Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1741
Segítségkérés / kocsik berakása FilterScript-el,hol a gond?« Dátum: 2011. december 20. - 11:07:22 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleSpawn
ebben az eseményben ajánlom berakni ![]() http://wiki.sa-mp.com/wiki/AddVehicleComponent ezzel a függvénnyel tudsz tuningot rakni a jármûre... viszont így már jobb eltárolni a jármû ID-t....vagy változókban, vagy tömbben... [pawn] #include <a_samp> new kocsi1,kocsi2; public OnFilterScriptInit() { kocsi1 = AddStaticVehicleEx(409,2191.80004883,-1803.19995117,13.50000000,0.00000000,3,3,15); SetVehicleToRespawn(kocsi1); kocsi2 = AddStaticVehicleEx(550,2157.30004883,-1807.50000000,13.30000019,0.00000000,3,3,15); SetVehicleToRespawn(kocsi2); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { if(vehicleid == kocsi1 || vehicleid == kocsi2) { AddVehicleComponent(vehicleid,1010); // Nitro AddVehicleComponent(vehicleid,1087); // Hydraulica AddVehicleComponent(vehicleid,1074); // Felni } if(vehicleid == kocsi2) { AddVehicleComponent(vehicleid,1075); // Felni } return 1; } [/pawn] [pawn]SetVehicleToRespawn(kocsi1);[/pawn] azért kell mert az OnVehicleSpawn csak REspawn-nál hívódik meg... és azért Spawn-nál adok tuningot mert akkor minden spawn-nál lesz rajta tuning, ha csak egyszerit akarsz akkor elég az OnFilterScriptInit-hez beírkálni... http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleSpawn http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleToRespawn 1742
Szkript kérések / Dialog-os ital lista kérése« Dátum: 2011. december 20. - 10:33:10 »Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1324368834\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14406\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ha belegondolnál akkor magadtól is rájönnél. 1743
Segítségkérés / kocsik berakása FilterScript-el,hol a gond?« Dátum: 2011. december 20. - 00:56:21 »
[pawn]#if defined FILTERSCRIPT[/pawn]
alatt levõ }-t töröld ki ![]() 1744
Segítségkérés / kocsik berakása FilterScript-el,hol a gond?« Dátum: 2011. december 20. - 00:24:02 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleSpawn
ezt nézd meg mit is irtál ![]() ez kell neked amugy ![]() http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnFilterScriptInit de az elképzelés nem rossz ![]() ![]() 1746
Segítségkérés / skin választásnál feje fölé szöveg« Dátum: 2011. december 19. - 21:00:35 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerRequestClass
ennél az eseménynél próbálkoztál? azért írd le a próbálkozásod ![]() azért belinkelem a GameText funkciót hátha segít http://wiki.sa-mp.com/wiki/GameTextForPlayer 1747
Segítségkérés / Egy parancs több dologra jó legyen.« Dátum: 2011. december 19. - 02:01:56 »
[pawn]i
f(!strcmp(cmdtext, \"/kapunyit\", true)) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 6.0, x, y, z)) { MoveObject(object,x,y,z,speed); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 6.0, x, y, z)) { MoveObject(object,x,y,z,speed); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 6.0, x, y, z)) { MoveObject(object,x,y,z,speed); } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Innen nem tudsz kaput nyitni !\"); } return 1; } [/pawn] http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerInRangeOfPoint http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject X Y Z koordinátákat be kell írni és a sebességet is! /save-el tudod lementeni vagy a tárgy létrehozásánál használtakat kimásolod... 1749
Segítségkérés / halálnál NE vonjon le 100$-t.« Dátum: 2011. december 18. - 23:50:09 »
fura egy módot szerezhettél be
![]() ![]() 1750
Segítségkérés / halálnál NE vonjon le 100$-t.« Dátum: 2011. december 18. - 22:24:39 »
nem hiszem hogy \"SAMP Bug\" lenne...gondolom RP szervered van, ott szokott ilyen lenni...\"kórházi költség\" gyanánt...és biztos hogy halálnál veszi le? és nem spawn-nál? mert RP-ben spawn-nál veszi le
de ha nem RP-d van akkor is megéri megnézni a spawn callback-eket ![]() http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerSpawn http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerRequestSpawn valószínûleg itt lesz vagy egy meghívott függvényben...de lehet ha rákeresel a SetPlayerMoney-ra ( vagy ha saját pénz funkció van akkor arra ) akkor megtalálnád ![]() sok sikert... 1751
Segítségkérés / Regisztrációs hiba« Dátum: 2011. december 18. - 16:26:21 »
[pawn]new tmp;
tmp=strlen(inputtext); if(tmp != dini_Int(fajl, \"Jelszó\"))[/pawn] hát nem tudom mire jó pontosan ez a \"dini_Int\" függvény, szerintem a \"Jelszó\" után levõ értéket számmál alakítja...vagy talán lekérdezi a jelszó után levõ szöveg hosszát... de akármelyik is lenne, egyik megoldás sem jó itt jelszó ellenõrzésre... strlen = szöveghosszát lekérdezi...másik feltételt nem látok, tehát ennyi összehasonlítást találtam tehát példát írok, hogy szerintem hogy fut le... Beírt jelszó: 12345 Fájlban levõ jelszó: Pista feltétel: [pawn]if(tmp != dini_Int(fajl, \"Jelszó\"))[/pawn] Ha a \"dini_Int\" függvény az értékbõl csinál számot akkor: (5 != 0) Ha a \"dini_Int\" függvény a string hosszát adja vissza akkor: (5 != 5) tehát nem strlen-es ellenõrzést ajánlok ![]() ![]() Ha meg csak számokat adhatnak meg jelszónak akkor strval függvényt ajánlom ( string számmá alakítása ) http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strval Ha meg string összehasonlítást szeretnél alkalmazni ( mint parancsoknál szokták ) akkor strcmp http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strcmp 1752
Segítségkérés / A 2 stock mit csinál?« Dátum: 2011. december 18. - 14:00:58 »
1. leellenõrzi, hogy a szöveg szám e...ez kicsit furán hangzott programozó szemmel nézve, de máshogy nem tudom leírni
![]() például: \"726G21\" erre 0-s értékkel tér vissza mert benne van a \'G\' \"36623\" erre 1-es értékkel tér vissza mert csak számot tartalmaz 2. a jármû neveket ellenõrízve visszaad egy jármû ID-t... például: ReturnVehicleID(\"inf\"); infernus ID-ját adja vissza feltéve ha nincs más \"inf\"-et tartalmazó jármû név elõtte 1753
Beszélgetés / Magyar SAMP közösség« Dátum: 2011. december 18. - 13:48:34 »
szerintem is célszerûbb rávezetni az embereket a megoldásra és nem a szájába rágni a választ...
és tisztában vagyok hogy a komolyabb kódok megírása idõbe telík, de szerintem mindenki fejlõdik minden kód megírása után...és nem csak a KÉRÉS-re lehetne fektetni hangsúlyt hanem az ötletekre és a tapasztalatokra...tehát mondhatni kérdés nélküli válaszokat írni...mondjuk felteszel saját magadnak egy kérdést, hogyan is oldj meg valamit...megoldod saját magadtól vagy akár segítséggel...és publikálod a tapasztalatokat, nem 1:1-ben a kódot, hanem a munkamenetet...ezzel részben visszatekintesz a kódodra és elmondod mit is csináltál, hogy a jelenlegi formáját elérd, de mint mondtam semmi nem kötelezõ ! csak ha mindenki adna egy kicsit a közösbe, akkor sokkal többet kapna... 1754
Beszélgetés / Magyar SAMP közösség« Dátum: 2011. december 18. - 11:59:37 »
nem azt mondtam, hogy kötelessége mindenkinek scripteket publikálni és pont errõl lenne szó hogy nem teljesen ingyen !
gondolom te is tapasztalsz dolgokat, valami miért sikerül vagy éppen miért nem...és ezeket a tapasztalatokat meg kéne osztanunk egymással, hogy ne kövesse el mindenki ugyanazt a hibát...kölcsönösen segítenünk kéne egymás fejlõdését...és a tapasztalatok megosztása mellett kérdéseket is tehetünk fel, persze válaszolni is illik máséra ![]() 1755
Beszélgetés / Magyar SAMP közösség« Dátum: 2011. december 17. - 23:58:45 »
hát szerintem jót tenne a kezdõknek ha kapnának komolyabb scripteket is kézhez és egymás ötleteit is felhasználhatnánk de nem 1:1 másolásra
![]() szeretnék 2 példát hozni hátha igy jobban érthetõ... Régen volt egy RP szerver amihez én adtam a hostot és ott volt az a bizonyos \"V-s jármû rendszer\", én csak hallottam róla, kb olyanokat, hogy bugos nem mûködik minden gyárilag.......és hogy sok szerver használja...hát és én elkezdtem gondolkozni, ha annyira bugos és senki nem tudja javítani akkor miért használják annyian? és ekkor jött az ötlet hogy én is írok a HRP-nek egy saját jármû rendszert...elõbb-utóbb igyis ugyis kellett volna 1, de én nem akartam szenvedni egy bemásolt kóddal, inkább sajátot írtam...mai napig nem tudom hogyan mûködik az a V-s jármû rendszer de már nem is érdekel mivel nekem van sajátom ![]() A másik dolog amit jól összedolgozó közösséggel gyorsabban tudnék fejleszteni, az a Portable Scriptelés...3. verzióját dolgoztam már ki, de teljesen egyedül és egyedül vagyok a problémák, elõnyök és megoldások keresésében is ! Pedig szerintem minden szerveren lehetne alkalmazni mert eddig tapasztalt elõnyei és elméletben levõ elõnyei is vannak ! Fõleg hogy szerintem a scriptelésben sokat változtathatna, és a Portable Scriptelésnek 2 oldala is elõnyõs lehet mindenki számára. Ez egy scriptelési módszer, egyszerre lehet egy módon több szálon dolgozni, tehát egyszerre 2 scripter ír a módba úgy, hogy nem is kell a mód forráskódja nekik ![]() ![]() ![]() ![]() |