Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1756
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / FPS-SYSTEM.eu« Dátum: 2011. július 29. - 19:23:04 »Idézetet írta: krisk date=1311959421\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8271\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Már elnézést, de a Paradise RP is tõlük bérel szervert, és ismerem a hoszt problémáit. De az mellett nem mehetek el szó nélkül, hogy nemcsak hogy nincs szerver (bár ez nem akkora baj), honlap sincs, ahol kaphatnánk valami információt. 1757
Segítségkérés / Miért nem jeleníti meg?« Dátum: 2011. július 29. - 19:17:14 »
Vedd ki a return 1-et;
Mondom hogy ráférne egy kis változtatás nem hiszel nekem mi? :laugh: [pawn] TextDrawSetString(Sebesseg,str); TextDrawSetString(Allapot,str1); return 1; // <<--- Ezt töröld. } else [/pawn] 1758
Segítségkérés / Miért nem jeleníti meg?« Dátum: 2011. július 29. - 16:31:15 »Idézetet írta: Detrot date=1311931066\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9915\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Köszi, mert mi kene rajta valtoztatni?Mondjuk kevesebb változó és kevesebb native funkció használat úgy, hogy az eredeti célja, tulajdonsága teljes mértékben meg maradjon. 1759
Segítségkérés / Run Time Error pedig minden betöltõdik..« Dátum: 2011. július 29. - 16:26:31 »
@Gumikacsa
Megtennéd hogy addig kattintgatsz míg oda nem jutsz a pawno/include mappába és megnyitnád a mysql.inc és a streamer.inc fájlt és a legfelsõ 4 sort bemásolnád ide? 1760
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / GPS rendszer« Dátum: 2011. július 29. - 07:58:02 »Idézetet írta: mauladam date=1311904070\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9896\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Szerintem isPontosan, mivel minden egyes karakter egy cellát foglal el. A legtöbbet alkalmazott formában! [pawn] new string[32]; string = \"valami\"; // Or strcat(string, \"valami\"); // Vagy format(string, sizeof(string), \"valami\"); [/pawn] Azt jelenti hogy te létrehoztál egy:
Majd ki lehet íratni az összes tömben tárolt karaktereket SendClientMessage print ShowPlayerDialog stb. funkcióval. [pawn] print(string); // or SendClientMessageToAll(-1, string); // Vagy printf(\"%s\", string); // Vagy printf(\"%s\", string[2]); // Itt már érdekes a 2 es cellától kezdve fogja kiírni a printf az array tartalmát addig míg érvénye karakterek vannak benne. // vagy printf(\"%c%c%c%c%s\", string[0], string[1], string[2], string[3], string[4]); [/pawn] Remélem valamit segített. Csak írtam valamit most mennem kell melózni, nincs idõm többre. 1761
Segítségkérés / Connect Camera hosszabb ideig« Dátum: 2011. július 28. - 23:24:05 »Idézetet írta: kadaradam date=1311887705\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9919\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic WebSite link=topic=13887.msg159773#msg159773 date=1311885469]Nincs olyan hogy CreatePlayerObject ,CreateObject van 1762
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / GPS rendszer« Dátum: 2011. július 28. - 22:52:27 »
Hát figyelmesen néztem a topicot de gondoltam csak rájössz.
Itt a hiba: [pawn] new TeleportNevek[2]={\"1. Teleport neve\",\"2. Teleport neve\"}; [/pawn] [pawn] new TeleportNevek[2][]={\"1. Teleport neve\",\"2. Teleport neve\"}; [/pawn] Mivel nagyon belemerültél abba hogy az adattömböknek értéket adj, így nem értetted meg azt hogy egy string egyetlen karaktere is egy cellát foglal el. Röviden egy [pawn] new PlayerVariables[MAX_PLAYERS];[/pawn] változót lehet használni arra hogy minden egyes cella játékosonként tároljon egy adatot, de fel lehet használni karakterlánchoz (string) is. (Igaz ebben az esetben minden adat felülíródik ami a játékosok számára lett meghatározva. [pawn] format(PlayerVariables, sizeof(PlayerVariables), \"Hi a játékosok számára létrehozott változót használom karakterlánc tárolásra. %s\", \"Azta.\"); print(PlayerVariables); [/pawn] És biztosra veszem hogy elfog tartani még egy darabig míg megérted . 1763
Segítségkérés / Connect Camera hosszabb ideig« Dátum: 2011. július 28. - 22:36:20 »
Megnéztem a streamer objectek akkor nem kerülnek létrehozásra ha a játékos state állapota:
PLAYER_STATE_NONE PLAYER_STATE_WASTED http://wiki.sa-mp.com/wiki/Playerstates Ezért nem tölti be a streamer az objecteket ha a játékos a skin választóban van, gondolom \. Így talán sima player objectekkel próbálkozz skin választásnál, vagy bejelentkezésnél, nem tudom most hol akarod megjeleníteni. És ha lespawnol akkor meg törlöd ezeket az objecteket a játékos számára. http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyPlayerObject 1764
SA-MP: verziók / SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5« Dátum: 2011. július 28. - 20:25:10 »Idézetet írta: kurta999 date=1311872986\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic E: Csak itt most az a sz*r, hogy nememgy az sscanf, mivel az is memóriahacket használ. ( Érdekes )Szerintem meg nem hülyeség ennél gyorsabban lekérdezni játékos nevet memoriából, másképp? Meg ez nem módosítja csak lekéri. Még mindig jobb mint az invoke erre a célra. 1765
SA-MP: Szerverfejlesztés / Tuningcar v1.1 full magyar« Dátum: 2011. július 28. - 20:20:30 »Idézetet írta: szabyxxx date=1311876255\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9916\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ez full magyar és van külömbség nézd meg am elnézést ujonc vagyok BocsSemmi gond. 1767
Segítségkérés / Timer« Dátum: 2011. július 28. - 19:55:17 »
Ez nem sscanf ide i vagy d format típust kell írni.
[pawn] fishingtimer = SetTimerEx(\"Horgasz\", random(15000), false, \"u\", playerid); [/pawn] [pawn] fishingtimer = SetTimerEx(\"Horgasz\", random(15000), false, \"i\", playerid); [/pawn] De ez nem azt jelenti 100 százalék hogy ez a hiba oka, de ez is rátehet egy lapáttal. 1768
SA-MP: verziók / SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5« Dátum: 2011. július 28. - 18:16:48 »Idézetet írta: kurta999 date=1311868873\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Elérhetõ az R5 verzió.Szuper, meg is lesem mi újat hozott egy ital szünet után. 1769
Segítségkérés / Miért nem jeleníti meg?« Dátum: 2011. július 28. - 17:33:02 »
Egyszerûen csak arról van szó hogy a timerrel nem viszed tovább a játékos azonosító számát. Ezért az alapból 0 és csak a playerid 0-nak fogja mutatni a textdrawot.
Próbáld így: [pawn] forward AllapotSebessegTimer(); public AllapotSebessegTimer() { for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) // Végig zongorázunk a játékosok azonosító számával { if(IsPlayerConnected(i)) // Meg nézzük melyik értéken van csatlakozva egyáltalán valaki { if(IsLogged == 1) { if(IsPlayerInAnyVehicle(i)) { TextDrawShowForPlayer(i,Sebesseg); TextDrawShowForPlayer(i,Allapot); new str[64]; new str1[64]; new speed = GetPlayerSpeed(i,true); new Float:vehhealth; new vehid = GetPlayerVehicleID(i); GetVehicleHealth(vehid, vehhealth); format(str,64,\"~g~Sebesség: %i km/h\",speed); format(str1,64,\"~g~Állapot: %.0f\",vehhealth); TextDrawSetString(Sebesseg,str); TextDrawSetString(Allapot,str1); return 1; } else { TextDrawHideForPlayer(i,Sebesseg); TextDrawHideForPlayer(i,Allapot); } } } } return 1; } [/pawn] Nincs tesztelve a kódod össze állításán nem változtattam, pedig ráfért volna. 1770
Segítségkérés / Connect Camera hosszabb ideig« Dátum: 2011. július 28. - 17:24:55 »
Nekem van egy tippem.
Az egyik alap gamemódban lehet városokat választani hogy épp melyikbe spawnolja a játékost lesd ki abból hogy oldották meg. grandlarc.pwn És ha jól vettem ki akkor a [pawn] TogglePlayerSpectating(playerid,1); [/pawn] -el oldották meg. |