Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 166
Archívum / Player sétálás« Dátum: 2015. március 05. - 15:27:46 »
Sziasztok. Az lenne a kérdésem,hogy hogyan lehet azt megtenni,hogy amikor az alt-ot nyomva tartjuk,akkor ne akkor sétáljon,hanem akkor amikor simán a w-t nyomjuk
És amikor a spacet nyomjuk meg vagy nyomvatartjuk akkor fusson csak. Megoldható? Ha igen akkor hogyan? 167
Archívum / Dx Négyzetbe kattintás!« Dátum: 2015. március 04. - 14:58:37 »
<nem> expected near \'(\'
<eof> expected near \'end\' Ha meg ezeket a hibákat kijavítom,akkor nem lehet klikkelni rá,de magát amit kell,azt lerendereli. 168
Archívum / Dx Négyzetbe kattintás!« Dátum: 2015. március 04. - 14:52:14 »
Hogyha így ctr+c és ctrl+v-zem akkor meg hibákat dobál a script editor.
169
Archívum / Dx Négyzetbe kattintás!« Dátum: 2015. március 04. - 14:49:08 »
Nagyon köszönöm az ennyi fáradozást,de sajnos nem működik \
Hiába irom át a: *-os \"koordinátákat\",de semmi. Köszönöm szépen hogy próbáltál segíteni 170
Archívum / Dx Négyzetbe kattintás!« Dátum: 2015. március 04. - 14:28:29 »
Sziasztok. Lenne itt nekem egy kódom. A kérdésem az lenne,hogy ha ez egyik négyzetre rákattintunk,akkor valami interakció legyen (pl teleport,de azt megoldom!).
Csak azt hogy kellene,hogy tudjak bele klikkelni. Próbáltam már azzala kóddal,ami fent van a neten,de ehez a scripthez az nem jó. Nos,itt is lenne az a kód amihez kéne ez. function ( ) if ( getDistanceBetweenPoints3D ( 1774,-1101.2,24.3, getElementPosition ( localPlayer ) ) ) < 3.5 then local coords = { getScreenFromWorldPosition (1774,-1101.2,24.3 ) } local x,y = guiGetScreenSize() if coords[1] and coords[2] then dxDrawRectangle ( x*0.830,y*0.400, 280,120, tocolor ( 0,0,0,170 ) ) dxDrawText ( \"Tunningok\",x*0.880,y*0.400, 280,120, tocolor ( 255,255,255,150 ),2 ) dxDrawRectangle ( x*0.855,y*0.450, 200,40, tocolor ( 0,204,0,130 ) ) dxDrawText ( \"Handling\",x*0.883,y*0.453, 280,120, tocolor ( 255,255,255,150 ),2 ) end end end ) Köszönöm előre is a válaszokat! 171
Archívum / Ugymod gyors jel generálása. Hogyan« Dátum: 2015. március 03. - 21:35:22 »
Köszönöm szépen a választ!
172
Archívum / Ugymod gyors jel generálása. Hogyan« Dátum: 2015. március 03. - 21:05:36 »
Köszi. De akkor ugy érted,hogy iszonyat sokszor írjam végig hogy:
setTimer setTimer... ? Vagy ha nem,akkor hogyan? Mta wikin sem tatlálok ilyen \"folyamatos jel generátort\". Köszi előre a válaszokat! 173
Archívum / Ugymod gyors jel generálása. Hogyan« Dátum: 2015. március 03. - 19:05:55 »
Sziasztok. Az a kérdésem lenne hogy pl egy folyamatos jel \"generátor\"-t hogy lehet készíteni ?
Pl: Folyamatosan a playerhez teleportáljon egy kocsi. De a folyamatosan a lényeg. Hogyan lehetséges ez. 174
Segítségkérés / Mta modell miatti crash« Dátum: 2014. szeptember 16. - 14:21:52 »
Nagyon szépen köszönöm
Dupla üzenet összevonva ekkor: 2014. szeptember 16. - 14:45:46 Már csak az a gond,hogy: A script müködik meg minden,a txd texturát amit módosítottam betölti,de a modellezést nem. Nem hajlandó. Mi lehet a hiba? Nem találtam erre magyarázatot se itt,se máshol 175
Segítségkérés / Mta modell miatti crash« Dátum: 2014. szeptember 15. - 21:29:47 »
Igen köszönöm azzal volt a gond. Csak 1 baj van,hogy nem jeleníti meg mert nem találtam egy normális scriptet sem ehez csak a kocsi modokhoz
176
Segítségkérés / Mta modell miatti crash« Dátum: 2014. szeptember 15. - 14:26:55 »
Lehet? Mert a group olás miatt van. Modelleztem egy objektböl álló dolgot is amit nem kellett grouppolni,és az nem crashelt. Tehát ez hogy van? \
177
Segítségkérés / Mta modell miatti crash« Dátum: 2014. szeptember 14. - 19:33:35 »
Helllo. A minap modelleztem egy házat a 3dmax-ban a honlapon leírtak szerint.Mindent úgy csináltam.Mikor felmegyek a szerverre egyből crashel az mta.
De miért? |