Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Cappsy

Oldalak: 1 ... 109 110 [111] 112 113 ... 160
1651
A Fórum / Warn szint infók/levonások
« Dátum: 2013. február 25. - 18:36:52 »
Idézetet írta: ScreaM date=1361802886\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18928\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


nekem a következõ levonás ??? :D
 
Levonások: 2013.04.13 [-10%], 2013.08.10. [-10%]
 
[/quote]
lehet kicsit telhetetlen vagyok  :$

1652
TGF / SAMP-System
« Dátum: 2013. február 25. - 18:36:03 »
Idézetet írta: DrAkE date=1361643276\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34050\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És esetleg kaphatunk egy taglistát? (csak hogy tudják kik csinálják nekik a scripteket)
 
igen ez sem lenne rossz hogy tudni hogy áll :)

1653
Archívum / Villager RPG *Újratöltve*
« Dátum: 2013. február 25. - 18:34:45 »
vidéki betyárok role paly pl??

1654
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:,,örök" este...
« Dátum: 2013. február 25. - 18:34:03 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1361812735\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34199\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

mind1 :)
 
hát nem egészen mert a timer csak feleslegesen lassítja a szervert :)
 
[/quote]
:D
ismerem amit te írtál bár nem használom mert nincs szerveren itt pedig probálok mindent a legegyszerûbben leírni hogy értsék :D
De köszönöm a tudatfrissítést :)
ennyit még kibír :)
Igazad van csak már nem fogott úgy az agyam és megoldottam parasztosabban
 
[/quote]
nem töröm össze de szerintem neked is jó ha tanulsz valami újat nem? :D :P
inkább itt szóljanak hogy nem jó a kód minthogy a saját szervered 30000 timer-el játszhatatlanná tedd :)
tanulni nem szégyen :P én is voltam kezdõ :) jó lett volna ha valaki kijavított volna engem is :D akkor nem írtam volna meg annyi hülyeséget a módomba :D
 
[/quote]

1655
Segítségkérés / Router mellet SA-MP Házi szeró hogy feltudjanak jönni
« Dátum: 2013. február 25. - 18:30:34 »
OFF:
Remélem nem rám gondoltál 3 éves a routerem :)
 
Idézetet írta: TengeriMalac date=1361813356\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34166\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
háhhelo. nem te voltál az aki most vett egy routert és nem tudta beüzemelni?
Forwarding menü
Port Triggnél Add New, és ott a szeród pontját
Virtual Serversnél ismét a szeród pontját, és IPhez ezt: 192.168.1.100
 

1656
Segítségkérés / Parancs
« Dátum: 2013. február 25. - 18:26:22 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1361813101\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34164\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 
A csatlakozásnál miért kell 0 ra állítani??
Hogy tudja használni a parancsokat
és miért kell kilépésnél is 0-ra állítani? :)
elég 1x és azért jobb kilépésnél mert akkor az 1. csatlakozásnál nem fut le feleslegesen a kód
és a kezdõk sokszor rosszul használják a ciklusokat és bele számolhat olyan játékost a DM-be aki már offline :) + inkább ne akkor lassítsuk a játékost amikor jönne játszani :D ha egy RP módnál van ( ne legyen sok ) 300 változó/tömb cella amit resetel a szerver az már felesleges hátráltatás ha a játékos jönne játszani akkor ne töltsön neki annyit a szerver :)
 
new count;
for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
if(dm) { count++; }
}

 
30 slotos szervernél lefut 0-tól 29-ig a ciklus és minden olyan ID-t beleszámol akinél a DM 1...persze ezt is ki lehet védeni és lehetpség szerint ki is kell...
persze meg van annak is az elõnye hogy csatlakozásnál reseteljük az adatokat :)
 
[/quote]
hm....
Én így tanultam így használom :)
 
[/quote]
akkor csak gondolj bele logikusan 2x fut le mondhatni egymás után a kód :) van értelme? de te tudod én nem szólok bele, én meg sehogy nem tanultam és helyzettõl függõen használom :D de én minél gyorsabb kódot szeretnék :) minden felesleges részt mellõzök :)
 
[/quote]
Igaz azért mondom hogy igazad van mert kevesebb ramot használ :)
Csak én még ilyen régimódi vagyok hogy ezeket nem használom

1657
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Aldo Fun Cool Party $zerver
« Dátum: 2013. február 25. - 18:23:50 »
Újra kellet rakni mert volt 1db ERROR
Volt egy error és újraraktad az error miatt
\"menu2a.jpg\"

1658
Segítségkérés / Parancs
« Dátum: 2013. február 25. - 18:19:07 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1361812554\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34164\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

A csatlakozásnál miért kell 0 ra állítani??
Hogy tudja használni a parancsokat
és miért kell kilépésnél is 0-ra állítani? :)
elég 1x és azért jobb kilépésnél mert akkor az 1. csatlakozásnál nem fut le feleslegesen a kód
és a kezdõk sokszor rosszul használják a ciklusokat és bele számolhat olyan játékost a DM-be aki már offline :) + inkább ne akkor lassítsuk a játékost amikor jönne játszani :D ha egy RP módnál van ( ne legyen sok ) 300 változó/tömb cella amit resetel a szerver az már felesleges hátráltatás ha a játékos jönne játszani akkor ne töltsön neki annyit a szerver :)
 
new count;
for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
if(dm) { count++; }
}

 
30 slotos szervernél lefut 0-tól 29-ig a ciklus és minden olyan ID-t beleszámol akinél a DM 1...persze ezt is ki lehet védeni és lehetpség szerint ki is kell...
persze meg van annak is az elõnye hogy csatlakozásnál reseteljük az adatokat :)
 
[/quote]
hm....
Én így tanultam így használom :)

1659
Archívum / Villager RPG *Újratöltve*
« Dátum: 2013. február 25. - 18:13:20 »
Háhá lelövöm magam :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. február 25. - 18:16:58 )

\" post=\"398652\" timestamp=\"1361812306\"]

 
ATM RABLÁS
ATM RABLÁS
ATM RABLÁS
ATM RABLÁS
[/quote]
:facepalm: ez nagyon reális. Gondolom a valóságban is van ilyen :Cry2:
 
[/quote]
Te sosem hallottál még arról, hogy rákötik az ATM-et egy láncra a lánc másik végét meg egy kocsira és húzzák, amíg ki nem szakad?
 
[/quote]
De igen és hol a kocsi no meg a lánc
Szerintem nem volt még oylan ember aki mentális erõi segítségével rabolt ki egyedül egy ATM-et mint ezen a szerveren

1660
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:,,örök" este...
« Dátum: 2013. február 25. - 18:11:30 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1361810503\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34199\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


mind1 :)
 
hát nem egészen mert a timer csak feleslegesen lassítja a szervert :)
 
[/quote]
Ne törd össze az álmaim :(
ennyit még kibír :)
Igazad van csak már nem fogott úgy az agyam és megoldottam parasztosabban

1661
Segítségkérés / Parancs
« Dátum: 2013. február 25. - 18:06:33 »
Csinálunk egy változót ez a dm
 
new dm[MAX_PLAYERS];

 
most hogy ez megvan betudjuk állítani hogy a mi legyen ha a dm 1 és 0
Feladatok:
Létrehozzuk a változót :
 
new dm[MAX_PLAYERS];

 
Az disconnectnél és a connectél beállítjuk 0 ra
 
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
        dm[playerid] = 0;
        return 1;
    }
    public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
    {
    dm[playerid] = 0;
    return 1;
    }

 
3. csinálunk vele amit kell
Mi micsoda??:
 
    if(!strcmp(cmdtext,\"/speed\",true))
    {
            if(dm[playerid] == 1) { return SendClientMessage(playerid,0xFF6600FF,\"Itt nem tudod használni ezt a parancsot !\"); }//definiáljuk hogyha a dm egyenlõ 1 el akkor mi legyen...ez most kiír egy szöveget
            // ide kell írni alá hogy mi legyen hogyha a dm egyenlõ 0-val
            return 1;
    }

 


    if(!strcmp(cmdtext,\"/dmbe\",true))
    {
           dm[playerid] = 1;//az érték 1
            return 1;
    }
    if(!strcmp(cmdtext,\"/dmki\",true))
    {
           dm[playerid] = 0;// az érték 0
            return 1;
    }

 
Kérdések:
Miért kell a parancsba betenni hogy a dm egyenlõ legyen 1 el??
Mivel az on palyer connecnél alapból nulla
Miért kell kiszedni ha kijön??
Hogyha már ne dm be van akkor tudja használni
A csatlakozásnál miért kell 0 ra állítani??
Hogy tudja használni a parancsokat
UI: van olyan témahely ahol tutorialok vannak
http://sampforum.hu/index.php?board=17.0
((megelõztek de mind1 2 jobb mint 1 :)))
UI: szép TUT :)
kaptál likot :)

1662
Segítségkérés / Router mellet SA-MP Házi szeró hogy feltudjanak jönni
« Dátum: 2013. február 25. - 17:59:47 »
nyisd meg a szervered portáját :)
megnyitod a dos-t ipconfig beírod
kikeresed  alapértelmezett átjárót beütöd a böngészõdbe az ott található ipécímet
admin
admin
((általábe az a jelszó))
és itt megnyitod a portot majd reboot és csuma

1663
Kérdések, Segítség / Letöltött intro ba szövegek át írása.
« Dátum: 2013. február 25. - 17:41:06 »
OFF:
Huhh ennyire nem vagyok fa..agyerek bocsi .....
ON:
KROOK  viszont ügyes az ilyenekbe vagy Ezredes õt kérdezd :)

1664
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:,,örök" este...
« Dátum: 2013. február 25. - 17:39:18 »
mind1 :)  így álmodtam meg

1665
Segítségkérés / Parancs
« Dátum: 2013. február 25. - 17:37:29 »
OFF:
És megelõzött
ON:
Ne felejsd el definiálni a
dm

 

new dm[MAX_PLAYERS];

 
Valamint azt se felejsd el hogy amikor a dmbe áll akkor  legyen a dm = 1
 

    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
        dm[playerid] = 0;
        return 1;
    }
    public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
    {
    dm[playerid] = 0;
    return 1;
    }
    if(!strcmp(cmdtext,\"/dmbe\",true))
    {
           dm[playerid] = 1;
            return 1;
    }
    if(!strcmp(cmdtext,\"/dmki\",true))
    {
           dm[playerid] = 0;
            return 1;
    }

Oldalak: 1 ... 109 110 [111] 112 113 ... 160
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal