Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Rupert

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 153
166
SA-MP: Szerverfejlesztés / Malibu RPG
« Dátum: 2014. október 04. - 13:41:18 »
Idézetet írta: slre14 date=1412421809\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50857\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Megtaláltam .. Van benne 13 warning..
 
Azok olyan warningok, hogy nem használtam fel néhány függvényt. Semmit nem számít.

167
A Fórum / Moderátorok Jelentése
« Dátum: 2014. október 04. - 11:14:13 »
Idézetet írta: Loren date=1412413330\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1570\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


18 évesek vagyunk, Te meg 14. Te Hupikék Törpikéket nézel, mi életet élünk. Te Ikariammal játszol, mi próbálunk elérni valami radikális változást a fórumon.
Sorry.
 
Változást :D? Mia minden RP szerveren hidrával akarsz lövöldözni?
 
[/quote]
Örülök hogy ennyit tudsz leszûrni abból, amit írtam. :) Malibu egy nagy hiba volt az életemben, és mint tudjuk, mindenki hibázik. Nem azzal hibáztam, hogy tönkretettem, hanem azzal, hogy egyáltalán belekezdtem. Ja és amúgy ha te csapatban vagy Ikariamon, akkor mégis játszol, nem? Fuck logic...
Na de ne tereljük el a témát! :)

168
SA-MP: Szerverfejlesztés / Malibu RPG
« Dátum: 2014. október 04. - 10:33:38 »
Azt hiszem hogy már pár embernek kikerült a kezébe a mód, de szeretném hivatalosan is publikálni.
A szerver leírást bizonyára megtaláljátok valahol a Szerverek fórumrészben, ott elolvashatjátok hogy nagyjából mirõl is van szó. No azért leírok pár fontos dolgot:
- Egyedi inventory rendszer. Lehetnek tárgyak játékosnál, házban, jármûben, eldobva a játéktéren, és kukában. (Voltak olyan pillanatai, hogy bugolt, pl uzit vettél ki kenyér helyett a kukából, de elméletileg ez már megszûnt. Gyakorlatilag? Fogalmam sincs. Amúgy ritka.)
- Egyedi jármûrendszer, rengeteg funkciója van. (Ez hála a jóistennek már hónapok óta nem bugolt. Nem is fog.)
- Sablonos házrendszer.
- Jármûvekhez és házakhoz kapcsolódóan egyedi kulcsrendszer.
- Entrance (interior) rendszer.
- Kereskedelem rendszer. (Nincs kaja a boltban, ha nincs kaja a raktárban, és nincs kaja a raktárban, ha nincs odaszállítva, és ha nem lehet odaszállítani, ha nincs valaki aki dolgozzon és megcsinálja.)
- Átfogó gazdaságrendszer a polgármester számára.
- Sok más. (Public budi, admin system, stb stb stb)
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/80c5b8604c/MALIBU.rar
Mellékelve van minden, incek, pluginok, mysql adatbázis, stb.
Segítséget nem szeretnék nyújtani a scriptelésben, maximum itt hozzászólás formájában segítek valamit.
A mapot nem töltöttem fel, azt krook korábban már kirakta.

169
A Fórum / Moderátorok Jelentése
« Dátum: 2014. október 04. - 09:53:26 »
Idézetet írta: ZyZu. date=1412405446\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1570\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én meg azt nem értem, hogy minek kell egybõl mindig valakinek azzal felvágni, hogy \"Román, Ukrán, Kanadai, Zsidó\".. :unsure: Már nagyon unalmas tényleg, hogy pár ember ezekkel jön mindig mert nincs mit írjon, másrészt nagyon is nem oda illõ hozzászólás volt tõle mert csak égetni próbálják azért mert új felhasználónevet regisztrált és szeretne megváltozni és javítani a múltján.. komoly nagyon.  :-[
Nincs több hozzáfûzni valóm a témához innentõl.. felõlem jöhetnek regények is.
 
Elõször is nem értem, miért hozod össze a nemzetiségeket egy vallási nézettel. Igaz, manapság a zsidók sem tudják eldönteni, hogy õk mi maguk (van nemzeti országuk és nyelvük -> ergo lehetnek nemzet is). Még mindig NEM egy kibaszott admin vagy, hanem egy globális moderátor, és nem értem minek vered a nyálad, egyszer úgyis ki leszel dobva innen, ha már az egész fórumot magad ellen haragítottad. Mellesleg törölve lett a panaszom, amit rád tettem, és valóban azért, mert összességében globmod vagy, és szúrja a szemem. Nem, nem fogok rákattintani az \"Azonosító törlése\" gombra, amit te javasoltál, mert Te nem éred meg, hogy töröljem a profilom. :)
 

ZyZu hozzászólásához csatolnám még az enyémet is. Mi ez a rasszizmus a fórumon? Komolyan mondom hányok tõletek. Ezt most így itt elmondom. Férre értés ne essék, aki nem inge, nevegye magára. De az, hogy már hetek óta folyik itt a neonácizmus, lassan komolyan ***** fórummá alakulunk. A legviccesebb, bocsánat, legszomorúbb, hogy temetitek a fórumot, közben ti csináljátok itt állandóan a fesztivált. A moderátor hülye, mert a munkáját csinálja. Azt már megszoktuk, hogy a munkánkat nem becsülik, nade azt hogy lehordanak minket egy utolsó kutyának, nem vagyunk hajlandóak elviselni. Páran nagyon nagyra vannak magukkal a fórumon, pedig õk ugyan olyanok, mint egy kezdõ fórumozó. Nem több és nem kevesebb, függetlenül, hogy ukrán, szlovák, kanadai... Ez a fórum elméletileg közösségi fórum, nade ez közösség? Hogy majd egy oldalt szidjátok ZyZut, és olyan megnyilvánulásban, hogy az szinte hihetetlen.
Bubut régen valóban tiltották innen. Na és? Az itt tartózkodók 70-80%-kát tiltották már a fórumról, és mégis itt vannak. Meg mondjam miért? Mert mindenki megérdemel egy második esélyt. Ezt hívják megbocsátásnak. Hogy minden témába **sztatjátok õt, az meg kb. az ovis IQ-t üti meg. 18 évesek vagytok, de gyakran lementek egy kisgyerek szintjére.
Ha felnõtnek tartjátok magatokat, jó lenne úgy is viselkedni, vagy legalább félig :).
 
[/quote]
ZyZu-t okkal szidtuk ZyZu-ra okkal tettünk panaszt, mert már tényleg a könyökünkön jönnek ki az önkényes intézkedései. Bubuhoz annyit, hogy mindenki megérdemel egy második esélyt, de nem 20-at. Most sorolhatnék neveket, csak már mindenki leszarja, hogy ki multiaccol, és ki nem.
18 évesek vagyunk, Te meg 14. Te Hupikék Törpikéket nézel, mi életet élünk. Te Ikariammal játszol, mi próbálunk elérni valami radikális változást a fórumon.
Sorry.

170
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. október 03. - 15:29:16 »
Idézetet írta: .:Secur:. date=1412342874\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48954\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Freeroam?
 
Kizárt.

171
Játékok / Europa Universalis IV
« Dátum: 2014. október 03. - 15:25:59 »

Europa Universalis IV
( Forrás: http://toriblog.blog.hu/2013/12/09/kritika_europa_universalis_iv )
\"eu43.jpg\"
 
 

Az  EU4 közvetlen elõzménye a harmadik rész, amelyhez - ha jól számolom - négy kiegészítõ jelent meg. A játék sokat változott tehát, aztán egy adott pont után a fejlesztõ csapat, a Paradox úgy döntött, hogy verziószámot lépnek, és kicsit átalakítják az utódot. Nos, igazából nem akarom a csattanót a végére hagyni, de a negyedik rész egy nagy csalódás lett. Lássuk miért.
Az Europa Universalis sorozatot eredetileg egy társasjáték ihlette. A lényege, hogy a provinciákra felosztott világtérkép minél nagyobb részét el kell foglalni. Van némi kereskedelem, gazdaság, diplomácia, de a lényeg akkor is a terjeszkedésen van. A harmadik részben eléggé kiszélesedtek a lehetõségek, a játék komplexebbé vált, különösen az utolsó kiegészítõvel (Divine Wind). A fejlõdési görbe viszont elég érdekes utat járt be. Az EU2-ben a legtöbb dolog véletlenszám vezérelt volt, az országok lehetõségeit pedig erõsen behatárolták az elõre determinált események (event), amelyek valós történelmi eseményeken alapultak. Ettõl viszont a játék nem lett túl élvezetes. A véletlenszám generálástól függõ csaták, vagy kolonizálás igen furcsa dolgokat tudott eredményezni - igaz a mentés, és visszatöltés ezt meg tudta oldani. A harmadik részben ezt orvosolták, a véletlenszámok jelentõsége majdnem a nullára csökkent, illetve az eventek is kikerültek a játékból. Ezt van, akik hiányolták, én például nem, mert elég nagy szabadsági fokot eredményezett. Azonban így a játékosnak meglehetõsen könnyû dolga lett, így a sorra érkezõ kiegészítõkben a fejlesztõk elkezdték korlátozni az embert. Az utolsó kiegészítõre ez odáig vezetett, hogy a játék igen idegesítõvé vált: elvileg az ember megtehetett sok mindent, gyakorlatilag viszont szinte semminek nem volt értelme.
\"eu42.jpg\"
Hogy konkrétumok is elhangozzanak: A játék alapját a provinciák képezik. Ezekbõl van kb. 1500. Egy részük országhoz tartozik, amelyet az AI irányít (vagy éppen mi), más részük üres, ezek kolonizálhatóak. Amelyik tartozik valakihez, azt hadsereggel lehet elfoglalni. A hadsereget lehet kiképezni, vagy zsoldosokat felvenni, alapvetõen három fegyvernembõl áll: gyalogság, lovasság, tüzérség. Ezen kívül flottát is képezhetünk, ha van kikötõnk, négy hajótípussal. Van technológiai felfedezés, fejleszthetünk a hadseregünkön is, de más jellegû tudást is lehet így szerezni, amely vagy a gazdaságon, vagy a társadalmi/politikai berendezkedésen javít, vagy ad plusz lehetõségeket. A gazdaság elég egyszerû, minden provinciának van egy alap adószintje, illetve egy áru, amit termelnek. Ez utóbbiból még származik termelési és kereskedelmi jövedelmünk is. Amíg az alap adó adott, az utóbbi kettõ a technológiai fejlõdéssel növekszik, de más tényezõk is közrejátszhatnak az értékében. A kereskedelem kereskedelmi központok körül zajlik, ahová kereskedõket küldhetünk. Ezek ott versengenek egymással, minél több kereskedõnk van egy ilyen központban, annál nagyobb lesz a bevételünk. A hadsereg és a gazdaság mellett még menedzselhetjük az ország adminisztrációját tanácsadók felvételével, akik valamilyen pluszt adnak, illetve meghatározhatunk nemzeti célokat (national idea - nem tudom, hogy mi lenne a legjobb fordítás).
Mint írtam, a harmadik rész elején ezek az újítások komoly távlatokat nyitottak meg bármelyik választható ország számára (és ilyenbõl olyan 200 biztosan van). Viszont ez azt eredményezte, hogy még bõven a játék vége elõtt (eredetileg 1453-1789 között játszódott, de késõbb ez kitolódott 1399-1821 közé. A záró idõpontokban nem vagyok 100%-ig biztos, a kezdõkben már inkább) el lehetett foglalni az egész világot. Ezért, meg valószínûleg részben a rajongók egy részének tiltakozása miatt is a fejlesztõk a kiegészítõkkel elkezdték a játékosokat bekorlátozni (tény, hogy az AI-t is valamennyire): a kolonizációt lekorlátozták, a casus belli szerzést megnehezítették, aztán az épületek építését korlátozták le, majd ezt a részt teljesen át is variálták. Bevezettek újabb és újabb változókat, amikkel a játékot izgalmasabbá akarták tenni, de ezek inkább csak korlátozást jelentettek. Az EU3 a végére már igen eltávolodott az EU2-tõl - nem mondanám, hogy rosszabb lett, csak más - viszont az is látszott, hogy több ponton túlbonyolódott. Az elõzetes nyilatkozatok alapján ezt a fejlesztõk is érezték, és próbáltak dolgokat egyszerûsíteni, de ez az egész nem jó irányba sült el.
Az EU1, EU2 területfoglalós játékok. A korai EU3 is az. A kései már egy olyan területfoglalós játék, amelyben rengeteg korlát van, hogy ebben megakadályozzon. Azonban egyik játéknak sincs olyan mélysége, hogy területfoglaláson kívül bármi mást értelme lenne játszani. A provinciák fejlesztési lehetõségei nem számítanak sokat, a kereskedelem max. arra jó, ha a játékos országának alacsony bevételei vannak, azon növeljen. A tanácsadók, nemzeti célok, fejlettebb államformák adnak némi pluszt, de nem szükségesek a sikerhez, csak a méret és a hadsereg. Ebbõl az állapotból úgy lehetett volna kilépni, ha mélységet adnak a játék más (fõleg gazdasági) aspektusainak is, de ez nem történt meg.
\"eu41.jpg\"
Az EU4 gyakorlatilag az EU3 Divine Wind leegyszerûsített változata, még erõsebb korlátokkal. Itt gyakorlatilag minden az uralkodó körül forog, merthogy az õ képességei határoznak meg háromfajta pontszámot, ami havonta termelõdik, és ezekbõl a pontokból lehet szinte mindent csinálni (administrative, diplomatic, military). Ha jó királyod van, akkor többet, (de nem elegendõt) ha gyenge, akkor kevesebbet. Ebbõl lehet a provinciákban építkezni (ennek egyébként nincs semmi értelme, mert a több, mint 20 féle épület egyike sem ad akkora bónuszt, amiért érdemes lenne õket a kimondottan kevés diplomáciai/adminisztratív/katonai pontszámból megépíteni õket, vagyis teljesen feleslegesen szerepelnek a játékban), hadat üzenni, békét kötni, hadsereget képezni, kereskedni, provinciát törzsterületté tenni, vagy más vallásúakat áttéríteni. A harmadik rész utolsó kiegészítõinek valamelyikében megjelenõ túlterjeszkedés itt még hangsúlyosabban jelentkezik, tehát ha a fenti pontszámkorlát még nem korlátozna be eléggé, akkor ez biztosan. Ráadásul, ha az ember kicsit is terjeszkedik, az összes szomszédja összeáll ellene egy koalícióba, úgyhogy évtizedeket kell arra várni, hogy további területeket tudjon foglalni - hacsak nem akar többfrontos háborút vívni.
Valószínûleg vannak még olyan újítások, amelyeket negatívan lehetne feltüntetni - és valószínûleg van, aki nem ért velem egyet (a metacriticen pl. a felhasználói pontszám is igen magas). Viszont én azt gondolom, hogy a játék minõsége alapvetõen annak az eredménye, hogy a Paradox fejlesztõi kifulladtak. A 2000-es évek elején kitaláltak az EU mellé három nagyon sikeressé váló történelmi játékot: a Victoriát, a Crusader Kings-t és a Heart of Iron-t, de egyik folytatása sem volt egy nagy durranás, egyik sem tartalmazott olyan forradalmi új ötleteket, ami alapján a következõ rész lényegesen több lett volna, mint az elõdje. A Paradoxból egyszerûen a kreativitás hiányzik. Lehetséges, hogy ezt õk maguk is belátták, és ezért lett az EU4 a Divine Wind egy lebutított és minimális grafikai tuningon átesett folytatása. Aki esetleg abban gondolkodik, hogy megvegye, én errõl lebeszélném. Jelen pillanatban a legjobb Europa Universalis játék az EU3 az összes kiegészítõvel, akit a korlátok zavarnak, annak pedig a második kiegészítõig (In Nomine) érdemes a játékot telepítenie. Sajnálom egyébként, hogy a Paradox is kifulladni látszik, de kimondottan rossz idõket élünk játékfejlesztésileg, a kreativitás, és az innováció kb. annyira jellemzi mostanság a játékipart, mint Hollywoodot.
 
 




Innen ki játszik vele? :) Függõ lettem, illetve függõvé tettem az osztálytársaim is. :D Óriási egy játék, ha gondoljátok, jöhetnétek velünk multizni, csak legyen TS-etek.
2-3 napomba került, és 50 játékbeli évbe, hogy egy ekkora birodalmat kiépítsek Magyarországgal. Na meg rengeteg kockázatba...
\"width=500https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t35.0-12/10711996_706349656084980_758541153_o.jpg?oh=023718e3cc3d6107cfc4828676a586ce&oe=5431CE85&__gda__=1412494232_e108ec3bdbcf29c82ae1afda67eaafbe[/img]

172
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Moderátorok Jelentése
« Dátum: 2014. október 03. - 14:28:09 »
ZyZu-ra tenném a panaszomat, mert ZyZu. De tényleg.

173
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. október 02. - 20:42:07 »
Az SCS weboldalán egy új hírt tettek közzé a közelgõ 1.14-es frissítésrõl és más egyébrõl, fordítom:
\"Egy meglehetõsen nagy feladat elõtt állunk most, befejezzük az 1.14-es frissítés tesztelését. A nagy sztár ebben a patch-ben természetesen az új Euro 6 DAF XF típusú nyergesvontató lesz!
Lehet, egy kicsit túlbecsültük magunkat a frissítés megjelenési dátumáról a korábbi postjainkban, de végre beléptünk a tesztelés utolsó fázisába. Csak akkor fogjuk elérhetõvé tenni a patch-et, miután elég stabilnak tartjuk azt, azonban megéri várni - jó kis dolgok fognak jönni. Itt egy példa ízelítõ fotóként: (linkben)
Van néhány új segítségünk is - egy új taggal bõvült az SCS Software\'s csapata. A csoportunk lassan, de folyamatosan növekedett az elmúlt évben (és be kell vallanunk, az ezzel járó idegesség/kemény munka is), illetve nagyon boldogok vagyunk az új srácokkal és lányokkal. Általában nem tesszük közzé az új megbízásokat, de ebben az esetben érdekes kivételt teszünk. Bizonyára némelyikõtök felismeri az \'50keda\' felhasználónevet az ETS2 modding közösségébõl. Büszkék vagyunk, hogy üdvözölni tudjuk õt a cégünknél, teljes munkaidõben.\"
Eredeti cikk: http://blog.scssoft.com/2014/10/hard-at-work-on-ets2-114-now.html
Jó patch elõtt állunk! :)

174
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. szeptember 28. - 21:49:24 »
Idézetet írta: Dead date=1411927037\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48954\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
de a Freeroamon nincs speed limiter és szellemzóna :3
 
Végülis, kompromisszum, menjenek nyugodtan 160-nal és basszák el a másik játékát, de tegyünk arról hogy ennél is jobban megszívják.  :laugh:

175
Beszélgetés / Kép rólatok
« Dátum: 2014. szeptember 27. - 22:42:03 »
[mod]Direkt csinálod? Most komolyan... most töröltem két hszt, és pontosan ilyen megjegyzése volt újlaky96-nak. De nem fogok kivételezni senkivel, ugyan úgy kapod a büntetést, ahogyan õ is. +20%![/mod]

176
Beszélgetés / Kép rólatok
« Dátum: 2014. szeptember 27. - 19:14:09 »
Idézetet írta: grove4l date=1411825383\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3407\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
\"width=500https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t31.0-8/10704410_765766503489077_1690729387222350437_o.jpg[/img]
 
Én egy Vectra C Caravant döngetek. :D
\"dzgKNLg.jpg\"

177
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2014. szeptember 24. - 16:16:42 »
Idézetet írta: alitta date=1411055144\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
felállt és elment.
 
Felállt és elment, vagy felállt és elment? :D

178
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / malibu finally
« Dátum: 2014. szeptember 21. - 20:21:24 »
Aki igényli, küldök hozzá egy guide-ot. De komolyan. :O

179
7/10
5/10

180
Beszélgetés / Fotózd az asztalod.
« Dátum: 2014. szeptember 20. - 19:39:49 »
[hs width=300 height=300]http://s22.postimg.org/khfomvne9/N_vtelen.png[/hs]

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal