Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 136
1681
Segítségkérés / Whirlpool hiba
« Dátum: 2011. augusztus 13. - 08:25:01 »
Idézetet írta: mauladam date=1313179661\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10387\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
E: Már beleírja helyesen!
Nem akarok még egy témát nyitni ezért, itt kérdezem meg.
Így ellenörzöm, hogy hibás-e a jelszó, vagy nem:
[pawn]
WP_Hash(jelszo, 256, inputtext);
if(!dfile_ParseString(\"Jelszo\", jelszo))
{
//Nem jó
}else{
//Jó
}
[/pawn]
Ez így miért nem mûködik? (Hiába írom be jól a jelszót nem fogadja el.)
 
Próbáld strcmp-vel mivel teljes azonosságot kell keresni.
[pawn]
WP_Hash(jelszo, 256, inputtext);
if(strcmp(\"Jelszo\", jelszo, false)) // Ha nem sikerül próbáld true értékkel.
{
//Nem jó
}else{
//Jó
}
[/pawn]
Edit:
Hát megnéztem jobban ezt a dolgot lehet használni a dfile_ParseString erre is, az okra hogy miért nem mûködik több infóra lenne szükség.
Szúrj be print sorokat a kódodba és nézd meg milyen adatokkal dolgozik és akkor látni fogod mi is a probléma.
Keresd meg a dfile.incben is ezt
 
stock dfile_ParseString(parameter[], ertek[]){
format(formazas, sizeof(formazas), \"%s=%s;\", parameter, ertek);
print(formazas); // *
print(tarolo); // *
if(strfind(tarolo, formazas, false) != -1) return true;
    return false;
}
[/quote]
és oda is írd be és mûködés közben megtudod vizsgálni hogy a megfelelõ adatokkal dolgozik-e.

1682
Segítségkérés / Jobbra-Balra key (Jármû)
« Dátum: 2011. augusztus 12. - 22:04:07 »

1683
Segítségkérés / Whirlpool hiba
« Dátum: 2011. augusztus 12. - 22:03:06 »
Így néz ki a forrás ami a hiba üzenetet küldi.
 
   if (params[2] < 129)
{
   logprintf(\"WP Error: Insufficient buffer size (must be at least 129)\");
   return 0;
}
[/quote]
Ami azt jelenti hogy 129 minimum string méretet kell megadnod és te ennél kisebbet adtál meg.
És itt a példa:
[pawn]#include <a_samp>
native WP_Hash(buffer[], len, const str[]);
main()
{
    new
        buf[129]; // ennek a mérete nem lehet kisebb 129-nél
    printf(\"hash\");
    WP_Hash(buf, sizeof (buf), \"The quick brown fox jumps over the lazy dog\");
    print(buf);
}[/pawn]

1684
Segítségkérés / Jobbra-Balra key (Jármû)
« Dátum: 2011. augusztus 12. - 21:50:07 »
Ezt hol próbálod használni az OnPlayerKeyStateChange alatt?

1685
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Vicc
« Dátum: 2011. augusztus 12. - 21:20:04 »
Idézetet írta: Pedro date=1313175935\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10385\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Jó lett megnézem
 
kösz..
 

Oh hát ezt mindjárt le is tesztelem és alkotok egy véleményt.
Elsõ ránézésre tetszetõs fõleg az hogy nem nekem kell beírni ilyen fárasztó fa vicceket.
 
[/quote]
rádvártam :) akárki halgat rád abból csak jóscripter lehet :) várom a véleményedet!
 
[/quote]
Oh hát ment a plusz igazán ötletes és szép munka, na igen az ilyen munkákat szeretem nem a 2 - 4 perceseket.

1686
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Vicc
« Dátum: 2011. augusztus 12. - 21:03:11 »
Oh hát ezt mindjárt le is tesztelem és alkotok egy véleményt.
Elsõ ránézésre tetszetõs fõleg az hogy nem nekem kell beírni ilyen fárasztó fa vicceket.

1687
SA-MP: Szerverfejlesztés / VÁROS RÉSZ
« Dátum: 2011. augusztus 12. - 20:59:33 »
Idézetet írta: Armani date=1313100933\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10358\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem rossz lehet h beteszem a szerverembe

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. augusztus 12. - 00:16:41 )

Ez mien file Xd vagy csak nálam van a gond?
 
Hát azt megértem hogy azt írtad értesz a pawnohoz, ok elhiszem nem vitatkozok de olyan nehéz társítani ezt a fájlt egy szövegszerkesztõhöz vagy vissza varázsolni a .map kiterjesztését, az már kicsit fura.
Itt az egész ráadásul még fájl megosztó oldalra is feltöltöttem.

1688
SA-MP: Szerverfejlesztés / Vicc
« Dátum: 2011. augusztus 12. - 13:17:55 »
Olyan nincs hogy áttársítottad máshova és nem megy a kiterjesztését írhattad át a fájlnak, sajnos a windows átnevezés nem igazán tudja ezt a dolgot esetleg a szövegszerkesztõ átnevezõ funkciója képes rá vagy Total Commander.
Edit:
Én most letöltöttem és minden fájlt megtudok nyitni sõt winrar még  ki is írja hogy Pawn Script File szóval semmi probléma.

1689
Szkript kérések / Területek (Mysql)
« Dátum: 2011. augusztus 12. - 12:29:48 »
Idézetet írta: Epsilon date=1313142893\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10299\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A vesszõt illetõen, gondolom Vehicle Plotterre rakta le és az vesszõket tesz bele (idegesítõ, igen).



Epsilon én úgy tudom hogy ez helytelen(Tudtommal):
 
\"INSERT INTO tablename SET field = value\"

[/quote]
Nézz utána!
 
[/quote]
Jól írta az INSERT INTO utasításnál nincs SET, ott VALUES van.
http://www.w3schools.com/sql/sql_insert.asp
 
INSERT INTO table_name
VALUES (value1, value2, value3,...)
INSERT INTO table_name (column1, column2, column3,...)
VALUES (value1, value2, value3,...)
[/quote]
Az UPDATE résznél van SET.
http://www.w3schools.com/sql/sql_update.asp
 
UPDATE table_name
SET column1=value, column2=value2,...
WHERE some_column=some_value
[/quote]

1690
Segítségkérés / DT vs NPC
« Dátum: 2011. augusztus 12. - 10:52:08 »
A szkriptbe mindenhova be kell illeszteni:
[pawn]if(IsPlayerNpc(playerid)) return 1;[/pawn]
sort hogy ne vonatkozzanak rá az igazi játékosoknak írt részletek,
úgy mint regisztráció csatlakozási üzenetek satöbbi.
Egyszerûen csak fenn van a szerveren és kész neki nem kell regisztrálni.
[pawn]public OnPlayerConnect(playerid)
{
    if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
    // többi kód
}[/pawn]
És ezt az OnPlayerSpawnhoz és mindenhova ahol nem akarod hogy vonatkozzon az NPC-kre.

1691
SA-MP: Szerverfejlesztés / Groove system
« Dátum: 2011. augusztus 12. - 10:45:34 »
Idézetet írta: szabyxxx date=1313136149\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10333\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Uh hát kaptál egy véletlen lájkot, holott csak meg akartam nézni kik azok akiknek tetszik.  :D
 
Mitöl nölhet a tiszteletem ? nem tuom csak egyszercsak 12 és azért mert töltöm felfelé a dolgokat?
 
[/quote]
Minden hozzá szólást lehet lájkolni és visszavonni is az utolsóra csak most jöttem rá.
Keress egy \"gpbp_2_arrow_up.png\" amire ha ráviszed az egeret erre változik \"gpbp_2_arrow_up_lit.png\" majd rákattintasz és kész is.

1692
SA-MP: Szerverfejlesztés / Groove system
« Dátum: 2011. augusztus 12. - 09:21:07 »
Uh hát kaptál egy véletlen lájkot, holott csak meg akartam nézni kik azok akiknek tetszik.  :D

1693
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le
« Dátum: 2011. augusztus 11. - 21:26:43 »
Annál egyszerûbb megoldás nincs, mint amit postoltam maximum ha ezt beteszed a módod elejére:
[pawn]stock _DestroyPickup(&pickup) { DestroyPickup(pickup); pickup = -1; }
#define DestroyPickup _DestroyPickup[/pawn]
És nincs több probléma OnPlayerPickUpPickup alatt.
És mindent ugyanúgy használsz mint eddig, semmit extra dolgot nem kell csinálnod.
Edit: Kis helyesírás hiba javítva.

1694
Szkript kérések / /v alatt több parancs!
« Dátum: 2011. augusztus 11. - 10:09:53 »
Igen megoldható de használj zcmdt vagy valami más hasonló dolgot mert egyszerûbb lenne, ez az strtok kissé elavult lett.
Röviden az lenne a lényeg hogy neked meg kellene vizsgálni a bevitt parancs második paraméterét.
Itt egy példa amit nem teszteltem és csak most írtam szóval semmi sincs kiegészítve de hátha kiindulásnak segít:
[pawn]
new
   cmd[128];
cmd = strtok(cmdtext, idx);
if(strcmp(cmd, \"/v\", true) == 0)
{
   new
      cmd2[128]; //a parancs második parameterének tárolásához
   cmd2 = strtok(cmdtext, idx); // tároljuk
   if(strlen(cmd2) == 0) return ShowPlayerDialog(// Ellenõrizzük van-e bevitt második paraméter ha nincs akkor pl.: ShowPlayerDialog vagy SendClientMessage
   else if(IsNumeric(cmd2)) // Ellenõrizzük szám-e // Persze azt is kell majd ellenõrizni hogy érvényes jármû modelid-e a bevitt érték
   {
         CreateVehicle(strval(cmd2),.......
   // Ha van második paraméter megnézzük hogy az lock karakterei-e
   else if(strcmp(cmd2, \"lock\", true) == 0)
[/pawn]
És nézd át ezt az oldalt hátha segít ez is:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strtok

1695
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le
« Dátum: 2011. augusztus 11. - 09:39:48 »
Hát én is valami hasonlón gondolkoztam Epsilon de én egy kicsit egyszerûbbre gondoltam mivel egy változó tárolja a pickup azonosító számát ami 0 tól MAX_PICKUPS értékéig tart,
 
#define MAX_PICKUPS                        (2048)[/quote]
streamer esetében is 0 -tól kezdõdik és tart addig míg létrehozunk pickupot.
Ezért mikor törlésre kerül a pickup mi lenne ha olyan értéket adnánk a változónak ami valószínûleg nem lehet érvényes pickupid, mondjuk
\"-1\" vagy \"INVALID_OBJECT_ID (0xFFFF) (65535)\".
Röviden itt lenne a kód csak nem teszteltem:  (de megfogom tenni estére,  és ha mûködik megírom azt a verziót is ahol megmarad az eredeti native funkció név használat a scriptben)
[pawn]
stock
    _DestroyPickup(&pickup)
{
    DestroyPickup(pickup);
    pickup = -1;
}
[/pawn]
Edit:
@Zsox
Az egyszerûség kedvéért, ahol törlöd a pickup3 változó által tárolt pickupot, írj oda egy plussz sort:
[pawn]
DestroyPickup(pickup3);
pickup3 = -1;
[/pawn]

Oldalak: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal