Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Cappsy

Oldalak: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 160
1741
Beszélgetés / Szervergép
« Dátum: 2013. február 10. - 20:24:33 »
A játék se mindegy mert példának okáért egy metin2 szerver
6giga ramot minimumba elhasznál... 1DARAB megjegyzem és ez a 6gb is csak minimum ált 16gigát adnak egy metin2 szervernek
De mondjuk egy gta cod szervernek sztm elég a 3giga is

1742
Segítségkérés / Fekvõrendõr lerakó script hiba
« Dátum: 2013. február 10. - 20:17:43 »
Tessek egy script szögesdrót script volt de kicseréltem az object idét remélem hasznos lesz
 
#include a_samp
#include zcmd
new bool:szogesdrot, drot, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Fordulas;
CMD:lerak(playerid, params[])
{
    if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le útzárat, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false;
    szogesdrot = true;
    GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas);
    DestroyObject(drot);
    drot = CreateObject(19425, x-1, y, z-1, 0.0, 0.0, Fordulas);
    SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy útzárat. Felvenni a /felszed paranccsal tudod.\");
    return 1;
}
CMD:felszed(playerid, params[])
{
    szogesdrot = false;
    DestroyObject(drot);
    SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszetted az útzárat.\");
    return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    new panels, doors, lights, tires;
    GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
    if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15), SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");
    return 1;
}

1743
Kérdések, Segítség / vip/óra
« Dátum: 2013. február 10. - 20:10:06 »
Idézetet írta: .:MaRtiN:. date=1360515318\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33663\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mert nincsen bejelentve a szerver mint Non-profit vállalkozás , mint a sampforum.hu ! Legalább is ezt mondta keresztapám ... ügyvéd...
 
Úgylátom vannak még itt értlemes emberek ént metin2 szervereket csinálok az ugyanilyen fizetõs és ott is kell biza a vállakozói azért mondom ha nagyba csinálja nem vállalkozó az géz de kicsibe elkér 450 forintot vipért nem nagy dolog....

1744
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [GM] BlackCity
« Dátum: 2013. február 10. - 20:01:31 »
Jó szerver lesz majd?? nagyon sok dolgot írtál le róla!!  :rolleyes:
Nem kéne lezárnod??? Nem gondolod?  :grrrrr:

1745
Készülõ munkák / [GM]Red County RPG Mód
« Dátum: 2013. február 10. - 19:59:45 »
Idézetet írta: zeteni date=1360507407\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33644\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 :confused:
Meg ha jól vagyok informálva õz obiject nincsen :D
 
Rosszul vagy informálva.
 
[/quote]
Akk ma se keltem hiába majd meglesem hogy néz ki...

1746
SA-MP / Open.mp: Szerverfejlesztés / Mysig(Titulus)
« Dátum: 2013. február 10. - 19:56:03 »
Egyszerû és nagyszerû eléggé f***ántos ötlet volt :D

1747
Készülõ munkák / [GM]Red County RPG Mód
« Dátum: 2013. február 10. - 15:15:06 »
Sok sikert
Lovaglás egyenlõ õzike   :unsure: :unsure:
Hát nemtudom én csak olyan ismerek ami tehénné változtat ilyen lovaglósat nem igen láttam még :D
 :confused:
Meg ha jól vagyok informálva õz obiject nincsen :D

1748
Kérdések, Segítség / vip/óra
« Dátum: 2013. február 10. - 14:39:05 »
Hát én nem vagyok sem jogász sem jog hallgató szerintem nem az mert ez után adózni kell de nem fognak beszólni érte szerintem.....
Ez olyan mintha kiállnál limonádét árulni nem fognak bevinni.....
Persze ha komolyabba nyomod nem egy kisszerveren akarsz 500 forintot elkérni az már más tészta

1749
Segítségkérés / WeaponDrop Script Probléma
« Dátum: 2013. február 10. - 14:31:11 »
/dropgun
/pickupgun 
 
command(pickupgun, playerid, params[])
command(dropgun, playerid, params[])

 
 :unsure: :unsure: :unsure: :unsure:
Akkor már nálad van a baj...

1750
Archívum / [HUN] BaySide RolePlay [RELOADED] [0.3e]
« Dátum: 2013. február 10. - 14:27:23 »
Nos,Legalább az évek során megtanultál Topicot írni...
Sikert.

1751
Segítségkérés / WeaponDrop Script Probléma
« Dátum: 2013. február 10. - 14:20:05 »








Nézd találtam egy scriptet  én is ezt használtam ez jó és szép esetleg ez is a vízbe lesz majd akkor megcsinálom
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=217076
\"2556heg.jpg\"

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. február 10. - 14:21:17 )

Jah értem én rosszul értelmeztem azt hittem mindenkinek a föld alatt van ezért növeltem a magasságot 2 vel de nézd ez szerintem ugyan olyan és ezt tudom hogy nem buggos mivel használtam :D

1752
Segítségkérés / WeaponDrop Script Probléma
« Dátum: 2013. február 10. - 14:14:12 »
Aha táhát amit küldtem most jó lett annyival hogy nem a földalatt van ugye?? :D

1753
Segítségkérés / WeaponDrop Script Probléma
« Dátum: 2013. február 10. - 13:51:57 »
Most lehet hogy írtam neked egy orbitális hülyeséget mert na nem tudtam tesztelni XDDD nézd meg így
 
/*======================================================================================================*
* This Weapon-Drop Filterscript is made by Jeffry!                                                      *
*                                                                                                       *
*                                                                                                       *
* Made in April 2011.                                                                                    *
*                                                                                                       *
* Your Rights:                                                                                          *
*                                                                                                       *
* -You are allowed to modify this Filterscript, aslong as you DO NOT remove credits or re-upload it.   *
*                                                                                                       *
* -You are NOT allowed to re-upload this Filterscript.                                                  *
* -You are NOT allowed to claim this as your own.                                                       *
* -You are NOT allowed to remove any credits.                                                           *
*                                                                                                       *
* Thank you.                                                                                            *
* Have fun. I would be happy if you give me /credits.  :D                                               *
*                                                                                                      *
*=======================================================================================================*/
#include <a_samp>
//===============================================================================================================================================
//-------------------------Definitions that you may change---------------------------------------------------------------------------------------
//-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
#define WEAPON_RESPAWN_TIME 30               // After this time the pickups get destroyed if not picked up.
#define MONEY_BAG_MONEY       0                 // -1 = Money bag ON with all player-money   0 = Money bag OFF   1+ = Money bag ON with given amount
#define MONEY_BAG_MODE       0              // 1 = Money comes from the killed player     0 = Money comes from the server
new ForbiddenWeapons[]= { 38, 44, 45 };    // Here you add the weapon IDs that you do not want to be created.
//-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
//-------------------------End of the Definitions------------------------------------------------------------------------------------------------
//===============================================================================================================================================
//Variables
new WeaponDrop[MAX_PLAYERS][14];
new WeaponData[MAX_PLAYERS][14][2];
new WeaponTimer[MAX_PLAYERS];
new BagMoney = MONEY_BAG_MONEY;
new BagMode = MONEY_BAG_MODE;
public OnFilterScriptInit()
{
OnWeaponDropInit();
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
OnWeaponDropPickup(playerid, pickupid);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
OnWeaponDrop(playerid);
return 1;
}
//=============The Functions====================================================
stock OnWeaponDropInit()
{
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
for(new a=0; a<14; a++)
{
    WeaponDrop[a] = -1;
    WeaponData[a][0] = -1;
    WeaponData[a][1] = -1;
}
WeaponTimer = -1;
}
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"[FS] WeaponDrop v1.0 by Jeffry loaded!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
stock OnWeaponDropPickup(playerid, pickupid)
{
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
for(new a=0; a<13; a++)
{
    if(WeaponDrop[a] == pickupid)
    {
        WeaponDrop[a] = -1;
        DestroyPickup(pickupid);
        GivePlayerWeapon(playerid, WeaponData[a][0], WeaponData[a][1]);
       WeaponData[a][0] = -1;
       WeaponData[a][1] = -1;
    }
}
if(WeaponDrop[13] == pickupid)
{
        WeaponDrop[13] = -1;
        DestroyPickup(pickupid);
    GivePlayerMoney(playerid, WeaponData[13][0]);
       WeaponData[13][0] = -1;
       WeaponData[13][1] = -1;
}
}
return 1;
}
stock OnWeaponDrop(playerid)
{
    RemovePickups(playerid);
new Float:x, Float:y, Float:z, dropped;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
for(new i=0; i<13; i++)
{
    new weapon, ammo;
    GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapon, ammo);
    if((ammo > 0 || weapon == 1) && weapon != 0)
    {
   new model = GetModel(weapon);
   if(model != -1)
   {
           WeaponData[playerid][0] = weapon;
           WeaponData[playerid][1] = ammo;
           dropped++;
   }
    }
}
if(BagMoney != 0)
{
    if(BagMoney == -1 && GetPlayerMoney(playerid) > 0)
{
   WeaponData[playerid][13][0] = GetPlayerMoney(playerid);
   if(BagMode) GivePlayerMoney(playerid, -WeaponData[playerid][13][0]);
   WeaponDrop[playerid][13] = CreatePickup(1550, 1, x, y, z);
   if(dropped <= 0) dropped=1;
}
if(BagMoney > 0)
{
   WeaponData[playerid][13][0] = BagMoney;
   if(BagMode) GivePlayerMoney(playerid, -WeaponData[playerid][13][0]);
   WeaponDrop[playerid][13] = CreatePickup(1550, 1, x, y, z);
   if(dropped <= 0) dropped=1;
}
}
if(dropped > 0)
{
    new radius;
    if(dropped < 3) radius = 1;
if(dropped < 6) radius = 2;             /*If you want another radius, change it here.*/
if(dropped < 9) radius = 3;
if(dropped > 8) radius = 4;
new Float:degree, Float:tmp;
degree = 360.0 / (float(dropped));
tmp = degree;
if(WeaponTimer[playerid] != -1) KillTimer(WeaponTimer[playerid]);
WeaponTimer[playerid] = SetTimerEx(\"RemovePickups\", WEAPON_RESPAWN_TIME*1000, 0, \"d\", playerid);
    for(new i=0; i<13; i++)
{
    if((WeaponData[playerid][1] > 0 || WeaponData[playerid][0] == 1) && WeaponData[playerid][0] > 0)
    {
      new model = GetModel(WeaponData[playerid][0]);
      if(model != -1)
      {
          WeaponDrop[playerid] = CreatePickup(model, 1, x+(floatsin(degree, degrees)*radius), y+(floatcos(degree+2, degrees)*radius), z);
         degree = degree + tmp;
      }
    }
}
}
return 1;
}
stock GetModel(weaponid)
{
for(new i=0; i<sizeof(ForbiddenWeapons); i++)
{
if(weaponid == ForbiddenWeapons)
{
   return -1;
}
}
switch(weaponid)
{
    case 1: return 331;
    case 2: return 333;
    case 3: return 334;
    case 4: return 335;
    case 5: return 336;
    case 6: return 337;
    case 7: return 338;
    case 8: return 339;
    case 9: return 341;
    case 10: return 321;
    case 11: return 322;
    case 12: return 323;
    case 13: return 324;
    case 14: return 325;
    case 15: return 326;
    case 16: return 342;
    case 17: return 343;
    case 18: return 344;
    case 22: return 346;
    case 23: return 347;
    case 24: return 348;
    case 25: return 349;
    case 26: return 350;
    case 27: return 351;
    case 28: return 352;
    case 29: return 353;
    case 30: return 355;
    case 31: return 356;
    case 32: return 372;
    case 33: return 357;
    case 34: return 358;
    case 35: return 359;
    case 36: return 360;
    case 37: return 361;
    case 38: return 362;
    case 39: return 363;
    case 40: return 364;
    case 41: return 365;
    case 42: return 366;
    case 43: return 367;
    case 44: return 368;
    case 45: return 369;
    case 46: return 371;
default: return -1;
}
return -1;
}
forward RemovePickups(playerid);
public RemovePickups(playerid)
{
if(WeaponTimer[playerid] != -1) KillTimer(WeaponTimer[playerid]);
WeaponTimer[playerid] = -1;
for(new a=0; a<14; a++)
{
    if(WeaponDrop[playerid][a] != -1)
    {
        DestroyPickup(WeaponDrop[playerid][a]);
        WeaponDrop[playerid][a] = -1;
       WeaponData[playerid][a][0] = -1;
       WeaponData[playerid][a][1] = -1;
    }
}
return 1;
}

1754
SA-MP / Open.mp: Szerverfejlesztés / LS-AIR Stunt By xD1999
« Dátum: 2013. február 10. - 13:46:24 »
Szép a mapp :D
De a sobeit :whistle:  (Szívtam már meg én is így )

1755
Segítségkérés / Minigame HELP!!!
« Dátum: 2013. február 10. - 13:41:17 »
:sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
Figyelj mire ezt valaki elolvassa addigra leszédül a székrõl...
Lehet nem agyar vagy ez nem is baj de már csak a magad kedvéért van online helyesírás elemzõ...
Igaziból én a problémádat se nagyon értem szóval

Oldalak: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 160
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal