Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kos

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 20
166
Segítségkérés / Szerver újra indulás .
« Dátum: 2014. június 05. - 17:20:08 »
Ha felmész ha nem leáll? mert ha csak akkor mikor felmész és bizonyos dolgot csinálsz, fálj hiány lehet...

167
Segítségkérés / Szerver újra indulás .
« Dátum: 2014. június 05. - 16:39:40 »
A mód leállás fájlhiba, vagy  fálj hiánya miatt lehetett... Valamit nagyon rosszul csinálhatsz.  :hmmm:
De am most akkor nem ti cresheltek már, hanem csak nem tölt be  :question:

168
Segítségkérés / RemoveBuildingForPlayer probléma.
« Dátum: 2014. június 05. - 01:18:53 »
Még mielött bele kezdtek valamibe jobb lenne, ha utána jártok figyelmesen!
 

RemoveBuildingForPlayer(JÁTÉKOS ID, OBJECT ID, X, Y, Z, R(ADIUS));
//r általában 0.25

 
ÉS MOST JÖN A LÉNYEG!!
Majdnem minden objectnek van 2 láthatósága, 1 távoli és 1 közeli az az ismétlem 1 object elem olykor állhat 2object elembõl is!!
Map Construction nevezetû programmal a legkönnyebb kiszedni a dubpla alap objecteket!!
Lás példa:
 

RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4064, 1571.6016, -1675.7500, 35.6797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3976, 1571.6016, -1675.7500, 35.6797, 0.25);

 
Ez pl a Los Santosi Rendõrség ház objectum törlése... Nézd csak? 2 object egyik amit messzirõl mutat minimális textúrával, a másik a közeli a jobb textúrás... Szóval ebbõl is látni egy objectum állhat 2 objectbõl is!

169
Segítségkérés / Szerver újra indulás .
« Dátum: 2014. június 05. - 01:04:36 »
Akkor ha ezek stimmelnek, másold be a logod, mit ír mikor creshel a szerver...  :hmmm:
Különben nem tudunk segíteni.  :no:

170
Segítségkérés / Sebesség korlát hiba
« Dátum: 2014. június 04. - 19:19:54 »
:hmmm: akkor talán így? 
 

if(Kocsi[0] == GetPlayerVehicleID(playerid) || Kocsi[1] == GetPlayerVehicleID(playerid) || Kocsi[2] == GetPlayerVehicleID(playerid) || Kocsi[3] == GetPlayerVehicleID(playerid))

171
Segítségkérés / Sebesség korlát hiba
« Dátum: 2014. június 04. - 18:54:53 »
Hali, ha tényleg mûködik, akkor biztos valami gond lehet.
Elsõként ezt vettem észre xd bár ez nem befolyásolja a problémádat, de hiba!  ;)
Ez az állításod.
 
new Kocsi[4];

 
És korlátozásnál már csak ennyi?
 
GetPlayerVehicleID(playerid) <= Kocsi[3]

 
Szólj ha rosszúl tudok számolni, de a 4 és a 3rom nem ugyan az...
Már ha a 4. kocsiba szálsz be, annál tuti nem lesz jó a dolog  :D
De azért hátha tudok segíteni a problémádo :)
Próbáld meg így...
 

Kocsi[4] = GetVehicleModel( vehicleid );
if(Kocsi[4] == GetPlayerVehicleID(playerid))

 
Nem biztos hogy most ezt helyesen írtam... De hasonló képpen biztos meg lehet oldani :)

172
Segítségkérés / Szerver újra indulás .
« Dátum: 2014. június 04. - 18:38:44 »
Login/Regiszter rendszereknél, ha leáll a szerver 3 oka lehet!
1. Nem megfelelõ plugin linux .so kell másra .dl esek de azt nem kell kiírni anélkül is elfogadja.
2. Fálj hiány. Elõfordúlhat nincs meg az a fájl ahova mentené/betöltené az adatokat.
3. Valami rosszúl lett írva, mert ha meg is van a fájl ahova menti/betölti nem biztos hogy jól van megírva a kreálás.
Ezek szoktak a fõ problémák lenni, ha Login/Regiszter rendszernél leáll a szerver...

173
Segítségkérés / Crash a saját játékmódban
« Dátum: 2014. június 04. - 18:34:18 »
Ahogy nézem, nem kompatibilis, és ez creshet okozhat a player számára... 0.3z ben sok minden más lett, sok mindent más hogyan kell csinálni benne... Még mindig találgatás, de próbáld ki egy korábbi verzióval, pl 0.3e vagy 0.3x el, ha azoknál nincs ilyen bajod, akkor kompatibilitási hiba lehet szerintem...  :hmmm:

174
Segítségkérés / Lekérdezés
« Dátum: 2014. június 04. - 11:32:15 »
Igen igazad van, ott a pont :) tényleg jobb lenne azt használni rá, nem pedig enumot  :thumbsup:
De ha sok mindent akar úgy megoldani, mint ezt késõbb célszerübb lehet xd de mint montad erre elegendõ az is, jogos :)

175
Segítségkérés / Lekérdezés
« Dátum: 2014. június 04. - 10:56:24 »
:facepalm:
Nem muszáj timert futtatni...
Csak ha igaz a dolog...
Boolos megoldás is jobb, de így célszerübb...
 

enum Erzekeles
{
sajt
}
new Benne[MAX_PLAYERS][Erzekeles];
new Float: bX, Float: bY, Float: bZ, id;
if(Benne[playerid][sajt] == 0)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(id, 1.0, bX, bY, bZ))
{
  //Amit szeretnél, hogy mi történjen, ha 1méteren belül van.
  Benne[playerid][sajt] = 1;
  SetTimerEx(\"Sajtindito\", 1000, false, \"i\", playerid);
}
}
forward Sajtindito(playerid)
public Sajtindito(playerid)
{
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(id, 1.0, bX, bY, bZ))
Benne[playerid][sajt] = 0;
return 1;
}

 
így a timer addig fut ameddig kell :) ha nem mûködne szólj, csak össze dobtam indulás elött kicsit siettem...
lehet return 1; helyére return 0; kell mert az 1 visszatérés lenne, lehet azt 0án kéne berakni... Majd ha otthon leszek megnézem :)

176
Segítségkérés / Crash a saját játékmódban
« Dátum: 2014. június 04. - 10:33:37 »
Hm, de lényeges lenne tudnunk, hogy csak helyenként fordul e elõ a cresh, vagy pedig akár hol vagytok akkor is e?  :hmmm: Mert az helyenként szûkítheti a dolgot, ha akárhol creshelsz, (amit nem hinnék) akkor nem. Amugy csak szimplán sétálgattok és cresheltek?  :hmmm:

177
Segítségkérés / NPC anim problem.
« Dátum: 2014. június 03. - 19:00:39 »
Nem kocsiban ülõ npc :)
az IsPlayerInAnyVehicle arra kell, hogy megkülönböztesse, hogy kocsiból céloznak e rá vagy pedig simán gyalogosan...
Mûködik a TwoPlayAnim mert mondom a többi efectnél jól csinálja, valamiért ennél nem akarja :/

178
Segítségkérés / NPC anim problem.
« Dátum: 2014. június 03. - 16:45:44 »
Hali.
Nem tudja valaki esetleg, miért nem játsza le az animációt az npc??  :shurg:
 

if(PRESSED(KEY_HANDBRAKE) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid) == 0)
{
TwoPlayAnim(npc,\"ped\",\"handsup\",3.0,0,0,0,1,0);
}

 
 
Érzékelni érzékeli, ha rá fogom a fegyvert, valamint ha lelövöm azt az animációt is lejátsza, akkor ezt miért nem?  :hmmm:
[mod]Kitettem a PREFIX-et.[/mod]

179
Segítségkérés / Lekérdezés
« Dátum: 2014. június 03. - 14:59:40 »
Hali, nem nehéz  8)
A bx, by, bz koordinátáknak a 3dtext koordinátáját adjad meg  :thumbsup:
Nem kell new, ha a texednél már létre van hozva, ez csak példa amit írtam  :yes:
 

new Float: bX, Float: bY, Float: bZ, id;
if(IsPlayerInRangeOfPoint(id, 1.0, bX, bY, bZ))
{
//Amit szeretnél, hogy mi történjen, ha 1méteren belül van.
}

 
és ha rám halgatsz, timert használsz onplayerupdate vagy ilyenek helyett.

180
Segítségkérés / Crash a saját játékmódban
« Dátum: 2014. június 02. - 23:45:40 »
Hali, nem akarok beleszólni, de ha csak ti creshelgettek, és nem a mód, akkor nem a móddal van baj (szerintem!).  :hmmm:
Ha csak bizonyos helyeknél fordúlt elõ, valószínûleg object többlet hiba lehet, ami nálam is már okozott random idönként cresht (player szinten).
Ennél nagyobb hiba nem lehet (szerintem!) a módban, ha csak ti creshelgettek nem pedig a szerver.
Object töblet = több object egybe mappolva (ez pl kisebb háznál rögtöni creshez is vezethet, mikor elmegy valaki mellette, vagy megközelíti).  :whistle:
De hangsúlyozom, csak \"szerintem\" lehet ez. Lehetséges más lehet a hiba, de ez sem kizárt amit állítottam.

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal