_0) //Ha a dialogID == DIALOG_UPDATE { if(!response) return 1; if(listitem == 0) // És a listtában az 1 -re kattintunk akkor ezt hívja meg { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_UPDATE,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"V 1.0\",\"Menü rendszer\",\"Ügyike\",\"Ügyike\"); } if(listitem == 1) // Ha a másodikra akkor ezt { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_UPDATE,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"V 1.1\",\"Hamarosan!\",\"Ügyike\",\"Ügyike\"); } if(listitem == 2) // Ha a harmadikra akkor ezt. { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_UPDATE,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"V 1.2\",\"Hamarosan!\",\"Ügyike\",\"Ügyike\"); } if(listitem == 3) // stb. { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_UPDATE,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"V 1.3\",\"Hamarosan!\",\"Ügyike\",\"Ügyike\"); } if(listitem == 4) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_UPDATE,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"V 1.4\",\"Hamarosan!\",\"Ügyike\",\"Ügyike\"); } if(listitem == 5) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_UPDATE,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"V 1.1\",\"Hamarosan!\",\"Ügyike\",\"Ügyike\"); } } else if(dialogid == DIALOG_MENU) // De ha a dialogID == DIALOG_MENU -vel, akkor ezt hívja meg { if(!response) return 1; if(listitem == 0) // És ha az elsőre kattintunk akkor ez fog lefutni { SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Finom? Finom a fasírt? (+100)\"); SetPlayerHealth(playerid,100); GivePlayerMoney(playerid,-200); } if(listitem == 1) // stb. { SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Megettél egy hamburgert!(+100)\"); SetPlayerHealth(playerid,100); GivePlayerMoney(playerid,-400); } if(listitem == 2) { SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Megittál egy Koca Kulát(+100)\"); SetPlayerHealth(playerid,100); GivePlayerMoney(playerid,-300); } if(listitem == 3) { SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Megittál egy Pepsit!(+100)\"); SetPlayerHealth(playerid,100); GivePlayerMoney(playerid,-350); } if(listitem == 4) { SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Megittál egy Fantát!(+100)\"); SetPlayerHealth(playerid,100); GivePlayerMoney(playerid,-250); } if(listitem == 5) { SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Megettél egy Hot Dogot!(+100)\"); SetPlayerHealth(playerid,100); GivePlayerMoney(playerid,-200); } if(listitem == 6) { SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Megittál egy Lemonadet!(+100)\"); SetPlayerHealth(playerid,100); GivePlayerMoney(playerid,-100); } if(listitem == 7) { SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Megittál egy rózsaszín lemonadet!(+100)\"); SetPlayerHealth(playerid,100); GivePlayerMoney(playerid,-200); } if(listitem ==  { SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Megettél egy kecskét,WUT?\"); } if(listitem == 9) { SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Megettél egy tányér pörköltet!(+100)\"); SetPlayerHealth(playerid,100); GivePlayerMoney(playerid,-500); } if(listitem == 10) { SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Bedobtál egy szelet zsíroskenyeret!(+100)\"); SetPlayerHealth(playerid,100); GivePlayerMoney(playerid,-1000); } if(listitem == 11) { SendClientMessage(playerid,HALVANYZOLD,\"Kiléptél a dialogból!\"); } } else if(dialogid == DIALOG_FEGYVER) // De ha a dialogID == DIALOG_FEGYVER -el, akkor ezt hívja meg { if(!response) return 1; if(listitem == 0) { SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Vettél EGY kést!\"); GivePlayerWeapon(playerid,4,1); GivePlayerMoney(playerid,-1000); } if(listitem == 1) { SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Vettél EGY baseball ütőt!\"); GivePlayerWeapon(playerid,5,1); GivePlayerMoney(playerid,-6000); } if(listitem == 2) { SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Vettél egy ásót!\"); GivePlayerWeapon(playerid,6,1); GivePlayerMoney(playerid,-2000); } if(listitem == 3) { SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Vettél egy Katanát!\"); GivePlayerWeapon(playerid,8,1); GivePlayerMoney(playerid,-10000); } if(listitem == 4) { SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Vettél egy Láncfűrészt\"); GivePlayerWeapon(playerid,9,1); GivePlayerMoney(playerid,-10000); } if(listitem == 5) { SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Vettél egy Colt45 típusú fegyvert!\"); GivePlayerWeapon(playerid,22,100); GivePlayerMoney(playerid,-10000); } if(listitem == 6) { SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Vettél egy Silenced típusú fegyvert!\"); GivePlayerWeapon(playerid,23,100); GivePlayerMoney(playerid,-12000); } if(listitem == 7) { SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Vettél egy Deagle típusú fegyvert!\"); GivePlayerWeapon(playerid,24,100); GivePlayerMoney(playerid,-15000); } if(listitem ==  { SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Vettél egy Shotgun típusú fegyvert!\"); GivePlayerWeapon(playerid,25,100); GivePlayerMoney(playerid,-20000); } if(listitem == 9) { SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Vettél egy Sawnoff Shotgun típusú fegyvert!\"); GivePlayerWeapon(playerid,26,100); GivePlayerMoney(playerid,-20000); } if(listitem == 10) { SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Vettél egy Combat Shotgun típusú fegyvert!\"); GivePlayerWeapon(playerid,27,100); GivePlayerMoney(playerid,-22000); } if(listitem == 11) { SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Vettél egy UZI típusú fegyvert!\"); GivePlayerWeapon(playerid,28,100); GivePlayerMoney(playerid,-14000); } if(listitem == 12) { SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Vettél egy MP5 típusú fegyvert!\"); GivePlayerWeapon(playerid,29,100); GivePlayerMoney(playerid,-25000); } if(listitem == 13) { SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Vettél egy AK-47 típusú fegyvert!\"); GivePlayerWeapon(playerid,30,100); GivePlayerMoney(playerid,-30000); } if(listitem == 14) { SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Vettél egy M4 típusú fegyvert!\"); GivePlayerWeapon(playerid,31,100); GivePlayerMoney(playerid,-32000); } if(listitem == 15) { SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Vettél egy Sniper típusú fegyvert!\"); GivePlayerWeapon(playerid,34,100); GivePlayerMoney(playerid,-40000); } if(listitem == 16) { SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Vettél egy Minigun típusú fegyvert!\"); GivePlayerWeapon(playerid,38,100); GivePlayerMoney(playerid,-1000000); } if(listitem == 17) { SendClientMessage(playerid,HALVANYZOLD,\"Kiléptél a dialogból!\"); } } else if(dialogid == DIALOG_PONT) { if(!response) return 1; if(listitem == 0) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 10000) return SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs elég pénzed! (10000$)\"); SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Vásároltál egy(1) darab pontot 10.000$-ért!\"); SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+1); } if(listitem == 1) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 50000) return SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Nincs elég pénzed! (50000$)\"); SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Vásároltál öt(5) darab pontot 50.000$-ért!\"); SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+5); } if(listitem == 2) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 100000) return SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs elég pénzed! (100000$)\"); SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Vásároltál tíz(10) darab pontot 100.000$-ért!\"); SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+10); } if(listitem == 3) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 1000000) return SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs elég pénzed! (1000000$)\"); SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Vásároltál száz(100) darab pontot 1.000.000$-ért!\"); SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+100); } if(listitem == 4) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 10000000) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs elég pénzed! (10000000$)\"); SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Vásároltál ezer(1.000) darab pontot 10.000.000$-ért!\"); SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+1000); } if(listitem == 5) { SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Kiléptél a dialogból!\"); } } else if(dialogid == DIALOG_FEGYVER2) { if(!response) return 1; if(listitem == 0) { SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Hamarosan!\"); } if(listitem == 1) { SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Részletek hamarosan!\"); } } return 1; }
193
« Dátum: 2014. november 28. - 20:40:39 »
0.3z klienssel bele se kezdjetek a mód megírásába.. 0.4 kliens sokkal több lehetőséget fog adni a VC:MP -nek, azzal talán sikerül megvalósítani ezt a tervert
194
« Dátum: 2014. november 26. - 23:10:53 »
nem biztos hogy ott lesznek, de van rá esély.
Ebbe a csoportba engem is besorolhatsz Attól függ lessz-e videókártya vagy sem..
195
« Dátum: 2014. november 23. - 15:12:17 »
Hohohoo.. ez *urvajó.. :santa: +
Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25
|