Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Bazsi

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 23
166
Segítségkérés / SFPD
« Dátum: 2012. Február 27. - 15:59:39 »
Van ott fellül egy olyan, hogy locations, oda rámész, kiválasztod, rákattintasz kétszer és ott tudod...

167
Segítségkérés / Zene lejátszása autóban
« Dátum: 2012. Február 27. - 12:49:46 »
Sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy hogy lehetne megoldani azt, hogy ha elindítok egy zenét, akkor azt az összes jármûben játssza le, de úgy, hogy ha kiszállok, elmegy a zene, ha meg visszaszállok, akkor úgy folytassa, mintha ment volna aközben a zene, miközben nem ültem a kocsiban... Remélem megoldható

168
RP/RPG kérések / Autó respawn
« Dátum: 2012. Február 26. - 15:14:33 »
Mikor respawnol, hogy?

169
Segítségkérés / Admin parancs hibák
« Dátum: 2012. Február 24. - 19:20:38 »
Köszönöm, elõbb valamiért hibát írt ki, ezért nem is ment, de most jó :D köszönöm, zárok

170
Segítségkérés / Admin parancs hibák
« Dátum: 2012. Február 24. - 19:14:48 »
Megy, köszönöm, még az lenne a kérdésem, hogy npc-vel hogy lehet azt, hogy csak akkor csatlakozzon, ha pl beírok egy parancsot?

171
Segítségkérés / Admin parancs hibák
« Dátum: 2012. Február 24. - 17:40:05 »
Hát már próbáltam átírni másra, de nem ment, mondjuk talán i-vel még nem próbáltam, mindjárt kipróbálom :D ment a plusz azért

172
Segítségkérés / Admin parancs hibák
« Dátum: 2012. Február 24. - 17:22:58 »
Hát szóval az a helyzet, hogy csináltam egy adminrendszert, minden mûködik, azon kívül, hogy ha 1-tõl felfelé lévõ id-t írok, akkor azt 0-nak veszi, nem tudjátok, mi lehet a baj?
A másik kérdésem az, hogy hogyan lehet olyat, hogy pl: /kick és ide id-t vagy nevet lehessen...
Kick parancs:
[pawn]CMD:kick(playerid, params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid)||dini_Int(PlayerFile(playerid),\"Admin\")>0)
{
   new id;
   new indok[128];
   if(sscanf(params,\"us[128]\",id, indok)) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Használat: /kick [id] [oka]\");
   {
      new string[128];
      format(string, sizeof(string),\"%s ki lett rúgva %s által. Oka: %s\",GetPlayerNameEx(id), GetPlayerNameEx(playerid), indok);
      SendClientMessageToAll(piros,string);
      new iduzenet[128];
      format(iduzenet,sizeof(iduzenet),\"%s kirúgott téged a szerverrõl. Oka: %s\", GetPlayerNameEx(playerid), indok);
      SendClientMessage(id,piros,iduzenet);
      Kick(id);
   }
}
else SendClientMessage(playerid,piros,\"Nem vagy admin!\");
return 1;
}[/pawn]
A GetPlayerNameEx stock, hogy mûködjön:
[pawn]stock GetPlayerNameEx(playerid)
{
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
    return name;
}[/pawn]

173
RP/RPG kérések / Autó respawn
« Dátum: 2012. Február 24. - 17:16:26 »
Átírtad -1-re?

174
RP/RPG kérések / Autó respawn
« Dátum: 2012. Február 24. - 15:06:54 »
Hát ott, ahol a szolgálati kocsik le vannak rakva (CreateVehicle, vagy CreateVehicleEx), ott az utolsót írd át -1 -re

175
Szkript kérések / MapIcon scriptbe írása !
« Dátum: 2012. Február 22. - 17:57:41 »
Bocs, ha hülye kérdés, de beraktad oda, ahova szeretnéd, hogy megnyissa? xD pl parancshoz, vagy csatlakozáshoz?

176
Segítségkérés / staywithin...
« Dátum: 2012. Február 18. - 16:30:01 »
Ez olyankor szokott bejönni például, amikor egy teleport koordinátája hibás, vagy valami olyannal van együtt, amit nem bír xD szóval érdemes lenne megnézni a teleportokat...

177
Szkript kérések / /spec /pm
« Dátum: 2012. Február 18. - 14:38:05 »
/spec parancs van az alap fs-ek között adminspec néven

178
Szkript kérések / Nagyon nagyon nagy kérés villamossal kapcsolatban
« Dátum: 2012. Február 11. - 19:23:30 »
:D akkor én sem próbálom ki xD

179
RP/RPG kérések / segítség kéne egy módban
« Dátum: 2012. Február 11. - 15:55:50 »
Ennek így sok értelme nincs xD mi az, hogy:
 
foreach(Player, i)

 
merthogy a hiba az, hogy nincs létrehozva a változó, vagy nincs forwardolva, vagy nincs stock
de szerintem egyszerûen töröld azt a sort és 1 { jelet meg 1 } jelet
valahogy így:
[pawn]public UpdateTextdraw()
{
new szString[40];
    // AFK
   if (GetPVarInt(i, \"AFK\") == 1) TextDrawShowForPlayer(i, afk);
   else TextDrawHideForPlayer(i, afk);
    if (IsPlayerInAnyVehicle(i))
    {
       new Float:X, Float:Y, Float:Z;
       GetPlayerPos(i, X, Y, Z);
       
        // FUEL
        format(szString, 40, \"Fuel:~w~ %d\", Gas[GetPlayerVehicleID(i)]);
        TextDrawSetString(TD_0, szString);

       


        // DIST


        new Float:Dist;


      Dist = GetDistanceBetweenPoints(X, Y, Z, IslandX
, IslandY, IslandZ);

        if (GetPVarInt(i, \"Flight\") > 0 || GetPVarInt(i, \"Work\") > 0)


        {


           format(szString, 40, \"DIST:~w~ %d\", floatround(Dist, floatround_round));


           TextDrawSetString(TD_4
, szString);

      }


      else


      {


          TextDrawSetString(TD_4
, \"DIST:~w~ None\");

      }


        // DMG


        new Float:HP;


      GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(i), HP);


        format(szString, 40, \"DMG:~w~ %d\", floatround(HP, floatround_round));


        TextDrawSetString(TD_3
, szString);

       


        // ALT


       


        format(szString, 40, \"ALT:~w~ %d\", floatround(Z, floatround_ceil));


        TextDrawSetString(TD_5
, szString);

       


        // VEHICLE


        format(szString, 40, \"VEH:~w~ %s\", GetVehicleFriendlyName(GetPlayerVehicleID(i)));


        TextDrawSetString(TD_6
, szString);

        // STATUS


        if (GetPVarInt(i, \"Work\") > 0)


        {


            TextDrawSetString(TD_7
, \"Status:~w~ Work\");

      }


      if (GetPVarInt(i, \"Flight\") == 1)


      {


         TextDrawSetString(TD_7
, \"Status:~w~ On Route\");

      }


      if (GetPVarInt(i, \"Flight\") == 0)


      {


          if (GetPVarInt(i, \"Work\") == 0)


          {


              if (IsAirVehicle(GetPlayerVehicleID(i)))


              {


                  TextDrawSetString(TD_7
, \"Status:~w~ Flying\");

            }


            else


            {


               TextDrawSetString(TD_7
, \"Status:~w~ None\");

            }


         }


      }


      // HDG


      new Float:ZAngle;


      GetPlayerFacingAngle(i, ZAngle);


      format(szString, 40, \"HDG:~w~ %d\", floatround(ZAngle, floatround_round));


      TextDrawSetString(TD_8
, szString);

      // Pilots


      format(szString, 40, \"Pilots:~w~ %d/20\", Count);


      TextDrawSetString(TD_11
, szString);

      // Cash


        format(szString, 40, \"Cash:~w~ %d\", GetPlayerMoney(i));


        TextDrawSetString(TD_12
, szString);

       


        // Tail


        format(szString, 40, \"~w~%d-%s\", VehicleTailNumber[GetPlayerVehicleID(i)][0], Tailnumbers[VehicleTailNumber[GetPlayerVehicleID(i)][1]]);


        TextDrawSetString(TD_17
, szString);

       


        // Doors


        new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;


          GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(i), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);


      if (doors == 0) TextDrawSetString(TD_10
, \"Doors:~w~ Unlocked\");

      else TextDrawSetString(TD_10
, \"Doors:~w~ Locked\");

        // DEST


        if (GetPVarInt(i, \"Flight\") > 0)


        {


           format(szString, 40, \"DEST:~w~ %s\", GetDestination(i));


      }


      else if (GetPVarInt(i, \"Flight\") == 0)


      {


                TextDrawSetString(TD_2
, \"DEST:~w~ None\");

      }


      if (GetPVarInt(i, \"Work\") > 0)


      {


          format(szString, 40, \"DEST:~w~ %s\", GetDestination(i));


      }


      else if (GetPVarInt(i, \"Work\") == 0)


      {


          TextDrawSetString(TD_2
, \"DEST:~w~ None\");

      }


      // GPS


      format(szString, 40, \"GPS:~w~ %s\", GetPlayerArea(i));


      TextDrawSetString(TD_9
, szString);

      // KMH


      if (IsPlayerInAnyVehicle(i))


      {


          new Float:KMH_Sp = GetPlayerSpeed(i, true);


         format(szString, 40, \"KMH:~w~ %d\", floatround(KMH_Sp, floatround_round));


      }


      else


      {


          format(szString, 40, \"KMH:~w~ %d\", 0);


      }


      TextDrawSetString(TD_14
, szString);

      // MPH


      if (IsPlayerInAnyVehicle(i))


      {


          new Float:MPH_Sp = GetPlayerSpeed(i, false);


         format(szString, 40, \"MPH:~w~ %d\", floatround(MPH_Sp, floatround_round));


      }


      else


      {


          format(szString, 40, \"MPH:~w~ %d\", 0);


      }


      TextDrawSetString(TD_13
, szString);

      // KNOTS ( UNUSED )


      TextDrawSetString(TD_15
, \" \");

   }


return 1;


}[/pawn]

180
Szkript kérések / Nagyon nagyon nagy kérés villamossal kapcsolatban
« Dátum: 2012. Február 11. - 15:49:15 »
hát vagy bemappolod sínekkel, aztán felveszed egy bússzal. vagy kocsival az npc-t és akkor nem kocsit adsz neki, hanem olyan villamost xD szerintem menne...

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 23
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal