Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - DrAkE

Oldalak: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 135
1591
Archívum / ]HuN[ThE Most StuntinG-KilLeR server]1ST[
« Dátum: 2011. április 06. - 08:55:04 »
Szerintem jobb lenne ha elolvasnád elõször a Szerverek fórum szabályzatát mielõtt ide írnál. Csak HOSTOS szervereknek nyithatsz TÉMÁT!

1592
Nem értem abban mi a baj ha egy ember több játékkal is játszik és más meg fikázza. Énis játszottam a WoWot és? Nesztek itt a karakterem is:
http://armory.tauri.hu/character-sheet.xml?r=[HU]%20Warriors%20of%20Darkness&n=Antah

1593
Segítségkérés / Ha más valaki van a közeledben...
« Dátum: 2011. április 05. - 10:07:55 »
Idézetet írta: mauladam date=1301989136\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7300\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

error 017: undefined symbol \"IsPlayerInRangeOfPlayer\"

 
Azt jelenti, hogy az  \"IsPlayerInRangeOfPlayer\" Nincs definiálva.
Menj a mod elejére, és csinálj egy new-t.
 
Ha nem értesz a scripteléshez hülyeségeket ne írj :)
Ezt rakd be a módodba vhova:
 
stock IsPlayerInRangeOfPlayer(playerid, targetid, Float:radi = 5.0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid) && IsPlayerConnected(targetid))
   {
      new Float: posx,
         Float: posy,
         Float: posz;
      new Float: oldposx,
         Float: oldposy,
         Float: oldposz;
      new Float: tempposx,
         Float: tempposy,
         Float: tempposz;
      GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
      GetPlayerPos(targetid, posx, posy, posz);
      tempposx = (oldposx -posx);
      tempposy = (oldposy -posy);
      tempposz = (oldposz -posz);
      if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
      {
         return 1;
      }
   }
   return 0;
}

1594
SA-MP: Szerverfejlesztés / Autómatikus kocsi javító(letiltható)
« Dátum: 2011. április 04. - 09:57:37 »
Csak annyit fûznék hozzá hogy semmi értelme olyan Timert használni ami 1 másodpercenként megjavítaná a kocsikat (tudtommal senkinek se javítaná a kocsiját, mivel a kocsijavit(playerid) prototípusban nem hiovatkoztál rá hogy melyik playeridnek a kocsiját javítsa meg, ezáltal nem javítaná mindenkinek, hacsak egy for ciklussal mindenkinek megjavítanád) mikor értelmesebben is meglehet oldani.
Itt egy jobb, kevésbé terhelõ, picivel gyorsabb, tömörebb verzió:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define COLOR_SIKERES 0x000080AA
#define COLOR_SIKERTELEN 0xFF0000AA
public OnFilterScriptInit() print(\" Autómatikus kocsi javító betöltve\");
public OnFilterScriptExit() print(\" Autómatikus kocsi javító kivéve\");
public OnPlayerConnect(playerid) SetPVarInt(playerid, \"javito\", 0);
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) SetPVarInt(playerid, \"javito\", 0);
public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid, playerid) if(GetPVarInt(playerid, \"javito\")) RepairVehicle(vehicleid);
CMD:repairletilt(playerid,params[]) // A játékos letilthatja magának
{
    if(!GetPVarInt(playerid, \"javito\")) SetPVarInt(playerid, \"javito\", 1),
SendClientMessage(playerid,COLOR_SIKERES,\"Sikeresen letiltottad az autód javítását, ha összetöröd nem javul meg!\"),
SendClientMessage(playerid,COLOR_SIKERES,\"Ha újra törhetetlenné akarod tenni: /repairenged \");
else SendClientMessage(playerid,COLOR_SIKERTELEN,\"Már le volt tiltva neked az autómatikus javítás!!!\");
return 1;
}
CMD:repairenged(playerid,params[]) // A játékos engedélyezheti
{
    if(GetPVarInt(playerid, \"javito\")) SetPVarInt(playerid, \"javito\", 0),
SendClientMessage(playerid,COLOR_SIKERES,\"A kocsid törhetetlen újra! Ha akarod hogy \'törékeny\' legyen, /repairletilt\");
else SendClientMessage(playerid,COLOR_SIKERTELEN,\"Neked eddig is engedélyezve volt a kocsi törhetetlenség!\");
return 1;
}

1595
Segítségkérés / Mappolt vagy nem?
« Dátum: 2011. március 31. - 18:24:10 »
Hát megéri, pl én a saját módomhoz egy egész várost csinálok cakkon filcen, leszálló pályával, házakkal, boltokkal.

1596
Beszélgetés / Értékeld a fölötted szóló AVATARját
« Dátum: 2011. március 31. - 17:48:23 »
20/10
De csak mert Chuck Norris :D

1597
Beszélgetés / Hogy ejted ki az elõtted szóló nevét?
« Dátum: 2011. március 31. - 17:45:39 »
harmincegészharminchétszáadosletöltéséskétegésznegyvennégyszázadfeltöltésesnyúltyúkbaszószkétfíld

1598
Beszélgetés / Hogy ejted ki az elõtted szóló nevét?
« Dátum: 2011. március 31. - 16:49:47 »
Moretti

1599
Segítségkérés / mi a jó szerver titka?
« Dátum: 2011. március 31. - 15:51:32 »
Itt nem az egyediségrõl van szó, hanem hogy a játékosok mit akarnak a módban látni! És ha ezt valaki leszarja nem fog a szervere túl nagy játékos számmal futni! Törekedni kell másnak az igényére, véleményére is, nem csak a sajátunkra.

1600
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hungaroring
« Dátum: 2011. március 29. - 17:32:12 »
250 object felett (vagy 150) már streamert kell használni, azért nem láthatod:)

1601
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Automata Mozgó Kapuk
« Dátum: 2011. március 29. - 16:18:02 »
Legközelebb magad zárd le!

1602
Szkript kérések / Munkák
« Dátum: 2011. március 27. - 11:07:26 »
Hát ha valaki megcsinálja ezt neked, nem tudom mit csinálok :)

1603
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Lancer\'s deathmatch szerver
« Dátum: 2011. március 26. - 09:28:28 »
Tudtommal csak hostolt szervert lehet ide kirakni, míg nincs hostolva addig ne indíts topicot neki!....

1604
Segítségkérés / szerver parancs
« Dátum: 2011. március 26. - 07:51:42 »
Véletlenül nem használsz ZCMD-t és alap parancs feldolgozó cuccot? (strcmp, strtok) Ha igen akkor ez lesz a baj

1605
Segítségkérés / SA-MP RPG szerver | Házin igen,Host-on nem indul |
« Dátum: 2011. március 26. - 07:49:43 »
Ha nem lenne a módodba szórd be:
 
main() { }

Oldalak: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 135
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal