Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 136
1756
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / FPS-SYSTEM.eu
« Dátum: 2011. július 29. - 19:23:04 »
Idézetet írta: krisk date=1311959421\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8271\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Egyáltalán nem megbízhatatlanok, csak ti az olcsó tesco quality-hez vagytok szokva :D
 
Már elnézést, de a Paradise RP is tõlük bérel szervert, és ismerem a hoszt problémáit. De az mellett nem mehetek el szó nélkül, hogy nemcsak hogy nincs szerver (bár ez nem akkora baj), honlap sincs, ahol kaphatnánk valami információt.
 
[/quote]
Oh hát ott az ügyfélszolgálat msn címe de ha akarsz valami hír morzsát, akkor itt közölnek azért valamit.

1757
Segítségkérés / Miért nem jeleníti meg?
« Dátum: 2011. július 29. - 19:17:14 »
Vedd ki a return 1-et;
Mondom hogy ráférne egy kis változtatás nem hiszel nekem mi?  :laugh:
[pawn]
            TextDrawSetString(Sebesseg,str);

            TextDrawSetString(Allapot
,str1);

            return 1; // <<--- Ezt töröld.


         }


         else


[/pawn]

1758
Segítségkérés / Miért nem jeleníti meg?
« Dátum: 2011. július 29. - 16:31:15 »
Idézetet írta: Detrot date=1311931066\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9915\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszi, mert mi kene rajta valtoztatni?
 
Mondjuk kevesebb változó és kevesebb native funkció használat úgy, hogy az eredeti célja, tulajdonsága teljes mértékben meg maradjon. 8)

1759
Segítségkérés / Run Time Error pedig minden betöltõdik..
« Dátum: 2011. július 29. - 16:26:31 »
@Gumikacsa
Megtennéd hogy addig kattintgatsz míg oda nem jutsz a pawno/include mappába és megnyitnád a mysql.inc és a streamer.inc fájlt és a legfelsõ 4 sort bemásolnád ide?

1760
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / GPS rendszer
« Dátum: 2011. július 29. - 07:58:02 »
Idézetet írta: mauladam date=1311904070\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9896\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem is  :D
Na, ebbõl ennyit értettem meg(ha megértettem) hogyha sztringeket szeretnék tárolni tömbben akkor a cellák számának minimum a sztring karaktereinek számával kell egyeznie.
Jól értelmeztem?
 
Pontosan, mivel minden egyes karakter egy cellát foglal el. A legtöbbet alkalmazott formában!
[pawn]
new string[32];
string = \"valami\";
// Or
strcat(string, \"valami\");
// Vagy
format(string, sizeof(string), \"valami\");
[/pawn]
Azt jelenti hogy te létrehoztál egy:
 

string[0] = \'v\';
string[1] = \'a\';
string[2] = \'l\';
string[3] = \'a\';
string[4] = \'m\';
string[5] = \'i\';
string[6] = \'\\0\';
// És ez így is mûködni fog.

 
Majd ki lehet íratni az összes tömben tárolt karaktereket SendClientMessage print ShowPlayerDialog stb. funkcióval.
[pawn]
print(string);
// or
SendClientMessageToAll(-1, string);
// Vagy
printf(\"%s\", string);
// Vagy
printf(\"%s\", string[2]); // Itt már érdekes a 2 es cellától kezdve fogja kiírni a printf az array tartalmát addig míg érvénye karakterek vannak benne.
// vagy
printf(\"%c%c%c%c%s\", string[0], string[1], string[2], string[3], string[4]);
[/pawn]
Remélem valamit segített.
Csak írtam valamit most mennem kell melózni, nincs idõm többre.

1761
Segítségkérés / Connect Camera hosszabb ideig
« Dátum: 2011. július 28. - 23:24:05 »
Idézetet írta: kadaradam date=1311887705\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9919\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

WebSite link=topic=13887.msg159773#msg159773 date=1311885469]
Igaza van zoleszka nak a Streamer Objekteket nem tölti be
Sima CreatePlayerObject el hozd létre
 
Nincs olyan hogy CreatePlayerObject ,CreateObject van ;)
E:ja de van,nem is tudtam sry
 
[/quote]
Érdekes dolog de van, ha belegondolsz a streamer nem a global objecteket hozza létre és törli játékosonként hanem minden egyes játékosnak külön külön ezért a CreatePlayerObject funkciót használja és nem CreateObject-et. :D

1762
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / GPS rendszer
« Dátum: 2011. július 28. - 22:52:27 »
Hát figyelmesen néztem a topicot de gondoltam csak rájössz.
Itt a hiba:
[pawn]
new TeleportNevek[2]={\"1. Teleport neve\",\"2. Teleport neve\"};
[/pawn]
[pawn]
new TeleportNevek[2][]={\"1. Teleport neve\",\"2. Teleport neve\"};
[/pawn]
Mivel nagyon belemerültél abba hogy az adattömböknek értéket adj, így nem értetted meg azt hogy egy string egyetlen karaktere is egy cellát foglal el.
Röviden egy [pawn] new PlayerVariables[MAX_PLAYERS];[/pawn] változót lehet használni arra hogy minden egyes cella játékosonként tároljon egy adatot,
de fel lehet használni karakterlánchoz (string) is. (Igaz ebben az esetben minden adat felülíródik ami a játékosok számára lett meghatározva.
[pawn]
format(PlayerVariables, sizeof(PlayerVariables), \"Hi a játékosok számára létrehozott változót használom karakterlánc tárolásra. %s\", \"Azta.\");
print(PlayerVariables);
[/pawn]
És biztosra veszem hogy elfog tartani még egy darabig míg megérted  :D.

1763
Segítségkérés / Connect Camera hosszabb ideig
« Dátum: 2011. július 28. - 22:36:20 »
Megnéztem a streamer objectek akkor nem kerülnek létrehozásra ha a játékos state állapota:
PLAYER_STATE_NONE
PLAYER_STATE_WASTED
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Playerstates
Ezért nem tölti be a streamer az objecteket ha a játékos a skin választóban van, gondolom  :-\\.
Így talán sima player objectekkel próbálkozz skin választásnál, vagy bejelentkezésnél, nem tudom most hol akarod megjeleníteni.
És ha lespawnol akkor meg törlöd ezeket az objecteket a játékos számára.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyPlayerObject

1764
SA-MP: verziók / SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
« Dátum: 2011. július 28. - 20:25:10 »
Idézetet írta: kurta999 date=1311872986\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
E: Csak itt most az a sz*r, hogy nememgy az sscanf, mivel az is memóriahacket használ. ( Érdekes )
 
Szerintem meg nem hülyeség ennél gyorsabban lekérdezni játékos nevet memoriából, másképp?
Meg ez nem módosítja csak lekéri. Még mindig jobb mint az invoke erre a célra.

1765
SA-MP: Szerverfejlesztés / Tuningcar v1.1 full magyar
« Dátum: 2011. július 28. - 20:20:30 »
Idézetet írta: szabyxxx date=1311876255\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9916\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez full magyar és van külömbség nézd meg am elnézést ujonc vagyok Bocs
 
Semmi gond.  ;)

1766
Beszélgetés / Szólánc
« Dátum: 2011. július 28. - 20:10:08 »
retkes --> sp
Likeplease.

1767
Segítségkérés / Timer
« Dátum: 2011. július 28. - 19:55:17 »
Ez nem sscanf ide i vagy d format típust kell írni.
[pawn]
fishingtimer = SetTimerEx(\"Horgasz\", random(15000),  false, \"u\", playerid);
[/pawn]
[pawn]
fishingtimer = SetTimerEx(\"Horgasz\", random(15000),  false, \"i\", playerid);
[/pawn]
De ez nem azt jelenti 100 százalék hogy ez a hiba oka, de ez is rátehet egy lapáttal.  :D

1768
SA-MP: verziók / SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
« Dátum: 2011. július 28. - 18:16:48 »
Idézetet írta: kurta999 date=1311868873\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Elérhetõ az R5 verzió.
 
Szuper, meg is lesem mi újat hozott egy ital szünet után.

1769
Segítségkérés / Miért nem jeleníti meg?
« Dátum: 2011. július 28. - 17:33:02 »
Egyszerûen csak arról van szó hogy a timerrel nem viszed tovább a játékos azonosító számát. Ezért az alapból 0 és csak a playerid 0-nak fogja mutatni a textdrawot.
Próbáld így:
[pawn]
forward AllapotSebessegTimer();
public AllapotSebessegTimer()
{
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) // Végig zongorázunk a játékosok azonosító számával
{
   if(IsPlayerConnected(i)) // Meg nézzük melyik értéken van csatlakozva egyáltalán valaki
   {
      if(IsLogged == 1)

      {


         if(IsPlayerInAnyVehicle(i))


         {


            TextDrawShowForPlayer(i,Sebesseg
);

            TextDrawShowForPlayer(i,Allapot
);

            new str[64];


            new str1[64];


            new speed = GetPlayerSpeed(i,true);


            new Float:vehhealth;


            new vehid = GetPlayerVehicleID(i);


            GetVehicleHealth(vehid, vehhealth);


            format(str,64,\"~g~Sebesség: %i km/h\",speed);


            format(str1,64,\"~g~Állapot: %.0f\",vehhealth);


            TextDrawSetString(Sebesseg
,str);

            TextDrawSetString(Allapot
,str1);

            return 1;


         } else {


            TextDrawHideForPlayer(i,Sebesseg
);

            TextDrawHideForPlayer(i,Allapot
);

         }


      }


   }


}


return 1;


}


[/pawn]


Nincs tesztelve a kódod össze állításán nem változtattam, pedig ráfért volna.  ;D

1770
Segítségkérés / Connect Camera hosszabb ideig
« Dátum: 2011. július 28. - 17:24:55 »
Nekem van egy tippem.
Az egyik alap gamemódban lehet városokat választani hogy épp melyikbe spawnolja a játékost lesd ki abból hogy oldották meg.
grandlarc.pwn
És ha jól vettem ki akkor a
[pawn]
TogglePlayerSpectating(playerid,1);
[/pawn]
-el oldották meg.

Oldalak: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal