Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 136
1576
SA-MP: Szerverfejlesztés / dFile GYORSABB MINT Y_INI (BIZONYÍTÉKKAL)
« Dátum: 2011. szeptember 11. - 17:18:00 »
Idézetet írta: DrAkE date=1315751422\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5671\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Majd csinálok tesztet MYSQL-el szemben :3
 
Hát arra kíváncsi vagyok, de remélem a mysql szerver az localhost-on lesz és nem valami külföldi szerveren  >:D.
Amúgy a mysql az nagyon sokoldalú ezért én személy szerint nem váltok másra még akkor se ha gyorsabb lenne a dFile.  :D

1577
Segítségkérés / MySQL:Nem ír fel adatot
« Dátum: 2011. szeptember 11. - 17:11:24 »
Sose figyelsz arra hogy mindennek meglegyen a párja ez már kicsit furcsa.
 
Idézetet írta: kadaradam date=1315747099\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11404\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok,most szeretném bõvíteni az adminscriptemet,avval hogy elmentem egy játékosnak a szerveren töltött idõjét!
Itt a h, m, s akar lenni amit felül szeretnék írni a táblában,de nem csinál semmit,semmit nem változtat meg(még a többit sem),de ha kiveszem akkor jó(a h,m,s-t)!
Nincs semmi QueryError!
[pawn]
if(GetPVarInt(playerid, \"Logged\"))
{
    new Query[180];
    new year, month, day, hour, minute, second;
   getdate(year, month, day);
   gettime(hour, minute, second);
    GetPlayerName(playerid, Query, MAX_PLAYER_NAME);
    mysql_real_escape_string(Query, Query);
    format(Query, sizeof Query, \"UPDATE `accounts` SET `Admin` = %i, `Money` = %i, `Score` = %i, `Kills` = %i, `Deaths` = %i, `h` = %02d, `m` = %02d, `s` = %02d, `LastOn` = \'%02d.%02d.%02d/%02d.%02d.%02d\' WHERE Name = \'%s\'\",
      GetPVarInt(playerid, \"Admin\"), // Admin
      GetPlayerMoney(playerid), // Money
      GetPlayerScore(playerid), //Score
      GetPVarInt(playerid, \"Kills\"), //Kills
      GetPVarInt(playerid, \"Deaths\"), //Deaths
      year, // És ez hol szerepel?
      month, // Meg ez?
      day, // És ez? 3 plusz adat eddig de SET utasítás után nem szerepel.
      hour, // }
      minute, // }
      second, // }
      Hour_ini[playerid], // } Formázott idõ lenne ha jól látom 6 adat egy stringbe ágyazva.
      Minute_ini[playerid], // }
      Second_ini[playerid], // }
      Query); // És ez itt minek van a végén?
   mysql_query(Query);
}
[/pawn]
Tábla:
[pawn]`h` int(9) NOT NULL default \'0\',
  `m` int(9) NOT NULL default \'0\',
  `s` int(9) NOT NULL default \'0\',
[/pawn]
 

1578
Azt az egy jármûvet megjelõlöd egy változóval és azt az egyet kihagyod az ellenõrzésbõl.
[pawn]new mento; // A mód tetejére global változóként.[/pawn]
majd az OnGameModeInit alatt megkeresed azt a jármûvet amelyik a mentõsöké.
mento = AddStaticVehicle(......
és ezt a változót beilleszted valamelyik kódba hogy kihagyja az egész folyamatból.
[pawn]stock
IsaCopCar(playerid)
{
new
   vehid = GetPlayerVehicleID(playerid); // lekérdezzük hogy a játékos melyik sorszámú autóban van
if(vehid == mento) return false;
if(vehid) // Ellõnrízzük hogy ezaz érték nagyobb-e nullánál mert ha nulla akkor a játékos nincs jármûben.
{
   switch(GetVehicleModel(vehid)) //Itt egy if hez hasonló szerkezet csak ez valamivel szebb lényegében a jármû azonosító számából lekérdezzük a modelid-t
   {
      case 427, 497, 528, 596, 597, 598, 599, 601: return true; // A rendõr jármûvek modelidje majd a visszatéréseket megváltoztatod olyanra amelyik neked kell meg a modelidket is írd át, ha van benn olyan aminek nem kellene.
   }
}
return false; // false (0) visszatérési érték ha nem rendõr jármûben van és nem tartózkodik jármûben a játékos.
}[/pawn]

1579
A maverick-nek is van modelid-je ugyanúgy lehet rá hivatkozni.  487

1580
Idézetet írta: tudvari date=1315688120\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11384\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Akkor a régit ki is törölhetem nem de?
És ide jön az is hogy \"Nem vagy rendõr stb?\" Mert akkor azt is törölni kell a mod-ból,mert egyszer már benne van csak másképp. +1
 
Így van kitörölheted, mivel a régi módszereddel te megadtad azokat a jármû sorszámokat amik rendõr jármûvek a szerveren, így nem módosíthatod õket meg kell tartanod az eredeti sorrendet, ennél a változatnál meg teljesen mindegy milyen sorrendben vannak a jármûvek, mindig az adott játékos állapotától függ (jármû elfoglalás) a mûködése.

1581
Erre rengeteg megoldás van de talán az alap bevált módszert próbálnám leírni, (most nem akarok kitérni itt az egyéb adat tömörített változatokra amik kevesebb memória terület lefoglalása mellett gyorsabban is végrehajtják a feladatot):
Elsõnek kellenek azok a modelid-k amik rendõr jármûvek:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Vehicles:All
[pawn]stock
IsaCopCar(playerid)
{
new
   vehid = GetPlayerVehicleID(playerid); // lekérdezzük hogy a játékos melyik sorszámú autóban van
if(vehid) // Ellõnrízzük hogy ezaz érték nagyobb-e nullánál mert ha nulla akkor a játékos nincs jármûben.
{
   switch(GetVehicleModel(vehid)) //Itt egy if hez hasonló szerkezet csak ez valamivel szebb lényegében a jármû azonosító számából lekérdezzük a modelid-t
   {
      case 427, 497, 528, 596, 597, 598, 599, 601: return true; // A rendõr jármûvek modelidje majd a visszatéréseket megváltoztatod olyanra amelyik neked kell meg a modelidket is írd át, ha van benn olyan aminek nem kellene.
   }
}
return false; // false (0) visszatérési érték ha nem rendõr jármûben van és nem tartózkodik jármûben a játékos.
}[/pawn]

1582
Félre érted nem kell semmit definiálni de ha akarod akkor úgy csinálod nem tudom pontosan hol szeretnél modelid-re valamit alkalmazni de azt így tudod:
[pawn]    if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 411) // 411 is the infernus model
    {
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nice Infernus!\");
    }[/pawn]
Vagyis elsõnek meg kell állapítani a játékos melyik sorszámú autóban van (vehicleid) majd ezután megállapítjuk a modelid számát (GetVehicleModel) és ha az 411 jelen esetben infernus akkor kap egy üzenetet.

1584
Off Telep / AMD vagy Intel?
« Dátum: 2011. szeptember 10. - 22:17:45 »
WebSite\" post=\"175317\" timestamp=\"1315685499\"]
Intel :)
 
[/quote]

1585
SA-MP: Szerverfejlesztés / N-Reakció Teszt
« Dátum: 2011. szeptember 10. - 22:07:08 »
Idézetet írta: DrAkE date=1315684797\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11383\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezen mit kell gondolkozni? :D
Fogsz egy bool változót amikor elindul a reakció akkor igazra állítod és ha vki beírta tökéletesen a szót akkor átállítod false-ra illetve KillTimer
 
Fölösleges túlbonyolítani.
[pawn]c_szoveg[0] = EOS;[/pawn]

1586
SA-MP: Szerverfejlesztés / N-Reakció Teszt
« Dátum: 2011. szeptember 10. - 21:49:23 »
Én megnéztem és kipróbálás nélkül arra jutottam hogyha ez lenne épp a beírandó karakterlánc \"gh15sSwkTj\" akkor én többször beírom és mindannyiszor pénzt és score pontot kapok érte, amíg le nem telik a 3 perc és ezt eljátszhatom a többivel is.

1587
SA-MP: Szerverfejlesztés / cVeh jármûlekérõ
« Dátum: 2011. szeptember 09. - 20:40:51 »
Idézetet írta: Cole date=1315579326\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11344\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csináltam egy olyan bazi nehéz scriptet, hogy kb. 3 perc volt. :D  :laugh:
 
Meg is látszik a 3 perc eredménye, ezek a változók mi célt szolgálnak azon kívül hogy jelenleg csak foglalják a memória területet?
 

[pawn]new CreatedCars[100];
new CreatedCar = 0;[/pawn]
 
[/quote]
Szánj rá inkább egy fél órát vagy egy egészet és nézz végig mindent benne mi célból vannak ott, és akkor nem maradnak benne felesleges dolgok.

1588
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2011. szeptember 08. - 20:57:43 »
KnEXrbAQyIo

1589
Segítségkérés / Ciggy
« Dátum: 2011. szeptember 07. - 20:06:05 »
Oh vazze még én se veszek észre ekkora baromságot pedig majdnem kiszúrta a szemem na mindegy a többi hozzá szólást olvastam és lehet amiatt nem vettem észre.
[pawn]if(GetPlayerKeys(playerid, fire, ud, lr) == KEY_FIRE)[/pawn]
[pawn]if(fire == KEY_FIRE)[/pawn]
Edit:
[pawn]public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new
   keys,
   updown,
   leftright;
GetPlayerKeys(playerid, keys, updown, leftright);
if(GetPlayerSpecialAction(playerid) == SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER)
{
   if(keys == KEY_FIRE)
   {
      SetPlayerDrunkLevel(playerid, GetPlayerDrunkLevel(playerid)+100);
   }
}
if(GetPlayerSpecialAction(playerid) == SPECIAL_ACTION_SMOKE_CIGGY)
{
   if(keys == KEY_FIRE)
   {
      SetPlayerDrunkLevel(playerid, GetPlayerDrunkLevel(playerid)+100);
      SetTimerEx(\"CiggyWeatherTimer\", 1000, true, \"i\", playerid);
   }
}
return 1;
}
[/pawn]

1590
Segítségkérés / Ciggy
« Dátum: 2011. szeptember 07. - 17:38:37 »
[pawn]
new
RandWeirdWeathers[] =
{
21,
23,
33,
43,
38,
44,
45,
47,
50,
100,
250,
2009
};
public CiggyWeatherTimer(playerid)
{
   SetPlayerWeather(playerid, RandWeirdWeathers[ random( sizeof( RandWeirdWeathers ) ) ] );
}[/pawn]

Oldalak: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal