Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 121
1726
Segítségkérés / Újabb sscanf error(033)
« Dátum: 2011. december 21. - 09:33:32 »
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1324422733\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14498\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
array must be indexed (variable \"k\")
Tömb legyen indexelt.
Másképp mivel ez egy karakterláncnak szánt változó ami 32 cella ami 32 karaktert tárol ezért nem használhatod a dupla egyenlõség jelet.
Most kérdés hogy a kulcs az tömb vagy szimpla változó?
Használd az strcmp-t ha a kulcs is tömb(array).
 
ööö nem tudom ti hogyan használjátok a tömböket én személy szerint nem csak string-eket tárolok bennük :) bár egy asszociativ tömb-ben nehéz is lenne mondjuk :D
pl így is lehet kezelni:
[pawn]
new k[32]; // akkor 0-tól 31-ig indexelt cellái vannak
k[0] = 1;
k[24] = 6253;
if(k[8] == 74)
{
// ...
}
Fuggveny(k[3]);
[/pawn]
ja és szerintem itt a megoldás az lehetne hogy ha string-et ( szöveget ) tartalmaz a \"k\" tömb akkor igy hasonlítsd össze az \"értékét\" az integer tipussal:
[pawn]if(strval(k) == kulcs)[/pawn]
a szövegbõl számot csinál, bár ha a kulcs is szöveg akkor strcmp megoldásra van szükséged :)

1727
Segítségkérés / nem csinál semit
« Dátum: 2011. december 20. - 16:49:27 »
akkor gondolom feljebb...
[pawn]AttachObjectToVehicle(obj,GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0);[/pawn]
akkor ezt a sort kell módosítanod...pontosabban azt amit piros-al jelöltem...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToVehicle
bár hiába linkelem gondolom sokat nem értesz belöle :S
nagyobbra kell írnod azt amit pirossal jelöltem...mondjuk 1.0-ra...próbálgatnod kell melyik lenne a legjobb :)
E: ja látom itt nem müködik a színezés akkor ami    között van :D

1728
Segítségkérés / nem csinál semit
« Dátum: 2011. december 20. - 16:01:22 »
hova akarod te rakni? :D

1729
Segítségkérés / kocsik berakása FilterScript-el,hol a gond?
« Dátum: 2011. december 20. - 14:46:36 »
ahogy itt irtam...
http://sampforum.hu/index.php?topic=18555.msg202723#msg202723
[pawn]if(vehicleid == kocsi11 || vehicleid == kocsi12)[/pawn]
|| = Vagy
&& = És
Tehát a kód ami lefut:
[pawn]HA(vehicleid = kocsi11-el VAGY vehicleid = kocsi12-vel)
{
// akkor lefut ez a kód
}[/pawn]

1730
Segítségkérés / kocsik berakása FilterScript-el,hol a gond?
« Dátum: 2011. december 20. - 14:38:39 »
és mi a 61. sor? ( másold be a 61. sort aztán külön kódba elötte pár sort és utánna pár sort )
pl
[pawn]// 61. sor[/pawn]
[pawn]
...
// 58. sor
// 59. sor
// 60. sor
// 61. sor
// 62. sor
// 63. sor
...[/pawn]

1731
Segítségkérés / kocsik berakása FilterScript-el,hol a gond?
« Dátum: 2011. december 20. - 14:30:02 »
[pawn]if(vehicleid == kocsi11)
{
AddVehicleComponent(vehicleid,1028);//Kipufogó
AddVehicleComponent(vehicleid,1169);//Elsõ lökhárító
AddVehicleComponent(vehicleid,1010);//Nitró
AddVehicleComponent(vehicleid,1141);//Hátsó lökhárító
AddVehicleComponent(vehicleid,1033);//Tetõ
AddVehicleComponent(vehicleid,1027);//Szoknya
AddVehicleComponent(vehicleid,1080);//Kerék
AddVehicleComponent(vehicleid,1038);//Spoiler
ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, 2);
}[/pawn]
így kell...egy feltételen belül lehet több funkció :)

1732
Segítségkérés / kocsik berakása FilterScript-el,hol a gond?
« Dátum: 2011. december 20. - 14:17:17 »
mivel skypeon is beszélünk ezért tudom hogy jó funckióval probálkozol :D de lehet azt nem vetted figyelembe, hogy csak megadott jármûvekre lehet paintjobot tenni :)
http://wiki.sa-mp.com/wiki/ChangeVehiclePaintjob
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Paintjob
tehát csak azokra a jármûvekre tudsz tenni amik a képen vannak :) és csak azokat amik ott vannak rajta...tehát pl nem tudsz Jester paintjobot sabre-ra vagy sultan-ra tenni...

1733
Segítségkérés / nem csinál semit
« Dátum: 2011. december 20. - 14:12:42 »
jajj véletlen az obj-ot már nem raktam be a szájbarágósba :D
http://sampforum.hu/index.php?topic=18560.msg202712#msg202712
módosítottam :)

1734
Segítségkérés / kocsik berakása FilterScript-el,hol a gond?
« Dátum: 2011. december 20. - 14:10:42 »
[pawn]if(vehicleid == kocsi1) // kocsi1
{
   // Tuning
}
if(vehicleid == kocsi1 || vehicleid == kocsi2) // kocsi1 vagy kocsi2 vagy kocsi3
{
}
if(vehicleid >= kocsi1 && vehicleid <= kocsi5) // kocsi1-tõl kocsi5-ig
{
}
if(vehicleid >= kocsi1 && vehicleid <= kocsi5 && vehicleid != kocsi3) // kocsi1-tõl kocsi5-ig de kocsi3-ra ne legyen érvényes
{
}
if(vehicleid >= kocsi1 && vehicleid <= kocsi5 || vehicleid == kocsi8) // kocsi1-tõl kocsi5-ig és kocsi8
{
}[/pawn]
és igy tovább :D

1735
Segítségkérés / nem csinál semit
« Dátum: 2011. december 20. - 13:56:31 »
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext&#38;#91;])
gondolom ez a sor miatt mivel a weboldal hülyén generálja le a kódot :S
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtex[])
erre cseréld ki

1736
Segítségkérés / nem csinál semit
« Dátum: 2011. december 20. - 13:46:48 »
ja, hogy nem tudod értelmezni mit irtam :D a szájbarágós kód kell :D
[pawn]#include <a_samp>
#define COLOR_PIROS
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext,\"/riaszto\",true)==0)
{
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
      new obj = CreateObject(18646,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,50.0);
      AttachObjectToVehicle(obj,GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0);
   }
   return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
itt van :D

1737
Segítségkérés / nem csinál semit
« Dátum: 2011. december 20. - 13:31:56 »
én értem mit akartál kihozni belöle :)
rácsatolni egy tárgyat a kocsira...viszont ahhoz elõször létre kell hozni azt...
CreateObject-el létrehozod és AttachObjectToVehicle-vel csatolod :)

1738
Segítségkérés / nem csinál semit
« Dátum: 2011. december 20. - 13:16:26 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToVehicle
persze, hogy nem csinál semmit :) ugytudom az uj SAMP-ben a limit 1000 tárgyra bõvült...
18646. tárgyat nehezen tudod rácsatolni az 1000-es limitnél :D
gondolom az a MODEL akart lenni :) tehát elõször létre kell hozni...
[pawn]new obj = CreateObject(18646,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,50.0);
AttachObjectToVehicle(obj,GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0);[/pawn]

1739
Segítségkérés / kocsik berakása FilterScript-el,hol a gond?
« Dátum: 2011. december 20. - 13:04:02 »
mehet igen
de én személy szerint ezt a megoldást választanám:
if(vehicleid == kocsi1) { AddVehicleComponent(vehicleid,1074); // Felni }
mivel ha több tuningot akarsz hozzáadni akkor is látod hol kezdõdik és hol a vége :)
én megszokásból mindenhol kiteszem a { }-ket :)

1740
Segítségkérés / kocsik berakása FilterScript-el,hol a gond?
« Dátum: 2011. december 20. - 12:45:00 »
[pawn]if(vehicleid == kocsi1)
    AddVehicleComponent(vehicleid,1074); // Felni
}
{[/pawn]
helyett vagy
[pawn]if(vehicleid == kocsi1) AddVehicleComponent(vehicleid,1074); // Felni[/pawn]
vagy
[pawn]if(vehicleid == kocsi1) { AddVehicleComponent(vehicleid,1074); // Felni }[/pawn]

Oldalak: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal