Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - DrAkE

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 135
166
Archívum / HL-RPG v1
« Dátum: 2015. augusztus 11. - 01:09:00 »
Nekem eddig a kedvencem a kliens oldali SQL query, meg az angol nyelvtudás :D
|
|
|
|
|
V

168
Pluginok és Programok / Lua in SA-MP v0.2.5
« Dátum: 2015. július 22. - 21:50:29 »
Idézetet írta: Asdelon date=1437556714\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54940\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát olyanokra, hogy nagyobb megterhelés lenne magának a szervernek a meghívása, és aztán azzal üzemeltetése. Mint a legtöbb plugin, lassítja valamivel a szervert, és hogy egy ilyen változás, ami javarészt minden lekért funkciót érint, nem lassít rajtuk? vagy minimális?
 
A pluginok minek lassítanák a szervert? Épp hogy natív C/C++-ban megírt funkciók gyorsabbak, mint PAWNban megírtak. Maga a plugin nem terheli a szervert, és nem is lassítja, mivel a meghívások és a függvények mind natív C++-ban vannak megírva, így a funkciók, eljárások nem az alap PAWN funkciókon keresztül megy.
v0.2.5:
- \"tocolor\" funkció hozzáadva, ami átkonvertálja a színt/számot 64 bitből 32 bitbe (Lua 64bites, PAWN 32bites, ezért volt egy kis kavarodás).
Használat:
 

tocolor(r, g, b, a)
tocolor(r, g, b)
tocolor(hex color)
I.E.:
tocolor(255, 0, 0, 255)
tocolor(255, 0, 0)
tocolor(0xFF0000FF)

 
Letöltés:
Plugin - Plugin
Forráskód
U.I.: Ha időm engedi, akkor létrehozok egy wikit a pluginhoz.

169
Archívum / ElementData vagy "Változók"
« Dátum: 2015. július 22. - 18:58:28 »
Idézetet írta: ?getr3kt date=1437583195\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"56457\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Sokan írjátok azt, hogy az elementdata hülyeség, meg ne használják. Hülyeség az egész. Hogy miért? Mert elementdata igen is egyszerűbb tud lenni mint a tábla használata globális funkciókkal, csak oda kell figyelni arra, hogy szinkronizálod a játékosok számára az adatot vagy nem, és máris megtakarítasz magadnak rengeteg sávszélességet, és máris van egy olyan funkciód, amivel szerver oldali resourcek között tudsz adatot átvinni, pluszba még egyszerűbb a használata is, és nem kell szarakodni globális funkciókkal (sőt táblás megoldás kliens-szerver kommunikációnál több internet használatot is tud eredményezni, tekintve, hogy mindig elküldtök egy nagyobb táblázatot, ahelyett, hogy az adott element adatát frissítitek, na meg ugye saját element típust is létre tudtok hozni).
 

Igazad van, de mint említetted \"oda kell figyelni\".. És akik általában itt kérdeznek ilyeneket, azok kevésbé figyelnek oda.
 

[/quote]
Azért úgy gondolom nem nehéz feltenned magadban minden egyes alkalommal, mikor setElementData-t használsz, hogy: akarom-e minden egyes játékosnak elküldeni ezt az adatot? igen - nem. Vagy ha annyira ügyetlennek érzi magát az ember, ír egy funkciót, külön szerver, illetve kliens - szerver elementdatához. Pl. nekem a jármű rendszeremnél így van megoldva:
 

function getVehicleData(vehicle, data)
return getElementData(vehicle, \"vehData:\" .. tostring(data))
end
function setVehicleData(vehicle, data, value)
exports.rise_anticheat:setElementDataEx(vehicle, \"vehData:\" .. tostring(data), value, false)
end

 
Ezzel csak szerver oldalon állítom az értéket.
Plusz, MySQL adatok betöltésénél az oszlopok nevében van egy \"_s\" végződés, ami azt takarja, hogy betöltésnél szinkronizálja-e a játékosoknak az adatot. Pl.: \"model\", ha azt akarom, hogy minden játékosnak szinkronizálva legyen a jármű modelje, akkor csak átváltoztatom erre: \"model_s\" (a végződést betöltéskör eltávolítom, így zavartalanul használhatom simán \"model\"ként)

170
Archívum / ElementData vagy "Változók"
« Dátum: 2015. július 22. - 18:16:17 »
Sokan írjátok azt, hogy az elementdata hülyeség, meg ne használják. Hülyeség az egész. Hogy miért? Mert elementdata igen is egyszerűbb tud lenni mint a tábla használata globális funkciókkal, csak oda kell figyelni arra, hogy szinkronizálod a játékosok számára az adatot vagy nem, és máris megtakarítasz magadnak rengeteg sávszélességet, és máris van egy olyan funkciód, amivel szerver oldali resourcek között tudsz adatot átvinni, pluszba még egyszerűbb a használata is, és nem kell szarakodni globális funkciókkal (sőt táblás megoldás kliens-szerver kommunikációnál több internet használatot is tud eredményezni, tekintve, hogy mindig elküldtök egy nagyobb táblázatot, ahelyett, hogy az adott element adatát frissítitek, na meg ugye saját element típust is létre tudtok hozni).

171
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Lua in SA-MP v0.2.4
« Dátum: 2015. július 22. - 11:42:16 »
Idézetet írta: Asdelon date=1437556714\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"56544\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát olyanokra, hogy nagyobb megterhelés lenne magának a szervernek a meghívása, és aztán azzal üzemeltetése. Mint a legtöbb plugin, lassítja valamivel a szervert, és hogy egy ilyen változás, ami javarészt minden lekért funkciót érint, nem lassít rajtuk? vagy minimális?
 
A pluginok minek lassítanák a szervert? Épp hogy natív C/C++-ban megírt funkciók gyorsabbak, mint PAWNban megírtak. Maga a plugin nem terheli a szervert, és nem is lassítja, mivel a meghívások és a függvények mind natív C++-ban vannak megírva, így a funkciók, eljárások nem az alap PAWN funkciókon keresztül megy.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. július 22. 21:47:41[/time] )

v0.2.5:
- \"tocolor\" funkció hozzáadva, ami átkonvertálja a színt/számot 64 bitből 32 bitbe (Lua 64bites, PAWN 32bites, ezért volt egy kis kavarodás).
Használat:
 

tocolor(r, g, b, a)
tocolor(r, g, b)
tocolor(hex color)
I.E.:
tocolor(255, 0, 0, 255)
tocolor(255, 0, 0)
tocolor(0xFF0000FF)

 
Letöltés:
Plugin - Plugin
Forráskód
U.I.: Ha időm engedi, akkor létrehozok egy wikit a pluginhoz.

172
Pluginok és Programok / Lua in SA-MP v0.2.5
« Dátum: 2015. július 22. - 11:02:16 »
Idézetet írta: Asdelon date=1437524821\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54940\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez nem terhelné le ?
 
Mire gondolsz?

173
Pluginok és Programok / Lua in SA-MP v0.2.5
« Dátum: 2015. július 22. - 00:56:05 »
v0.2.4:
- Javítva egy hiba, ahol is a callbackek nem hívódtak meg rendesen.
Letöltés:
Plugin - Plugin
Forráskód

174
Archívum / Event váltózójának kihívása
« Dátum: 2015. május 03. - 20:17:24 »

local gName
function handleRender()
dxDrawText(gName, 1015*sW, 30*sH, 1270*sW, 38*sH, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.2, \"default-bold\", \"center\", \"center\", false, false, true, true, false)
end
addEvent(\"infobox\", true)
addEventHandler(\"infobox\", root, function(name)
gName = name
addEventHandler(\"onClientRender\", root, handleRender)
end)

176
Archívum / MTA-ban id megkülönböztetés
« Dátum: 2015. április 10. - 17:36:47 »

function fegyoadd(thePlayer, commandName, weaponID, ammo)
        local i_weaponID = tonumber(weaponID)
        if i_weaponID >= 1 and i_weaponID <= 38 then
                giveWeapon ( thePlayer, weaponID, ammo, true )
                exports.infobox:showBox( thePlayer, \'info\', \'Sikeres fegyver lehívás\' )
        else
                exports.infobox:showBox( thePlayer, \'info\', \'Sikertelen fegyver lehívás\' )
        end
end
addCommandHandler(\"givegun\", fegyoadd)

177
Archívum / String hossz ?
« Dátum: 2015. április 07. - 22:06:56 »

178
Archívum / Segítségkérés
« Dátum: 2015. április 07. - 21:57:41 »
Tessék.

179
Archívum / Beállítani a admin rangot
« Dátum: 2015. április 07. - 16:49:13 »
Idézetet írta: Alberto date=1428417876\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"56188\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Igen,igen!Ezt a Távollétemben írta rokonom!A titulus nem kamu!megbeszéltem hogy ne ebbe írjon!Azt írom én ami sárga alapú betű! Zárható
 
Ne haragudj meg, de aki még az alap adatbázis kezelést sem ismeri a programozásban (ami elég gyakori használatú), az ne titulálja magát haladó beállítottságúnak. Plusz mihez viszonyítod egyáltalán ezt a \"haladó\" tudásodat?

180
Archívum / Beállítani a admin rangot
« Dátum: 2015. április 07. - 15:30:43 »
\"Haladó Lua Scripter\"

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 135
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal