Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Zsolesszka
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 136
166
« Dátum: 2013. október 05. - 21:10:59 »
Jó tudni, csak én lusta vagyok megadni mert nincs kedvem számolgatni az adatsorokat ezért a fordítóra bízom a meghatározását.
new data = 3; hogy is van ez? [/quote] Ja köss bele persze, én a több száz soros adatsorokra gondoltam nem egy pár soros példára. @Dfoglalo Átírtam a példát kicsit érthetõbbre számodra hátha látod benne azt amit szeretnél:
#include <a_samp> enum blabla { str1[128], str2[128], str3[128], str4[128], money, Float:health }; new sokvalami[3][blabla] = { { \"elsõ szöveg\", \"második szöveg\", \"harmadik\", \"negyedik\", 12, 0.3456 }, { \"dselsõ szöveg\", \"msdsásodik szöveg\", \"hsdarmadik\", \"negyedik dsdas\", 342, 23.3456 }, { \"dselsdsõ sdsadzöveg\", \"msdsásodik szösdsaveg\", \"hsdarmdsadadik\", \"negysdsdedik dsdas\", 342, 623.3456 } }; new adatsorokszama = sizeof(sokvalami); stock // Ha nem SetTimerrel hívod meg akkor jó a stock is. teszt(playerid, adatsorszam) { SendClientMessage(playerid, -1, sokvalami[adatsorszam][str1]); SendClientMessage(playerid, -1, sokvalami[adatsorszam][str2]); SendClientMessage(playerid, -1, sokvalami[adatsorszam][str3]); SendClientMessage(playerid, -1, sokvalami[adatsorszam][str4]); GivePlayerMoney(playerid, sokvalami[adatsorszam][money]); SetPlayerHealth(playerid, sokvalami[adatsorszam][health]); } public OnPlayerSpawn(playerid) { teszt(playerid, random(adatsorokszama)); // Egyetlen egy sorral meghívhatod bárhol, az adatokat meg kedvedre bõvítheted az adattömbben és nem kell átírni sehol semmilyen más adatot. return 1; }
167
« Dátum: 2013. október 05. - 20:58:07 »
Épp ez az hogy nem tudni hogy te mit szeretnél létrehozni és emiatt nem lehet írni megfelelõt, egyébként ennél egyszerûbben nem tudod megírni mint ahogy leírtam. A for ciklus az egészben csak teszt jelleggel szerepel. A lényege a következõ: Van egy adattömb melyet kedvedre lehet bõvíteni adattal. Van egy eljárás mely végre hajtja ez esetben kiírja az adattömb adatait külön sorban. És persze egyetlen egy sorral a for ciklusban meghívásra kerül az egész. adat tömb: sokvalami[][blabla] eljárás : stock teszt(adatsorszam) és a használat: teszt(2); Ennél egyszerûbben nem lehet létrehozni. @Kovacs_Richard Jó tudni, csak én lusta vagyok megadni mert nincs kedvem számolgatni az adatsorokat ezért a fordítóra bízom a meghatározását.
168
« Dátum: 2013. október 05. - 20:38:42 »
Nincs kedvem végig olvasni az egészet, de a fenti példát ki lehet egészíteni több adattal is. És nem feltétlen szükség public funkció, hacsak nem SetTimer-rel akarod meghívni. Mivel nem tudom mit szeretnél létrehozni ezért írtam egy újabb változatot hátha valami ilyesmire gondoltál: #include <a_samp> enum blabla { str1[128], str2[128], str3[128], str4[128], cp, Float:akarmi }; new sokvalami [] [blabla] = { { \"elsõ szöveg\", \"második szöveg\", \"harmadik\", \"negyedik\", 12, 0.3456 }, { \"dselsõ szöveg\", \"msdsásodik szöveg\", \"hsdarmadik\", \"negyedik dsdas\", 342, 23.3456 }, { \"dselsdsõ sdsadzöveg\", \"msdsásodik szösdsaveg\", \"hsdarmdsadadik\", \"negysdsdedik dsdas\", 342, 623.3456 } }; new data = 3; // Sajnos enum típusú adat tömbnél pawn-ban nem mûködik megfelelõen a sizeof így meg kell adni egy változóba az adatsorok számát. stock // Ha nem SetTimerrel hívod meg akkor jó a stock is. teszt(dat) { printf(\"%s\", sokvalami[dat][str1]); printf(\"%s\", sokvalami[dat][str2]); printf(\"%s\", sokvalami[dat][str3]); printf(\"%s\", sokvalami[dat][str4]); printf(\"%d\", sokvalami[dat][cp]); printf(\"%f\", sokvalami[dat][akarmi]); } public OnFilterScriptInit() { for(new i; i < 10; i++) // Teszt for ciklus. { teszt(random(data)); } return 1; }
169
« Dátum: 2013. október 05. - 19:53:06 »
#include <a_samp> new szoveg[][] = { { \"null\" }, { \"egy\" }, { \"kettõ\" }, { \"három\" }, { \"négy\" }, { \"öt\" } }; public OnFilterScriptInit() { for(new i; i < 10; i++) // Teszt for ciklus. { printf(\"A véletlen kapott szám : %s\", szoveg[ random(sizeof(szoveg)) ]); } return 1; }
170
« Dátum: 2013. október 02. - 20:41:22 »
A pawncc.exe paramétere. Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase Usage: pawncc <filename> [filename...] [options] Options: -A<num> alignment in bytes of the data segment and the stack -a output assembler code -C[+/-] compact encoding for output file (default=+) -c<name> codepage name or number; e.g. 1252 for Windows Latin-1 -Dpath active directory path -d<num> debugging level (default=-d1) 0 no symbolic information, no run-time checks 1 run-time checks, no symbolic information 2 full debug information and dynamic checking 3 same as -d2, but implies -O0 -e<name> set name of error file (quiet compile) -H<hwnd> window handle to send a notification message on finish -i<name> path for include files -l create list file (preprocess only) -o<name> set base name of (P-code) output file -O<num> optimization level (default=-O1) 0 no optimization 1 JIT-compatible optimizations only 2 full optimizations -p<name> set name of \"prefix\" file -r[name] write cross reference report to console or to specified file -S<num> stack/heap size in cells (default=4096) -s<num> skip lines from the input file -t<num> TAB indent size (in character positions, default=8) -v<num> verbosity level; 0=quiet, 1=normal, 2=verbose (default=1) -w<num> disable a specific warning by its number -X<num> abstract machine size limit in bytes -XD<num> abstract machine data/stack size limit in bytes -\\ use \'\\\' for escape characters -^ use \'^\' for escape characters -;[+/-] require a semicolon to end each statement (default=-) -([+/-] require parantheses for function invocation (default=-) sym=val define constant \"sym\" with value \"val\" sym= define constant \"sym\" with value 0 Options may start with a dash or a slash; the options \"-d0\" and \"/d0\" are equivalent. Options with a value may optionally separate the value from the option letter with a colon (\":\") or an equal sign (\"=\"). That is, the options \"-d0\", \"-d=0\" and \"-d:0\" are all equivalent. [/quote]
171
« Dátum: 2013. szeptember 27. - 17:25:57 »
Eléggé kényes a jelszó beállításra, de ezt állítsd vissza false értékre: $cfg[\'Servers\'][$i][\'AllowNoPassword\'] = false; Befog engedni lépni, de lehet törölni kell sütiket a böngészõbõl csak utána lesz jó. Majd phpmyadminon a felhasználóknál állíts be valami jelszót újra a root felhasználónak és add majd meg a config.inc fájlban is ehhez a részhez: $cfg[\'Servers\'][$i][\'password\'] = \'ide\'; Újra indítás, meg egy kis kísérletezés és jó lesz.
172
« Dátum: 2013. szeptember 26. - 16:55:12 »
És ha törölnéd a fenébe? Mivel már van egy használatban abban a szkriptben.
173
« Dátum: 2013. szeptember 24. - 20:16:13 »
Az enum típusú változónál szokott így panaszkodni a fordító. Használj valami eljárást erre a célra, mondjuk format-ot. http://wiki.sa-mp.com/wiki/Format
174
« Dátum: 2013. szeptember 24. - 19:34:09 »
Talán ha leírnád azokat a változókat, hamarabb kapnál választ a problémádra.
175
« Dátum: 2013. szeptember 23. - 17:31:32 »
Pm-be már rég válaszoltam.
176
« Dátum: 2013. szeptember 22. - 14:09:56 »
Én teljesen értem hogy mi a problémád, de te se fogod fel hogy a pawn kódod nélkül nem lehet hasznos választ adni. Érted? Amúgy nagyon egyszerû a dolog, ha nem megy akkor meg ne használd azt az .inc fájlt és kész.
177
« Dátum: 2013. szeptember 22. - 09:24:18 »
A kód nélkül ahogy próbáltad senki nem fog tudni segíteni. Én leteszteltem a fentebb írt kódot így: #include <a_samp> public OnPlayerConnect(playerid) { // PlayerLottery[playerid] = false; printf(\"Teszt: _ALS_ OnPlayerConnect: %d\", playerid); #if defined Lottery_OnPlayerConnect return Lottery_OnPlayerConnect(playerid); #else return 1; #endif } #if defined Lottery_OnPlayerConnect forward Lottery_OnPlayerConnect(playerid); #endif #if defined _ALS_OnPlayerConnect #undef OnPlayerConnect #else #define _ALS_OnPlayerConnect #endif #define OnPlayerConnect Lottery_OnPlayerConnect Az eredmény: (persze beírtam a módba is egy teszt szöveget hogy meghívásra kerül-e) [2013.09.22 09:21:39] [npc:join] TrainDriverLV has joined the server (0:127.0.0.1) [2013.09.22 09:21:39] NPC: Connection from 127.0.0.1 is allowed. [2013.09.22 09:21:39] Teszt: _ALS_ OnPlayerConnect: 0 [2013.09.22 09:21:39] _ALS_ GameMod Teszt: 0 [2013.09.22 09:21:39] [npc:join] TrainDriverLS has joined the server (1:127.0.0.1) [2013.09.22 09:21:39] NPC: Connection from 127.0.0.1 is allowed. [2013.09.22 09:21:39] Teszt: _ALS_ OnPlayerConnect: 1 [2013.09.22 09:21:39] _ALS_ GameMod Teszt: 1 [2013.09.22 09:21:39] [npc:join] TrainDriverSF has joined the server (2:127.0.0.1) [2013.09.22 09:21:39] NPC: Connection from 127.0.0.1 is allowed. [2013.09.22 09:21:39] Teszt: _ALS_ OnPlayerConnect: 2 [2013.09.22 09:21:39] _ALS_ GameMod Teszt: 2 [2013.09.22 09:21:39] [npc:join] PilotLV has joined the server (3:127.0.0.1) [2013.09.22 09:21:39] NPC: Connection from 127.0.0.1 is allowed. [2013.09.22 09:21:39] Teszt: _ALS_ OnPlayerConnect: 3 [2013.09.22 09:21:39] _ALS_ GameMod Teszt: 3 [2013.09.22 09:21:39] [npc:join] PilotSF has joined the server (4:127.0.0.1) [2013.09.22 09:21:39] NPC: Connection from 127.0.0.1 is allowed. [2013.09.22 09:21:39] Teszt: _ALS_ OnPlayerConnect: 4 [2013.09.22 09:21:39] _ALS_ GameMod Teszt: 4 [2013.09.22 09:21:39] [npc:join] PilotLS has joined the server (5:127.0.0.1) [2013.09.22 09:21:39] NPC: Connection from 127.0.0.1 is allowed. [2013.09.22 09:21:39] Teszt: _ALS_ OnPlayerConnect: 5 [2013.09.22 09:21:39] _ALS_ GameMod Teszt: 5 [/quote]
178
« Dátum: 2013. szeptember 21. - 20:27:14 »
Ne használj változót szám érték kezdéssel, csak az angol abc betûivel kezd, max pár speciális írás jellel esetleg. new 3dtext[MAX_PLAYERS][32];[/quote] _3dtext[ t3dtext[
179
« Dátum: 2013. szeptember 20. - 18:29:06 »
#include <a_samp> public OnPlayerConnect(playerid) { // PlayerLottery[playerid] = false; #if defined Lottery_OnPlayerConnect return Lottery_OnPlayerConnect(playerid); #else return 1; #endif } #if defined Lottery_OnPlayerConnect forward Lottery_OnPlayerConnect(playerid); #endif #if defined _ALS_OnPlayerConnect #undef OnPlayerConnect #else #define _ALS_OnPlayerConnect #endif #define OnPlayerConnect Lottery_OnPlayerConnect
180
« Dátum: 2013. szeptember 17. - 20:52:14 »
Ennyibõl nem veszed észre mi a hiba? Fájl nevekkel tér vissza az item, hiszen látod. A dini_Exist az honnan tudja hogy kettõ mappán belül keresse a megadott fájlokat (/ladmin/users/...)?
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 136
|