Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 121
1726
Segítségkérés / kocsik berakása FilterScript-el,hol a gond?
« Dátum: 2011. December 20. - 14:38:39 »
és mi a 61. sor? ( másold be a 61. sort aztán külön kódba elötte pár sort és utánna pár sort )
pl
[pawn]// 61. sor[/pawn]
[pawn]
...
// 58. sor
// 59. sor
// 60. sor
// 61. sor
// 62. sor
// 63. sor
...[/pawn]

1727
Segítségkérés / kocsik berakása FilterScript-el,hol a gond?
« Dátum: 2011. December 20. - 14:30:02 »
[pawn]if(vehicleid == kocsi11)
{
AddVehicleComponent(vehicleid,1028);//Kipufogó
AddVehicleComponent(vehicleid,1169);//Elsõ lökhárító
AddVehicleComponent(vehicleid,1010);//Nitró
AddVehicleComponent(vehicleid,1141);//Hátsó lökhárító
AddVehicleComponent(vehicleid,1033);//Tetõ
AddVehicleComponent(vehicleid,1027);//Szoknya
AddVehicleComponent(vehicleid,1080);//Kerék
AddVehicleComponent(vehicleid,1038);//Spoiler
ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, 2);
}[/pawn]
így kell...egy feltételen belül lehet több funkció :)

1728
Segítségkérés / kocsik berakása FilterScript-el,hol a gond?
« Dátum: 2011. December 20. - 14:17:17 »
mivel skypeon is beszélünk ezért tudom hogy jó funckióval probálkozol :D de lehet azt nem vetted figyelembe, hogy csak megadott jármûvekre lehet paintjobot tenni :)
http://wiki.sa-mp.com/wiki/ChangeVehiclePaintjob
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Paintjob
tehát csak azokra a jármûvekre tudsz tenni amik a képen vannak :) és csak azokat amik ott vannak rajta...tehát pl nem tudsz Jester paintjobot sabre-ra vagy sultan-ra tenni...

1729
Segítségkérés / nem csinál semit
« Dátum: 2011. December 20. - 14:12:42 »
jajj véletlen az obj-ot már nem raktam be a szájbarágósba :D
http://sampforum.hu/index.php?topic=18560.msg202712#msg202712
módosítottam :)

1730
Segítségkérés / kocsik berakása FilterScript-el,hol a gond?
« Dátum: 2011. December 20. - 14:10:42 »
[pawn]if(vehicleid == kocsi1) // kocsi1
{
   // Tuning
}
if(vehicleid == kocsi1 || vehicleid == kocsi2) // kocsi1 vagy kocsi2 vagy kocsi3
{
}
if(vehicleid >= kocsi1 && vehicleid <= kocsi5) // kocsi1-tõl kocsi5-ig
{
}
if(vehicleid >= kocsi1 && vehicleid <= kocsi5 && vehicleid != kocsi3) // kocsi1-tõl kocsi5-ig de kocsi3-ra ne legyen érvényes
{
}
if(vehicleid >= kocsi1 && vehicleid <= kocsi5 || vehicleid == kocsi8) // kocsi1-tõl kocsi5-ig és kocsi8
{
}[/pawn]
és igy tovább :D

1731
Segítségkérés / nem csinál semit
« Dátum: 2011. December 20. - 13:56:31 »
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext&#38;#91;])
gondolom ez a sor miatt mivel a weboldal hülyén generálja le a kódot :S
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtex[])
erre cseréld ki

1732
Segítségkérés / nem csinál semit
« Dátum: 2011. December 20. - 13:46:48 »
ja, hogy nem tudod értelmezni mit irtam :D a szájbarágós kód kell :D
[pawn]#include <a_samp>
#define COLOR_PIROS
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext,\"/riaszto\",true)==0)
{
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
      new obj = CreateObject(18646,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,50.0);
      AttachObjectToVehicle(obj,GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0);
   }
   return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
itt van :D

1733
Segítségkérés / nem csinál semit
« Dátum: 2011. December 20. - 13:31:56 »
én értem mit akartál kihozni belöle :)
rácsatolni egy tárgyat a kocsira...viszont ahhoz elõször létre kell hozni azt...
CreateObject-el létrehozod és AttachObjectToVehicle-vel csatolod :)

1734
Segítségkérés / nem csinál semit
« Dátum: 2011. December 20. - 13:16:26 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToVehicle
persze, hogy nem csinál semmit :) ugytudom az uj SAMP-ben a limit 1000 tárgyra bõvült...
18646. tárgyat nehezen tudod rácsatolni az 1000-es limitnél :D
gondolom az a MODEL akart lenni :) tehát elõször létre kell hozni...
[pawn]new obj = CreateObject(18646,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,50.0);
AttachObjectToVehicle(obj,GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0);[/pawn]

1735
Segítségkérés / kocsik berakása FilterScript-el,hol a gond?
« Dátum: 2011. December 20. - 13:04:02 »
mehet igen
de én személy szerint ezt a megoldást választanám:
if(vehicleid == kocsi1) { AddVehicleComponent(vehicleid,1074); // Felni }
mivel ha több tuningot akarsz hozzáadni akkor is látod hol kezdõdik és hol a vége :)
én megszokásból mindenhol kiteszem a { }-ket :)

1736
Segítségkérés / kocsik berakása FilterScript-el,hol a gond?
« Dátum: 2011. December 20. - 12:45:00 »
[pawn]if(vehicleid == kocsi1)
    AddVehicleComponent(vehicleid,1074); // Felni
}
{[/pawn]
helyett vagy
[pawn]if(vehicleid == kocsi1) AddVehicleComponent(vehicleid,1074); // Felni[/pawn]
vagy
[pawn]if(vehicleid == kocsi1) { AddVehicleComponent(vehicleid,1074); // Felni }[/pawn]

1737
Segítségkérés / kocsik berakása FilterScript-el,hol a gond?
« Dátum: 2011. December 20. - 11:07:22 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleSpawn
ebben az eseményben ajánlom berakni :)
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AddVehicleComponent
ezzel a függvénnyel tudsz tuningot rakni a jármûre...
viszont így már jobb eltárolni a jármû ID-t....vagy változókban, vagy tömbben...
[pawn]
#include <a_samp>
new kocsi1,kocsi2;
public OnFilterScriptInit()
{
kocsi1 = AddStaticVehicleEx(409,2191.80004883,-1803.19995117,13.50000000,0.00000000,3,3,15);
SetVehicleToRespawn(kocsi1);
kocsi2 = AddStaticVehicleEx(550,2157.30004883,-1807.50000000,13.30000019,0.00000000,3,3,15);
SetVehicleToRespawn(kocsi2);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
if(vehicleid == kocsi1 || vehicleid == kocsi2)
{
    AddVehicleComponent(vehicleid,1010); // Nitro
    AddVehicleComponent(vehicleid,1087); // Hydraulica
    AddVehicleComponent(vehicleid,1074); // Felni
}
if(vehicleid == kocsi2)
{
    AddVehicleComponent(vehicleid,1075); // Felni
}
return 1;
}
[/pawn]
[pawn]SetVehicleToRespawn(kocsi1);[/pawn]
azért kell mert az OnVehicleSpawn csak REspawn-nál hívódik meg...
és azért Spawn-nál adok tuningot mert akkor minden spawn-nál lesz rajta tuning, ha csak egyszerit akarsz akkor elég az OnFilterScriptInit-hez beírkálni...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleSpawn
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleToRespawn

1738
Szkript kérések / Dialog-os ital lista kérése
« Dátum: 2011. December 20. - 10:33:10 »
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1324368834\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14406\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


http://sampforum.hu/index.php?topic=18387.msg201297#msg201297
ezzel mi volt a gond? :)
 
Ha belegondolnál akkor magadtól is rájönnél.
Olyan pickupokat hoztál létre amik nem tûnnek el, ha belesétálsz egybe akkor megjelenik egy dialog, de te még mindig ott állsz a pickupnál és emiatt folyamatosan visszahívásra kerül az OnPlayerPickUpPickup emiatt folyamatosan megjelenítésre kerül a dialog.  (Igaz mivel nem olyan gyakori ennek a frissítése néha egész jól mûködik.)
 
[/quote]
hát nem tudom tesztelted e a kódot, mert én igen...és kiválasztás után el kellett mennem a pickuptól és vissza, hogy újra kidobja a dialogot...nálam mûködött...

1739
Segítségkérés / kocsik berakása FilterScript-el,hol a gond?
« Dátum: 2011. December 20. - 00:56:21 »
[pawn]#if defined FILTERSCRIPT[/pawn]
alatt levõ }-t töröld ki :)

1740
Segítségkérés / kocsik berakása FilterScript-el,hol a gond?
« Dátum: 2011. December 20. - 00:24:02 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleSpawn
ezt nézd meg mit is irtál :)
ez kell neked amugy :)
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnFilterScriptInit
de az elképzelés nem rossz :D csak nem akkor kell leraknod amikor spawnol egy jármû hanem amikor indul a script :)

Oldalak: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal