Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Cappsy

Oldalak: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 160
1711
Segítségkérés / Láthatatlan checkpoint, avagy kocsi teleportálás
« Dátum: 2013. február 12. - 18:02:01 »
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), x,y,z);//x,y,z hogy hova dobja ezt bemásolod a parancs alá  

 :hihi:

1712
Szevasztok!!
Mint igértem körbenéztem még angol fórumot és találtam egy eléggé jó kis Incet aminek szerintem azok örülnek majd akiknek Role Play szerverük van...
A script tulajdonképpen egy kapunyitó script nem oszt nem szoroz ám de van benne egy kis extra pélának okáért az , hogy a kapu nyitásához kell egy kód amit mindenképpen egy textdrawos ablakba kell beütni :D
Egy kis ízelítõ :)
 

Letöltés:
www.movieserv.net/files/keypad.inc -Letöltés
www.movieserv.net/files/keypad_test.pwn  -Példa Script


Használatát bõvebb leírását megtalálod a hivatalos oldalon
Készítõ: by MP2
Eredeti Link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=329097

1713
SA-MP / Open.mp: Szerverfejlesztés / Bandák Stb..
« Dátum: 2013. február 12. - 17:49:55 »
Valakinek jól jöhet =)

1714
Segítségkérés / Fegyver használat lekérdezése
« Dátum: 2013. február 12. - 17:37:02 »
Hogy te mi a szent istenrõl beszélsz édes dárga barátom: Red-Eye  :shurg: :shurg:
Aha értem hogy gondolod csinálok neked egy példa scriptet és akkor szerintem érteni fogod :)
 
#include <a_samp>
//Lépések
//Defináljuk a gombokat
//Kiválasztjuk az egyik gombot ami szükséges és mondjuk ha a tab kell akkor a scriptbe \"KEY_TAB\"-ot fogod írni
//Szükséges a public OnPlayerKeyStateChange, és a IsPlayerInRangeOfPoint
//Megcsináljuk a dolgokat
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//
//====================GombLista======================//
//
#define KEY_TAB KEY_ACTION//Defináljuk a gombokat a könnyebb használhatüságért
#define KEY_C KEY_CROUCH
#define KEY_LMB KEY_FIRE
#define KEY_SPACE KEY_SPRINT
#define KEY_ENTER KEY_SECONDARY_ATTACK
#define KEY_LSHIFT KEY_JUMP
#define KEY_E KEY_LOOK_RIGHT
#define KEY_RMB KEY_HANDBRAKE
#define KEY_Q KEY_LOOK_LEFT
#define KEY_2 KEY_SUBMISSION
#define KEY_NUM1 KEY_LOOK_BEHIND
#define KEY_LALT KEY_WALK
#define NUM8 KEY_ANALOG_UP
#define NUM2 KEY_ANALOG_DOWN
#define NUM4 KEY_ANALOG_LEFT
#define NUM6 KEY_ANALOG_RIGHT
#define KEY_Y KEY_YES
#define KEY_N KEY_NO
#define KEY_H KEY_CTRL_BACK
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
     if(newkeys == KEY_TAB)//ha megnyomja a tab gombot a \"KEY_TAB\" helyére írd a gomblistából ami kell
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1, x,y,z))//És az adott helyen van akkor történjen meg a lenti dolog
{
   {
            //Ide írd be hogy mi történjen ha megnyomja a gombot és az adott helyen is van
   }
}
}
return 1;
}

 
Ha kérdeznéd miért definiáltam a gombokat az az oka hogy a \"KEY_SECONDARY_ATTACK\" helyett elég most már ha csak  \"KEY_ENTER\" írsz be
Nem bírtam tesztelni nem otthon vagyok de ránézésre jó az x,y,z helyére írd a te kordinátádat

1715
Segítségkérés / Admin szintek
« Dátum: 2013. február 12. - 17:10:09 »
Leírnád melyik mód vagy melyik adminrendszer az?
És akkor megcsinálom meg akkmár a szinteket is írd le

1716
Segítségkérés / Nem jó a Butor Rendszer
« Dátum: 2013. február 12. - 15:56:10 »
Szia!!
1.melyik az a bútor rendszer
2.milyen verzió a szervered
3.a mentésnél figyeltél a kis is nagy betûre mivel számít PL: \"Sampforum.in\" vagy \"sampforum.ini\" Nem mindegy  :nono: :nono:

1717
Segítségkérés / Láthatatlan checkpoint, avagy kocsi teleportálás
« Dátum: 2013. február 12. - 15:51:26 »
Mármint ha beírod azt hogy tele akkor a kocsidat amiben jelenleg ülsz odatelézze vagy egy kocsi ami ki tudja hol van egy parancsra lerakja és felszedje??

1718
Valahogy éreztem hogy be fog jönni :D
 
Idézetet írta: A.S.S.A date=1360679058\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33716\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nagyon bejön, jó hogy áthoztad, megy a + :D
 
Kösz :) Bár nemkaptam  :-\\
Off:
Körbeleskedek hátha van még ilyesmi dolog fennt :)

1719
Szkript kérések / Egy kis rendõr dolog
« Dátum: 2013. február 12. - 15:44:43 »
Háhá igaz kihagytam :)
Sajnos nem otthon vagyok így tesztelni sem tudtam :)

1720
Archívum / [HUN][0.3x]Game World FreeRoam Szerver™
« Dátum: 2013. február 12. - 12:52:59 »
Sikert Hozzá :)
Ha kell segítség látod mi a skypom    :sly:

1721
Sziasztok!!
Körbenéztem angol fórumon és találtam egy nagyon fajántos kis incudet ami ha jó értelmezem a régi játékbeli rádiót alakítja át egy számunkra megadott élõ rádióvá....
Vagyis Be tudjuk állítani hogy az alapértelmezett rádió helyett milyen rádió szóljon...Mivel ez jó rp és FUN/STUNT szerverre gondoltam áthozom
Készítõ: Jochemd
Eredeti Link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=308886
Letöltés: http://pastebin.com/raw.php?i=5yKug2wj
Textdraw id:
Fura De a script azt is megtudja nekünk csinálni hogy hol helyezkedjen el az adott rádiónak a kiírása
 
#define USE_TEXTDRAW_SET [iD]

 
Kép a 3 fajta elhelyezkedésrõl:
ID 0: http://i.imgur.com/zqqCi.png
ID 1: http://i.imgur.com/hIsYh.png
ID 2: http://i.imgur.com/vSjoj.png
Credits
Jochemd - Creating this script (not too hard)
Y_Less - y_hooks
Jakku - I asked him for help when the hooks didn\'t work well.
((Nem látom értelmét a fordításnak ha mégis kellene írjatok))
Megköszönni nem szégyen  :thumbsup:

1722
Szkript kérések / Egy kis rendõr dolog
« Dátum: 2013. február 12. - 12:02:32 »
new skin;
new kocsi;
 
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
skin = GetPlayerSkin(playerid);
        kocsi = GetVehicleModel(vehicleid);
        if(kocsi == 598 || kocsi == 597)
        {
               if(skin == 280 || skin == 283 || skin == 282 || skin == 281 || skin == 285 || skin == 284 || skin == 286 || skin == 288 || skin == 287)
                {
                SendClientMessage(playerid,0xEFEFF7AA, \"Te rendõr vagy így vezetheted!\");
                }
                else
                {
                SendClientMessage(playerid,0xEFEFF7AA, \"Nem vagy rendõr hogy akkarod vezetni te hülye??  HEE??\");
                RemovePlayerFromVehicle(playerid);
                }
        }
kocsi = GetVehicleModel(vehicleid);
        if(kocsi == 596)//lspd kocsi 2 skin
        {
                if(skin == 280 || skin == 211)
                {
                SendClientMessage(playerid,0xEFEFF7AA, \"Te neked megfelelõ a rangod , hogy vezesd a kocsit\");
                }
                else
                {
                SendClientMessage(playerid,0xEFEFF7AA, \"Ezt A kocsit csak a 280,211-es sin használhatja\");
                RemovePlayerFromVehicle(playerid);
                }
        }
        return 1;
}

 
Tess 2 perec volt
(javítva)

1723
Segítségkérés / Fegyver használat lekérdezése
« Dátum: 2013. február 12. - 11:31:27 »
Mármint hogy érted?? Hogy engedélyezze e vagy hogy mekkora legyen a skillje??

1724
Segítségkérés / Láthatatlan checkpoint, avagy kocsi teleportálás
« Dátum: 2013. február 11. - 19:31:07 »
IfRageOfPonintal van megoldva és ugyanazt a kordinátát rakják a 3D textbe gondolom én

1725
Tanuljunk PAWN nyelvet / Objectek Berakása más módszerrel!
« Dátum: 2013. február 11. - 16:22:53 »
az én módomba pont így van minden hqnak van egy változó így nem keverednek össze és egy paranccsal  akár  újratölthetem vagy kiszedhetem :)

Oldalak: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 160
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal