Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Cappsy

Oldalak: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 160
1696
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:JR Névválasztó
« Dátum: 2013. február 12. - 20:08:44 »
Idézetet írta: Sramm date=1360695968\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33731\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Én leszek Magdi anyus  >:D >:D
ja az  másik sorozat  :(
 
\"width=500http://prohardver.hu/dl/upc/2011-05/130822_1260585284155.png[/img]
Hát ez elég sz*r volt.
 
[/quote]
Akkor végre egy szinten van veled  :$

1697
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:JR Névválasztó
« Dátum: 2013. február 12. - 20:03:56 »
Én leszek Magdi anyus  >:D >:D
ja az  másik sorozat  :(

1698
Segítségkérés / Bútor System ][Olvasd és ott részletes leírás lesz.
« Dátum: 2013. február 12. - 19:56:01 »
Rajta kívül sok ember lopja még  :yes: :yes:
Mit tegyen tetszik neki de már valaki megcsinálta ne tegye be vagy mi?!

1699
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[RPG] OceanRPG
« Dátum: 2013. február 12. - 19:54:11 »
Szerintem ezt kicsit át kéne írnod kicsit szebbre

1700
Segítségkérés / Bútor System ][Olvasd és ott részletes leírás lesz.
« Dátum: 2013. február 12. - 19:29:36 »
Idézetet írta: sticky2 date=1360693369\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33725\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://wiki.sa-mp.com/wiki/EditObject
 
Akár :D

1701
Segítségkérés / Bútor System ][Olvasd és ott részletes leírás lesz.
« Dátum: 2013. február 12. - 19:19:41 »
Nyugi  ZyZu csak PDSS admin azért ilyen.....
Hát van a modern bútorrendszer azt át tudod alakítani

1703
Segítségkérés / Nem jó a Butor Rendszer
« Dátum: 2013. február 12. - 18:29:50 »
Ez kész rejtély bocs de nekem ötletem sincs  :OO
Ha nagyon kell és megbízol bennem mondjuk teamwieverrel ránézhetek de mást nem tudok tenni :hmmm:

1704
Teljesen mind 1 most már jó ez itt is

1706
Segítségkérés / Nem jó a Butor Rendszer
« Dátum: 2013. február 12. - 18:05:00 »
\" post=\"395468\" timestamp=\"1360687492\"]
Egyetlen butor rendszer van a Fórumon... LE is irtam idézem: \" Modern Butor Rendszer \"
Egyépként 0.3e
Link a Butor rendszerhez: http://sampforum.hu/index.php?topic=36132.0
:D Várom a segícséget.
 
[/quote]
Tudod angol fórum is létezik... Ott pedig nem 1 van :)
hát úgy látom a script maga teszi le .....
Érdemes amúgy ezt a scriptet elsõ vagy második helyre tenni, nem nyúltál bele véletlen??

1707
Segítségkérés / Láthatatlan checkpoint, avagy kocsi teleportálás
« Dátum: 2013. február 12. - 18:02:01 »
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), x,y,z);//x,y,z hogy hova dobja ezt bemásolod a parancs alá  

 :hihi:

1708
Szevasztok!!
Mint igértem körbenéztem még angol fórumot és találtam egy eléggé jó kis Incet aminek szerintem azok örülnek majd akiknek Role Play szerverük van...
A script tulajdonképpen egy kapunyitó script nem oszt nem szoroz ám de van benne egy kis extra pélának okáért az , hogy a kapu nyitásához kell egy kód amit mindenképpen egy textdrawos ablakba kell beütni :D
Egy kis ízelítõ :)
 

Letöltés:
www.movieserv.net/files/keypad.inc -Letöltés
www.movieserv.net/files/keypad_test.pwn  -Példa Script


Használatát bõvebb leírását megtalálod a hivatalos oldalon
Készítõ: by MP2
Eredeti Link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=329097

1709
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bandák Stb..
« Dátum: 2013. február 12. - 17:49:55 »
Valakinek jól jöhet =)

1710
Segítségkérés / Fegyver használat lekérdezése
« Dátum: 2013. február 12. - 17:37:02 »
Hogy te mi a szent istenrõl beszélsz édes dárga barátom: Red-Eye  :shurg: :shurg:
Aha értem hogy gondolod csinálok neked egy példa scriptet és akkor szerintem érteni fogod :)
 
#include <a_samp>
//Lépések
//Defináljuk a gombokat
//Kiválasztjuk az egyik gombot ami szükséges és mondjuk ha a tab kell akkor a scriptbe \"KEY_TAB\"-ot fogod írni
//Szükséges a public OnPlayerKeyStateChange, és a IsPlayerInRangeOfPoint
//Megcsináljuk a dolgokat
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//
//====================GombLista======================//
//
#define KEY_TAB KEY_ACTION//Defináljuk a gombokat a könnyebb használhatüságért
#define KEY_C KEY_CROUCH
#define KEY_LMB KEY_FIRE
#define KEY_SPACE KEY_SPRINT
#define KEY_ENTER KEY_SECONDARY_ATTACK
#define KEY_LSHIFT KEY_JUMP
#define KEY_E KEY_LOOK_RIGHT
#define KEY_RMB KEY_HANDBRAKE
#define KEY_Q KEY_LOOK_LEFT
#define KEY_2 KEY_SUBMISSION
#define KEY_NUM1 KEY_LOOK_BEHIND
#define KEY_LALT KEY_WALK
#define NUM8 KEY_ANALOG_UP
#define NUM2 KEY_ANALOG_DOWN
#define NUM4 KEY_ANALOG_LEFT
#define NUM6 KEY_ANALOG_RIGHT
#define KEY_Y KEY_YES
#define KEY_N KEY_NO
#define KEY_H KEY_CTRL_BACK
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
     if(newkeys == KEY_TAB)//ha megnyomja a tab gombot a \"KEY_TAB\" helyére írd a gomblistából ami kell
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1, x,y,z))//És az adott helyen van akkor történjen meg a lenti dolog
{
   {
            //Ide írd be hogy mi történjen ha megnyomja a gombot és az adott helyen is van
   }
}
}
return 1;
}

 
Ha kérdeznéd miért definiáltam a gombokat az az oka hogy a \"KEY_SECONDARY_ATTACK\" helyett elég most már ha csak  \"KEY_ENTER\" írsz be
Nem bírtam tesztelni nem otthon vagyok de ránézésre jó az x,y,z helyére írd a te kordinátádat

Oldalak: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 160
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal