Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 121
166
Segítségkérés / SAMP szerveremen mindekit AFK-nak jelez
« Dátum: 2019. Április 15. - 15:24:15 »
 
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
 {
    // Kód itt
    return 1;
}

 
 

167
Segítségkérés / SAMP szerveremen mindekit AFK-nak jelez
« Dátum: 2019. Április 15. - 14:14:11 »
valamit nem jól csinálsz, az OnPlayerUpdate függvényed végére írd

168
Segítségkérés / SAMP szerveremen mindekit AFK-nak jelez
« Dátum: 2019. Április 14. - 22:41:04 »
írd be a végére, hogy
 

return 1;

 
 

169
Segítségkérés / SAMP szerveremen mindekit AFK-nak jelez
« Dátum: 2019. Április 14. - 20:07:05 »
első olvasásra az jut eszembe, hogy valamelyik scriptben az OnPlayerUpdate-ben return 0 van

170
Segítségkérés / Házrendszer
« Dátum: 2019. Április 07. - 02:38:30 »



   
      (51) : error 023: array assignment must be simple assignment
   

[/quote]

EarningsForPlayer += PropInfo[propid][PropEarning];

 
Ezzel az a gond, hogy az EarningsForPlayer az tömb és te nem adsz meg konkrét indexet.
 

new EarningsForPlayer[MAX_PLAYERS];

 
Javítva:
 

EarningsForPlayer[i] += PropInfo[propid][PropEarning];

 
 
 
 
 
 
 



   
      (52) : error 022: must be lvalue (non-constant)
   

[/quote]

PlayerProps++;

 
Szintén ugyanaz a hiba, mint az elsőnél.
 
Javítva:
 

PlayerProps[i]++;

 
 
 
 
 
 
 



   
      (113) : error 029: invalid expression, assumed zero
   

[/quote]

new cmd[256],idx;)

 
Itt az a plusz zárójel \")\" gond
 
Javítva:
 

new cmd[256],idx;

 
 
 
 
 
 
 



   
      (371) : error 033: array must be indexed (variable \"PlayerProps\")
   

[/quote]

PlayerProps = 0;

 
Szintén az a gond ami az első kettőnél, hogy ez tömb és nem tömbként kezeled.
 
Javítva:
 

PlayerProps[i] = 0;

 
 
 
 
 
 
 



   
      (463) : error 033: array must be indexed (variable \"strsrc\")
   

[/quote]

if(strsrc==delimiter || i==strlen(strsrc)){

 
strsrc tömb amit megint nem úgy kezelsz! Továbbá a delimeter nálad int, ezt szerintem inkább char típusként add meg.
 

public split(const strsrc[], strdest[][], delimiter)

 
Javítás:
 

if(strsrc[i]==delimiter || i==strlen(strsrc)){

 
 
 
 
 
 
 



   
      (482) : warning 217: loose indentation
   

[/quote]
 
Itt csak simán nem megfelelően tabulálod be a sorokat, ez egy figyelmeztetés.
 
Javítani úgy tudod, hogy megfelelően tolod be a sorokat, vagy a kód elejére írhatsz egy ilyet is:
 

#pragma tabsize 0

 
De szerintem inkább csináld meg szépen a betördeléseket, hogy átláthatóbb és olvasható maradjon a kódod.
 
 
 
 
 
 
 



   
      (609) : error 033: array must be indexed (variable \"PlayerProps\")
   

[/quote]

if(PlayerProps > 0)

 
Lásd fentebb ismét.
 
Javítás:
 

if(PlayerProps[i] > 0)

 
 
 
 
 
 
 



   
      (611) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
   

[/quote]

GivePlayerMoney(i, EarningsForPlayer);

 
Szintén a tömb kezeléshez kapcsolódik ez a hiba. A hiba azt írja, hogy nem megfelelő típust adtál át a függvénynek. Második paraméterként egész számot vár, te pedig egy tömböt adsz át azért, mert megint nem adsz indexet.
 
Javítás:
 

GivePlayerMoney(i, EarningsForPlayer[i]);

 
 
 
 
 
 
 
Továbbá azonnal feltűnt még 1 hiba amit kezdőként lehet nem vettél volna észre és egy kicsit vicces eredménye lett volna a kimenetelének.
 
612. sor
 

format(str, 64, \"Házaid bevétele: %d$\", EarningsForPlayer);

 
Te gondolom a játékosnak adott pénzt szeretnéd itt kiírni és nem a tömb tartalmát. A pawn a stringeket (szövegeket) tömbben tárolja és ez neki egy valid dolog, hogy \"2 szöveget összefűzöl\".
 
Javítás:
 

format(str, 64, \"Házaid bevétele: %d$\", EarningsForPlayer[i]);

 
 
 
 
 
A hibák javítása után nálam a kód fordítási hiba nélkül lefordul.

171
Hamarosan nyíló szerverek / The UltiPro Multiplayer
« Dátum: 2019. Április 07. - 02:14:15 »
Ha már úgy is ilyen minigameken dolgozol, akkor adhatok 2 tippet amit saját játék keretein belül én is elkezdtem megvalósítani, de SA-MP-ben is meglehet valamilyen szinten.
 
Az egyik egy szabadulószoba. Logikai feladványokkal, kódokkal vinni előre a játékosokat. Ezt lehetne úgy is, hogy külön szobák összekapcsolódnak, mondjuk A-ból tudod meg a jelszót a B-be és szintén kapcsolókat lehet keresztbe rakni.
 
A másik ötlet pedig egy olyan amit el is kezdtem anno csinálni SA-MP-ben. Labirintus, ha érdekel nézz utána még az algoritmusoknak hozzá, érdekes és szerintem izgalmas is lehet, főleg, ha még mást is hozzáadsz és nem csak a sétálgatás lesz, mint lehetőség.
 
Vagy ha fut a szeró és lesz időm talán betudok segíteni a HuntAndKill algoritmussal SEED-elhető maze generatorral és talán vinném is ezt a részt, ha úgy van.
 
 
 
Sok sikert :)

172
Munkaerő keresése / Future Project DM Szerver SEGÉDSCRIPTER
« Dátum: 2019. Április 02. - 08:46:11 »
David én anno szintén SA-MP játékszeróval kezdtem, ma már játékfejlesztés a hobbim és mellékesben is elég jól keresek vele. Nem tudhatod mi lesz a vége, legalább próbálkozik és ha a közösség nem is jön össze, a saját előnye csak meg lesz annak, hogy foglalkozik a projekttel.
 
 
 
FPDS hajrá, sok sikert. Max, ha a közösségnek nincs kedve már SA-MP-zni, a tanult és tapasztalt dolgok által belekezdhetsz idővel még nagyobb projektbe is más téren. Kezdő scripter vagy, de mindenki kezdte valahol, szóval ha kitartóan csinálod és tanulsz, akkor sokat fejlődsz és a kisujjadban lesz :)

173
Munkaerő keresése / Future Project DM Szerver SEGÉDSCRIPTER
« Dátum: 2019. Április 01. - 23:19:39 »
látod, maga az oldal is haldoklik, meg akik tudnak azok elhelyezkedtek már más projekteken és/vagy nem érdekli őket ez
 
azért ne adjátok fel, meglátjátok mit tudtok kihozni így

174
Szkript kérések / Kocsirendszer hiba
« Dátum: 2019. Március 18. - 08:10:04 »
Nem értek az YINI-hez, de most kicsit utána olvastam. Nem akarok hülyeséget írni, de leírom az észrevételeimet.
 
Az első dolog amit feltűnt az, hogy a fájl elérési utat /-el kezded. Már elég rég foglalkoztam pawn-al, de úgy emlékszem azt nem nagyon szereti.
 
 
 
A másik dolog az pedig:
 

.bPassTag = true

 
lehet ezt még be kellene írnod paraméternek. Pár perces utána olvasás után találtam, szóval ez csak egy feltételezés.
 
 
 
Egyéb észrevételek:
 

for(new i=1; i<MAX_VEHICLES;i++)
    {
        new vFile[32];

 
Ezt a változót szerintem a cikluson kívülre rakd.
 
 
 

public LoadVehicle(vid, name[], value[])
{
    new vFile[32];
    format(vFile, sizeof(vFile),\"/BCRP/Kocsik/%d.ini\",vid);

 
Ezt a vFile változót feleslegesen hozod létre és formázod, itt belül nem is használod.
 
 
 

new kocsi = AddStaticVehicleEx

 
Ha jól emlékszem ha online van a játékos, akkor csak a CreateVehicle-el fogja látni a létrehozott járművet (de lehet ez csak 1000 éves dolog, mert én nagyon régen tapasztaltam ezt).
 
 
 

new id = kocsi;

 
id változó felesleges, ugyanaz, mint a kocsi változó
 
 
 

if(vInfo[id][jComp1] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp1]);
    if(vInfo[id][jComp2] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp2]);
    if(vInfo[id][jComp3] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp3]);
    if(vInfo[id][jComp4] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp4]);
    if(vInfo[id][jComp5] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp5]);
    if(vInfo[id][jComp6] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp6]);
    if(vInfo[id][jComp7] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp7]);
    if(vInfo[id][jComp8] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp8]);
    if(vInfo[id][jComp9] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp9]);
    if(vInfo[id][jComp10] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp10]);
    BCRP_ChangeVehicleColor(id,vInfo[id][jColor1],vInfo[id][jColor2]);
    BCRP_ChangeVehiclePaintJob(id,vInfo[id][jPaintJob]);

 
vInfo-nál ne id-t hanem vid-et használj
 
 
 

SaveVehicle(id);

 
miért mentesz, ha most töltötted be? :)
 
 
 

printf(\"Kocsi %d betöltve\",id);

 
itt talán a vid (vagy akár mind2 változó) értékét lenne hasznosabb kiírni
 
 
 
Hirtelen nagyjából ennyi észrevételem van csak, sok sikert :)
 
 

175
Hamarosan nyíló szerverek / ..::Future Project DM Server::..
« Dátum: 2019. Március 14. - 14:03:00 »
Gyakorlásnak, tanulásnak nem rossz, aztán meglátjátok mi sül ki belőle.
 
Miért érné meg RP szerót nyitni inkább? Abból is van 10001 és nem feltétlen lesz sikeresebb egy RP, mint egy DM/Fun szeró.
 
Régen amikor egy sima LVDM alap móddal indítottam egy bérelt szerót (amivel nem is foglalkoztam), 10-11 állandó playerem volt, pedig abban a módban tényleg kb semmi nem volt :D
 
Főleg, ha kreatívak a srácok még mutathatnak új dolgokat, én is pl azért hagytam az SA-MP-t, mert az ötleteim már túl mutattak az SA-MP-ben megvalósítható dolgokon (igaz egy része megvalósítható volt úgy ahogy).
 
 
 
Sok sikert, ha másra nem is lesz jó, akkor nektek egy kis tanulás és sikerélmény. Meg amiket átéltek együtt a fejlesztések alatt.

176
RolePlay / RolePlay vs RolePlay? Ötletek, kérdések
« Dátum: 2019. Február 19. - 19:47:47 »
A városnak lesz története valamilyen szinten, de minden karakternek saját története lesz amit a tulajdonosa ad meg. Kezdésnél lehet választani, hogy a játék segítsen tippekkel, pl menj a bankba, vállalj munkát...de ez ugye opcionális lesz.
 
 
 
Hát rendes törvénykönyvet akarok, hogy mind2 oldal tudjon mire hivatkozni és ha nincs leírva, akkor a rendőr random megbüntet mindenkit, mondvacsinált okokkal, ha olyan...
 
Itt a tudást még annyival megtoldom, hogy nem csak elvárom, hanem nyújtom is azt valamilyen szinten.
 
 
 
Igen a karakter halálok is olyanok lennének, hogy akár \"feltámadhatna\" 1-1 karakter, ha tényleg olyan módon hal meg. Viszont a karakterek nehezen halnak, nem véletlen.
 
 
 
A karakter neme kora független a játékostól, mármint nincs szabályozva, hogy csak nő hozhat létre női karaktert. A több karakteres dologgal az a gond, hogy véletlen MG-ket szülhet, hogy más karakter tudja az adott dolgot és megszokásból jön a dolog a játékosból.
 
 
 
Ez sem rossz ötlet, hogy így flageljék magukat. Én mondjuk az sa-mp-s korszakomban már nem találkoztam a /do paranccsal, de utólag igen. Kicsit helytelennek látom a dolgot, de lehet csak félreértelmeztem a dolgot. Ezt a mostani sa-mp-s /do parancsot én már úgy vittem bele a saját játékba, hogy /rpinfo (/rpi) és kb ugyanaz a funkciója, mint amit láttam a /do-nál.
 
Ez a játékosokra aggatott feliratok sem rossz ötlet, hisz a név is ilyen megoldással lesz a nagy RP világban.

177
RolePlay / RolePlay vs RolePlay? Ötletek, kérdések
« Dátum: 2019. Február 18. - 13:01:30 »
Sziasztok
 
A szerepjátékkal kapcsolatban lenne pár felvetésem és kérdésem az irányotokba. Inkább olyan emberek válaszát várom akik járatosak is a témában.
 
Évek óta tervezgetem a HRP-t, ennél sokkal több ötletem van, de pár fontosabb dolgot leírnék, mert érdekelne a véleményetek ezekről.
 
 
 
Szerepjáték
 
Sok játékban van lehetőség az RP-re. Ha valaki GTA-val játszik, akkor a \"GTA-s szabályok\" szerint RP-zik, de ha valaki mondjuk SIMS-ben vagy Falloutban, vagy bármi másban játszik szerepet, akkor teljesen más szabályok szerint jár(hat) el. Szerintetek mennyire van jelentősége ennek a dolognak? Tehát GFRP-hez hasonló \"valósághű RP\"-t szeretnénk más játék alappal és így más szabályokkal is. Vajon játékosok kötik ezt a fajta RP-t a GTA-ban megtapasztalt dolgokhoz, vagy más játék más szabályok? Felül írhatóak a GFRP-s szokások egy új játék által?
 
 
 
Tudás, ismeret
 
Ahogy a valóságban is van, ha az ember nem ért az autószereléshez, programozáshoz...bármihez, akkor nem is tudja azt csinálni. Mennyire láttok potenciált, vagy épp buktatót abban, hogy valóságbeli tudás kelljen egy-egy játékon belüli szakmához? (SA-MP-ben pl mentősöknél láttam ilyet)
 
Pl írja a játék, hogy rossz az akkumulátor, de értelemszerűen tudnod kell melyik az akkumulátor és azt is, hogy hogyan kell kiszedni. Vagy épp egy sima kerékcseréhez sem kalapáccsal fut neki az ember. Vajon a skill-ability rendszeren felül és a játék szájbarágós szövegein felül a valós tudás, ismeret mennyire lehet élvezetes elem a játékosok számára? Persze a játékban ezek megtanulhatóak, de nem mindig fogja a játék a kezedet.
 
 
 
Karakterlap, karakter kidolgozottság, személyiségjegyek, karakterfejlődés
 
Mint ahogy a való életben az emberek, úgy a karakterek is \"megélnek dolgokat\" és fejlődhetnek, változhatnak. Tehát amikor valaki elkészít egy 30 éves férfi karaktert, akkor ugye kell írnia a korábbi életéről és annak megfelelően kell elkészíteni a saját karakterét. Például a simsben csillagjegy, személyiség típus....több paramétert meg kell adni karakter készítéskor. Vajon mi az a minimális és haladó szint amit a játékosok (hardcore játékosok és azok is akik most ismerkednek az RP-vel) még megadnának a karakterről mielőtt elkezdenének játszani vele. Ezekből mi az amin érdemes később változtatni? Értelemszerűen, ha örök életére tolószékre ítéltetett, akkor az is marad, viszont tanulhat új szakmákat, köthet új ismeretségeket, változhat a szemlélete, anyagi helyzete...Tehát egy gettós bandatag is kitörhet a nyomorból, ha úgy fejlődik a karaktere, vagy a milliomos is kerülhet a gettóba egyik napról a másikra. Akár a céltalan is találhat célokat... Továbbá, mint egy progress végig lenne vezetve a játékos élete, hogy mikor miket ért el, ezáltal a játék végig vezetné a karakter életét. Azt itt említem meg, hogy nem lehet az sem, hogy valaki napi 5 karaktert igényel, erre lesz megkötés több szempontból is.
 


Lesz a karaktereknek saját neve ami szerepel az adatbázisokban, azonosító kártyákon, de ez is csak formalitás. Pl van IRL a Sanyi akit mindenki mondjuk \"Öcsinek\" hív, a személyiben meg \"Nagy Sándor\". A játékban is hasonló név megoldás lesz. A nametageket a játékosok maguk írják fel a karakterekre, teljesen függetlenül a személyi adatoktól. Így egy karakternek \"több neve\" lehet, hisz bemutatkozhat bárhogyan, ettől még a személyi adatai ugyanazok maradnak, de ezeket inkább hivatalos közekben fontosak.
 
Pont rendszerről később.
 
 
 
Karakter halál
 
RP-ben a perma halál olyan, mint filmekben/játékokban az időutazás, sokak szerint felborít(hat) mindent. Én egy olyan fajta perma halált szeretnék ahol a korábbi karakter(ek) által elért dolgok fontos szerepet játszanak/játszhatnak az új karakternél. Tehát a korábbi eredmények inkább új lehetőségeket nyújthatnak bizonyos esetekben. Nem 100%-os nullázásról van szó, inkább bizonyos százalékos veszteségről és egy új lehetőségről. A karakter halálról később még a büntetés-jutalom rendszerben.
 
Pont rendszerről később.
 
 
 
Karakter elhagyása - Elhagyott karakter megigénylése
 
Egy játékosnak egyszerre 1 karaktere lehet, viszont arra ráunhat, vagy épp teljesen más irányt szeretne emiatt vált. A régi karaktert nem feltétlen kell a kukába dobni, az általa elért dolgok még másnak kincset érhetnek. Itt az elképzelésem, hogy a szükséges tudás és ismeret alapfeltétel lenne (lásd korábbi pont), mellé a karakter halál és karakter rendszerhez kidolgozott rendszer szintén fontos szerepet játszana. Tehát, ha van egy autószerelő karakter, akkor annak feltétele, hogy az igénylő egy korábbi karakterének meglegyen szintén az a végzettség és a többi szükséges tudás, ismeret ahhoz, hogy megtudja igényelni.
 
Pont rendszerről később.
 
 
 
Pont rendszer
 
Kezdjük a pont rendszer leírását azzal, hogy most regisztráltál a játékba. Kapsz 100 pontot kezdésnek. Ebből a 100 pontból kell összeraknod az első karakteredet. Karakter kinézete, neme ingyen van. Izom/zsír tömeg viszont már pontba kerül. Alap ruha, haj ingyen van, de pl elegáns öltöny, vagy csak egy afro séró is már \"fizetős opció\". A karakter képességei, tudása, sőt még a papírjai is szintén pontba kerülnek. Ha egy korábbi karakterednek volt jogosítványa, vagy autószerelő végzettsége, skilljei, abilityk azokat megtudod vásárolni, de alapból lockolva vannak ezek a dolgok. A karaktered kezdő pénze is attól függ mennyi pontot áldozol erre. Ténylegesen testre tudod szabni a karaktert korábbi eredményeidnek köszönhetően, persze a karaktertörténethez igazítva a dolgokat. Amikor meghal a karakter, vagy új karaktert igényel a játékos, akkor az adott karakter anyagi helyzete, tudása, de még az is beleszámít, hogy épp beteg, börtönben van e, halott (persze ezek mínuszt jelentenek), szóval mindent összevetve kapod meg a régi karaktered értékét.
 
Tehát egy példa: a kezdő 100 pontos karakterből félév alatt csináltál egy 1500 pontos karaktert (mínuszok nélkül) aki mondjuk autószerelő, de visszaeső drog kereskedés miatt kapott 30 nap börtönt. Ha most átváltod pontokra és magára hagyod a karaktert, akkor a börtön miatti mínuszokkal (börtönben töltött nap * 3) kapsz mondjuk 1410 pontot érte. Az új karakter amit igényelsz ott már kezdésnek lehet autószerelő végzettsége, hisz azt korábban elérted már. Továbbá pl max elért izom szint és egyéb határok is kitolódnak a korábbi karakterek által.
 
Ez a rendszer nem csak új karakternél játszana, hanem aktívságért vagy más dolgokat is járna pont és ezeket a pontokat a most aktív karakterre is el lehet költeni. Persze megfelelő RP sztorival. Nagymama küld 1000$-t neki szülinapjára és hasonló nem számottevő dolgok. Persze írhatja akár azt is, hogy müzlis dobozban talált kártyával nyerte a ferrarit :D (azért persze valósághű legyen, ne az UFO-k elrabolták és cserébe kapott röntgen látást és 100 milliót, nincs ilyen, a röntgen látás csak nekem lehet, mert RP-n megszállt egy démon :D).
 
 
 
Illegális lehetőségek
 
Zsebtolvajlás, autólopás, drogok, fegyverek, gyilkosságok.......nem úgy kezdi az új karakter a városba érkezését, hogy elmegy a fegyverkereskedőhöz felszerelkezik és máris mehet az irtás. Még ha nagyon szeretné, akkor sem ilyen egyszerű ez a dolog. Végig kell járni a szamárlétrát, vagy épp le kell passzolni a feladatokat másnak, akár jó pénzért. A rendszert úgy gondoltam, hogy X hét-hónap után minden karakternek (aki nem olyan szervezetnél van aki ezek ellen dolgozik) jönnének ilyen lehetőségek. Kezdésnek piti feladatokat kapnának az emberek amiért járna valami jutalom és persze nőne a \"nem játékos alvilágban\" a hírneve. Például az új karaktered kap egy feladatot, hogy szúrja ki valakinek a kerekét. Eldöntheti a játékos, hogy megteszi, vagy eladja akár a feladatait másnak, esetleg később, ha olyan szinten van akár köphet a zsaruknak. Persze, ha köp a zsaruknak legközelebb egy másik játékos azt kapja feladatnak, hogy az ő kerekét kell kiszúrni :) Ez a dolog több téren lehet hasznos az RP-ben, erről majd a \"Szerepjáték bezárása önmagába\" részben kicsit részletesebben is írok. Tehát ahhoz, hogy valaki droghoz, fegyverekhez férjen hozzá NEM MÁS JÁTÉKOS által, ahhoz vagy rabolnia kell, vagy végig kell járnia egy szamárlétrát. Persze ha valaki komolyabb szinten van már és mondjuk havi 1-2 fegyverszállítmányról kap infót, azt lepasszolhatja a maffiának, bandáknak, ha ő mégsem szeretne már ezzel foglalkozni, szerintem a szervek honorálni fogják vagy így, vagy úgy.
 
Erről mit gondoltok?
 
 
 
Kötelező és opcionális elemek a játékban
 
Ahogy a való életben köt a fizika, éhség, szomjúság...úgy a játékban ezeket szintén kötelezővé szeretném tenni. A törvények, lakhatás, munka.....ezek mind opcionálisak. Tehát nem tudsz fénysebességgel utazni, vagy épp teleportálni, de eldöntheted, hogy hol bérelsz, lakást vagy csak szobát...saját kocsit akarsz, vagy jó a tömegközlekedés...A törvények szintén mondhatni opcionális dolgok, mint a való életben is. Áthajthatsz a piroson, vagy akár a szakadékba is, de mindennek meg van a maga következménye.
 
Ilyen téren szerintetek milyen kötelező és milyen opcionális elemekkel éri meg számolni?
 
 
 
Jutalom-büntetés rendszer
 
Mivel szerepjátékról van szó így szerintem fontos a jutalom és a büntetés. Legyen szó arról, hogy zsíros kaját eszel, vagy épp eljársz futni, esetleg megszegted a törvényt. A jutalmat szerintem annyira nem kell részletezni, a jó dolgok amiket szeretne a játékos elérni, viszont ott a büntetés. Ha mondjuk neki hajtasz a falnak nem annyi, hogy \"/me beüti a fejét.\" és már hajtasz is tovább, hanem megfelelő büntetés jár érte. Ugyanez vonatkozik arra is, ha meglőnek. A karakterek elég szívósak lesznek, nehezen halnak meg, sérülések és korábbi sérülések határozzák meg a regenerálódást és a korlátozásokat. Mondhatni amik a való életben vannak hihetetlen történetek, hogy lezuhant a 10.-ről, lelőtték...és mégis túlélte. Itt mindenki ilyen lesz, VISZONT megfelelően kidolgozva. A karakter nehezen hal, viszont cserébe valós időben hosszabb regenerálódási idővel amit persze egybekötünk olyan funkciókkal amik miatt még nem hal meg az RP az ilyen karakterek számára sem. A törvény megszegésért börtön jár. A valósághű RP miatt ez akár lehet IRL idő szerinti 1-3 hónap is akár, amit szintén szeretnénk azzal ellensúlyozni, hogy a börtön RP-t annyira kidolgozni, hogy a bent lakóknak is legyen lehetőségük fejlődni, vagy épp a börtönben az illegális kapcsolatokat fejleszteni, ezáltal van aki direkt börtönbe szeretne kerülni, hogy gyorsabban tudjon fejlődni az a rangja. Ez a kórház-börtön még nagyon felületesen van átgondolva egyenlőre. Csak, hogy legyen egy kis random is a dolgokban, így kerék defekt, vagy betegségek tudják még tarkítani az RP-t.
 
Ezekről mit gondoltok?
 
 
 
Önálló város, gazdaság, városvezetés, törvények
 
Ahogy hallottam ez más sokaknak eszébe jutott. Én is még SA-MP korszakomban találtam ezt ki. Mivel a város is teljesen testre szabható, így a városvezetés tudja megmondani, hogy hol legyen kórház, rendőrség, börtön, mozi, vagy épp egy uszoda. Szintén a város vezetőség dönti el, hogy milyen engedélyeket ad ki és kinek mekkora telket ad el. Magát a városvezetőséget is egy idő után a játékosok választhatják meg (alapból kijelölt ember lesz rá, milyen véletlen az én karakterem, hogy beállítsam az alapokat). A törvényeket hozni és egyéb vezetőket kinevezni már a városvezetés fog. Tehát, ha a játékosok alvilági figurát raknak az élre, akkor olyan ember fog vezetni. A gazdasági rendszer viszont függ majd  a \"régi várostól/államtól\" ahonnan jöttünk. A HRP-n a sztori szerint ahol játszunk azt Los Santos (esetleg SA állam) pénzeli. Tehát lehet külső hatást is vinni az RP-be (persze okkal!). Ez inkább ott kap főbb szerepet, ha mondjuk sokan rákapnak a favágásra és emiatt rengeteg fatöbblet lesz, teljesen véletlenül a másik államban/városban pont abból van óriási hiány, vagy épp ha itt van hiány, akkor jó áron pont azt árul :)
 
Ehhez esetleg valami tipp, hozzáfűzni való?
 
 
 
Szerepjáték \"bezárása önmagába\" és az adminokról
 
Milyen fura megfogalmazás a cím ugye? Ki is fejtem mit jelent pontosan. Egyszerű a megoldás, a régi admin rendszer KUKA! Nincs RP-n admin! Kezdjük a szabályokkal. Nincs PG, DM, Non-RP...Furán hangzik? A valósághű szerepjátékban, ha valaki sorozatgyilkos, akkor sorozatgyilkos, ezt \"ellensúlyozhatom\" azzal, hogy 1 gyilkosság -5% pontokban ha új karaktert kezd a játékos, tehát 20 hulla után nem jár semmi? Nem egészen, ez a dolog miatt mondjuk nem mehet 50% alá a karakter értéke, VISZONT elavul. Tehát megölsz 1 embert, akkor 30 napig jár ez a negatív velejáró. Lehet szó itt véletlen, vagy szándékos gyilkosságról. Jöjjön a PG, 2 rabló fegyvert fog rám elszaladok és lelőnek, legyen mondjuk 1 hét kórház a jutalmam. Non-RP? Ez nagyon helyzetfüggő. Ha valaki kezdő és nem tudja, hogy mi a különbség az IC és az OOC chat között, akkor azt nézhetitek simán bolondnak is. A való életben is jöhetek olyannal akár egy idegennek is, hogy \"Szia mi volt a suliban?\", ő meg csak furán néz rám, főleg ha egy 50 éves emberről van szó, ezt szerepben még könnyen le lehet reagálni. A régi szabályokból megmaradtakról később.
 
Akkor mi van, ha nincs admin? Mit csinálunk azokkal akik nem olyan szinten RP-znek ahogy mi szeretnénk és bomlasztják az RP közösséget? Például összetúrják a kertet, vagy csak megállnak az út közepén. Ezekre már régen megszületett a megoldás, még GFRP-ben. Rendőrség és ami az ő hatáskörükön kívül esik arra meg ott a Maffia, szerintem ezt nem is nagyon kell részletezni. 1-2 hét börtön vagy kórház csak segít nekik, de a megfelelően felépített maffia a betoncsizmát sem sajnálja majd, ha valaki annyira pofátlan.
 
Vagy egy másik kedvenc példám mi van ha korrupt a polgármester és mindenki támogatja ebben? Na itt jönnek szóba az \"RP-s adminok\". IG írni kell egy szép emailt \"Los Santos város/San Andreas állam vezetésének\" akik küldenek ide egy megadott karaktert aki kinyomozza a dolgot, de lehet egy bérgyilkos felbérlése hamarabb felteszi az i-re a pontot.
 
A terv annyi, hogy nem kell admin az RP színvonal megtartásához, hanem a megfelelő \"ökoszisztéma\" kell csak kialakuljon és még a legpofátlanabb játékosok is megtanulnak a közösség kedve szerint RP-zni.
 
Ezt persze megfelelő szinten kell kidolgozni. Ha az egész közösség romlott, akkor lehet megérné egy háborús szituációt kialakítani és akkor majd megtanulják mi is az a DM és a fegyver szava :D
 
Ezekről mit gondoltok?
 
 
 
Saját tulajdon, kocsik, házak, építkezés
 
Bérelt kocsi, saját kocsi, bérelt lakás, saját lakás, saját ház...Mindenki szereti, ha valami az övé és magáénak mondhatja. Az alap szisztéma, ha vigyázol rá nem esik baja szép és jó. Gondoljunk most arra amikor valaki szándékosan összetöri, esetleg egy csaló, vagy csak rossz akaró miatt totálkárra megy. Még a cheaterek okozta károkat is meg lehet oldani RP-sen. A történet szerint szétzúzta, de elküldjük Los Santosba és hipp-hopp pár nap alatt újjá is varázsolják ott :) Persze az állam pénzén.
 
Amennyire lehet testreszabató környzetetet is szeretnék, tehát fogsz 1 ásót és kimész ásol magadnak egy medencét.
 
A saját ingatlan sem lehetetlen álom, persze azért meg kell érte dolgozni. Mint ahogy IRL több év legtöbb esetben ezt elérni, így itt a játékon belül sem 2 hét múlva lesz saját háza az új játékosoknak. Több hónapba fog kerülni, főleg ha sajátot akarnak építtetni. Ezt annyira nem részletezném egyenlőre.
 
Az üzleteket szintén így lehet alapítani majd. A város vezetőségtől kell igényelni engedélyt, vagy épp van amit kifejezetten támogatnak majd (ha valamiből hiány van).
 
Az item-inventory rendszer is úgy lesz megoldva, hogy nincs többé \"kézhez nőtt telefon\". Hanem minden tárgy átadható, eldobható. Tehát át lehet adni telefonálás közben a telefont, vagy épp ellopni más telefonját, mint ahogy a való életben is lehetséges.
 
Ezekről mit gondoltok?
 
 
 
Fizetési rendszer
 
A játékban a sok elem és egyéb számítási dolgok miatt nem lesz készpénz. Bankkártyás fizetési lehetőség lesz csak. Így a rablásokat is minimalizálni lehet. Ehhez nem sok hozzáfűznivalóm van.
 
Ha esetleg valami eszetekbe jut ezzel kapcsolatban, várom az ötleteket.
 
 
 
Játékon belüli média, internet, információ szerzés, megosztás és kommunikáció
 
A telefon rendszer alapnak mondható. Mellette szeretnék tablet és laptop/számítógép opciót is. Médiára meg rádiót és TV-t. A játékon belüli internet szintén sok lehetőséget rejt magában. Állás, utazás, vásárlás, szórakozási lehetőségek... Ezek mellett ugye lesz értelme az IG programozásnak is (amit persze valós programozási ismeret alapján lehet művelni).
 
Ezekhez valami tippek, tanácsok?
 
 
 
Szabályok
 


Cheat
 


Bárminemű csalásért (kisegítő program használata, memória módosítás…) 1 év ban jár, ha valakiről kiderül, hogy visszajött a kitiltás letelte előtt, akkor onnantól újra kezdődik az 1 év, továbbá lásd Multi reg.
 


 
 


Multi reg (MR)
 


Egy felhasználónak szigorúan csak egy accountja lehet. Többszörös regisztráció esetén az adminok által kijelölt felhasználót használhatja tovább a játékos, a többi tiltásra kerül végleg.
 


 
 


Multi user (MU)
 


Egy accountnak kizárólag egy tulajdonosa lehet. A biztonság érdekében fontos, hogy kizárólag ő tudja a belépési adatokat. Ha mégis többen használnak egy accountot azért figyelmeztetés jár, többszöri figyelmeztetés esetén, vagy ha az adminok úgy döntenek az accountot véglegesen ki is tilthatják.
 


 
 


MetaGaming (MG)
 


Szerepjátékon kívül szerzett adat felhasználása a szerepjátékban.
 


Pl:
 


- Ha valakivel beszélgetsz neten/élőben és mondja, hogy gyere a bankhoz és odamész.
 


- Elmondja hol van valami és az információt felhasználod RP-n belül.
 


Figyelmeztetés jár érte.
 


FONTOS, hogy az MG gyanús játékosokat is figyelemben részesíthetik az adminok!
 


 
 


OOC Szidás
 


Más játékos szidása a HRP-vel kapcsolatos felületeken. Csak a szidott játékos, vagy admin bejelentése alapján jár érte figyelmeztetés.
 


 
 


OOC Hazugság
 


Szerepen kívül, HRP-vel kapcsolatos felületen hazugságért figyelmeztetés jár.
 


 
 


Flood
 


Egy üzenet, akár kisebb módosításokkal, vagy más megfogalmazásban egymás után többször elküldeni tilos, figyelmeztetés jár érte. Persze ez IC szituáció függő.
 


 
 


Engedély nélküli reklám
 


A HRP felületein (IC és OOC egyaránt) tilos reklámokat elhelyezni önkényesen. Ezt csak felső vezetőségi engedéllyel szabad megtenni, különben figyelmeztetés jár érte.
 


 
 


Bug kihasználás
 


A HRP felületek, motorok nem rendeltetés szerint működése esetén a hibákat jelenteni kell és a hibát okozó funkciókat amennyire lehet kerülni kell. Az ilyen hibák kihasználásáért figyelmeztetés jár.
 
Esetleg van még valami szabály ötlet? vagy épp ezekhez hozzáfűzni való?
 
 
 
 


178
Játékok / Hun Role Play
« Dátum: 2019. Február 18. - 10:09:04 »
Ismét egy kis update:
 
Sajnos személyes okokból és munka miatt 3 hónapot kihagytam a saját játékkal, illetve ami időm volt ott is inkább egy régi vágyam technológiai hátterének kutatásába fordítottam, eddig elég kecsegtető eredményekkel, de még nem tökéletes. A regisztráció jelenleg kérdéses, hogy a következő patchel bekerül e. Privátban viszont lehet több embernek is megmutatnám a projektet és kicsit nyíltabban fogok írni itt is pár ötletről, hisz most a fizetős meló kicsit nyugisabb lesz és lesz időm a HRP-re.

179
Idézetet írta: lyézuskrisztusateremtő date=1550397882


   
      magyarországon nincs lehetőség \"hardcore roleplay\"re
   


lehetőség mindig van, max kisebb játékos bázissal tudok rendelkezni, vagy épp átnevelem azokat akik eddig nem úgy játszottak
 
a hardcore szint mellett lesz egy megoldásunk is ami mondhatni kiüti ezt a dolgot, szóval egyszerre lesz lehetőség hardcore módon részletgazdagon RP-zni és ennek a fordítottjára is
 
egyenlőre sok infót még nem adok ki erről, de elég komoly terveim vannak vele
 
 
 
@Darell.M igazából saját játékot készítünk ennek okán
 
évek óta ezért foglalkozom játékfejlesztéssel, csak emiatt meg is találtak egy fizetős munkával :D
 
már most is van mondhatni játszható multiplayeres verzió, csak amiatt nem adtam még ki publikus verziót, mert a regisztráció és belépés még nincs meg, ahhoz meg ugye a weboldallal is kellene foglalkoznom
 
meg egyenlőre még elég kevés tartalom van a játékon belül, de amint olyan fázisba ért a projekt ide is rakok ki leírást
 
sajnos az itteni GTAKözösséges login interfacere nem kaptunk lehetőséget, szóval csak saját reges lesz a dolog

180
Idézetet írta: citromhun date=1550275902


   
      Dolgozol még ezen @Kovacs_Richard?
   


Igen, csak most fizetős játék miatt kicsit hanyagoltam a HRP-t, de ötletelgetni ötletelgettem. Tervek szerint folytatom a havi 1 patches felállást jövőhónap 15-től ismét. Igaz most kicsit eltérek az RP szituációk résztől és pár minigamet szeretnék letolni gyakorlás és pár technológiai dolog tesztelésére. A publikus regisztráció még kérdéses, szeretném belerakni, de lehet még jobb halasztani, így privátban lenne továbbra is a \"játék\" terjesztése.

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal