Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 166
Segítségkérés / SFPD« Dátum: 2012. február 27. - 15:59:39 »
Van ott fellül egy olyan, hogy locations, oda rámész, kiválasztod, rákattintasz kétszer és ott tudod...
167
Segítségkérés / Zene lejátszása autóban« Dátum: 2012. február 27. - 12:49:46 »
Sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy hogy lehetne megoldani azt, hogy ha elindítok egy zenét, akkor azt az összes jármûben játssza le, de úgy, hogy ha kiszállok, elmegy a zene, ha meg visszaszállok, akkor úgy folytassa, mintha ment volna aközben a zene, miközben nem ültem a kocsiban... Remélem megoldható
169
Segítségkérés / Admin parancs hibák« Dátum: 2012. február 24. - 19:20:38 »
Köszönöm, elõbb valamiért hibát írt ki, ezért nem is ment, de most jó köszönöm, zárok
170
Segítségkérés / Admin parancs hibák« Dátum: 2012. február 24. - 19:14:48 »
Megy, köszönöm, még az lenne a kérdésem, hogy npc-vel hogy lehet azt, hogy csak akkor csatlakozzon, ha pl beírok egy parancsot?
171
Segítségkérés / Admin parancs hibák« Dátum: 2012. február 24. - 17:40:05 »
Hát már próbáltam átírni másra, de nem ment, mondjuk talán i-vel még nem próbáltam, mindjárt kipróbálom ment a plusz azért
172
Segítségkérés / Admin parancs hibák« Dátum: 2012. február 24. - 17:22:58 »
Hát szóval az a helyzet, hogy csináltam egy adminrendszert, minden mûködik, azon kívül, hogy ha 1-tõl felfelé lévõ id-t írok, akkor azt 0-nak veszi, nem tudjátok, mi lehet a baj?
A másik kérdésem az, hogy hogyan lehet olyat, hogy pl: /kick és ide id-t vagy nevet lehessen... Kick parancs: [pawn]CMD:kick(playerid, params[]) { if(IsPlayerAdmin(playerid)||dini_Int(PlayerFile(playerid),\"Admin\")>0) { new id; new indok[128]; if(sscanf(params,\"us[128]\",id, indok)) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Használat: /kick [id] [oka]\"); { new string[128]; format(string, sizeof(string),\"%s ki lett rúgva %s által. Oka: %s\",GetPlayerNameEx(id), GetPlayerNameEx(playerid), indok); SendClientMessageToAll(piros,string); new iduzenet[128]; format(iduzenet,sizeof(iduzenet),\"%s kirúgott téged a szerverrõl. Oka: %s\", GetPlayerNameEx(playerid), indok); SendClientMessage(id,piros,iduzenet); Kick(id); } } else SendClientMessage(playerid,piros,\"Nem vagy admin!\"); return 1; }[/pawn] A GetPlayerNameEx stock, hogy mûködjön: [pawn]stock GetPlayerNameEx(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); return name; }[/pawn] 174
RP/RPG kérések / Autó respawn« Dátum: 2012. február 24. - 15:06:54 »
Hát ott, ahol a szolgálati kocsik le vannak rakva (CreateVehicle, vagy CreateVehicleEx), ott az utolsót írd át -1 -re
175
Szkript kérések / MapIcon scriptbe írása !« Dátum: 2012. február 22. - 17:57:41 »
Bocs, ha hülye kérdés, de beraktad oda, ahova szeretnéd, hogy megnyissa? xD pl parancshoz, vagy csatlakozáshoz?
176
Segítségkérés / staywithin...« Dátum: 2012. február 18. - 16:30:01 »
Ez olyankor szokott bejönni például, amikor egy teleport koordinátája hibás, vagy valami olyannal van együtt, amit nem bír xD szóval érdemes lenne megnézni a teleportokat...
177
Szkript kérések / /spec /pm« Dátum: 2012. február 18. - 14:38:05 »
/spec parancs van az alap fs-ek között adminspec néven
178
Szkript kérések / Nagyon nagyon nagy kérés villamossal kapcsolatban« Dátum: 2012. február 11. - 19:23:30 »
akkor én sem próbálom ki xD
179
RP/RPG kérések / segítség kéne egy módban« Dátum: 2012. február 11. - 15:55:50 »
Ennek így sok értelme nincs xD mi az, hogy:
foreach(Player, i) merthogy a hiba az, hogy nincs létrehozva a változó, vagy nincs forwardolva, vagy nincs stock de szerintem egyszerûen töröld azt a sort és 1 { jelet meg 1 } jelet valahogy így: [pawn]public UpdateTextdraw() { new szString[40]; // AFK if (GetPVarInt(i, \"AFK\") == 1) TextDrawShowForPlayer(i, afk); else TextDrawHideForPlayer(i, afk); if (IsPlayerInAnyVehicle(i)) { new Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerPos(i, X, Y, Z); // FUEL format(szString, 40, \"Fuel:~w~ %d\", Gas[GetPlayerVehicleID(i)]); TextDrawSetString(TD_0, szString); // DIST new Float:Dist; Dist = GetDistanceBetweenPoints(X, Y, Z, IslandX, IslandY, IslandZ); if (GetPVarInt(i, \"Flight\") > 0 || GetPVarInt(i, \"Work\") > 0) { format(szString, 40, \"DIST:~w~ %d\", floatround(Dist, floatround_round)); TextDrawSetString(TD_4, szString); } else { TextDrawSetString(TD_4, \"DIST:~w~ None\"); } // DMG new Float:HP; GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(i), HP); format(szString, 40, \"DMG:~w~ %d\", floatround(HP, floatround_round)); TextDrawSetString(TD_3, szString); // ALT format(szString, 40, \"ALT:~w~ %d\", floatround(Z, floatround_ceil)); TextDrawSetString(TD_5, szString); // VEHICLE format(szString, 40, \"VEH:~w~ %s\", GetVehicleFriendlyName(GetPlayerVehicleID(i))); TextDrawSetString(TD_6, szString); // STATUS if (GetPVarInt(i, \"Work\") > 0) { TextDrawSetString(TD_7, \"Status:~w~ Work\"); } if (GetPVarInt(i, \"Flight\") == 1) { TextDrawSetString(TD_7, \"Status:~w~ On Route\"); } if (GetPVarInt(i, \"Flight\") == 0) { if (GetPVarInt(i, \"Work\") == 0) { if (IsAirVehicle(GetPlayerVehicleID(i))) { TextDrawSetString(TD_7, \"Status:~w~ Flying\"); } else { TextDrawSetString(TD_7, \"Status:~w~ None\"); } } } // HDG new Float:ZAngle; GetPlayerFacingAngle(i, ZAngle); format(szString, 40, \"HDG:~w~ %d\", floatround(ZAngle, floatround_round)); TextDrawSetString(TD_8, szString); // Pilots format(szString, 40, \"Pilots:~w~ %d/20\", Count); TextDrawSetString(TD_11, szString); // Cash format(szString, 40, \"Cash:~w~ %d\", GetPlayerMoney(i)); TextDrawSetString(TD_12, szString); // Tail format(szString, 40, \"~w~%d-%s\", VehicleTailNumber[GetPlayerVehicleID(i)][0], Tailnumbers[VehicleTailNumber[GetPlayerVehicleID(i)][1]]); TextDrawSetString(TD_17, szString); // Doors new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(i), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); if (doors == 0) TextDrawSetString(TD_10, \"Doors:~w~ Unlocked\"); else TextDrawSetString(TD_10, \"Doors:~w~ Locked\"); // DEST if (GetPVarInt(i, \"Flight\") > 0) { format(szString, 40, \"DEST:~w~ %s\", GetDestination(i)); } else if (GetPVarInt(i, \"Flight\") == 0) { TextDrawSetString(TD_2, \"DEST:~w~ None\"); } if (GetPVarInt(i, \"Work\") > 0) { format(szString, 40, \"DEST:~w~ %s\", GetDestination(i)); } else if (GetPVarInt(i, \"Work\") == 0) { TextDrawSetString(TD_2, \"DEST:~w~ None\"); } // GPS format(szString, 40, \"GPS:~w~ %s\", GetPlayerArea(i)); TextDrawSetString(TD_9, szString); // KMH if (IsPlayerInAnyVehicle(i)) { new Float:KMH_Sp = GetPlayerSpeed(i, true); format(szString, 40, \"KMH:~w~ %d\", floatround(KMH_Sp, floatround_round)); } else { format(szString, 40, \"KMH:~w~ %d\", 0); } TextDrawSetString(TD_14, szString); // MPH if (IsPlayerInAnyVehicle(i)) { new Float:MPH_Sp = GetPlayerSpeed(i, false); format(szString, 40, \"MPH:~w~ %d\", floatround(MPH_Sp, floatround_round)); } else { format(szString, 40, \"MPH:~w~ %d\", 0); } TextDrawSetString(TD_13, szString); // KNOTS ( UNUSED ) TextDrawSetString(TD_15, \" \"); } return 1; }[/pawn] 180
Szkript kérések / Nagyon nagyon nagy kérés villamossal kapcsolatban« Dátum: 2012. február 11. - 15:49:15 »
hát vagy bemappolod sínekkel, aztán felveszed egy bússzal. vagy kocsival az npc-t és akkor nem kocsit adsz neki, hanem olyan villamost xD szerintem menne...
|