Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Depi

Oldalak: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 148
1696
Leírások/Útmutatók / [ TuT ] IsPlayerInRangeOfPoint Használata
« Dátum: 2010. április 18. - 10:16:28 »
Idézetet írta: maark date=1271578027\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1409\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nagyon jó tut :D grat
 
Kösz.

1697
4. régió / [Round1]Mambo vs. Hell
« Dátum: 2010. április 18. - 09:49:02 »
És az is annak számít amikor Monsterrel rámegyek egy cloverra ami szembe jön és a többit tudod te is.

1698
4. régió / [Round1]Mambo vs. Hell
« Dátum: 2010. április 18. - 09:32:12 »
pl akkor p2bzek miközbe arra is figyelnem kell h ne esek el a forgalom miatt xD

1699
4. régió / [Round1]Mambo vs. Hell
« Dátum: 2010. április 18. - 09:16:41 »
TrYp!
Elmondanád hogy ha a Ghost Town bevan kapcsolva akkor h a picsába használjam fel a forgalmat ha nincs is ?  :D

1700
Szkript kérések / Liberty City
« Dátum: 2010. április 17. - 23:39:30 »
Amint elindul valamerre Zuhanni kezd. Az egész mappot kikéne tölteni alúlról objectekkel h ne essen le a player.

1701
Leírások/Útmutatók / [ TuT ] IsPlayerInRangeOfPoint Használata
« Dátum: 2010. április 17. - 23:38:06 »
Idézetet írta: szileni date=1271539993\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1409\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönöm Hell, te mindig olyan figyelmes vagy xDD Szép tut
 
Köszönöm.

1702
Leírások/Útmutatók / [ TuT ] IsPlayerInRangeOfPoint Használata
« Dátum: 2010. április 17. - 23:23:04 »
IsPlayerInRangeOfPoint Használata :
 
Szép jó estét mindenkinek.
Most elmagyaráznám a IsPlayerInRangeOfPoint használatát,hogy miért is?! Hát azért mert sokan kérdezik tolem,hogy hogy lehet egy bizonyos pontból használni egy parancsot,hogy h lehet csinálni egy Automatikusan nyiló kaput.Na pont ezért írom le hogy mások is meg értsék.Mivel ez 0.3ban alapból benne van ezért nem kell neki semmit létre hoznunk.
Nos akkor lássunk hozzá :

Példa egy teleport parancs egy bizonyos pontból :

 
if (strcmp(\"/peldateleport\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
               if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z))
               {
        SetPlayerPos(playerid,X, Y, Z);
               }
               else
               {
                       SendClientMessage(playerid,színkód,\"Te nem vagy a megadot pont közelében.\");
               }
return 1;
}

 
Itt a játékos egy megadott pontból használhatja csak a parancsot,de ha nincs itt akkor kap egy üzit.  :)
Magyarázat :
 

  • if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,7.0, X, Y, Z)):


  • if : Ha


  • IsPlayerInRangeOfPoint : Feltétel,avagy a fügvény rá.


  • playerid : Játékos ID.


  • 7.0 : Ez egy sugár a megadott pontból számítva,egy ún. láthatatlan CheckPoint,amibe ha benne vagyunk akkor használhassuk a parancsot.


  • X,Y,Z : Ezek a kordináták.


  • SendClientMessage(playerid,színkód,\"Te nem vagy a megadot pont közelében.\"); : De ha nincs a közelbe a megadot pont közelében akkor kap egy üzenetet.


Nos ez csak egy egyszeru példa a használatára,sok mindenre használhatjuk,kapuk nyitására,pl Automatikus kapu,de ott vigyázni kell mert csak ID : 0 -nak fog kinyílni,de simán meg lehet csinálni,vagy pl még használhatjuk egy rendor munka egyik parancsára h pl csak akkor sokkolhasson ha a meg adott játékos a rendor közelében van.Remélem értheto volt,és segítettem valakinek,ha valami kérdésetek van,akkor azt itt írjátok meg.További jó fórumozást. Köszönöm hogy elolvastad.

1703
Stunt Liga / Csoportok
« Dátum: 2010. április 17. - 23:18:55 »
GL Snick  :D

1704
Segítségkérés / Error :S
« Dátum: 2010. április 17. - 23:01:06 »
Módot/Szkripted aljára :
 
stock PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z)
{
    new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
    new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
    GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
    tempposx = (oldposx -x);
    tempposy = (oldposy -y);
    tempposz = (oldposz -z);
    if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
    {
        return 1;
    }
    return 0;
}

1705
Klánok / ..::Fanatic Champion Stunters::..
« Dátum: 2010. április 17. - 21:30:25 »
PMbe adj egy MSNt léccives.
És meg is vágom neked.  :)

1706
Stunt Liga / Jelentkezés
« Dátum: 2010. április 17. - 19:25:06 »
Idézetet írta: TR!pL3 date=1271523439\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1303\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
lol ezt nem gondolod komolyan?!
 
Majd max gyorsan kiesik,és legalább meg van a 16,de amugy igazad van,a GTAStunting.hu-ról nem tudsz hívni valakit ?

1707
Stunt / ZeRo - FCS Audition
« Dátum: 2010. április 17. - 18:26:45 »
Sony Vegasba nem volt a sárga lófasz csík lehúzva a videó végére,azé olyan.

1708
Beszélgetés / Mini-interview
« Dátum: 2010. április 17. - 18:25:23 »
Aha.


Mindennap hegyezed a lila feju taknyos kobrát?  :D

1709
Archívum / [HUN] ::: [Dream Stunts] :::
« Dátum: 2010. április 17. - 14:36:14 »
Valószinuleg azért kapod,amit tettél.

1710
Szkript kérések / Bank szkript
« Dátum: 2010. április 17. - 14:32:06 »
Asszem a fórumon van már egy ilyen,talán szét kéne nézdned.

Oldalak: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 148
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal