Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 136
1591
SA-MP: Szerverfejlesztés / EVote
« Dátum: 2011. szeptember 07. - 17:29:40 »
Nagyon sok hiba van benne, ilyenkor tetszenek a \"Jó lett\" hozzá szólások meg hasonló dolgok.
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) IgenVote++;

Vannak ilyen részletek amiket abszolút nem értek, minek kell MAX_PLAYERS értékû változók és minek kell minden egyes cellájának értékét növelni egyel?


Most kell két sima változó, és egy ilyenhez nem kell semmilyen for ciklus.


[pawn]


new igen, nem;[/pawn]


Amikor valaki igenre szavaz akkor


[pawn]igen++;[/pawn]


aki a nem-re akkor meg


[pawn]nem++;[/pawn]


és a végén meg kiíratjuk az eredményt.

1592
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kill Streak
« Dátum: 2011. szeptember 05. - 20:15:39 »
Idézetet írta: instant date=1315245892\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11212\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
de most mondjuk ha végig olvastam a sampforum.hu gtaforum.hu forum.sa-mp.com nál a tutorialokat akk hogy tovább ? :D
 
Sok kockulás.
Talán az egyik legjobb módszer ha van saját szerver és abban alkotni dolgokat, közben meg elolvasni egy két c++ könyvet, és persze rengeteg játék.

1593
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kill Streak
« Dátum: 2011. szeptember 05. - 20:01:35 »
Idézetet írta: instant date=1315244771\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11212\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nem baj szivesen végig olvastam a te scriptedet de én még nem nagyon értek az olyan dolgokhoz mint te
 
:D nem baj majd idõvel, még az a baj hogy sokszor az emberek nem tudják miért van killerid meg playerid szöveg meg a többi eljárás elnevezés, így egy apró logikát nem tudnak beleírni a szkriptbe, mert azzal vannak elfoglalva hogy egyáltalán mit is csinál azaz eljárás/elnevezés meg mi is az egyáltalán, ezért csak idõ kérdése az egész meg hogy mennyire érdekli az embereket a téma.
Kitartás. (Jó kis lelkesítõ szó, talán nem vesztett a jelentésébõl még semmit.) :D

1594
Hát elsõnek is lássuk a kódot:
[pawn]#include <a_samp>
#define hejho(%0) ((%0) + ((%0) * 2) / 3) //Mivel nem találtam neki értelmes nevet ezt adtam neki \"hejho\" :D.
new
KillingSpree[MAX_PLAYERS];
public
OnPlayerConnect(playerid)
{
KillingSpree[playerid] = 0;
return 1;
}
public
OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
KillingSpree[playerid] = 0;
if(killerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
   KillingSpree[killerid]++;
   if(!(KillingSpree[killerid] % 3) && KillingSpree[killerid] != 0)
   {
      new
         score = hejho(KillingSpree[killerid]),
         money = score * 1000,
         str[128];
      GetPlayerName(killerid, str, sizeof str);
      format(str, sizeof str, \"Kill Streak!! %s  Kills: %d | Jutalma: %d$ pénz + %d Score\", str, KillingSpree[killerid], money, score);
      SendClientMessageToAll(0xFF0606FF, str);
      GivePlayerMoney(killerid, money);
      SetPlayerScore(killerid, score);
   }
}
return 1;
}[/pawn]
Hát ez megvolna, 34 sor, remélem átláthatóra sikeredett.
Itt egy kis leírás errõl, mi is lenne valójában:
A szkript lényege hogy 3 ölésenként szöveget ír ki a chat-be és ennek megfelelõen jutalmazza a játékost.
Ha tehát egy játékos elér egy adott Kill Streak-et 3-at, 6-ot, 9-et, és így tovább akkor ennek megfelelõen 5, 10, 15, score pontot és 5000, 10000, 15000, ... pénzt ad.
Most itt jött képbe egy apró macro utasítás mert valahogyan a 3 kill-bõl 5-öt kellett varázsolni a 6 killbõl 10-et, 9 killbõl 15-öt és így tovább.
A macro utasítás ez lenne értelmes név hiányában \"hejho\"-nak neveztem el. Bocsánat érte.
[pawn]#define hejho(%0) ((%0) + ((%0) * 2) / 3)[/pawn]
Röviden e 3 eset matematikai leírásával tudnám szemléltetni mûködését:
3 + ((3 * 2)  / 3) = 5
6 + ((6 * 2)  / 3) = 10
9 + ((9 * 2)  / 3) = 15
Ez alapján lehet a 3-mal osztható számokból 5-tel osztható számokat varázsolni.
Így sikerült a score pontokat létrehozni, a pénz jutalom ezek után 1000-el való szorzással kapható meg.
Remélem e kis leírás/Fs segít pár emberkének hogyan alkamazzunk egy kis logikát szkriptünkben ha ilyen periodikusan (szakaszosan) ismétlõdõ dologgal találkozunk.
E kis szösszenetet instant [FS]Killstreak szkriptje miatt írtam.

1595
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kill Streak
« Dátum: 2011. szeptember 05. - 18:30:23 »
Idézetet írta: instant date=1315167459\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11212\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Majd lehet lesz benne egy crash ami invalid array problémára vezethetõ vissza.
Miszerint ha a játékosnak nincs gyilkosa vagyis öngyilkos lett vagy baleset áldozatává vált, akkor a killerid értéke INVALID_PLAYER_ID lesz.
Ilyen cella meg nincs KillingSpree[iNVALID_PLAYER_ID].
 
ezt 1 angol tut szerint csintam mert nem tudtam eddig hogy hogy kell csinálni és zsolesszka nem vok annyira jo scripter mint te
 
[/quote]
Nem baj majd idõvel alakul a dolog de több helyen is vérzik a script a jutalmakat ez esetben a gyilkosnak kellene adni és a gyilkos nevét kellene kiíratni, ezt úgy vettem észre hogy kicsit átalakítottam.
Ide írom az egyik változatot ha nem gond amúgy erre a 3-as listára találtam egy jó dolgot rögtönzöm majd azt is, de annak lehet nyitok másik témát.
[pawn]#include <a_samp>
new
KillingSpree[MAX_PLAYERS];
public
OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
KillingSpree[playerid] = 0; // Az áldozat ölés számlálójának nullázása (playerid) ezt minden esetben nullázni kell az öngyilkosság is is a Kill Streak sorozat végét jelenti
if(killerid != INVALID_PLAYER_ID) // ezzel a résszel kizárjuk azokat a halál eseteket ahol nincs killerid tehát baleset vagy öngyilkos lett (playerid) /kill
{
   KillingSpree[killerid]++; // Ölés számláló növelése
   if(!(KillingSpree[killerid] % 3) && KillingSpree[killerid] != 0)
   {
      // printf(\"KillingSpree értéke osztható maradék nélkül 3-mal és nem nulla. | %d\", KillingSpree[killerid]);
      new
         str[128]; // 128 csak azért mert ennyi a maximálisan kiíratható karakterek száma. (egy idõben lehetett 144-et is)
      GetPlayerName(killerid, str, sizeof str); // És ahogy ezt írtam észre vettem itt is egy elírást itt a gyilkos nevét kérjük le (killerid) és nem az ádozatét õ meghalt ennyi :D (majd újra születik)
      //Na igen itt jön az a rész hogyan formázzunk szöveget hogy mindíg a megfelelõt írja ki? Hát én most ezt választottam. :D
      switch(KillingSpree[killerid])
      {
         case 3: {   format(str, sizeof str, \"%s jutalmat kap a %d szoros ölésért halál nélkül Jutalma:5000$ és 5 Score\", str, KillingSpree[killerid]);
                  GivePlayerMoney(killerid, 5000);
                  SetPlayerScore(killerid, 5);   } // És igen itt is természetesen nem a playeridnek jár a jutalom hanem a gyilkosnak (fordított a téma mint a való életben) hacsak nem bérgyilkos meló a dolog :D
         case 6: {   format(str, sizeof str, \"%s halhatatlan !! Kills: %d | Ezért jutalmat kap: 10000$ 10 Score\", str, KillingSpree[killerid]); // Cheater :D
                  GivePlayerMoney(killerid, 10000);
                  SetPlayerScore(killerid, 10);   }
         case 9: {   format(str, sizeof str, \"%s vérszomjas !!  Kills: %d | Ezért jutalmat kap: 15000$ 15 Score\", str, KillingSpree[killerid]); // Pro cheater
                  GivePlayerMoney(killerid, 15000);
                  SetPlayerScore(killerid, 15);   }
         case 12:{   format(str, sizeof str, \"%s isten !!  Kills: %d | Ezért jutalmat kap: 20000$ 20 Score\", str, KillingSpree[killerid]); // vicc
                  GivePlayerMoney(killerid, 20000);
                  SetPlayerScore(killerid, 20);   }
      }
      SendClientMessageToAll(0xFF0606FF, str); // Mivel ezt (COLOR_ULTRARED) se találtam sehol, ezért ide másoltam valami szín kódot helyette
   }
}
return 1;
}[/pawn]
Edit:
Hát el is készítettem ezt a 3-mal és 5-tel periodikusan ismétlõdõ Kill Streak fst. Amit itt meg lehet tekinteni.

1596
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kill Streak
« Dátum: 2011. szeptember 04. - 22:10:48 »
Majd lehet lesz benne egy crash ami invalid array problémára vezethetõ vissza.
Miszerint ha a játékosnak nincs gyilkosa vagyis öngyilkos lett vagy baleset áldozatává vált, akkor a killerid értéke INVALID_PLAYER_ID lesz.
Ilyen cella meg nincs KillingSpree[iNVALID_PLAYER_ID].

1597
Segítségkérés / TextDraw visszaszámoló
« Dátum: 2011. szeptember 04. - 09:15:55 »
Mivel globál változókat használsz ehhez az idõzítõhöz, ezért amint véget ért újra az alap értékre kellene állítanod õket.
Röviden mikor te újra jelentkezel a versenyre állítsd be az idõzítõket:
[pawn]GameMinutes =1;
GameSeconds =45;[/pawn]
Ez az elméleti része a problémának, az egész kivitelezése nem a legjobb, gondold át újra az egészet.

1598
Segítségkérés / Pickup Money FilterScript Hiba
« Dátum: 2011. szeptember 04. - 09:06:26 »
Nem csoda hogy találgattok az egész kivitelezésnek nem sok értelme van most minden egyes játékos halálkor létrehozásra kerülnek a pickupok.
 
   cash = CreatePickup(1212,3,x,y,z);
cash2 = CreatePickup(1212,3,x+1,y,z);
cash3 = CreatePickup(1212,3,x-1,y,z);
cash4 = CreatePickup(1212,3,x,y+1,z);
cash5 = CreatePickup(1212,3,x,y-1,z); }
[/quote]
Persze törlés sehol, na mindegy, aztán ott az OnPlayerPickUpPickup ahol minden egyes létrehozott pickuphoz tartozik egy $100 pénz adás akkor mit kell csodálkozni azon hogy akármelyiket veszi fel akkor ad 100 dollárt?
Ez alapján csak az a kérése van hogy grove-ban adja a pénzt, törölni kell az összes többi pickupot csak egyet kell meghagyni.
Írd le érthetõbben mi a b* akarsz, írd le mi is lenne a lényege akkor használhatóbb válaszokat fogsz kapni.

1599
Idézetet írta: Erik3333 date=1315033515\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3791\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Helló!
Beraktam és amikor felmentem a szerverre, akkor eltûnt az admin szintem és nem is tudom berakni magam, mert azt írja, hogy Be kell jelentkezned a parancs használatához. Ladmin4v2-t használok
 
Ezen nincs mit csodálkozni mivel ez egy regisztrációs filterscript és az Ladmin is tartalmaz egy regisztrációs rendszert így neked kettõ lett.
De csak egyre van szükséged. Az ladmin dini féle adatkezelést használ míg ez korszerûbb mysql-t. Ezért gondolom ki kellene venned az ladminból a benne lévõt és ezzel helyettesíteni. Még mielõtt kérded, nem csinálom meg. Ezt neked kell, nem egyszerû a dolog. Ha ilyen apróságon fennakadtál, gondolom nem is fog menni kapásból, a javaslatom próbálj ki valamilyen másik admin fs-t ami mysql-re épül ha azt akarsz használni onnan könnyebb elindulni, nem tudok adni linket keresgélj hivatalos fórumon.

1600
Segítségkérés / MySQL:Nem hoz létre mezõt
« Dátum: 2011. szeptember 01. - 19:52:33 »
Változtass tábla neveket, mezõ elnevezéseket mert lehet máshol már létre van hozva és emiatt nem engedi volt nekem is ilyen probléma hogy pár elnevezésre nem akarta az igazságot talán vegyél példát az smf-rõl ott minden tábla mezõ elnevezés kapott egy smf_ elõtagot te is alkalmazhatsz hasonló megoldást.
pl.: mysamp_adminmsg, mysamp_playerinfo

1601
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: ClickSpec
« Dátum: 2011. szeptember 01. - 19:38:51 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Szkriptek és Mapok.
http://sampforum.hu/index.php?topic=15051.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=15051.0

1602
Segítségkérés / Random SetPlayerColor
« Dátum: 2011. augusztus 31. - 17:55:15 »
Keresgéltem az oldalon valahol kiírásra került itt is de nem találtam, ha jól emlékszek slice publikálta még a hivatalos fórumon is, ezért csak bemásolom ide amit én is használok.
[pawn]#define RandColor ((random(0xFFFFFF) << 8) | 0xFF)[/pawn]

1603
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Riversant játékmod
« Dátum: 2011. augusztus 29. - 18:44:36 »
Rosszul láttok, vagy mi van veletek hogy ekkora betûkkel kell írni?
Sz*r a monitor felbontása, bepárásodott a szemüveg vagy sok volt az italozás?
[mod=Zsolesszka]Ha kérhetem minden hozzá szólásban normalizáljátok a betû méreteket mert ha nem, törölni fogom õket.[/mod]

1604
SA-MP: Szerverfejlesztés / pName - Extra gyors játékos név lekérése.
« Dátum: 2011. augusztus 27. - 22:32:33 »
Praktikus régóta így használom csak azt nem értem minek a 25-ös méret a samp cliens 3-20 karakternyi névvel enged csatlakozni így a 24 is több mint amennyi kellene.
Próbálj csak felcsatlakozni egy szerverre 20 karakternél hosszabb névvel.

1605
Segítségkérés / Változók használata
« Dátum: 2011. augusztus 26. - 10:38:12 »
Mindenféleképpen az utóbbit használd hiszen amennyi játékos van, annyi információt kell tárolni.
Tökéletes megoldás az enum is habár én erre a dologra pVar-t javasolnám, feltéve ha nem kell menteni ezeket az adatokat fájlba/adatbázisba.
Ezeknek a használata nem sokszor ismétlõdõ (5 percenként beírja valaki néha?), így nem okoz különösebb megterhelést a pozíció tárolásnál és felhasználásnál sem.
Itt most épp nem a sebességre kell gondolni, hanem a memória spórolásra.  :angel:

Oldalak: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal