Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - divkn

Oldalak: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 210
1681
Tanuljunk PAWN nyelvet / Paraméter lépkedések
« Dátum: 2013. október 09. - 15:49:49 »
Egy apró elírástól nem dõl össze a világ, de köszi hogy szóltál. :D

1682
Grafikai Munkák/Logók / Kérések
« Dátum: 2013. október 09. - 12:56:51 »
sry Gentleman. :D


Frissen jött a kemencébõl. ;)
\"humorherold.png?token_hash=AAHDr12my-I3lUBdwIpF6GmjlJ1Z4Rpj124CRqeYBdnhKA&dl=1\"
https://www.dropbox.com/s/vcy9dudug7go5nk/humorherold.png

1683
Grafikai Munkák/Logók / Bemutatás
« Dátum: 2013. október 09. - 09:59:55 »
Meglepõdtem. 1 óra alatt végeztem vele. Level up! :D
[hs width=144 height=169]https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1385420_517972804962627_2051119956_n.jpg?dl=1[/hs]

1685
SetObjectMaterial(CreateObject(...), ...);

 
Ez tényleg mûködik így? A kóddal nincs probléma, de nálam valamiért warningot írt a játék alatt, mikor egy ilyen sort futattam le.
Most meg nem. Esküdni mernék mikor lefutattam egy ilyet, akkor a kliens warningot írt azzal kapcsolatosan hogy az object nem létezik.

1686
Archívum / Re:[HuN] :: Modern Life Party Server :: [mLife]
« Dátum: 2013. október 08. - 21:28:31 »
[mod]Értem. Mivel nem egy gyenge leírást készítettél, ezért én visszahelyezem az elérhetõséget és én elfogadom a leírást.[/mod]

1687
Archívum / Re:[HuN] :: Modern Life Party Server :: [mLife]
« Dátum: 2013. október 08. - 21:23:17 »
[mod]2012. Május 31-ke óta regisztrált tag vagy és nem tudod hogy nem lehet kiírni az elérhetõséget moderátor jóváhagyása elõtt vagy a G. moderátorok elfogadták volna ezt a leírást, amirõl én nem tudok?[/mod]

1688
Archívum / <HUN > DayRPG| Egy új világ kezdete!
« Dátum: 2013. október 08. - 14:40:06 »
[mod]Kiírtad a szerver elérhetõségeit moderátor jóváhagyása elõtt, ezért a téma lezárásra került és elérhetõséget eltávolítva. Olvasd el a szabályzatot. http://sampforum.hu/index.php?topic=46998.0[/mod]

1689
Archívum / [HUN] World War - Világháború TDM
« Dátum: 2013. október 08. - 09:44:21 »
Idézetet írta: speti9603 date=1380401248\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42761\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Le lesz állítva a szeró, mert a clans.hu-nak olyan jó a szervergépe, h csak én látom a szerót más nem...
 
[mod]Már úgy is más szerver fut ezen az IP címen. A téma lezárult.[/mod]

1690
Archívum / [HUN[RFS]Rendõrség FBI [email protected]
« Dátum: 2013. október 08. - 09:40:44 »
[mod]Téma lezárásra került, mivel szeptember 20-ka óta nem elérhetõ.[/mod]

1691
Általános / ELÉG! Rp szerverek
« Dátum: 2013. október 08. - 00:36:22 »
Nem mintha írtam volna errõl egy véleményt, de valaki áthelyezte a Fórum staff/Moderátorok alfórumába. Valamelyik staff kedvelte is a leírást. :D
Én azt mondom hogy hagyjuk figyelmen kívül ezeketet a rövid szerver leírásokat. Aki fel akar menni, az hadd menjen csak.
Kevesebb munka, kevesebb probléma. Csak az benne a kár hogy nem az én fórumon, tehát nem én irányítok. Max. beleszólásaim lehetnek

1692
Tanuljunk PAWN nyelvet / Paraméter lépkedések
« Dátum: 2013. október 08. - 00:23:36 »
Ezt az egyszerûsítést a properties funkciók leírásában (http://wiki.sa-mp.com/wiki/Function:setproperty) találkoztam, nem tudom hogy nevezik ezt valójában, még a Pawn útmutatójában sem találtam ehhez hasonlót sem, így most \"paramatéter lépkedésnek\" neveztem. Bizonyára vannak rajtam kívül itt olyan szkripterek akik tudnak errõl.
Szóval a \"paraméter lépkedés\" lehetõvé teszi hogy egy értékkel ellátott funkció paramétereket átugorhasd, anélkül hogy ismét megadnád azt az értéket, ami már jelenleg meg van adva. Argomentumok esetén ez a módszer nem mûködik.
Hogyan is néz ki ez a Pawnban?
 

Funkció_neve(.paraméter_neve = szám) // egész számok esetén
Funkció_neve(.paraméter_neve = \"szöveg\") // karakterlánc esetén
Funkció_neve(.paraméter_neve = \'karakter\') // karakter esetén
Funkció_neve(.paraméter_neve = true/false) // logikai esetén

 
Itt egy példa:
 

#include a_samp
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    // Mindig megszoktuk adni a szín paraméter értékét mivel ha kihagyjuk, akkor a fordító azt hiszi hogy egy
    // karakterláncot próbálsz rásózni színnek, ezért error 035-ös hibát ír.
    /*Hibás*/ SendPlayerMessage(playerid, \"Üdvözlünk a szerveren!\"); // error 035: argument type mismatch (argument 2)
    /*Helyes*/ SendPlayerMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Üdvözlünk a szerveren!\"); // Nincs hiba
    // Ha nem akarjuk a fehér színt (0xFFFFFFFF) módosítani, akkor ezt mi átléphetjük így
    SendPlayerMessage(playerid, .message = \"Üdvözlünk a szerveren!\"); // Nincs hiba
    // Mivel ismerjük a funkció paraméter neveit (playerid, color, message), így akár rendezve vagy rendezetlenül
    // is hagyhatjuk. Ezt a fordító figyelmen kívül hagyja, mivel definiáltad a paraméter nevét, amihez értéket adtál.
    SendPlayerMessage(.message = \"Üdvözlünk a szerveren!\", .playerid = playerid, .color = 0xFF0000FF); // Nincs hiba
    return 1;
}
// Sajnos ez SendClientMessage funkció esetén nem mûködik mivel, a color paraméternek nincs értéke,
// ezért \"warning 202: number of arguments does not match definition\" figyelmeztetést kapunk,
// így mi létrehozunk egy picit a funkciót, vagyis adunk a color paraméternek egy szín értéket.
stock SendPlayerMessage(playerid, color = 0xFFFFFFFF, message[])
{
    SendClientMessage(playerid, color, message);
    // Egyéb funkció
    return 1;
}

 


// Gondolom mindenki ismeri a CreatePlayerObject funkció végén a DrawDistance paramétert, aminek az értéke 0.0.
// Ezt az paramétert szintén elhagyhatod, mivel nincs utána már paraméter, tehát a fordító figyelmen kívül hagyja.
// CreatePlayerObject paraméteri:
//                 playerid, modelid, X,   Y,   Z,   rX,  rY,  rZ,  DrawDistance = 0.0
CreatePlayerObject(playerid, 740,     0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0); // Mûködik
// Mivel a DrawDistance paraméternek 0.0 az értéke és nem szeretnén módosítani, akkor elhagyhatjuk.
CreatePlayerObject(playerid, 740,     0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0); // Mûködik
// \"Paraméter lépkedés\" segítségével a DrawDistance paramétert bárhová helyezhetjük.
// Módosítsuk a DrawDistance paraméter értékét 0.0-ról 300.0-ra.
//                 playerid, modelid, DrawDistance,          X,   Y,   Z,   rX,  rY,  rZ,
CreatePlayerObject(playerid, 740,     .DrawDistance = 300.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0); // Helytelen
// Ám, a fordító \"error 044: positional parameters must precede all named parameters\"
// hibát észlel, mert nem tudja mihöz kösse a további funkcióit. Tehát definiálnunk kell a DrawDistance utáni paraméter párjait.
//                 playerid, modelid, DrawDistance,          X,        Y,        Z,         rX,        rY,        rZ,
CreatePlayerObject(playerid, 740,     .DrawDistance = 300.0, .X = 0.0, .Y = 0.0, .Z = 0.0, .rX = 0.0,  .rY = 0.0, .rZ = 0.0); // Helyes

1693
Pluginok és Programok / SWinder Böngészõ
« Dátum: 2013. október 07. - 21:46:09 »
Legalább egy képet csatolt volna a programról, nem egy oklevelet vagy mit. :(

1694
PAWN kiegészítõ leírások / settimer
« Dátum: 2013. október 07. - 17:51:13 »
settimer


Idõzítõ elindítása. Lásd: SetTimer
Paraméterei:
 
(milliseconds, bool:singleshot = false)

 
millisecondsEljárás lefuttatása idõközönként miliszekundumban számolva.
bool:singleshotIsmétlelje az eljárást. Ha false akkor csak egyszer hívja le, ha true, akkor többször.
Visszatérése:Mindig 0-val tér vissza.


#include a_samp
main()
{
    settimer(1000);
}
@timer()
{
    print(\"Mûködik?\");
}

 
Megjegyzések.
Ez a funkció nincs itegrálva a a jelenlegi függvénykönyvtárakba.
Itt letöltheted: http://sampforum.hu/index.php?topic=47971.new#new
gettimehttp://sampforum.hu/index.php?topic=44147.0
getdatehttp://sampforum.hu/index.php?topic=44146.0
tickcounthttp://sampforum.hu/index.php?topic=44762.0
settimehttp://sampforum.hu/index.php?topic=47973.0
setdatehttp://sampforum.hu/index.php?topic=47975.0

1695
PAWN kiegészítõ leírások / setdate
« Dátum: 2013. október 07. - 17:39:43 »
setdate


Beállítja a számítógép dátumát a megadott értékek alapján.
Paraméterei:
 
(year = -1, month = -1, day = -1)

 
yearÉv paraméter. Ha -1 az érték, akkor nem módosítja azt értéket.
monthHónap paraméter. Ha -1 az érték, akkor nem módosítja azt értéket.
dayNap paraméter. Ha -1 az érték, akkor nem módosítja azt értéket.
Visszatérése:Mindig 0-val tér vissza.


#include a_samp
main()
{
    // Jelenlegi dátum:  2013/10/7 (év/hó/nap)
    // Módosítjuk a dátumot 2013/10/15-re.
    setdate(2013,10,15);
    // vagy
    setdate(-1,-1,15);
    // vagy
    setdate(.day = 15);
    new t[3]; getdate(t[0],t[1],t[2]);
    printf(\"> %d/%d/%d\",t[0],t[1],t[2]);
    // Kiírja: \"> 2013/10/15\"
}

 
Megjegyzések.
Ez a funkció nincs itegrálva a a jelenlegi függvénykönyvtárakba.
Itt letöltheted: http://sampforum.hu/index.php?topic=47971.new#new
gettimehttp://sampforum.hu/index.php?topic=44147.0
getdatehttp://sampforum.hu/index.php?topic=44146.0
tickcounthttp://sampforum.hu/index.php?topic=44762.0
settimehttp://sampforum.hu/index.php?topic=47973.0
settimerhttp://sampforum.hu/index.php?topic=47976.0

Oldalak: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 210
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal