Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Cappsy

Oldalak: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 160
1606
Segítségkérés / Textdraw megjelenítési problémák
« Dátum: 2013. február 27. - 16:34:56 »
Rendben mindjárt átnézem ha jutottam valamire írok!!
RE (hát nemtudom mit javított rajta mert a gta behalt)
 

#include <a_samp>
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
new Text:Textdraw2;
new Text:Textdraw3;
new Text:Textdraw4;
new Text:Textdraw5;
new Text:Textdraw6;
new Text:Sprite0;
new Text:Sprite1;
new Text:Sprite2;
new Text:Sprite3;
public OnFilterScriptInit()
{
 
    Sprite0 = TextDrawCreate(-8.000, 356.500, \"LD_BEAT:upr\");
    TextDrawFont(Sprite0, 4);
    TextDrawTextSize(Sprite0, 100.000, 100.000);
    TextDrawColor(Sprite0, -1);
    Sprite1 = TextDrawCreate(-9.500, -9.500, \"LD_BEAT:cring\");
    TextDrawFont(Sprite1, 4);
    TextDrawTextSize(Sprite1, 100.000, 100.000);
    TextDrawColor(Sprite1, -1);
    Sprite2 = TextDrawCreate(544.000, 157.000, \"LD_OTB:trees\");
    TextDrawFont(Sprite2, 4);
    TextDrawTextSize(Sprite2, 77.500, 100.000);
    TextDrawColor(Sprite2, -1);
    Sprite3 = TextDrawCreate(5.500, 146.500, \"LD_TATT:9gun\");
    TextDrawFont(Sprite3, 4);
    TextDrawTextSize(Sprite3, 77.500, 82.000);
    TextDrawColor(Sprite3, -1);
Textdraw0 = TextDrawCreate(642.000000, 338.000000, \".\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.500000, 12.000009);
TextDrawColor(Textdraw0, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw0, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw0, 255);
TextDrawTextSize(Textdraw0, -2.000000, 45.000000);
Textdraw1 = TextDrawCreate(642.000000, 2.000000, \".\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
TextDrawFont(Textdraw1, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.500000, 12.000009);
TextDrawColor(Textdraw1, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw1, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw1, 255);
TextDrawTextSize(Textdraw1, -2.000000, 45.000000);
Textdraw2 = TextDrawCreate(92.000000, 114.000000, \".\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 255);
TextDrawFont(Textdraw2, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw2, -0.049999, 24.400018);
TextDrawColor(Textdraw2, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw2, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw2, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw2, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw2, 255);
TextDrawTextSize(Textdraw2, -2.000000, 45.000000);
Textdraw3 = TextDrawCreate(642.000000, 114.000000, \".\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw3, 255);
TextDrawFont(Textdraw3, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw3, -0.049999, 24.400018);
TextDrawColor(Textdraw3, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw3, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw3, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw3, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw3, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw3, 255);
TextDrawTextSize(Textdraw3, 534.000000, 42.000000);
Textdraw4 = TextDrawCreate(123.000000, 365.000000, \"The Project Matrix AIO|FUN Server\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw4, -16776961);
TextDrawFont(Textdraw4, 0);
TextDrawLetterSize(Textdraw4, 0.680000, 3.900000);
TextDrawColor(Textdraw4, 255);
TextDrawSetOutline(Textdraw4, 1);
TextDrawSetProportional(Textdraw4, 1);
Textdraw5 = TextDrawCreate(512.000000, 438.000000, \"Betoltes folyamatban...\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw5, -16776961);
TextDrawFont(Textdraw5, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw5, 0.310000, 0.799999);
TextDrawColor(Textdraw5, 255);
TextDrawSetOutline(Textdraw5, 1);
TextDrawSetProportional(Textdraw5, 1);
Textdraw6 = TextDrawCreate(441.000000, 4.000000, \"Weboldal: http://theprojectmatrix.eu\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw6, -16776961);
TextDrawFont(Textdraw6, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw6, 0.310000, 0.799999);
TextDrawColor(Textdraw6, 255);
TextDrawSetOutline(Textdraw6, 1);
TextDrawSetProportional(Textdraw6, 1);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
 
TextDrawHideForAll(Sprite0);
    TextDrawDestroy(Sprite0);
    TextDrawHideForAll(Sprite1);
    TextDrawDestroy(Sprite1);
    TextDrawHideForAll(Sprite2);
    TextDrawDestroy(Sprite2);
    TextDrawHideForAll(Sprite3);
    TextDrawDestroy(Sprite3);
TextDrawHideForAll(Textdraw0);
TextDrawDestroy(Textdraw0);
TextDrawHideForAll(Textdraw1);
TextDrawDestroy(Textdraw1);
TextDrawHideForAll(Textdraw2);
TextDrawDestroy(Textdraw2);
TextDrawHideForAll(Textdraw3);
TextDrawDestroy(Textdraw3);
TextDrawHideForAll(Textdraw4);
TextDrawDestroy(Textdraw4);
TextDrawHideForAll(Textdraw5);
TextDrawDestroy(Textdraw5);
TextDrawHideForAll(Textdraw6);
TextDrawDestroy(Textdraw6);
return 1;
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid,Sprite0);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Sprite1);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Sprite2);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Sprite3);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw4);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw5);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw6);
    SetTimerEx(\"time\",0,0,\"i\",playerid);//pár ezred mp
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw5);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw6);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Sprite0);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Sprite1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Sprite2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Sprite3);
return 1;
}
forward time(playerid);
public time(playerid)
{
   TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3);
   return 1;
}
 

1607
Segítségkérés / Random vip
« Dátum: 2013. február 27. - 16:32:00 »
Nem hiszem neked megkéne írnom :D
tessék ez segít:
http://sampforum.hu/index.php?topic=13023.0
re javítva ez jobb és parancs is van

1608
Segítségkérés / Textdraw megjelenítési problémák
« Dátum: 2013. február 27. - 16:28:06 »
Szia megkaphatnám a scriptet elkezdenék vele kisérletezni

1609
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ReakcióTeszt HUN V1.1
« Dátum: 2013. február 26. - 20:48:24 »
Kár nem az övé....
De mind 1

1610
Segítségkérés / Szerver Újraindulás
« Dátum: 2013. február 26. - 20:41:30 »
Szia mennyi ez a bizonyos karakter szám mi a mód(gondolom rpg)
 
OnPlayerConnectet

 Másold be kérlek !!

1611
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Dynamic Profile-card system
« Dátum: 2013. február 26. - 20:33:43 »
OFF:
Én meg csak linkeltem :)
Mindenki adjon szíve joga szerint nem gyûjtöm annyira

1612
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Dynamic Profile-card system
« Dátum: 2013. február 26. - 20:28:36 »
Kösz az említést bár én csak a linket adtam
Én nekem tudod a véleményem hisz én adtam szerintem is jelenleg ez a legjobb :D
(amit láttam ilyenbõl)

1613
Szkript kérések / ,,örök" este...
« Dátum: 2013. február 26. - 20:24:13 »
#include <a_samp>
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_SPAWN 0xFF8C55FF
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x6DC5F3FF
#define COLOR_ADMIN 0xFF0000FF
#define COLOR_SAY 0x2986CEFF
#define COLOR_SYSGREY 0xC6BEBDFF
#define COLOR_BLACK 0x000000FF
#define COLOR_JOIN 0x74E80099
#define COLOR_WARN 0xBE615099
#define COLOR_RACE 0x00BBBB99
#define COLOR_KRED 0xFF0000FF
#define COLOR_TELENARANCS 0xff664cff
#define COLOR_SZABÁLY 0xca88ffff
#define COLOR_ME4 0xffffc8ff
#define COLOR_KILL 0xe62740ff
#define COLOR_TELESÁRGA 0xd8ff00ff
#define COLOR_ÉLETFIX 0x00b46dff
#define COLOR_POZÍCIÓ 0xffffb1ff
#define COLOR_TURQ 0x00A3C0AA
#define COLOR_BLUE 0x0000FFAA
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_PURPLE 0x9900FFAA
#define COLOR_BROWN 0x993300AA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA
#define COLOR_CYAN 0x99FFFFAA
#define COLOR_TAN 0xFFFFCCAA
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_KHAKI 0x999900AA
#define COLOR_LIME 0x99FF00AA
#define COLOR_TURQ 0x00A3C0AA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"--------    DRIFT Infinity v2  ---------\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\"--------DRIFT Infinity Server-------\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
Textdraw0 = TextDrawCreate(413.000000, 421.000000, \"Drift Infinity Server\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.629998, 2.699999);
    TextDrawColor(Textdraw0, 3454143);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
Textdraw1 = TextDrawCreate(7.000000, 427.000000, \"/info /rules /teles /cmds\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
TextDrawFont(Textdraw1, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.509999, 1.800000);
TextDrawColor(Textdraw1, 9454143);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
 
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw0);
   TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw1);
}
}
SetGameModeText(\"[HUN]NDIS\");
AddPlayerClass(0, 2095.9956,1285.5095,77.6584,83.8367,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(217, 2095.9956,1285.5095,77.6584,83.8367,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(214, 2095.9956,1285.5095,77.6584,83.8367,0,0,0,0,0,0);
return 1;
}
 

public OnGameModeExit()
{
    TextDrawHideForAll(Textdraw0);
TextDrawDestroy(Textdraw0);
TextDrawHideForAll(Textdraw1);
TextDrawDestroy(Textdraw1);
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    SetPlayerPos(playerid, 2095.9956,1285.5095,77.6584,83.8367);
SetPlayerCameraPos(playerid, 2077.3892,1285.1162,77.6522,268.7443);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2077.3892,1285.1162,77.6522,268.7443);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SendClientMessage(playerid, 0x99FF00AA, \"Üdvözöllek a Night Drift Infinity Server-en!\");
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~Jo Jatekot! ^^\",1000,3);
    new string[64], pName[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,pName,MAX_PLAYER_NAME);
    format(string,sizeof string,\"%s csatlakozott a szerverhez! Üdvözöljük\",pName);
    SendClientMessageToAll(0x74E80099,string);
    PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://195.70.35.172:8000/radio1.mp3\");
    SendClientMessage(playerid, 0x99FF00AA, \"Te a most a Rádió1-et halgatod :) \");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new
string[64],
name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,MAX_PLAYER_NAME);
    switch(reason)
    {
        case 0: format(string,sizeof string,\"%s lelépett a szerverõl! [Kifagyott]\",name);
        case 1: format(string,sizeof string,\"%s lelépett a szerverõl! [Kilépett]\",name);
        case 2: format(string,sizeof string,\"%s lelépett a szerverõl! [Kick/Ban]\",name);
    }
    SendClientMessageToAll(0x74E80099,string);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~Ugorj!:D\",1000,3);
GivePlayerMoney(playerid, 100);
SetPlayerHealth(playerid, 9999999);
SetPlayerArmour(playerid, 9999999);
GivePlayerWeapon(playerid, 28,300); //??? , 300 ammoval
GivePlayerWeapon(playerid, 46,1); //ejtõernyõ
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SetTimerEx(\"time\",40000,0,\"i\",playerid);//Elindul a timer amikor kapcsolodik
SetWorldTime(23);//Hogy már akkor este legyen
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    GivePlayerMoney(playerid, -100);
    SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"MEGHALTÁL!\");
    SendClientMessage(playerid, 0x99FF00AA, \"nem ismered a /godon-t???? \");
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
 
//Cmds-----------------------
    if (strcmp(cmdtext, \"/cmds\", true)==0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 10000, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Parancsaink:\", \"/flip /health /parachute\\n--------------------\\n------------------------\\n-----------------------\", \"Oké\", \"Mégse\");
    return 1;
}
    //Info----------------------------------------
if (strcmp(cmdtext, \"/info\", true)==0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 10410, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Informácíó:\", \"A Server Fejlesztés alatt ál.\\nBátran fordulj az Adminokhoz.\", \"Oké\", \"Vissza\");
    return 1;
}
     //teles----------------------------------------
if (strcmp(cmdtext, \"/teles\", true)==0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 10410, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Teleport Segítség:\", \"A Dialogus Teleportért:/tele\\nA Simán Teleportáláshoz:/neve=/drift5\", \"Igen\", \"Vissza\");
    return 1;
}
    //Szabályzat------------------------------------
if (strcmp(cmdtext, \"/rules\", true)==0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályzat:\", \"Ne Hackelj\\nNe DB \\nDrift-Stunt Javító Programokat ne használj!\\nAdminokat ne sértegesd!\\nKellemes játékot kiván az Admin Team.\", \"Elfogad\", \"Takarodj!\");
    return 1;
}
//Készítõ----------------------------------------
if (strcmp(cmdtext, \"/credits\", true)==0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 10410, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Készítõ:\", \"A Gamemodet Csinálta Miky\\nMapolva: 30%-ban.\", \"Oksa\", \"Vissza\");
    return 1;
}
//Parancsok--------------------------------------
    if(strcmp(cmdtext, \"/parachute\", true) == 0)
    {
    GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1);
    SendClientMessage(playerid, 0x00BFFFFF, \"Tesék Megkaptad az ejtõernyõd!\");
    return 1;
}
if (strcmp(cmdtext, \"/flip\", true)==0)
{
new VehicleID, Float:X, Float:Y, Float:Z;
    GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(VehicleID, X, Y, Z);
SetVehicleZAngle(VehicleID, 0);
SendClientMessage(playerid, 0x00BFFFFF, \"A Verdád felálítva!\");
    return 1;
}
    if (strcmp(cmdtext, \"/godoff\", true)==0)
{
SetPlayerHealth(playerid,100);
SendClientMessage(playerid, 0x00BFFFFF, \"Godmode kikapcsolva!\");
return 1;
}
if (strcmp(cmdtext, \"/godon\", true)==0)
{
SetPlayerHealth(playerid,99999999);
SendClientMessage(playerid, 0x00BFFFFF, \"Godmode aktiválva!\");
return 1;
}
if(strcmp(\"/kill\", cmdtext, true, 10) == 0)  {
    SetPlayerHealth(playerid, 000.0);
    return 1;
}
return SendClientMessage(playerid,0x74E80099,\"Ez a parancs nem létezik!\");
 
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
forward time(playerid);
public time(playerid)
{
   SetWorldTime(23);//Megint visszadobja az idõt
   SetTimerEx(\"time\",40000,0,\"i\",playerid);//újraindul a folyamat és ez így fog folytatódni szépen lassan :D
   return 1;
}

 
a soreltolódásokat amit csak úgy észrevettem javítottam
((NINCS TESZTELVE))
Ui:
Am nem lehet hogy script csinálja nincs idõjárás scripted vagy real time scripted stb?

1614
Kérdések, Segítség / Avast Tûzfal!
« Dátum: 2013. február 26. - 19:49:02 »
a beállítások hibaerhárításnál vannak a kihagyott portok meg ezek oda írd be a szerver portot :)

1615
Szkript kérések / ,,örök" este...
« Dátum: 2013. február 26. - 19:38:50 »
jó lesz az ott :D skypon vagy ha nem jössz fel csak akkor küld el

1616
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Grand Theft Auto Közösség
« Dátum: 2013. február 26. - 19:33:48 »
Idézetet írta: Csabesz date=1361903515\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34220\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
mi a sz*r ez?
 
Háhá!!
Ezt mindenki tudni szeretné  :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Nemtudom mit vett be mit szívott mit ivott vagy mit kombinált
De ilyen NEKEM is KELL

1617
Általános / Ingyen játékmód/Filterszkript fordítást vállalok!
« Dátum: 2013. február 26. - 19:24:30 »
Idézetet írta: Raidon date=1361902249\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34213\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
xD Nyugodtan pirulhatsz nem nevetlek ki ne félj  ;)
 
:-*

1618
Szkript kérések / ,,örök" este...
« Dátum: 2013. február 26. - 19:22:27 »
Vegyél skypra segítek :)
(bauerbence)

1619
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Grand Theft Auto Közösség
« Dátum: 2013. február 26. - 19:20:10 »

Scream, tedd a dolgod tesó!
Jah már kéne zárni :D
[/quote]

1620
Szkript kérések / ,,örök" este...
« Dátum: 2013. február 26. - 19:08:22 »
pedig valaminek fognia kell..........
És ha a timer lejár nem állítja be rendesen vagy akk is visszaugrik??

Oldalak: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 160
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal