Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Pedró

Oldalak: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 220
1756
A Fórum / Moderátorok Jelentése
« Dátum: 2014. augusztus 22. - 19:51:32 »
Kezdjük ott, hogy nem csak Dfoglalo-t mínuszolgattam. Ugyanúgy kapott bárki, akinek a hozzászólása nem tetszett, mert hirtelen nagy kijelentéseket tett, megkerülve azt, hogy többsoros hozzászólást írjak.. Úgy éreztem, hogy az a mínusz ér annyit, hogy észrevegye, nem úgy van az, ahogy õ gondolja..

1757
Segítségkérés / Játszott óra kiszámolása
« Dátum: 2014. augusztus 22. - 19:36:29 »
HMM. Nem lenne neki szabad 12 percet írni. :)
Ja igen.. Bocs..  A szöveg.. Óra = Perc .. Perc = Másodperc..
Javítva:
 
public OnPlayerConnect(playerid) {
    SetPVarInt(playerid, \"Connect_UNIXTIME\", gettime()); //elmentsük csatlakozáskor, a jelenlegi UNIX idõt..
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) {
    new EltoltottIdo = gettime() - GetPVarInt(playerid, \"Connect_UNIXTIME\");
    //és akkor Dfoglalo példája most jön a dologba..
    printf(\"A szerveren eltöltött idõd: %d perc %d másodperc\", EltoltottIdo / 60, EltoltottIdo % 60); // A szerveren eltöltött idõd: 2 perc 3 másodperc
    return 1;
}

 
[mod]Javítottam a

taget

tagre![/mod]

1758
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. augusztus 22. - 19:19:53 »
Este legyen ne délután... Délután én tuti nem érek rá egyik nap sem.. De este se biztos.. Viszont a délután kizárt..

1759
Segítségkérés / Játszott óra kiszámolása
« Dátum: 2014. augusztus 22. - 19:16:38 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1408727281\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50278\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Megvannak rá a pluginok, illetve a függvények, na meg a pontos algoritmusok, de szerintem hagyd a fenébe. Inkább használj timert, ugyanis hiteddel ellentétben egyáltalán nem laggoltat, sok játékos esetében sem. Én is nyugalommal használom a timereket. Nem véletlenül vannak. Állítsd be õket 1 percre, melybõl kiszámolható a pontos eltöltött idõ.
 
new EltoltottIdo = 123; // 2 óra és 3 perc
printf(\"A szerveren eltöltött idõd: %d óra %d perc\", EltoltottIdo / 60, EltoltottIdo % 60); // A szerveren eltöltött idõd: 2 óra 3 perc

 

Ez a világ legnagyobb hülyesége. Szerintem. ( A figyelmeztetésem miatt, most nem adok mínuszt, hanem leírom a véleményem, örüljetek. :gumicsirke: )
Az idõzítõ ilyesfajta feladatra teljes mértékben felesleges!
Van egy egyszerû módja a játszott óra kiszámításának!
Létezik egy olyan, hogy Unix Idõ (rákattintva megtudhatod pontosan, hogy mi is az), mégpedig samp-ban is van alap függvény hozzá, amivel le lehet kérni..
Ami nem más mint a gettime függvény.
Gyakorlati példa 1 játékidõ kiszámolásához...
 
public OnPlayerConnect(playerid) {
    SetPVarInt(playerid, \"Connect_UNIXTIME\", gettime()); //elmentsük csatlakozáskor, a jelenlegi UNIX idõt..
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) {
    new EltoltottIdo = gettime() - GetPVarInt(playerid, \"Connect_UNIXTIME\");
    //és akkor Dfoglalo példája most jön a dologba..
    printf(\"A szerveren eltöltött idõd: %d óra %d perc\", EltoltottIdo / 60, EltoltottIdo % 60); // A szerveren eltöltött idõd: 2 óra 3 perc
    return 1;
}

 
És akkor jön a kérdés, hogy hogyan mentsem.. Egyszerû.. 2 megoldás létezik.. A sz*rakodósat le se írom, csak a kézenfekvõt..
Minden kilépéskor elmented ezt a EltoltottIdo változó értékét, mint eltöltött idõ.. Betöltéskor pedig úgy mented a változót, hogy:
 
SetPVarInt(playerid, \"Connect_UNIXTIME\", gettime() - BETÖLTÖTTIDÕVÁLTOZÓJA); //elmentsük csatlakozáskor, a jelenlegi UNIX idõt.. + kivonjuk ebbõl az összegbõl a betöltött idõt

 
AFK Time-ot is ki lehet vonogatni.. Ha azt is ilyen alapon mentegeted, akkor logikával megtudod oldani..
[mod]Javítottam a

taget

tagre![/mod]

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. augusztus 22. 19:23:37[/time] )

Nekem te ne javítsad. Nekem a sima code tag a szimpatikus.. Nem értem miért kell módosítgatni..
[mod]Azért, mert benne van a szabályzatban. :)[/mod]

1760
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. augusztus 22. - 12:32:26 »
Spoiler for Nekem is vannak képek citrom. :3:
\"E0D812108CDD7BEAA87FFF117582831908A661D7\"
\"CFCE305560C5D57B953676AAC30450DF39409D78\"

1761
Játékok / Ezrek nézik, ahogy egy hal próbálja végigjátszani a Pokémont
« Dátum: 2014. augusztus 22. - 12:01:01 »
Már több mint 20 napja tart a játék. http://www.twitch.tv/fishplayspokemon

1762
A Fórum / Moderátorok Jelentése
« Dátum: 2014. augusztus 22. - 11:22:51 »
Mi ez, hogy minden témába negatívan értékelek, és 50%-t kapok??
Nem mindenbe, csak amivel nem értettem egyet.. Azt hittem azért csináltátok a pluszt meg a mínuszt, hogy felesleges offokat elkerüljünk vele.. Jó, mostantól majd mindig kifogom fejteni, hogy mi a baj vele, és értékelés nélkül hagyom.. Ez nagyon nagy baromság.. Úristen.. :D
:gumicsirke:

1763
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. augusztus 22. - 11:20:50 »
\"21B30BE6D6338C8BB2F3266BC082BA46853725CA\"
Hazajöttem a nyaralásból. Máris mentem egy kis fuvart. :3
Citrom, steamen egyeztetünk.. ^^

1764
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. augusztus 13. - 18:35:37 »
\"ChcYpw.gif\"

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. augusztus 13. - 18:36:04 )

miután nekimentem úgy 80-al, tett a kocsi 180° os fordulatot, majd ezt tette xd

1765
Játékok / Ezrek nézik, ahogy egy hal próbálja végigjátszani a Pokémont
« Dátum: 2014. augusztus 13. - 17:20:32 »
egy fvf-t eltudnék képzelni.. vmi 2 játékos játékkal 2 hal egymás ellen XDD

1766
Játékok / Ezrek nézik, ahogy egy hal próbálja végigjátszani a Pokémont
« Dátum: 2014. augusztus 12. - 09:54:16 »
szegény hal nem tud róla, hogy többezren figyelik, hogy úszkál.. és, hogy mekkora sztár azzal, hogy úszkál xd

1767
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. augusztus 12. - 09:53:20 »
sztem várjuk meg

1768
Játékok / Ezrek nézik, ahogy egy hal próbálja végigjátszani a Pokémont
« Dátum: 2014. augusztus 12. - 09:26:33 »
Idézetet írta: Pedró date=1407823504\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50025\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A Twitch egyik felhasználója a Game Boyra írt Pokémon Redet egy emulátoron futtatja – eddig semmi extra.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. augusztus 12. - 09:31:57 )

kezd izgi lenni
\"ZDJoVpQ.png\"

1769
Játékok / Ezrek nézik, ahogy egy hal próbálja végigjátszani a Pokémont
« Dátum: 2014. augusztus 12. - 08:05:04 »
Hiányzott már, mi? Tizenöt éve már, hogy utoljára ordibálhattunk utasításokat egy olyan halnak, aki ott sincs, csak a képernyõn láthatjuk. A Sega Dreamcast játékkonzoljára 1999-ben megjelent Seaman: Kindan no Petben még egy mikrofonon keresztül adhattunk utasításokat egy virtuális halnak - igen, ez pont annyira izgalmas és mûködõképes, mint ahogy a kedves olvasónak most el tetszett képzelni.
De az mennyivel durvább, hogy egy akváriumi hal a Game Boyos Pokémonnal játszik, és ennek ezrek nézik az élõ közvetítését?
Ez még úgy is a nap nemláttukeztjönni-díjas eseménye, hogy a Twitchet és a Pokémont már korábban is sikerült közös nevezõre hozni. A Twitch Plays Pokémon lényege az volt, hogy a szolgáltató több ezer felhasználója egyszerre játsszon a Pokémonnal. A terv mûködött; nyolcvanezer játékos egyszerre próbálta irányítani a játék fõszereplõjét, amibõl természetesen óriási tumultus lett, sok szép részeredménnyel.
És most itt a második felvonás. Ez az internet csodája: tizenöt évvel a Seaman után ismét egy képernyõn úszkáló halhoz üvöltözhetünk. Ez pont annyira hatékony, mint 1999-ben (semennyire), csak most nem mi irányítunk egy virtuális halat élõben, hanem egy élõ hal irányít egy virtuális játékot.
Van akváriumod?
De hogy mûködik ez? A Twitch egyik felhasználója a Game Boyra írt Pokémon Redet egy emulátoron futtatja – eddig semmi extra.
poke
A trükk az irányításban rejlik: a felhasználó egy webkamerát tett a hal akváriuma mellé, és 3*3 négyzetre osztotta a kapott képet – a hal, ahogy úszkál az akváriumban, véletlenszerûen halad egyik négyzetbõl a másikba. Az egyes négyzetek a Game Boy gombjait emulálják: ha a hal például beúszik az A gombot jelölõ négyzetbe, azt a szoftver úgy érzékeli, hogy lenyomták az A gombot.
Olyan az egész, mint a végtelenmajom-tétel: vajon ha hétszáz majom hétszáz éven át verne hétszáz írógépet, megírná-e az egyikük Shakespeare mûveit? (Nem. Kipróbálták: ripityára törték a gépeket.) De vajon végig tudja-e játszani egy hal a Pokémon Redet?
A látottak alapján a hal jobb esélyekkel indul, mint a gépelõ majmok a Shakespeare-reprodukcióval. Megdöbbentõ volt látni, ahogy a hal a maga kis hülye haltempójában, komótosan, sok tanakodással, de gyõzni tud egy harcban. Igaz, utána beragadt egy házban, ahonnan csak negyedóra után tudott kijutni, hogy két percen belül vissza is térjen.
Na, ilyenkor lehet üvölteni a képernyõhöz: ugyanúgy nem lesz hatása, mint tizenöt éve, de már játékkonzol sem kell hozzá. Erre vajon mit lépnek a Duna TV-s akvárium adásrendezõi?
Forrás: http://index.hu/tech/2014/08/11/ezrek_nezik_ahogy_egy_hal_probalja_vegigjatszani_a_pokemont/


élõben követhetitek!
http://www.twitch.tv/fishplayspokemon

1770
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. augusztus 12. - 08:00:23 »
angliába az egyik majestic boltnál mercedes benz zászlók lobognak
régebbi verziókba a daf  is dav volt.. :D

Oldalak: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 220
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal