Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 121
1606
Segítségkérés / Windowsról,linuxra?
« Dátum: 2012. szeptember 24. - 17:38:42 »
ezt nem egészen értem...linuxos alkalmazást akartál windows-on elindítani? am ha windows-od van akkor windows szerver kell neked...az mind1 hogy a host linuxos...én pl itthon letesztelek valamit windows-on felrakom a hostra és ugyanazt csinálja :) hiába linuxos...

1607
Segítségkérés / Alap tuning múhely
« Dátum: 2012. szeptember 24. - 16:01:24 »
ki kell venned az ajtókat...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemoveBuildingForPlayer
de ezzel a progival könnyû lesz:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=282801
még a kódot is legenerálja amit csak be kell illesztened :)

1608
Segítségkérés / Dialog (Kilépés gomb)
« Dátum: 2012. szeptember 24. - 14:26:28 »
a szerver nem tudja bezárni a játékot...szóval vagy csak kick vagy ki crashelteted a játékost...de inkább az 1.-t ajánlom :) mondjuk nem régiben találtam olyan megoldást hogy bezárja a játékot de az GTA SA hiba miatt van és nem ajánlom hogy hibával állítsd le a játékot :)

1609
Segítségkérés / Mindenkinek megjelenitõ
« Dátum: 2012. szeptember 24. - 11:05:15 »
Na az lenne a kérdésem hogy lehet megcsinálni azt hogy PL:egy timer-be egy dialogot mindenkinek megjelenitsen mert playerid nem jó timernél köszönöm elõre is a válaszokat //magyarázat al ha lehetne hogy értsem köszöntem[/quote]
 
#include <a_samp>
#define DIALOG_ID   (123)
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"TimerFunction\",5000,0);
return 1;
}
forward TimerFunction();
public TimerFunction()
{
for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
    if(!IsPlayerConnected(i)) { continue; }
ShowPlayerDialog(i,DIALOG_ID,DIALOG_STYLE_LIST,\"Caption\",\"Info\\nInfo\\nInfo\",\"Ok\",\"Mégse\");
}
return 1;
}

 
valahogy így gondoltad?

1611
Segítségkérés / fremove
« Dátum: 2012. szeptember 23. - 02:06:11 »
a mappa szerkezet megfelelõ a scriptfiles mappában? tehát meg van minden mappa amiben keresni akar a szerver? mert amiatt lehet a crash hogy hiányos a mappa szerkezeted

1612
Segítségkérés / fremove
« Dátum: 2012. szeptember 22. - 18:23:05 »
format(string, sizeof(string), mentes, id);

 
nekem ez elég gyanúsnak tûnik...a \"mentes\" honnan jött neked?
ha pl a scriptfiles mappában vannak sorba a fájlok 0.ini 1.ini 2.ini.......akkor ez a megoldás lenne jó:
 
format(string, sizeof(string), \"%d.ini\", id);

 
de az a \"mentes\" honnan jött? és mit akar takarni?

1613
Segítségkérés / fremove
« Dátum: 2012. szeptember 22. - 10:55:04 »
a \"valamii\" függvényt másold be...

1614
Segítségkérés / Dini HIBA!
« Dátum: 2012. szeptember 22. - 10:53:59 »
dini include-ot hívd be
 
#include <dini>

 
ha be van és akkor is írja akkor rakd a dini behívást a dudb elé...

1615
Segítségkérés / Ha elfogy a lõszer
« Dátum: 2012. szeptember 19. - 17:48:43 »
Idézetet írta: Casamiro date=1348069026\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27493\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OnPlayerUpdate 1 másodpercben sokszor lefut játékosonként, tehát laggosabb lehet mint a timer. De szerintem a legegyszerûbb hogy lövésnél(OnPlayerKeyState -> KEY_FIRE) ellenõrzöd hogy az utolsó golyót lõtte -e ki.
 
ezzel csak annyi a gond hogy ha nyomva tartja a gombot akkor is lõ...

1616
Segítségkérés / Dialog menu
« Dátum: 2012. szeptember 11. - 16:25:22 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/ShowPlayerDialog
 
Max dialogid is 32767[/quote]
nézd meg SendClientMessage-vel vagy print-el hogy meddig fut le a kód...

1617
Szkript kérések / Ciklusok, illetve dialog.
« Dátum: 2012. szeptember 11. - 09:25:14 »
forward ShowPlayerRanks(playerid,forplayerid);
public ShowPlayerRanks(playerid,forplayerid)
{
    if(playerInfo[forplayerid][LeaderRang] < 7) { SendClientMessage(forplayerid,COLOR_RED,\"Nem vagy leader !\"); return 1; }
else if(playerInfo[playerid][LeaderWork] == 0) { SendClientMessage(forplayerid,COLOR_RED,\"Ez a játékos nincs frakcióban !\"); return 1; }
else if(playerInfo[playerid][LeaderWork] != playerInfo[forplayerid][LeaderWork]) { SendClientMessage(forplayerid,COLOR_RED,\"Ez a játékos nincs frakciódban !\"); return 1; }
//
new rstr[32],rsstr[128];
DFunc[forplayerid] = playerid;
GetPlayerName(playerid,rstr,MAX_PLAYER_NAME); strins(rstr,\" rangja:\",strlen(rstr),32);
for(new i; i < MAX_RANKS; i++)
{
    if(!i) { format(rsstr,64,\"%d. %s\",i,Ranks[playerInfo[forplayerid][LeaderWork]-1]); }
    else { format(rsstr,64,\"%s\\n%d. %s\",rsstr,i,Ranks[playerInfo[forplayerid][LeaderWork]-1]); }
}
//
ShowPlayerDialog(forplayerid,DIALOG_RANK,DIALOG_STYLE_LIST,rstr,rsstr,\"Ok\",\"Mégse\");
return 1;
}

 
ezzel írd felül

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. szeptember 11. - 10:40:48 )

végleges kód:
 
#define MAX_RANKS      (7)
#define MAX_FACTIONS   (5)
#define DIALOG_LEADER   (1357)
#define DIALOG_PLAYER   (1358)
#define DIALOG_RANK      (1359)
#define PD_OUT_OF_FACTIONS  (0)
#define PD_IN_THE_FACTION   (1)
#define COLOR_RED   0xFFAAAAFF
new Ranks[MAX_FACTIONS][MAX_RANKS][16] = // Rangok
{
{\"Rang1\",\"Rang2\",\"Rang3\",\"Rang4\",\"Rang5\",\"Rang6\",\"Rang7\"}, // Mentõk
{\"Rang1\",\"Rang2\",\"Rang3\",\"Rang4\",\"Rang5\",\"Rang6\",\"Rang7\"},
{\"Rang1\",\"Rang2\",\"Rang3\",\"Rang4\",\"Rang5\",\"Rang6\",\"Rang7\"},
{\"Rang1\",\"Rang2\",\"Rang3\",\"Rang4\",\"Rang5\",\"Rang6\",\"Rang7\"},
{\"Rang1\",\"Rang2\",\"Rang3\",\"Rang4\",\"Rang5\",\"Rang6\",\"Rang7\"}
};
new DFunc[MAX_PLAYERS] = -1; // Dialog Funckció
new DID[MAX_PLAYERS][50]; // 50 list item azonosító
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
case DIALOG_LEADER:
{
    if(!response) { return 1; }
    DFunc[playerid] = listitem;
    if(listitem == 0)
    { PlayerDialog(playerid,PD_OUT_OF_FACTIONS); }
    else if(listitem == 1 || listitem == 2)
    { PlayerDialog(playerid,PD_IN_THE_FACTION); }
    return 1;
}
case DIALOG_PLAYER:
{
    if(!response) { return 1; }
    if(DFunc[playerid] == 0) // inv
    {
      // inv funkció //
      // pl: PlayerInvPlayer(playerid,DID[listitem]);
      }
    else if(DFunc[playerid] == 1) // rang
    {
        ShowPlayerRanks(DID[playerid][listitem],playerid); // ki rangját, kinek
        return 1;
    }
    else if(DFunc[playerid] == 2) // kick
    {
      // kick funkció //
      // pl: PlayerKickPlayer(playerid,DID[playerid][listitem]);
    }
    DFunc[playerid] = -1;
    return 1;
}
case DIALOG_RANK:
{
   playerInfo[DFunc[playerid]][LeaderRang] = listitem;
    // szövegek
    DFunc[playerid] = -1;
    return 1;
}
}
return 0;
}
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext,\"/leader\",true))
{
    if(playerInfo[playerid][LeaderRang] < 6) { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy leader !\"); return 1; }
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LEADER,DIALOG_STYLE_LIST,\"Leader funkciók:\",\"Tagfelvétel\\nElõléptetés\\nKirúgás\",\"Ok\",\"Mégse\");
}
return 0;
}
forward PlayerDialog(playerid,type);
public PlayerDialog(playerid,type)
{
    new s,str[512],name[MAX_PLAYER_NAME]; // str cella száma max Slot*MAX_PLAYER_NAME legyen ha mondjuk 50 slotos a szerver akkor 50*24=1200
switch(type)
{
    case PD_OUT_OF_FACTIONS:
    {
        for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)
        { // ha azt szeretnéd hogy a játékos magát ne lássa akkor ezt is írd be: || playerid == i
            if(!IsPlayerConnected(i) || playerInfo[LeaderWork] > 0) { continue; }
      DID[playerid] = i;
      GetPlayerName(i,name,MAX_PLAYER_NAME);
      if(!s) { format(str,sizeof(str),\"%s\",name); } else { format(str,sizeof(str),\"%s\\n%s\",str,name); }
      s++;
   }
    }
    case PD_IN_THE_FACTION:
    {
        for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)
        { // ha azt szeretnéd hogy a játékos magát ne lássa akkor ezt is írd be: || playerid == i
            if(!IsPlayerConnected(i) || playerInfo[playerid][LeaderWork] != playerInfo[LeaderWork]) { continue; }
      DID[playerid] = i;
      GetPlayerName(i,name,MAX_PLAYER_NAME);
      if(!s) { format(str,sizeof(str),\"%s\",name); } else { format(str,sizeof(str),\"%s\\n%s\",str,name); }
      s++;
   }
    }
    default: { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hibás játékos listázás !\"); return 1; }
}
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_PLAYER,DIALOG_STYLE_LIST,\"Játékosok:\",str,\"Ok\",\"Mégse\");
return 1;
}
forward ShowPlayerRanks(playerid,forplayerid);
public ShowPlayerRanks(playerid,forplayerid)
{
    if(playerInfo[forplayerid][LeaderRang] < 6) { SendClientMessage(forplayerid,COLOR_RED,\"Nem vagy leader !\"); return 1; }
else if(playerInfo[playerid][LeaderWork] == 0) { SendClientMessage(forplayerid,COLOR_RED,\"Ez a játékos nincs frakcióban !\"); return 1; }
else if(playerInfo[playerid][LeaderWork] != playerInfo[forplayerid][LeaderWork]) { SendClientMessage(forplayerid,COLOR_RED,\"Ez a játékos nincs frakciódban !\"); return 1; }
//
new rstr[32],rsstr[128];
DFunc[forplayerid] = playerid;
GetPlayerName(playerid,rstr,MAX_PLAYER_NAME); strins(rstr,\" rangja:\",strlen(rstr),32);
for(new i; i < MAX_RANKS; i++)
{
    if(!i) { format(rsstr,64,\"%d. %s\",i,Ranks[playerInfo[forplayerid][LeaderWork]-1]); }
    else { format(rsstr,64,\"%s\\n%d. %s\",rsstr,i,Ranks[playerInfo[forplayerid][LeaderWork]-1]); }
}
//
ShowPlayerDialog(forplayerid,DIALOG_RANK,DIALOG_STYLE_LIST,rstr,rsstr,\"Ok\",\"Mégse\");
return 1;
}

1618
Szkript kérések / Ciklusok, illetve dialog.
« Dátum: 2012. szeptember 10. - 23:18:30 »
ezt a kódot próbáld meg, nem teszteltem ezért várom a visszajelzéseket :)
am lehet megérné TAB-nál a kattintós megoldás
csak sajnos lehet probléma hogy kiválasztja a játékos aztán lelép és a helyére más jön fel...mind2 kódnál de az is orvosolható...
 
#define MAX_RANKS      (7)
#define MAX_FACTIONS   (5)
#define DIALOG_LEADER   (1357)
#define DIALOG_PLAYER   (1358)
#define DIALOG_RANK      (1359)
#define PD_OUT_OF_FACTIONS  (0)
#define PD_IN_THE_FACTION   (1)
#define COLOR_RED   0xFFAAAAFF
new Ranks[MAX_FACTIONS][MAX_RANKS][16] = // Rangok
{
{\"Rang1\",\"Rang2\",\"Rang3\",\"Rang4\",\"Rang5\",\"Rang6\",\"Rang7\"}, // Mentõk
{\"Rang1\",\"Rang2\",\"Rang3\",\"Rang4\",\"Rang5\",\"Rang6\",\"Rang7\"},
{\"Rang1\",\"Rang2\",\"Rang3\",\"Rang4\",\"Rang5\",\"Rang6\",\"Rang7\"},
{\"Rang1\",\"Rang2\",\"Rang3\",\"Rang4\",\"Rang5\",\"Rang6\",\"Rang7\"},
{\"Rang1\",\"Rang2\",\"Rang3\",\"Rang4\",\"Rang5\",\"Rang6\",\"Rang7\"}
};
new DFunc[MAX_PLAYERS] = -1; // Dialog Funckció
new DID[MAX_PLAYERS][50]; // 50 list item azonosító
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
case DIALOG_LEADER:
{
    if(!response) { return 1; }
    DFunc[playerid] = listitem;
    if(listitem == 0)
    { PlayerDialog(playerid,PD_OUT_OF_FACTIONS); }
    else if(dialogid == 1 || dialogid == 2)
    { PlayerDialog(playerid,PD_IN_THE_FACTION); }
    return 1;
}
case DIALOG_PLAYER:
{
    if(!response) { return 1; }
    if(DFunc[playerid] == 0) // inv
    {
      // inv funkció //
      // pl: PlayerInvPlayer(playerid,DID[listitem]);
      }
    else if(DFunc[playerid] == 1) // rang
    {
        ShowPlayerRanks(DID[playerid][listitem],playerid); // ki rangját, kinek
    }
    else if(DFunc[playerid] == 2) // kick
    {
      // kick funkció //
      // pl: PlayerKickPlayer(playerid,DID[playerid][listitem]);
    }
    DFunc[playerid] = -1;
    return 1;
}
case DIALOG_RANK:
{
    playerInfo[DFunc[playerid]][LeaderRang] = listitem;
    // szövegek
    DFunc[playerid] = -1;
    return 1;
}
}
return 0;
}
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext,\"/leader\",true))
{
    if(playerInfo[playerid][LeaderRang] < 7) { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy leader !\"); return 1; }
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LEADER,DIALOG_STYLE_LIST,\"Leader funkciók:\",\"Tagfelvétel\\nElõléptetés\\nKirúgás\",\"Ok\",\"Mégse\");
}
return 0;
}
forward PlayerDialog(playerid,type);
public PlayerDialog(playerid,type)
{
    new s,str[512],name[MAX_PLAYER_NAME]; // str cella száma max Slot*MAX_PLAYER_NAME legyen ha mondjuk 50 slotos a szerver akkor 50*24=1200
switch(type)
{
    case PD_OUT_OF_FACTIONS:
    {
        for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)
        { // ha azt szeretnéd hogy a játékos magát ne lássa akkor ezt is írd be: || playerid == i
            if(!IsPlayerConnected(i) || playerInfo[LeaderWork] < 0) { continue; }
      DID[playerid] = i;
      GetPlayerName(i,name,MAX_PLAYER_NAME);
      if(!s) { format(str,sizeof(str),\"%s\",name); } else { format(str,sizeof(str),\"%s\\n%s\",str,name); }
      s++;
   }
    }
    case PD_IN_THE_FACTION:
    {
        for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)
        { // ha azt szeretnéd hogy a játékos magát ne lássa akkor ezt is írd be: || playerid == i
            if(!IsPlayerConnected(i) || playerInfo[playerid][LeaderWork] != playerInfo[LeaderWork]) { continue; }
      DID[playerid] = i;
      GetPlayerName(i,name,MAX_PLAYER_NAME);
      if(!s) { format(str,sizeof(str),\"%s\",name); } else { format(str,sizeof(str),\"%s\\n%s\",str,name); }
      s++;
   }
    }
    default: { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hibás játékos listázás !\"); return 1; }
}
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_PLAYER,DIALOG_STYLE_LIST,\"Játékosok:\",str,\"Ok\",\"Mégse\");
return 1;
}
forward ShowPlayerRanks(playerid,forplayerid);
public ShowPlayerRanks(playerid,forplayerid)
{
    if(playerInfo[forplayerid][LeaderRang] < 7) { SendClientMessage(forplayerid,COLOR_RED,\"Nem vagy leader !\"); return 1; }
else if(playerInfo[playerid][LeaderWork] == 0) { SendClientMessage(forplayerid,COLOR_RED,\"Ez a játékos nincs frakcióban !\"); return 1; }
else if(playerInfo[playerid][LeaderWork] != playerInfo[forplayerid][LeaderWork]) { SendClientMessage(forplayerid,COLOR_RED,\"Ez a játékos nincs frakciódban !\"); return 1; }
//
new rstr[32],rsstr[128];
DFunc[forplayerid] = playerid;
GetPlayerName(playerid,rstr,MAX_PLAYER_NAME); strins(rstr,\" rangja:\",strlen(rstr),32);
for(new i; i < MAX_RANKS; i++)
{
    if(!i) { format(rsstr,64,\"%d. %s\",i,Ranks[playerInfo[forplayerid][LeaderWork]-1]); }
    else { format(rsstr,64,\"%s\\n%d. %s\",rsstr,i,Ranks[playerInfo[forplayerid][LeaderWork]-1]); }
}
//
ShowPlayerDialog(forplayerid,DIALOG_RANK,DIALOG_STYLE_LIST,rstr,rsstr,\"Ok\",\"Mégse\");
return 1;
}

 
DID 1. cella indexét nem adtam meg, javítva
Kick Dialog Func átírva 2-esre
visszatérési értékek dialognál

1619
Szkript kérések / Ciklusok, illetve dialog.
« Dátum: 2012. szeptember 10. - 20:50:25 »
csak ugye elõre meghatározott rangok vannak, ezért érné meg listából kiválasztani és nem beírni a számát...
mondjuk így nézne ki egy dialog:
1 Rang1
2 Rang2
3 Rang3
4 Rang4
5 Rang5
...
és mondjuk jelölni is lehetne valamilyen szinnel hogy a játékos milyen rangban van, szerintem akkor lenne értelme a szöveg beíráshoz ha ténylegesen a rang szövegét tudná a leader megválasztani vele, de ha neked úgy kell akkor megcsinálhatom olyanra :) csak szerintem a lista jobb megoldás lenne mivel a rangokat nem tudja megváltoztatni

1620
Szkript kérések / Ciklusok, illetve dialog.
« Dátum: 2012. szeptember 10. - 20:37:46 »
akkor nem lenne megfelelõbb oda is lista? és a rang neveket tárolod már tömbben vagy mindig amikor szüksége van rájuk \'leírod\' ?
tehát mondjuk:
 
new Ranks[MAX_FACTIONS][MAX_RANKS] =
{
    {\"Gyakornok\",\"Orvos\",\"Sebész\"....},
    {\"Kadét\",\"Õrmester\"....}
}

 
vagy:
 
if(playerInfo[playerid][LeaderWork] == 1)
{
    if(playerInfo[playerid][LeaderRang] == 1) { rank = \"Gyakornok\"; }
    else if(playerInfo[playerid][LeaderRang] == 2) { rank = \"Orvos\"; }
}

Oldalak: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal