Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 121
1741
Segítségkérés / kocsik berakása FilterScript-el,hol a gond?
« Dátum: 2011. december 20. - 11:07:22 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleSpawn
ebben az eseményben ajánlom berakni :)
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AddVehicleComponent
ezzel a függvénnyel tudsz tuningot rakni a jármûre...
viszont így már jobb eltárolni a jármû ID-t....vagy változókban, vagy tömbben...
[pawn]
#include <a_samp>
new kocsi1,kocsi2;
public OnFilterScriptInit()
{
kocsi1 = AddStaticVehicleEx(409,2191.80004883,-1803.19995117,13.50000000,0.00000000,3,3,15);
SetVehicleToRespawn(kocsi1);
kocsi2 = AddStaticVehicleEx(550,2157.30004883,-1807.50000000,13.30000019,0.00000000,3,3,15);
SetVehicleToRespawn(kocsi2);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
if(vehicleid == kocsi1 || vehicleid == kocsi2)
{
    AddVehicleComponent(vehicleid,1010); // Nitro
    AddVehicleComponent(vehicleid,1087); // Hydraulica
    AddVehicleComponent(vehicleid,1074); // Felni
}
if(vehicleid == kocsi2)
{
    AddVehicleComponent(vehicleid,1075); // Felni
}
return 1;
}
[/pawn]
[pawn]SetVehicleToRespawn(kocsi1);[/pawn]
azért kell mert az OnVehicleSpawn csak REspawn-nál hívódik meg...
és azért Spawn-nál adok tuningot mert akkor minden spawn-nál lesz rajta tuning, ha csak egyszerit akarsz akkor elég az OnFilterScriptInit-hez beírkálni...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleSpawn
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleToRespawn

1742
Szkript kérések / Dialog-os ital lista kérése
« Dátum: 2011. december 20. - 10:33:10 »
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1324368834\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14406\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


http://sampforum.hu/index.php?topic=18387.msg201297#msg201297
ezzel mi volt a gond? :)
 
Ha belegondolnál akkor magadtól is rájönnél.
Olyan pickupokat hoztál létre amik nem tûnnek el, ha belesétálsz egybe akkor megjelenik egy dialog, de te még mindig ott állsz a pickupnál és emiatt folyamatosan visszahívásra kerül az OnPlayerPickUpPickup emiatt folyamatosan megjelenítésre kerül a dialog.  (Igaz mivel nem olyan gyakori ennek a frissítése néha egész jól mûködik.)
 
[/quote]
hát nem tudom tesztelted e a kódot, mert én igen...és kiválasztás után el kellett mennem a pickuptól és vissza, hogy újra kidobja a dialogot...nálam mûködött...

1743
Segítségkérés / kocsik berakása FilterScript-el,hol a gond?
« Dátum: 2011. december 20. - 00:56:21 »
[pawn]#if defined FILTERSCRIPT[/pawn]
alatt levõ }-t töröld ki :)

1744
Segítségkérés / kocsik berakása FilterScript-el,hol a gond?
« Dátum: 2011. december 20. - 00:24:02 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleSpawn
ezt nézd meg mit is irtál :)
ez kell neked amugy :)
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnFilterScriptInit
de az elképzelés nem rossz :D csak nem akkor kell leraknod amikor spawnol egy jármû hanem amikor indul a script :)

1745
Szkript kérések / Dialog-os ital lista kérése
« Dátum: 2011. december 20. - 00:04:49 »

1746
Segítségkérés / skin választásnál feje fölé szöveg
« Dátum: 2011. december 19. - 21:00:35 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerRequestClass
ennél az eseménynél próbálkoztál? azért írd le a próbálkozásod :) hátha megtaláljuk a problémát...
azért belinkelem a GameText funkciót hátha segít
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GameTextForPlayer

1747
Segítségkérés / Egy parancs több dologra jó legyen.
« Dátum: 2011. december 19. - 02:01:56 »
[pawn]i
f(!strcmp(cmdtext, \"/kapunyit\", true))
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 6.0, x, y, z)) { MoveObject(object,x,y,z,speed); }
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 6.0, x, y, z)) { MoveObject(object,x,y,z,speed); }
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 6.0, x, y, z)) { MoveObject(object,x,y,z,speed); }
else { SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Innen nem tudsz kaput nyitni !\"); }
return 1;
}
[/pawn]
http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerInRangeOfPoint
http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject
X Y Z koordinátákat be kell írni és a sebességet is!
/save-el tudod lementeni vagy a tárgy létrehozásánál használtakat kimásolod...

1748
Segítségkérés / Egy parancs több dologra jó legyen.
« Dátum: 2011. december 19. - 00:06:02 »
hát ez szerintem sima feltétel képzés :)
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Control_Structures#else_if

1749
Segítségkérés / halálnál NE vonjon le 100$-t.
« Dátum: 2011. december 18. - 23:50:09 »
fura egy módot szerezhettél be :D ha nincs semmi és mégis müködik :D akkor valószínüleg valamelyik INC-ben van ha csak a pénz átadásnál van a pénz adás funkció...

1750
Segítségkérés / halálnál NE vonjon le 100$-t.
« Dátum: 2011. december 18. - 22:24:39 »
nem hiszem hogy \"SAMP Bug\" lenne...gondolom RP szervered van, ott szokott ilyen lenni...\"kórházi költség\" gyanánt...és biztos hogy halálnál veszi le? és nem spawn-nál? mert RP-ben spawn-nál veszi le
de ha nem RP-d van akkor is megéri megnézni a spawn callback-eket :)
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerSpawn
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerRequestSpawn
valószínûleg itt lesz vagy egy meghívott függvényben...de lehet ha rákeresel a SetPlayerMoney-ra ( vagy ha saját pénz funkció van akkor arra ) akkor megtalálnád :)
sok sikert...

1751
Segítségkérés / Regisztrációs hiba
« Dátum: 2011. december 18. - 16:26:21 »
[pawn]new tmp;
tmp=strlen(inputtext);
if(tmp != dini_Int(fajl, \"Jelszó\"))[/pawn]
hát nem tudom mire jó pontosan ez a \"dini_Int\" függvény, szerintem a \"Jelszó\" után levõ értéket számmál alakítja...vagy talán lekérdezi a jelszó után levõ szöveg hosszát...
de akármelyik is lenne, egyik megoldás sem jó itt jelszó ellenõrzésre...
strlen = szöveghosszát lekérdezi...másik feltételt nem látok, tehát ennyi összehasonlítást találtam
tehát példát írok, hogy szerintem hogy fut le...
Beírt jelszó: 12345
Fájlban levõ jelszó: Pista
feltétel:
[pawn]if(tmp != dini_Int(fajl, \"Jelszó\"))[/pawn]
Ha a \"dini_Int\" függvény az értékbõl csinál számot akkor:
(5 != 0)
Ha a \"dini_Int\" függvény a string hosszát adja vissza akkor:
(5 != 5)
tehát nem strlen-es ellenõrzést ajánlok :) mert ha pl az a pass, hogy \"Pista\" akkor akárki aki 5 karakteres jelszót ír be az betud lépni :)
Ha meg csak számokat adhatnak meg jelszónak akkor strval függvényt ajánlom ( string számmá alakítása )
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strval
Ha meg string összehasonlítást szeretnél alkalmazni ( mint parancsoknál szokták ) akkor strcmp
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strcmp

1752
Segítségkérés / A 2 stock mit csinál?
« Dátum: 2011. december 18. - 14:00:58 »
1. leellenõrzi, hogy a szöveg szám e...ez kicsit furán hangzott programozó szemmel nézve, de máshogy nem tudom leírni :)
például:
\"726G21\" erre 0-s értékkel tér vissza mert benne van a \'G\'
\"36623\" erre 1-es értékkel tér vissza mert csak számot tartalmaz
2. a jármû neveket ellenõrízve visszaad egy jármû ID-t...
például:
ReturnVehicleID(\"inf\");
infernus ID-ját adja vissza feltéve ha nincs más \"inf\"-et tartalmazó jármû név elõtte

1753
Beszélgetés / Magyar SAMP közösség
« Dátum: 2011. december 18. - 13:48:34 »
szerintem is célszerûbb rávezetni az embereket a megoldásra és nem a szájába rágni a választ...
és tisztában vagyok hogy a komolyabb kódok megírása idõbe telík, de szerintem mindenki fejlõdik minden kód megírása után...és nem csak a KÉRÉS-re lehetne fektetni hangsúlyt hanem az ötletekre és a tapasztalatokra...tehát mondhatni kérdés nélküli válaszokat írni...mondjuk felteszel saját magadnak egy kérdést, hogyan is oldj meg valamit...megoldod saját magadtól vagy akár segítséggel...és publikálod a tapasztalatokat, nem 1:1-ben a kódot, hanem a munkamenetet...ezzel részben visszatekintesz a kódodra és elmondod mit is csináltál, hogy a jelenlegi formáját elérd, de mint mondtam semmi nem kötelezõ ! csak ha mindenki adna egy kicsit a közösbe, akkor sokkal többet kapna...

1754
Beszélgetés / Magyar SAMP közösség
« Dátum: 2011. december 18. - 11:59:37 »
nem azt mondtam, hogy kötelessége mindenkinek scripteket publikálni és pont errõl lenne szó hogy nem teljesen ingyen !
gondolom te is tapasztalsz dolgokat, valami miért sikerül vagy éppen miért nem...és ezeket a tapasztalatokat meg kéne osztanunk egymással, hogy ne kövesse el mindenki ugyanazt a hibát...kölcsönösen segítenünk kéne egymás fejlõdését...és a tapasztalatok megosztása mellett kérdéseket is tehetünk fel, persze válaszolni is illik máséra :) tehát  ha mindenki adna a közösbe annál több jutna neki is ! és egymás ötleteibõl akár saját ötletek is születhetnek, vagy a másik ötletéhez is hozzá tudnánk tenni...

1755
Beszélgetés / Magyar SAMP közösség
« Dátum: 2011. december 17. - 23:58:45 »
hát szerintem jót tenne a kezdõknek ha kapnának komolyabb scripteket is kézhez és egymás ötleteit is felhasználhatnánk de nem 1:1 másolásra :)
szeretnék 2 példát hozni hátha igy jobban érthetõ...
Régen volt egy RP szerver amihez én adtam a hostot és ott volt az a bizonyos \"V-s jármû rendszer\", én csak hallottam róla, kb olyanokat, hogy bugos nem mûködik minden gyárilag.......és hogy sok szerver használja...hát és én elkezdtem gondolkozni, ha annyira bugos és senki nem tudja javítani akkor miért használják annyian? és ekkor jött az ötlet hogy én is írok a HRP-nek egy saját jármû rendszert...elõbb-utóbb igyis ugyis kellett volna 1, de én nem akartam szenvedni egy bemásolt kóddal, inkább sajátot írtam...mai napig nem tudom hogyan mûködik az a V-s jármû rendszer de már nem is érdekel mivel nekem van sajátom :) én nem konkrétan a V-s jármû rendszert másoltam le hisz azt se tudom mit tartalmaz, én csak a \"jármûrendszer\" ötletet valósítottam meg a saját terveim alapján.
A másik dolog amit jól összedolgozó közösséggel gyorsabban tudnék fejleszteni, az a Portable Scriptelés...3. verzióját dolgoztam már ki, de teljesen egyedül és egyedül vagyok a problémák, elõnyök és megoldások keresésében is ! Pedig szerintem minden szerveren lehetne alkalmazni mert eddig tapasztalt elõnyei és elméletben levõ elõnyei is vannak ! Fõleg hogy szerintem a scriptelésben sokat változtathatna, és a Portable Scriptelésnek 2 oldala is elõnyõs lehet mindenki számára. Ez egy scriptelési módszer, egyszerre lehet egy módon több szálon dolgozni, tehát egyszerre 2 scripter ír a módba úgy, hogy nem is kell a mód forráskódja nekik :) + a mód és a scriptek között jobb összhangot lehet teremteni, sõt megoldható az is ezáltal hogy restart nélkül lehessen fejlesztéseket végezni, akár hiba javítás akár új funkciók létrehozása. Ezt a módszert elõször azért kezdtem kifejleszteni, hogy a mód és a scriptek között jobb összhangot tudjak elérni, de azután rájöttem, hogy ez egy scripter csapat számára a legjobb ! Vagy akárki aki ismeri ezt a módszert tud segíteni a mód fejlesztésében ! Ha a scripter közösség alkalmazná akkor nem kéne SOHA egymás kódjait másolni ! A portable kód itt nyerne igazi jelentõsséget ! Minél nagyobb közösségben tudnánk alkalmazni annál többet tudnánk segíteni egymásnak ! És mivel ez egy fejlõdésben levõ rendszer talán még új elõnyöket és hibákat is tudnánk találni ! Nem arra célzok hogy mindenkinek kötelezõ az én általam kitalált dolgot alkalmazni ! Hanem arra, hogy ha tényleg közösséget alkotnánk akkor nem esne mindeki ugyanabba a hibákba, megosztanánk a tapasztalatokat és ötleteinket. Szerintem minden scripter sokkal gyorsabban fejlõdne :) Az már csak + hogy ha megosztanám ezt a módszert és tényleg elkezdenénk használni akkor ezen a fejlõdési sebességen kicsit tudnék gyorsítani :) De senkinek nem lenne kötelezõ alkalmazni ! Én csak leírnám az ötletem és aki talál benne még elõnyt, õ is leírná és aki hibát õ meg a hibát osztaná meg...és mindenki leírhatná az ötleteit és nem kéne egyedül dolgozni, segíthetnénk egymás munkáját :) .

Oldalak: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal