Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 121
1636
Segítségkérés / Jármûnek változó
« Dátum: 2012. szeptember 01. - 21:17:00 »
másold be a kódját

1637
Segítségkérés / Jármûnek változó
« Dátum: 2012. szeptember 01. - 21:07:51 »
a tankereket így hozod létre?
 
tankerek[0] = CreateVehicle(...); // vagy AddStaticVehicle(Ex)
tankerek[1] = CreateVehicle(...); // vagy AddStaticVehicle(Ex)
tankerek[2] = CreateVehicle(...); // vagy AddStaticVehicle(Ex)
...

1638
Segítségkérés / Összes parancsra: SERVER: Unkown Command
« Dátum: 2012. szeptember 01. - 20:41:21 »
bemásolnád a parancsot?

1639
Segítségkérés / GarHouse hiba
« Dátum: 2012. szeptember 01. - 20:04:18 »
a NULL változót nem használod...próbáld meg, ír e hibát ha törlöd...

1640
Segítségkérés / Összes parancsra: SERVER: Unkown Command
« Dátum: 2012. szeptember 01. - 20:02:40 »
Idézetet írta: ZyZu date=1346521856\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27242\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Van a módban ZCMD és STRCMD is?  :whistle:
 
strcmp*
Külsõ scriptként van vagy a módba raktátok?

1641
Segítségkérés / Callback és visszatérés
« Dátum: 2012. szeptember 01. - 20:00:54 »
if(GetPlayerAdmin(playerid) == 3)
{
    SetPlayerAdmin(playerid,4);
}
else
{
    SetPlayerAdmin(playerid,3);
}

 
ezt pl a parancs alá gondoltam nem saját függvényként de ha saját függvény akkor ez után kell visszatérés érték, mondjuk a függvény tipusától is függ...
az idõzítõnek létrehozol egy publikus függvényt és azt hívja meg
pl.:
 
new JailTime[MAX_PLAYERS];
// SetTimer(\"Szamlalo\",1000,1); // ezzel a kóddal indítod a számlálót mondjuk az OnGameModeInit alatt
forward Szamlalo();
public Szamlalo()
{
for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
    if(!IsPlayerConnected(i) || JailTime == 0) { continue; }
    JailTime--;
    if(JailTime == 0) { Szabadulas(i); }
}
return 1;
}

1642
Segítségkérés / Callback és visszatérés
« Dátum: 2012. szeptember 01. - 18:27:37 »
Szóval, ha van egy állandó timerem, ami mindig 1 másodpercenként újraindul. Akkor abba úgy a jobb ha simán beleírok valamit , vagy csináljam meg Callback-be és úgy tegyem bele? Vagy az tök mindegy?[/quote]
ezt nem teljesen értem mire gondolsz...
 
A másik, hogy a visszatérést mikor is kell pontosan használni? Mert én rakosgatom ide oda, de nem vagyok teljesen biztos benne, hogy tényleg jó-e amit csinálok. Van-e annak valami normális használata?[/quote]
SA-MP Függvények visszatérési értékeirõl wikin olvashatsz...
Ha saját függvényhez akarsz visszatérési értéket akkor változó...
 
public SetPlayerAdmin(playerid,admin)
{
    PlayerInfo[playerid][Admin] = admin;
    return 1; // itt nem fontos a visszatérési érték, max akkor ha kicsit meg akarod keverni a dolgokat
}
public GetPlayerAdmin(playerid)
{
    return Playernfo[playerid][Admin]; // itt meg a játékos admin szintjével tér vissza
}
 
// példa:
if(GetPlayerAdmin(playerid) == 3)
{
    SetPlayerAdmin(playerid,4);
}
else
{
    SetPlayerAdmin(playerid,3);
}

 
remélem érthetõ volt :)

1643
Segítségkérés / minigame..
« Dátum: 2012. szeptember 01. - 15:46:08 »
kódot mellékelnél?

1644
Segítségkérés / minigame..
« Dátum: 2012. szeptember 01. - 14:09:52 »
az a problémád hogy random spawnol? vagy mi?

1645
Segítségkérés / strmid hiba
« Dátum: 2012. augusztus 31. - 21:22:34 »
és mivel \'állítod meg a spawnt\'?

1646
Segítségkérés / Integer és barátai
« Dátum: 2012. augusztus 31. - 21:21:00 »
sscanf-hez kell? mert akkor itt van:
 
Specifier(s)         Name            Example values
i, d         Integer            1, 42, -10
c         Character         a, o, *
l         Logical            true, false
b         Binary            01001, 0b1100
h, x         Hex            1A, 0x23
o         Octal            045 12
n         Number            42, 0b010, 0xAC, 045
f         Float            0.7, -99.5
g         IEEE Float         0.7, -99.5, INFINITY, -INFINITY, NAN, NAN_E
u         User name/id (bots and players)   Y_Less, 0
q         Bot name/id         ShopBot, 27
r         Player name/id         Y_Less, 42
[/quote]
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=120356&highlight=sscanf2

1647
Segítségkérés / hepl!!!
« Dátum: 2012. augusztus 31. - 18:43:36 »

1648
Segítségkérés / strmid hiba
« Dátum: 2012. augusztus 31. - 18:42:58 »
és ha spawn helyett ezt írod?
 
TogglePlayerSpectating(playerid,false);

1649
Segítségkérés / strmid hiba
« Dátum: 2012. augusztus 31. - 16:42:09 »
OnPlayerRegister(playerid,tmp);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeres regisztráció! Ha máskor be akarsz jelentkezni: /bejelentkezés\");
SpawnPlayer(playerid);

 
ez a kód lefut? és mivel oldod meg hogy ne spawnoljon...

1650
Segítségkérés / strmid hiba
« Dátum: 2012. augusztus 31. - 14:46:59 »
jelszo = strval(tmp);

 
úgy látom nem nagyon tudod mit csinálsz :)
próbáld meg ezt:
 

if(strcmp(cmd, \"/regisztráció\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/regisztracio\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
             tmp = strtok(cmdtext, idx);
             if(!strlen(tmp))
             {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /regisztráció [jelszó]\");
              return 1;
             }
             if(PlayerInfo[playerid][pTut] == 0)
             {
                OnPlayerRegister(playerid,tmp);
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeres regisztráció! Ha máskor be akarsz jelentkezni: /bejelentkezés\");
                SpawnPlayer(playerid);
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Már regisztráltál! Jelentkezz be: /bejelentkezés\");
}
return 1;
}

Oldalak: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal